sja, als er na een uur nog niks is bak ik wel een gedrocht in elkaar. Ik had ook in het FB topic kunnen gaan jengelenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mobiel, en dan fiks ik geen nieuwe. Had ik trouwens geen tijd voor sowieso én ik had niet in de gaten dat ik hem dichtpleurde
En nu zitten we uiteraard weer met een bagger-OP.
Mogguh
Tiswa.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sja, als er na een uur nog niks is bak ik wel een gedrocht in elkaar. Ik had ook in het FB topic kunnen gaan jengelen
jij gaat ook met beschilderde gare busjes in steengroeves staan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben geinspireerd door de OP en het heeft mijn leven verrijkt. Bedankt daarvoor Alex!
Nee door de rijke inzichten van Mondriaan. Ik ben meteen zijn twitter gaan volgen en heb zijn facebook account van toen hij nog leefde nagelezen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij gaat ook met beschilderde gare busjes in steengroeves staan?
Bij jou helpt dat anders geen ene reet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:24 schreef 2cv het volgende:
* 2cv mompelt iets over het goede voorbeeld geven ...
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 311
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 130
4 Anne - 127
5 Sounddragon - 115
6 lipje - 68
7 Hugster - 64
8 Xtreem - 51
9 hermandeperman - 49
10 Tjabbo - 45
Ik heb ze beide tegelijkertijd in het echt gezien. En ze lijken gelukkig niet op elkaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:00 schreef Barcaconia het volgende:
2cv is toch een relkloon van Alex?
Tx voor het complimentquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ze beide tegelijkertijd in het echt gezien. En ze lijken gelukkig niet op elkaar.
Dan had ie wel fatsoenlijk Frysk gekund!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:00 schreef Barcaconia het volgende:
2cv is toch een relkloon van Alex?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:58 schreef Anne het volgende:
Zag ik daar een foutje op feestboek, Barca?
Sja, ik gooi ze nooit dichtquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij jou helpt dat anders geen ene reet.
[..]
Hihi, ik vond de inhoud al niet stroken met het feit dat iemand anders het plaatstequote:Op dinsdag 30 september 2014 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Ik hoopte dat het vlug genoeg er af was dat niemand het zag.
Maakt niet uit, input is 100% origineel alleen ik moet het zelf ff plaatsen.
Ik zat mobiel en dan moet je de "pagina's" app gebruiken om in iemand anders zn naam te posten. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Hihi, ik vond de inhoud al niet stroken met het feit dat iemand anders het plaatste.
Maar dan is het goed!
Ik moet daar ook altijd op letten. Ook met reageren en liken.
Een aardbeving?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:56 schreef Alexxxxx het volgende:
moggezo ff over de A7 tussen Hveen en Grunn rijden, schijnt wat speciaals te gebeuren straks
gewoon omrop fryslân aan het filmenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een aardbeving?
Waar ik niets van meegekregen heb op de 20e verdieping
dat is het hele businessmodel van facebook,is niks nieuws aan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:13 schreef Paladijn het volgende:
feestboek <3 http://daskapital.nl/2014/09/facebook_atlas.html
Het is nieuw dat ze nu eindelijk mensen fatsoenlijk gaan profilenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is het hele businessmodel van facebook,is niks nieuws aan?En ik moet zeggen, als advertentieplatform functioneert het poerbêst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |