Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik kon geen nieuwe openen.
Dank je muhahaha
Qua run is het erg leuk, je mag zelf je snelheid bepalen en als het je echt niet lukt kan je sommige obstakels overslaan. Je doet er voor jezelf aan mee, niet voor 1 of andere medaille.quote:
Inderdaad, het is geen wedstrijd, iedereen helpt elkaar. Al moet ik zeggen dat ik alle obstakels alleen heb overwonnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Qua run is het erg leuk, je mag zelf je snelheid bepalen en als het je echt niet lukt kan je sommige obstakels overslaan. Je doet er voor jezelf aan mee, niet voor 1 of andere medaille.
en voor een goed doel toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Qua run is het erg leuk, je mag zelf je snelheid bepalen en als het je echt niet lukt kan je sommige obstakels overslaan. Je doet er voor jezelf aan mee, niet voor 1 of andere medaille.
Klopt is voor het revalidatiefonds. Je ziet ook mensen met prothesers of in een rolstoel het parcours doen. Echt knap!quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en voor een goed doel toch?
krijg je ook geen lintje?
Nou dan hoeft het niet hoor.
Goed doel zou ik niet weten eerlijk gezegd, ik ben dat nergens tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en voor een goed doel toch?
krijg je ook geen lintje?
Nou dan hoeft het niet hoor.
wat mij altijd weerhoudt is dat ik niet als dikkertje tussen de afgetrainde rest wil lopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Klopt is voor het revalidatiefonds. Je ziet ook mensen met prothesers of in een rolstoel het parcours doen. Echt knap!
Je krijgt een shirt!
Je bent niet dik! En geloof me er zijn zat stevigere mensen die mee doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat mij altijd weerhoudt is dat ik niet als dikkertje tussen de afgetrainde rest wil lopen.
Conditie is gewoon ruk.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Je bent niet dik! En geloof me er zijn zat stevigere mensen die mee doen.
Ohjaquote:
Dan doe je dat toch gewoon, het is geen verplichtingquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ondertussen zoek ik nog 1565432 excuses om te twijfelen
Ik ken mezelf
Zou fijn zijn als ik de motivatie er voor zou hebben om het doen, maar ik vind 2 keer in de week naar de sportschool al heel wat
Nee weet ik wel, maar iets met doelen enzo...quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch gewoon, het is geen verplichting
Helpt een doelstelling, zoals Mudmasters, niet juist om je discipline om te gaan sporten te vergroten?quote:
Daar doe ik het ook voor ja. Nu heb ik weer iets om voor te trainen en dan blijf ik dat ook doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee weet ik wel, maar iets met doelen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |