SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man. Waar kan ik die vinden dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu serieuze zaken.
Iemand de nieuwe Jennifer Lawrence foto's gezien?
Wat doe je hart. astagfirullahquote:
Klasse noemt men dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef Santello het volgende:
Gewoon met ''kus'' een topic sluiten. Hahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahah.
Heb ik niet nodig, ik heb mijn eigen. Nu echt weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu serieuze zaken.
Iemand de nieuwe Jennifer Lawrence foto's gezien?
Ik ga zo slapen. Wat moet ik met klere? Weet je hoe warm het isquote:
6 uur baba gauwra. Jij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
Moeten jullie niet naar school morgen ma children
im @work. Mijn minor heeft maar 1 dag in de week les.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
Ey wat dat jij tot 5 uuur gisterquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:38 schreef AMAR420 het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zo gefrustreerd dat ie er typtyfus van krijgt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ey wat dat jij tot 5 uuur gister
Hahahah what the fuck! Ik heb slecht internet hier. Als ik iets typ verschijnt het minuten later. Dan maak je al snel een foutquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zo gefrustreerd dat ie er typtyfus van krijgt.
nu echt weg
Ik ging toen slapenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ey wat dat jij tot 5 uuur gister
Een half uur voordat de zon opkomt is het lekkerst jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten op dit tijdstip is heerlijk. Hebben jullie dat ook
Ja zo'n tijd als nu ook. Eten smaakt beterquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Een half uur voordat de zon opkomt is het lekkerst ja![]()
Bedoelde net wat je die nacht zoal hebt gedaan
Waarom noem je me een nurd in de TT??????????????quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontzettend veel onzin geplaatst weer.
Ik ben teleurgesteld in mezelf.
Gewoon 4x mijn vraag negerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja zo'n tijd als nu ook. Eten smaakt beter
Daar ben je na 4 jaar toch wel aan gewend?quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontzettend veel onzin geplaatst weer.
Ik ben teleurgesteld in mezelf.
Geen tijd en zin voor serie. Had voor bb uitzondering gemaakt en die was iets beter dan middelmatig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:38 schreef Santello het volgende:
[..]
M.a.w. check de serie Gang Related. Ziet er goed uit
auw.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar ben je na 4 jaar toch wel aan gewend?
gwnquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom noem je me een nurd in de TT??????????????
(waarom slaap jij niet)
Oh nee als ik md depressief voel post ik anders, of helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er? Je kont zo depressief over.
Oke, dan is het goed. Ik hou je in de gaten!quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh nee als ik md depressief voel post ik anders, of helemaal niet.Het gaat wel.
Jij bent een ijsbeer, wat weet jij nou van frikandelbroodjes en energy drank?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Houden jullie ook zo van frikadelbroodjes met energy drink ?
Is goed aghi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed. Ik hou je in de gaten!
Wie zegt dat ik stress om tentamen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom stres je? Je hebt je tentamen toch al gefaald. Velen zullen nog volgen. Way of life.
Jouw ui is echt te awesomequote:Op dinsdag 30 september 2014 08:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik stress om tentamen?
I got 99 problems and the bitch aint one
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:54 schreef geelkuikentje het volgende:
DE VOLLEDIGE UITSLAG VAN DE SCHAAMNAAM 2014:
1. WIL HELMES
2. Ben Bouten
3. Leen Kleingeld
4. Bennie Tiggeloven
5. Kitty Miao
6. Willy van Achteren
7. Fokje Dokter
8. Flinq Grommen
9. Indy Haan
10. Fried Kaanen
11. Piet Lutje
12. Sidney Buiten
13. Connie Meerman
14. Soo-Ja Schijf
15. Fukhey Man
16. Hanny Bal
17. Conny Freije
18. Yor Kok
19. Jacob Kaas
20. Maat van den Broek
21. Britt Engelsman
22. Chelsea Dekker
23. Beau Tieck
24. Cocky Booij
25. Valentijn Roos
http://coenensandershow.bnn.nl/item/895
Ik eet liever m'n voet dan frikadelquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Houden jullie ook zo van frikadelbroodjes met energy drink ?
Is echt lachen inderdaad. Al die characters zijn awesomequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Peunage het volgende:
Wie kent deze serie? Best grappig.
Brooklyn Nine Nine.
Waarom is dat leuk nieuws?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leuk nieuws vandaag
hele dag koppijn
Ik heb vandaag de lolbroek aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grapjas, jij bent een grapjas.
Daar weten we alles van, dat bezorg je ons namelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leuk nieuws vandaag
hele dag koppijn
Wacht maar totdat je getrouwzoned bentquote:
Waarom ga je die arme man hiermee lastigvallen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
Zou heeeeel veel rugpijn icm een blaasontsteking een reden zijn je huisarts te bellen of is creperen tot de volgende ochtend beter?
Anne vroeger masaj yapardi als ik pijn had.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ga je die arme man hiermee lastigvallen?.
Allemaal lastpakken hier..
.
Ik heb gehoord dat de single mannen hier goed kunnen maseren!quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Anne vroeger masaj yapardi als ik pijn had.
Nu zegt ze: git sicak bir banyo yap kizim, ben napiyim.
Allahim
Nee. Olursem rip stimo yaparsin als handtekening.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de single mannen hier goed kunnen maseren!
Beterschap trouwens. Rugpijn is echt heel kut, persoonlijk had ik allang gebeld denk ik.
Ze zeggen allemaal te kunnen masseren inderdaad. Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:47 schreef zarGon het volgende:
Ik heb gehoord dat de single mannen hier goed kunnen maseren!
Ik stel even een contract op voor Klinkerbotsing en jou.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je getrouwzoned bent
Doe eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stel even een contract op voor Klinkerbotsing en jou.
Ik kan hetquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beterschap Stimo.Rust is belangrijk ook.
[..]
Ze zeggen allemaal te kunnen masseren inderdaad. Geloof er niks van.
Ja, ik kan ook van alles.quote:
HOI WE PRATEN HIER GEWOON NEDERLANDS DENK JE DAT EEN MAN UIT SCHUBBEKUTTEVEEN JE VERSTAAT? NOU DAN.quote:
Wa mot da koste?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Vandaag Sennheiser CX300- II Precisions gehaald. Eargasm. Gebruik ze nu al tijden en kan niets anders meer gebruiken <3 sale at dixons en bol.com
Dertig euro nu in de sale. Normaal zijn ze 50/60 als ik me niet vergis.quote:
NOU SORRY HOOR IK VERDWIJN WEL HELEMAAL VAN DEZE PLANEET.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook van alles.
[..]
HOI WE PRATEN HIER GEWOON NEDERLANDS DENK JE DAT EEN MAN UIT SCHUBBEKUTTEVEEN JE VERSTAAT? NOU DAN.
Ja, SH is goed. Heb er koptelefoon en in ear van. Gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik geen ov meer neem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dertig euro nu in de sale. Normaal zijn ze 50/60 als ik me niet vergis.
Zijn in ear oordopjes van sennheiser.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
NOU SORRY HOOR IK VERDWIJN WEL HELEMAAL VAN DEZE PLANEET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loreal True match ( niet de lumi versie) Als drogisterij foundationquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, ken je een goede foundation voor n vette huid. Je lijkt toch alles te weten
Sure?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Loreal True match ( niet de lumi versie) Als drogisterij foundation
Duurdere foundation: Estée Lauder double wear. ^^
Ja, Estee lauder is wel de beste qua lasting power.quote:
Mooi. Kan het mooi erop blijven als ik de hele dag swaggende benquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, Estee lauder is wel de beste qua lasting power.
Revlon Colorstay is ook supergoed maar word niet echt veel verkocht in Nederland.
w0w supahdupah.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar Mathemaat is anders, dit is echte echte LOBI.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Run KB. Relaties via Fok zijn gevaarlijk en helemaal als er een contract bij komt kijken.
Hij is zooooooooo anders....quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
w0w supahdupah.
waar en wanneer kan ik tekenen?
[..]
Maar Mathemaat is anders, dit is echte echte LOBI.
maakt niet uit hoor dit is gwn gebaseerd op liefde, grammatica hou je maar binnenshuis hoorquote:
babyyyyyy hey.quote:
Ik was ook zo moe, maar ik heb morgen om 8:30 les dus ik mocht van mezelf geen siësta plegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Peunage het volgende:
Don't baby me, woman!
Zo, siësta gehad
Waarom die emo.gif. Denk jij dat ik niet capabel genoeg ben om van mathemaat een klein kind te maken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
een klein kind maken
zorgen voor het huis
After the show it's the afterparty then after the party it's the hotel lobby and after the lobby....quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Peunage het volgende:
Don't baby me, woman!
Zo, siësta gehad
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was ook zo moe, maar ik heb morgen om 8:30 les dus ik mocht van mezelf geen siësta plegen.Ik ga straks douchen en vroeg slapen.
Ik baby you if ik want to.
Harampraktijken astaghfirullah!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
After the show it's the afterparty then after the party it's the hotel lobby and after the lobby....
Oh nee dat is fiesta H7H7H7
Eewwwww. Harampraktijken astaghfirullah!quote:
WAT NOU, wowowow ik weet niet hoe jij dit opvat? Ik dacht gewoon aan straffen en in de hoek zetten wanneer hij niet dingen doet volgens het contract.quote:
Ja maar niet met jou dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eewwwww. Harampraktijken astaghfirullah!
Ga ga eh kozit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeker weer een gare Marokkaan a la cheb Khalid
Nigga please check nuts before you step to these maf*ckin real gsssss.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet man, ik heb niks met rap.
Deze vind ik wel grappig;
GA JE MOND SPOELENquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeker weer een gare Marokkaan a la cheb Khalid
Wooooowww chilllll. Ik wil geen problemen, ik doe alleen alsofquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Nigga please check nuts before you step to these maf*ckin real gsssss.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wooooowww chilllll. Ik wil geen problemen, ik doe alleen alsof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik mag mijn zolderkamer niet verlaten van mijn therapeut. Dit topic is mijn uitgaan.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oke ik neem wel weed en alco mee naar je zolder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee ik mag mijn zolderkamer niet verlaten van mijn therapeut. Dit topic is mijn uitgaan.
Uh.....quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
No, woman!
[..]
Hoezo, wat wil je doen?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
No, woman!
[..]
Hoezo, wat wil je doen?
Nee daar doe ik niet aan. Ben van mezelf al crazy genoeg. Vraag omstanders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke ik neem wel weed en alco mee naar je zolder.
Niet doen, it's a trap.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Er was net n huis vol visite en inene is t stil.
Moet ik kijken of iedereen nog leeft?
Dus ik mag meer vrouwenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom 8 als ik er 64 kan hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Potjandikkie. Waarom zou je dat willen als ik 8 andere persoonlijkheden heb?
Ik prik je ogen eruit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom 8 als ik er 64 kan hebben?
Dat doe je toch nietquote:
Mensen weten niet wat ze missen:quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Peunage het volgende:
Serieus, wat vinden jullie zo goed aan Cheb Khalid dan? Verpest het Arabisch door er Frans () doorheen te mixen
Je mag er maar 11 hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom 8 als ik er 64 kan hebben?
vriendschappelijk≠datequote:
Nicequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen weten niet wat ze missen:
Ib4 afzeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan je ogen dan alsnog uitprikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ib4 afzeggen.ik denk dat de kans dat zij je ogen uitprikt groter is dan de kan dat jij niet afzegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Relatieproblemen komen in elke relatie voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef Peunage het volgende:
Dit gaat nooit meer goed komen tussen jullie 2. Oh wat erg.
[ afbeelding ]
DIT. DIT. DIT.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik denk dat de kans dat zij je ogen uitprikt groter is dan de kan dat jij niet afzegt
Wow wat een stemquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nice
Er doet weer een Koerd mee met Arab Idol
O, je hebt alles aan iedereen verteldquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Relatieproblemen komen in elke relatie voor.
[..]
DIT. DIT. DIT.
Geen idee, ik kijk het eigenlijk nooit. Aint nobody got time for that.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow wat een stem
Ik heb nog geen 1 aflevering gezien dit jaar. Zitten er naast hem nog andere goede mensen erin?
Ik heb helemaal niks verteld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, je hebt alles aan iedereen verteld
Je hebt helemaal gelijk. Standvastig blijven, doe het voor alle bro's out there!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, je hebt alles aan iedereen verteld
Kleinquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verteld.Maar hoe groot is de kans dat jij op een meet zou verschijnen?
Ik keek soms met mijn ouders. Soms is het wel leuk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het eigenlijk nooit. Aint nobody got time for that.
Ik heb vorig jaar wel een paar keer naar dat andere gare programma gekeken. Maar ik ben gestopt door deze idioot;quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik keek soms met mijn ouders. Soms is het wel leuk.
ze is engquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel een paar keer naar dat andere gare programma gekeken. Maar ik ben gestopt door deze idioot;
[ afbeelding ]
Echt, gaat gewoon mensen niet door laten gaan om hun nationaliteit. "Ja er zitten al te veel Irakezen in, ik ga nu een Saoedi kiezen ook al kan hij er niks van"
the voicequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
Hoe heette dat andere, met die draaiende stoelen?
Ja precies dat. Ik heb ook hekel gekregen aan Nancy. Altijd zo divaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel een paar keer naar dat andere gare programma gekeken. Maar ik ben gestopt door deze idioot;
[ afbeelding ]
Echt, gaat gewoon mensen niet door laten gaan om hun nationaliteit. "Ja er zitten al te veel Irakezen in, ik ga nu een Saoedi kiezen ook al kan hij er niks van"
The voice arab kijk ik echt niet. Tfoequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
Hoe heette dat andere, met die draaiende stoelen?
geef aan mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Ik was mijn beautyblender kwijt had ik een nieuwe besteld en vandaag gekregen vind ik net mijn andere.
jazak'Allah khairquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gun je hij zit nog in verpakking <3 Ik doe hem op de post.
watquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ze gaven Isis gelijk om Mekka af te branden. Want: geloof draait niet om geld.
Goedkeuren dat mekka afgebrand moet worden is nog steeds achterlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doelend op al het geld dat SA verdient aan een bedevaart. Denk even mee.
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Goedkeuren dat mekka afgebrand moet worden is nog steeds achterlijk.
Ajax speelt tegen een nietszeggende club uit huppeldepup en het stond net 1-1.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Gewoon niemand die even vertelt dat vanavond Champions League is.
Ik zit nu laaif te kaiken graapjaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ajax speelt tegen een nietszeggende club uit huppeldepup en het stond net 1-1.
Oh ok hoeveel staat het nu?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zit nu laaif te kaiken graapjaas.
0.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ok hoeveel staat het nu?
Wie staat voorquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ajax speelt tegen een nietszeggende club uit huppeldepup en het stond net 1-1.
Moet dat je serieus verteld wordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Daar bereid je je dagen van te voren voor tochquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Hij is een Manchester United fanquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar bereid je je dagen van te voren voor toch
Is ie Koerd ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Manchester United fan
Ik vind altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
Voetbal. Mannen die naar rennende mannen en een bal kijken!
Jij en stil zijn? Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel leuk.
bier aangeven en mn bek houden. Grapje.
clubvoetbal boeit me geen neukquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie staat voor
/standaard vrouwen reactie
Alle koerden zijn voor barca of real _O -quote:
Je bent daarom ook een vrouw. God is op alles voorbereid geweestquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
clubvoetbal boeit me geen neuk
alleen EK en WK vind ik leuk
onbewust laten rijmen
Beeldquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Santello het volgende:
Gewoon Ajax via de radio moeten luisteren
Ik wil beeeeeeeeeld!
Hoe was jullie dag? Hoe gaat het met jullie moeders?
Tegenwoordig niet meer. Vroeger nog wel jah. Vooral als de final een classico wordt, vrij vragen als ik zou moeten werken en shitquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar bereid je je dagen van te voren voor toch
Ik observeer graag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij en stil zijn? Geloof er niks van
Check die poëzie. Skills en alles.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
clubvoetbal boeit me geen neuk
alleen EK en WK vind ik leuk
onbewust laten rijmen
Net zoals dat alle Marokkanen voor real zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle koerden zijn voor barca of real _O -
Scandinavisch is in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echte Turken inrichting ik zie t al
Je moet Messi's acties eens observerenquote:
Daarom voor PSV zijnquote:
Juist voor Barcaquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Net zoals dat alle Marokkanen voor real zijn.
Wil jij ook gedichtjes van mij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Check die poëzie. Skills en alles.
fuck hem. Ik irriteer me dood aan hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet Messi's acties eens observeren
Messias
[..]
Daarom voor PSV zijn
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
fuck hem. Ik irriteer me dood aan hem.
Daar heb ik niet om gevraagd,quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil jij ook gedichtjes van mij?
Rijstebrij.
Sinterklaas zat te denken,quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar heb ik niet om gevraagd,
dus ik snap niet waarom je aan mijn hoofd zaagt.
OOOOOOOOOH.
Sorry ik ben heel slecht in rijmen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar heb ik niet om gevraagd,
dus ik snap niet waarom je aan mijn hoofd zaagt.
OOOOOOOOOH.
Sorry ik ben heel slecht in rijmen
Die gifquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinterklaas zat te denken,
Wat hij peunage zal schenken
[ afbeelding ]
Meeste wel ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle koerden zijn voor barca of real _O -
Ronaldo volgens mij. En zo'n Koerd lijkt op Ozilquote:
laat me weten hoe die wasquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Crip het volgende:
Net een masker van Glamglow aangebracht. Ben benieuwd.
Dualcleanse treatment.. mud to oil.
De maat (snap je? Mathemaat hihaho) is vol.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]gisteren vond je het fijn
vanwaar opeens dit venijn
je doet mij pijn
jij, mijn valentijn.
Turquaz was n fokker hier. Zgn Messi look a like. Kun je trots op zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ronaldo volgens mij. En zo'n Koerd lijkt op Ozil
, deze dichtskills ik bezwijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
De maat (snap je? Mathemaat hihaho) is vol.
dit is mij te dol.
Je bent al met een ander
Voordat ik mij om rol.
Lyrics by Peunage, 2014 yeah boiiiiiiii
Tjah, zo rol ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
, deze dichtskills ik bezwijk
Me huid voelt kapot zacht aan. Dayum..quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
laat me weten hoe die was
oke laat me weten xxxxxdquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Me huid voelt kapot zacht aan. Dayum..
Normaal drogen maskers mijn huid echt heel snel uit omdat ik een droge huid heb maar deze was heerlijk en reinigde goed. En is trouwens kei makkelijk om eraf te halen als je je face nat maakt word de klei een reinigings olie.
Morgen is de echte test als ik make up ga op doen. D:
doe even linken naar masker of waar heb je hem gehaald. Waar was die voor? Diep reinigen/verzachten etc.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal drogen maskers mijn huid echt heel snel uit omdat ik een droge huid heb maar deze was heerlijk en reinigde goed. En is trouwens kei makkelijk om eraf te halen als je je face nat maakt word de klei een reinigings olie.
Wat voor masker is dat? Ik heb zo'n Halloweenmasker, maar die heeft dat effect niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Pompoen in plaats van komkommer?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor masker is dat? Ik heb zo'n Halloweenmasker, maar die heeft dat effect niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pompoen in plaats van komkommer?
over datumquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
Chicks die over zachte huid praten, terwijl ik morgen mijn creme van roche possey binnen krijg. Voor de rijpere huid. :")
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
De maat (snap je? Mathemaat hihaho) is vol.
dit is mij te dol.
Je bent al met een ander
Voordat ik mij om rol.
Lyrics by Peunage, 2014 yeah boiiiiiiii
Die speelt ook voor Benficaquote:
Wij zijn gewoon netjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dasti xosh bi.
Dat zeggen ze echt bij alles daar
Ook niet voor je tentamensquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdulleme, ik.Hele dag moe. Viel bijna in slaap na etenstijd en ben nu nog steeds wakker. IK LEER HET NOOIT.
Sorani he. Wij zijn de Belgen van de Koerdenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, bedoelde gewoon die Koerden daar over het algemeen. Ook in Hawler dus.
Alleen slimmerquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet voor je tentamens
[..]
Sorani he. Wij zijn de Belgen van de Koerden
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet voor je tentamens
[..]
Sorani he. Wij zijn de Belgen van de Koerden
Lies and slanderquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe verwacht je nou dat ik rustig kan slapen als jij dat niet kan?
First likequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Ik had vanmiddag een versje tajine gemaakt voor thuis.
Bij 23 likes post ik een foto.
Is goed genoeg voor mij. Wel jammer dat ik geen foto van het bord gemaakt. Enkel toen het nog aan het koken was op het fornuis.quote:
Maakt niks uit. Ik vergeef jequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Is goed genoeg voor mij. Wel jammer dat ik geen foto van het bord gemaakt. Enkel toen het nog aan het koken was op het fornuis.
Er gaat wel vaker iets mis bij jouquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Er gaat iets mis met mijn upload.
Nou vertelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er gaat wel vaker iets mis bij jou
Zaal?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Nou vertel![]()
Ik was vandaag trouwens vurig op de voetbal training. Jammer dat je er niet bij was.
Netjes netjes. Welke team speel je?quote:
Ergens in Amsterdamquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Netjes netjes. Welke team speel je?
positie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam. Tweede elftal
Zeer denigrerend dit. Niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Begrijp je toch niet.![]()
(Rechtsback, Barca stijl)
maar maar maar maar was een garpje!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeer denigrerend dit. Niet van jou verwacht.
Barca stijl? Dan heb je goede longen broerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Begrijp je toch niet.![]()
(Rechtsback, Barca stijl)
Daar speelt messi, dus nu haat je santello ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeer denigrerend dit. Niet van jou verwacht.
Niet nodig. 4e klassequote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Barca stijl? Dan heb je goede longen broer
Op 1 punt niet kampioen geworden in 5e vorig seizoen. (Wollah kwam door een stevige wind)quote:
Wind?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Op 1 punt niet kampioen geworden in 5e vorig seizoen. (Wollah kwam door een stevige wind)
Nu weer eerste na 4 speel ronden in de 4e. Verre van bier elftal
Binnenkort gaan we inschrijven voor Jupiler League.
Kampioenswedstrijd. Beide helften stevige wind tegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wind?vertel
Nog lang niet broer. Maar keep the faith
Oke manquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Kampioenswedstrijd. Beide helften stevige wind tegen.
Dus je zegt eigenlijk dat je 45 minuten wind tegen gehad, in een kwartier tijd is de wind andere kant opgestaan en daardoor weer 45 minuten wind tegen gehad?quote:
JA MAN. DIT IS DE WAARHEID!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat je 45 minuten wind tegen gehad, in een kwartier tijd is de wind andere kant opgestaan en daardoor weer 45 minuten wind tegen gehad?
Heb je tijdens het debatteren ook altijd wind tegen?quote:
Daar doe ik niet aan. Kost me teveel energie. Laat het lekker links liggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je tijdens het debatteren ook altijd wind tegen?
what's the matter koerdin, te weinig knoflook naar binnen gehad vandaag?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vorige vriend was 5 jaar jonger dan ik. Dus nee. Bek dicht en opzouten, Koelie.
Ik ga werken zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 05:43 schreef Santello het volgende:
Gewoon 5 uur op zijn. Jullie zijn echt naar de klote. For realzz.
vanavond ga ik echtttt vroeg slapen! !!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten slapen.....
Zeg wallah!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vanavond ga ik echtttt vroeg slapen! !!
Wat betekent dit? Ben je gefotografeerd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg wallah!
Ben geflitst op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |