SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man. Waar kan ik die vinden dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu serieuze zaken.
Iemand de nieuwe Jennifer Lawrence foto's gezien?
Wat doe je hart. astagfirullahquote:
Klasse noemt men dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef Santello het volgende:
Gewoon met ''kus'' een topic sluiten. Hahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahah.
Heb ik niet nodig, ik heb mijn eigen. Nu echt weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu serieuze zaken.
Iemand de nieuwe Jennifer Lawrence foto's gezien?
Ik ga zo slapen. Wat moet ik met klere? Weet je hoe warm het isquote:
6 uur baba gauwra. Jij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
Moeten jullie niet naar school morgen ma children
im @work. Mijn minor heeft maar 1 dag in de week les.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
Ey wat dat jij tot 5 uuur gisterquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:38 schreef AMAR420 het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zo gefrustreerd dat ie er typtyfus van krijgt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ey wat dat jij tot 5 uuur gister
Hahahah what the fuck! Ik heb slecht internet hier. Als ik iets typ verschijnt het minuten later. Dan maak je al snel een foutquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zo gefrustreerd dat ie er typtyfus van krijgt.
nu echt weg
Ik ging toen slapenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ey wat dat jij tot 5 uuur gister
Een half uur voordat de zon opkomt is het lekkerst jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten op dit tijdstip is heerlijk. Hebben jullie dat ook
Ja zo'n tijd als nu ook. Eten smaakt beterquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Een half uur voordat de zon opkomt is het lekkerst ja![]()
Bedoelde net wat je die nacht zoal hebt gedaan
Waarom noem je me een nurd in de TT??????????????quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontzettend veel onzin geplaatst weer.
Ik ben teleurgesteld in mezelf.
Gewoon 4x mijn vraag negerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja zo'n tijd als nu ook. Eten smaakt beter
Daar ben je na 4 jaar toch wel aan gewend?quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontzettend veel onzin geplaatst weer.
Ik ben teleurgesteld in mezelf.
Geen tijd en zin voor serie. Had voor bb uitzondering gemaakt en die was iets beter dan middelmatig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:38 schreef Santello het volgende:
[..]
M.a.w. check de serie Gang Related. Ziet er goed uit
auw.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar ben je na 4 jaar toch wel aan gewend?
gwnquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom noem je me een nurd in de TT??????????????
(waarom slaap jij niet)
Oh nee als ik md depressief voel post ik anders, of helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er? Je kont zo depressief over.
Oke, dan is het goed. Ik hou je in de gaten!quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh nee als ik md depressief voel post ik anders, of helemaal niet.Het gaat wel.
Jij bent een ijsbeer, wat weet jij nou van frikandelbroodjes en energy drank?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Houden jullie ook zo van frikadelbroodjes met energy drink ?
Is goed aghi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed. Ik hou je in de gaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |