Met het verschil dat ik tegen een opdrachtgever nee kan zeggen. Plus ik kan voor 99,999% zelf invullen wat ik doe en hoe ik het doe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Elke klant is een baas. Daarom wil ik never nooit niet een eigen bedrijf beginnen. Dat schelt in de bazen.
Nou, wat je doet bepaalt de opdrachtgeverbaasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik tegen een opdrachtgever nee kan zeggen. Plus ik kan voor 99,999% zelf invullen wat ik doe en hoe ik het doe.
absoluut waar. in geval van ziekte heb ik een groot probleem inderdaad, zeker omdat ik een vrij specifiek kunstje doe, kan niet zomaar een vervanger ergens wegtrekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Anne het volgende:
En toch heeft voor een baas werken ook zijn voordelen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef 2cv het volgende:
En waarom zie ik een rukkende buurman ?Ben wel blij dat 'ie mij niet zag
Meneer had z'n gordijnen wagenwijd open en ik liep langs ...quote:
Heeft ze een eigen tankpas?quote:
komen er tetten in voor?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
net de text gelezen van het interview met me wat in een vakblad komt. 1 woord. oeps.![]()
Volgende interviews doe ik schriftelijk![]()
moet je aan het komende nummer van Villamedia zien te komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben toch best benieuwd naar het artikel
nee, zat met een nieuws overlaod vandaag, dan moet je keuzes maken. profiteer liever niet van andermans ellende, dus Halfords en E&W mogen rusten. misschien als er een doorstart of overname komt, dat ik er dan iets over breng. werkte wel een kennis van mequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:17 schreef Paladijn het volgende:
Niks over het faillisement van de lokale opel dealer Lexxx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |