O, daarom ken ik ze niet. Ik luister altijd naar 538quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mattie en Wietze, ochtendshow op Q
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mattie en Wietze, ochtendshow op Q
Thomas komt niet eens toe aan zijn grappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:10 schreef k_man het volgende:
En dan te bedenken dat hier vorige week werd gezegd dat er nietszeggende gasten waren...
Even serieus? Kent iemand deze jongens überhaupt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:10 schreef k_man het volgende:
En dan te bedenken dat hier vorige week werd gezegd dat er nietszeggende gasten waren...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Even serieus? Kent iemand deze jongens überhaupt?
Hebben ze niet gewoon in het lokale café 2 leuke jongens opgepikt?
Ah, de Q-music morgencrew, wie kent ze niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |