Ja, Via Sants moet dat zeker lukken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:37 schreef einzeinz het volgende:
Is het eenvoudig om van Barcelona door te reizen naar Valencia? Wat kost zo'n rit ong. met de trein voor 2 personen?
Oh, ik dacht dat dat afstandje maar 1,5 uur zou duren en 25 euro/p.p. had ik al zo'n vermoeden. Maar 3 uur :Squote:
Doe Tarragona of Girona dat is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:55 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat afstandje maar 1,5 uur zou duren en 25 euro/p.p. had ik al zo'n vermoeden. Maar 3 uur :S
Dan maar niet doorreizen denk ik.
Hoorde idd dat Guell inmiddels ook dike rijen heft jaquote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef Drugshond het volgende:
Park Güel
Sagrada de familia
Online boeken. Anders heb je een wachtrij van een uur te pakken.
Klopt denk met de aanslagen en zo. Dat het toerisme in Spanje nu ++ is. Dus ga maar uit van een worse case scenario. Goed plannen en als het kan vooraf de tickets online kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoorde idd dat Guell inmiddels ook dike rijen heft jaDat was 3 a 4 jaar geleden nog helemaal niet echt zo.
Mwa, al 4x gezien. Hoef er niet perse meer heen. Zeker niet als er zulke rijen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt denk met de aanslagen en zo. Dat het toerisme in Spanje nu ++ is. Dus ga maar uit van een worse case scenario. Goed plannen en als het kan vooraf de tickets online kopen.
Waaarom Taxi vanuit Girona ? Dat is duur. !!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een schopje. Ben eind augustus een paar in Barcelona. Ik vlieg op Girona. Op zich geen probleem, maar de vlucht terug is om 6:35. Met het OV kan ik er op z'n vroegst om 4:45 zijn, maar
-Dat duurt bijna een uur langer dan overdag
-Ik vind dat aan de krappe kant voor een vlucht om 6:35, aangezien je altijd een overstap kan missen oid
Iemand een inschatting van de kosten voor een taxi? Mijn hotel zit bij Placa de Molina, tussen Parc Guell en de Sagrada Familia.
Ik kan ook een fiat 500 huren voor 20 euro per dag, wat ik een zeer aantrekkelijk alternatief vind. Ook geen gedoe met OV op de heenweg dan. Ben er nog niet uit wat het handigst is, dus benieuwd naar de meningen hier
Wat wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef KaBuf het volgende:
Vandaag in een impuls een korte citytrip Barcelona geboekt.
Over twee weken op woensdagochtend heen (landen om 9.15, zaterdag om 9.30 weer terug).
Dus een kleine drie dagen. Ben benieuwd
EN HOE IS DIT AFGELOPEN?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hehe, onze naam werd ook omgeroepen en de deur ging direct achter ons dichtWaarna we nog 20 minuten aan de gate bleven staan overigens
Lekker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:40 schreef borisz het volgende:
Goed in het weekend na Koningsdag dus naar Barcelona.
Vlucht en hotel moeten nog geboekt worden. Voetbalkaartjes wel binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |