Jeps wel ijs op gehad, vrijwel de hele dag. Ben blijkbaar erg gevoeligquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:21 schreef matthijst het volgende:
Wow, das een beste blaar! Heb je er geen ijs op gehad na de behandeling?
Mag altijd hopenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:16 schreef matthijst het volgende:
Oh, OK, het ziet er verder inderdaad al wel uit alsof er weinig inkt te zien is
Waarom overstappen als het bij de eerste kliniek prima ging? Je zou toch met een fotoverslag komen? Ik krijg sterk de indruk dat je ene kliniek spamt en de ander probeert zwart te maken. Ik heb genoemde namen klinieken verwijderd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef forever-mp het volgende:
Ik heb de eerste behandeling gehad. Toch overgestapt naar een kliniek dichterbij huis: in utrecht. Zij behandelen met een ander soort laser. Maar wat een verschil zeg! Een week na de behandeling kan ik nog steeds geen fatsoenlijke schoenen dragen door de zeer pijnlijke huid! Overal rode puntjes en blaasjes! Ook adviseren ze om na 4 weken terug te komen. Dat is natuurlijk veel te snel. Er komt ook nog steeds wat vocht uit de wondjes.
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:26 schreef forever-mp het volgende:
Ik heb deze week mijn eerste sessie gehad. Ging prima, nu afwachten hoe de tattoo zich gaat ontwikkelen. In april heb ik een tweede sessie. Ik heb veel kleur in mijn tattoo: groen, blauw, zwart, geel etc. Vraag me af of de - wel goed is voor de kleuren. Binnenkort zal ik een fotoverslag plaatsen
Ja, dat dacht ik ook al. Maar goed, ik denk laat ik het toch eens vragenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:04 schreef Shenk het volgende:
Komt op mij niet echt betrouwbaar en geloofwaardig over.
Absoluut,daarom zal ik na mijn volgende behandeling weer even een 'full' foto upload doen om het verschil te laten zien. dat is er nl echt.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef matthijst het volgende:
Dat lijkt hun voorlopigheid conclusie inderdaad. In januari 2013, kon zo snel geen vervolgrapport vinden.
Maar WRH bijvoorbeeld had volgens mij aardig wat varianten gehad en lijkt nu met de pico eindelijk resultaat te zien?
Ben wel benieuwd naar WRH's ervaringen/vergelijking, of die een eventueel verschil kan verklaren
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:27 schreef Smurfkuh het volgende:
@WRH Zag net jou blaar foto, die was ook enorm! Snap wel dat je het hebt laten doorprikken. Ben benieuwt hoe het er inmiddels bij je uitziet
Iemand toevallig ervaring met laseren om iets te coveren ? Tattoo is pas 2 maanden oud
Volgens het lasercentrum zou ik in Juni al kunnen starten met laseren van deze tattoo. Mja hoeveel sessies zou je nodig hebben om iets te coveren of ligt dat aan de tatoeëerder ?
Ik vind m te groot voor mijn schriele armpjes + hij is (of lijkt door mijn enorm zichtbare blauwe aderen) uitgelopen.. Door dit kan ik er ook gewoon niet aan wennen.. -_-quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Een tattoeage van 2 maanden? Is hij zo slecht gezet? Of is het de naam van je ex oid?
Zonde zeg...quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:17 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Ik vind m te groot voor mijn schriele armpjes + her en der wat fuzzy (geen idee hoe ik het anders moet noemen) lijnen + hij is (of lijkt door mijn enorm zichtbare blauwe aders) uitgelopen.. Door dit kan ik er ook gewoon niet aan wennen.. -_-
Behoorlijk want hij is groot en zichtbaar. Ben ook bang dat wanneer ik het laat coveren weer de lijnen fuzzy worden oid, en dan zit ik nog met het zelfde. Ik weet dus nog niet wat ik ermee aan moet, weet alleen dat ik er heel erg van baal en dat laseren me 200 euro per sessie kost.quote:
Maar als hij te groot is, is een cover-up toch geen optie?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:22 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Behoorlijk want hij is groot en zichtbaar. Ben ook bang dat wanneer ik het laat coveren weer de lijnen fuzzy worden oid, en dan zit ik nog met het zelfde. Ik weet dus nog niet wat ik ermee aan moet, weet alleen dat ik er heel erg van baal en dat laseren me 200 euro per sessie kost.
Klopt daarom laseren + coverenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar als hij te groot is, is een cover-up toch geen optie?
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:11 schreef matthijst het volgende:
Is dit topic niet meer te zien als je niet ingelogd bent, en/of niet meer vindbaar?
Ah, OK. Ik zie dat de search op Fok 'zelf' ondertussen wel goed werkt (ik gebruik search eens per jaar ofzo, was vroegah minder overzichtelijk vond ik). Voorheen zocht ik gewoon op google met een forum.fok.nl erachter, maar dan houdt het op met topic 8, zodoendequote:
Ja, ik hou het sowieso goed in de gaten inderdaad. Hoop dat ik hierna wel weer progress zie want de opties zijn hier in het noorden ook niet fantastisch.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:26 schreef WRH het volgende:
Heel herkenbaar zo'n dip. Ik geloof wel dat het geregeld even gebeurt; even niets te zien omdat er misschien onderhuids en wat dieper gelegen wel nog dingen gebeuren.
Als het langer aanhoudt dan een of twee behandelingen zou ik wel overwegen over te gaan op een andere laser maar een keer geen resultaat gebeurde mij eigenlijk wel geregeld. En ja, dat is echt enorm frustrerend.
Pas toen dit bij mij tig behandelingen zo bleef ben ik overgestapt en toen zag ik ook direct weer resultaat, dus wel even in de gaten houden.
Hoeveelste sessie was dit dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:25 schreef Smurfkuh het volgende:
Inmiddels bijna 3 weken verder. Alle korstjes en jeuk zijn verdwenen, helaas is het nog niet lichter geworden hopelijk gebeurt dat nog de komende 5 weken. Anders baal ik wel fink
12e inmiddels. Eerste 11 bij een tattoo shop laten laseren. Geen idee met welke laser. Maar de 12e keer was met de pico bij Het lasercentrum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |