in dat geval zou ik zeer zeker NIET beginnen aan een tatoeage, als je daar nu al bij stilstaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:38 schreef Beursaap het volgende:
Mocht ik ooit een tattoo willen, dan wil ik niet zo'n lijdensweg afleggen als jullie bij het verwijderen!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:38 schreef WRH het volgende:
[..]
in dat geval zou ik zeer zeker NIET beginnen aan een tatoeage, als je daar nu al bij stilstaat.
Dat soort dingen doe ik ook altijd. Onder de douche (ik douche vrij heet) wordt het altijd wat roder en dus weer meer zichtbaar. Er onder vandaan valt het dan weer een beetje meer weg en dan zit ik rustig een kwartier lang aan mijn huid te trekken en te duwen en vanuit allerlei hoeken te kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef NerdPride het volgende:
In sommige lichthoeken of onder de douche zijn de inktrestanten en sporen al verwaarloosbaar.. Daar extra van genieten natuurlijk.
Hey Fixers,quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Fixers het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie je tattoos weg willen hebben? Ik heb zelf plannen om iets te laten zetten, maar wil er een goede overweging in maken. Ik ken heel veel tattooenthousiastelingen die natuurlijk vóór zijn. Maar hoor ook graag de tegenargumenten.
Joh, maf, zo'n effect. Ken ik niet. Wat ik wel had was dat de irritatiepiek tijdens het laseren en herstelperiodes bij de ene behandeling hoger was dan bij de andere..quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:08 schreef WRH het volgende:
Lol, ja dat is het meer.
Ik merk wel dat het af en aan gaat qua reactie op laseren. Dan is het de eerste paar dagen heel erg warm en kan het gaan kloppen of branden en dan rustig wéken lang helemaal niets. En dan plotseling onverwachts, rustig 5 weken later dat de tatoeage er opeens weer bovenop komt te liggen, heel erg opzwelt en gaat branden. Na een paar dagen kan ik dan zien dat de boel weer iets lichter geworden is.
Net alsof die laser soms weer werkzaam wordt als het ware, heel vreemd.
2006 ?? Dat zou ik ook zat zijn.. Met pauzes? Of aan een stuk door? Dezelfde tatoeage?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:18 schreef WRH het volgende:
Ben al sinds eind 2006 bezig...
Heel erg zat inmiddels.
Mijn eerste behandelaar was helaas zo'n beunhaas in Amsterdam (redelijk bekend als beunhaas inmiddels maar blijft gewoon doorgaan met andere mensen verminken), daar ben ik na 3x vertrokken.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef NerdPride het volgende:
En hoe komt het dat het zo tegenzit? Formaat tatoeage? Type inkt? Hoeveelheid inkt? Deskundigheid behandelaar? Lasermateriaal (in 2006 en 2009 was er nog geen Picosure) ? Je budget?
Volhouden in ieder geval.. !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |