Dit ja, ik zou best willen ruilenquote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Ik vind Rihanna trouwens een prima lichaam hebben. Ik snap niet wat er mis mee is? En dan kijk ik even puur naar de vorm, niet naar huidskleur of tattoo's.
Zat ik ook al aan te denken, maar de krent in mij vind dat stiekem een beetje duur om zonder reden te bakken.quote:
Terecht, als borstenman vind ik die van Rihanna niet zo bijzonderquote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja, ik zou best willen ruilen. Alleen dan wil ik wel m'n eigen tieten houden
.
Vaak wel logisch dat je geen grote tetten hebt als je slank bent. Er zijn uitzonderingen, maar borsten bestaan nou eenmaal voor een groot deel uit vet.quote:Op maandag 29 september 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht, als borstenman vind ik die van Rihanna niet zo bijzonder
quote:
Nohquote:Op maandag 29 september 2014 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar de krent in mij vind dat stiekem een beetje duur om zonder reden te bakken.
Me neitherquote:Op maandag 29 september 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht, als borstenman vind ik die van Rihanna niet zo bijzonder
Dat witte stipjequote:Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lief maar dat is gewoon debiel.
[ afbeelding ]
Allemaal geposeerde en geretoucheerde foto'squote:Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lief maar dat is gewoon debiel.
[ afbeelding ]
Toen had ze die idiote tatoeages nog nietquote:
Klopt, maar ik hoef dan ook niet per se een uberslanke vriendinquote:Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak wel logisch dat je geen grote tetten hebt als je slank bent. Er zijn uitzonderingen, maar borsten bestaan nou eenmaal voor een groot deel uit vet.
Nou ja, in het artikel staat dat ze is benaderd voor een rolletje, ik betwijfel dus of ze daadwerkelijk een Bondgirl gaat spelen. Maar goed, rare keuzequote:Op maandag 29 september 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
[ afbeelding ]
Tenzij ze de openingscredits niet eens haalt, dan is het goed
Precies.quote:Op maandag 29 september 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen had ze die idiote tatoeages nog niet.
Die foto is geen shop hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal geposeerde en geretoucheerde foto's![]()
Nah ik kies jou hoor
Hehe net zo'n big floppy fluffy penis tussen d'r benenquote:Op maandag 29 september 2014 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die foto is geen shop hoor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |