Dus omdat ik reageer geef ik een fuck.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft op mij reageren.
Ik ken maar een paar FOK!sters en die doen volgens mij niet alsof ze bi zijn. Maar ik denk dat jij het meer hebt over meisjes dan vrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee het is waar. Elke Fokster die je een beetje kent lijkt bi te zijn en trollen over je seksualiteit lijkt mij niet iets wat zomaar gebeurt zonder aanleiding.
Dat is dan weer wel waarquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik vind jou een echte woman.
Diezelfde redenatie maak jezelf ook geregeld en dan is het wel een legitieme gedachtegang.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Dus omdat ik reageer geef ik een fuck.
Wat een redenatie weer.
Maar die ene user, SiIk ofzo, vertelde dat je nog nooit wat gehosseld had. Ondanks dat ik jullie geen van beiden ken, ben ik toch eerder geneigd haar te geloven. Ouwe Dima die ge daar zeit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een hosselbaas ben._!
Nope nooit gedaan. Volgende keer beter Hoink.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Diezelfde redenatie maak jezelf ook geregeld en dan is het wel een legitieme gedachtegang.
Mad?
Nee alleen de vrouwen hier op FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
Ik ken maar een paar FOK!sters en die doen volgens mij niet alsof ze bi zijn. Maar ik denk dat jij het meer hebt over meisjes dan vrouwen.
Ghehehhehe goeie ouwe Ludo. Er wordt zoveel onzin over mij verteld omdat ik te hard op te veel teentjes trap.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die ene user, SiIk ofzo, vertelde dat je nog nooit wat gehosseld had. Ondanks dat ik jullie geen van beiden ken, ben ik toch eerder geneigd haar te geloven. Ouwe Dima die ge daar zeit.
Aardig meisje. Ik heb haar marshmallows voor haar verjaardag gegeven twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die ene user, SiIk ofzo, vertelde dat je nog nooit wat gehosseld had. Ondanks dat ik jullie geen van beiden ken, ben ik toch eerder geneigd haar te geloven. Ouwe Dima die ge daar zeit.
Ja ik bedoel dus meisjes op FOK! - niet vrouwenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:16 schreef wickedmen het volgende:
Nee alleen de vrouwen hier op FOK!
True. Ze kan soms best aardig zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aardig meisje. Ik heb haar marshmallows voor haar verjaardag gegeven twee jaar geleden.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Valt voornamelijk te verklaren doordat 50% van de vrouwen op fok eigenlijk een of andere oude kerel is die zich voordoet als vrouw.
Ik heb er geen last van maar het is wel raar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus meisjes op FOK! - niet vrouwen
Snap trouwens niet waarom jij er last van hebt.
Hij is homo, dus hij kan zowel niks met hetero-, bi- of lesbische meisjes. Misschien is dat de klacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus meisjes op FOK! - niet vrouwen
Snap trouwens niet waarom jij er last van hebt.
En hoe zit het met de mannen eigenlijk, ook allemaal bi?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van maar het is wel raar.
Persoonlijk en eerlijk denk ik dat het komt omdat veel users op deze site niet sporen.
Wel met bi-mannen dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:19 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij is homo, dus hij kan zowel niks met hetero-, bi- of lesbische meisjes. Misschien is dat de klacht.
Nee, weinig mannen met het seksuele voorkeur voor mannen. Behalve wat nichten hier en daar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
En hoe zit het met de mannen eigenlijk, ook allemaal bi?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |