Ik wil het wel eens uitproberen. Regel jij de F1 auto ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik denk dat een f1 sneller van 250 naar 0 gaat dan een bx van 100 naar 0
Ik denk zelfs de 50 naar 0...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik denk dat een f1 sneller van 250 naar 0 gaat dan een bx van 100 naar 0
Hangt van de windrichting en de buitentemperatuur af denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de safetycar is er dus om de snelheid te reduceren zodat werkzaamheden kunnen plaatsvinden. om de motoren van de Formule1 auto´s niet oververhit te laten raken en de temperatuur in de banden te houden, blijft de safetycar stevig doorrijden. (bron wikipedia)
bij welke snelheid raakt een Formule1 motor oververhit?
Ja inderdaad, een uithoek van het land waar ik niet graag kom (tering ver weg inderdaad)quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef Paladijn het volgende:
wtf, ben je helemaal naar Dirk Scheeringa-town gereden?
Best net interieur nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan het dak ook open?
nee Raben, maar ik weet eigenlijk niet meer hoe dat bedrijf heettequote:Op maandag 6 oktober 2014 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Hans Molenaar? Ik dacht dat die in Zandvoort zelf woonde...
Elke klant is een baas. Daarom wil ik never nooit niet een eigen bedrijf beginnen. Dat schelt in de bazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |