Ja, ik hou het sowieso goed in de gaten inderdaad. Hoop dat ik hierna wel weer progress zie want de opties zijn hier in het noorden ook niet fantastisch.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:26 schreef WRH het volgende:
Heel herkenbaar zo'n dip. Ik geloof wel dat het geregeld even gebeurt; even niets te zien omdat er misschien onderhuids en wat dieper gelegen wel nog dingen gebeuren.
Als het langer aanhoudt dan een of twee behandelingen zou ik wel overwegen over te gaan op een andere laser maar een keer geen resultaat gebeurde mij eigenlijk wel geregeld. En ja, dat is echt enorm frustrerend.
Pas toen dit bij mij tig behandelingen zo bleef ben ik overgestapt en toen zag ik ook direct weer resultaat, dus wel even in de gaten houden.
Hoeveelste sessie was dit dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:25 schreef Smurfkuh het volgende:
Inmiddels bijna 3 weken verder. Alle korstjes en jeuk zijn verdwenen, helaas is het nog niet lichter geworden hopelijk gebeurt dat nog de komende 5 weken. Anders baal ik wel fink
12e inmiddels. Eerste 11 bij een tattoo shop laten laseren. Geen idee met welke laser. Maar de 12e keer was met de pico bij Het lasercentrum.quote:
Bedankt voor je reactie! Normaal krijg ik nooit zo snel bloeduitstortingen, maar na de behandelingen wel. Het is ook vrij dik en voelt gespannen aan, net alsof er vocht onder zit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:56 schreef DonnaRush het volgende:
Jeetje jouwmama wat een blaren. Ik had dat alleen bij m'n eerst behandelaar die achteraf de intensiteit veel te hoog had. Heb een heel gevoelig huidje en had ook vreselijk veel pijn toen.
Bij m'n huidige behandelaar nooit pijn en geen bloed gehad. Wel eens blaasjes, zoals matthijst zegt, speldenknopjes.
Heb je een erg gevoelige huid normaliter, dat je ook bloeduitstortingen krijgt? En hoe zit het na de behandelingen? Heelt het wel goed?
Ieder mens reageert anders, dus het hoeft niks te zeggen natuurlijk.
Crème nog niet, daar ga ik de volgende keer mee beginnen. Tijdens het laseren heb ik niet zo heel veel pijn. Na de behandeling koel ik ongeveer 20 minuten en smeren ze een antibioticazalf erop met een gaasje er over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:40 schreef matthijst het volgende:
Smeer je er vooraf Emla crème op en koel je na behandeling met icepacks?
Wij zitten anderhalf uur in de auto zon beetje. Op de terugweg icepacks erop.
En dan daarna smeren met die groene crème uit de openingspost en de dagen erna met bodylotion.
Toen ik zo kort koelde kreeg ik ook blaren. Ik koel meestal ongeveer 2 uur. Ga ik gewoon op de bank zitten met een boekje of wat tv kijken. Daarna nooit last van blaren. Misschien helpt dat watquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:44 schreef jouwmama het volgende:
[..]
Crème nog niet, daar ga ik de volgende keer mee beginnen. Tijdens het laseren heb ik niet zo heel veel pijn. Na de behandeling koel ik ongeveer 20 minuten en smeren ze een antibioticazalf erop met een gaasje er over.
Op zich vind ik het niet zo erg om veel pijn te hebben, maar als je weinig resultaat ziet werkt dat wel demotiverend.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toen ik zo kort koelde kreeg ik ook blaren. Ik koel meestal ongeveer 2 uur. Ga ik gewoon op de bank zitten met een boekje of wat tv kijken. Daarna nooit last van blaren. Misschien helpt dat wat
Lijkt me niet goed, jaren terug heb ik dat ook gehad, aan het eind van de rit littekenvorming en de tatoeage hebben moeten laten wegsnijden.....quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:28 schreef jouwmama het volgende:
Dag allemaal,
Ik volg dit topic al een tijdje, maar wil nu eindelijk een keertje reageren.
Inmiddels heb ik vier laserbehandelingen gehad met een Q-switched Ruby laser, maar iedere behandeling worden de blaren/pijn en bloeduitstortingen steeds erger. Vanaf de tweede behandeling heb ik veel last van bloeden tijdens de behandeling.
Zijn er meer mensen die hier zo last van hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie! Ik heb verder geen zalf mee gekregen. Mocht er volgens die vrouw ook niks op smeren. Ik zou er ook niet over durven te wrijven ivm die blaren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:47 schreef WRH het volgende:
Voor ik reageerde heb ik even mijn eigen foto's er bij gepakt van mijn blaren die ik de eerste jaren had en naar mijn mening is dit niet goed.
Het ziet er heel anders uit, je hebt ook echt bloeduitstortingen, blauwe plekken, kan mij niet voorstellen dat dit een gezonde reactie is.
Blaren kunnen altijd gebeuren, helaas. Ik denk dat de meesten hetzelfde hebben gemerkt als ik; hoe verder je in het behandel proces komt, hoe minder de blaren.
Koelen is iets dat al is aangeraden en iets wat ik ook altijd deed. Zoals Maastoren ook al zei; neem de tijd daarvoor. Ga rustig met een koude natte doek erop een paar uurtjes rustig zitten.
Je lijf krijgt echt wel een opdonder van die laser en is daarna enorm hard aan het werk, dat moet je niet onderschatten.
Inmiddels heb ik er nauwelijks meer last van maar zeker enkele jaren geleden was ik een volledig weekend uit de roulatie vanwege de bijkomende koorts, pijn en compleet vastzetten van mijn enkel als deze behandeld was.
Heb je zalf mee gekregen voor erna?
Ik smeer erna ook nog een paar dagen, inmiddels met een andere zalf voor laserbehandelingen maar alleen al het voorzichtig smeren houdt de huid wat rustiger en helpt bij het heel zachtjes wegmasseren van vocht en bloed, al zou ik dat wel echt heeeeel voorzichtig doen.
Maar blauwe plekken en met name bloed waar je het over hebt, m.i. is dat echt een grote No Go.
(btw, je tatoeage is wel echt goed gezet zo te zien)
Naar mijn mening komt het litteken door de tatoeage. Zie bij m'n vrouw op d'r schouder ook enige verdikking (die is twee keer gezet), die er op haar enkel niet zit.quote:
Zeker. Net ff gemaakt. Loopt 1 behandeling achter op de schouder. Buitenkant is iets lichter dan de binnenkantquote:Op zondag 10 mei 2015 16:22 schreef Shenk het volgende:
@matthijst, heb je toevallig foto's van de enkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |