abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147178932
De mevrouw die mij behandelde vertelde dat je de tattoo als het ware kunt "voelen" als je er met je hand overheen gaat. Dat was ook het geval, iets wat me niet bepaald was opgevallen. Maar goed,ik ben nu bijna 3 maanden verder na de eerste behandeling en ik kan nu al kleine stipjes in mijn tattoo zien die als het ware wit (en dus weg) zijn. En dat na 1 behandeling ? Ik moet wel zeggen dat ik super gezond leef, en overdreven veel water drink (ivm de sport die ik beoefen) maar of dat ook echt van invloed is.. I don't know..
pi_147326207
Tijdje geleden maar hier is #5, 2 weken na de behandeling. Ik doe het trouwens bij mediderm waar ze de Q-switch gebruiken

[ Bericht 33% gewijzigd door Utreggie op 06-12-2014 03:12:34 (Foto fout) ]
pi_147631280
Ik mag in februari weer langs de kliniek in Veldhoven.. Soms word ik wel een beetje moedeloos ervan omdat het me gewoon niet snel genoeg kan gaan. Zomer 2015 wordt nog afplakken met een pleister maar in 2016 hoop ik dan toch echt dat ie weg is!
pi_147631777
Ik heb ooit iets gelezen over een inkttechniek met gebruik van plastic bolletjes of capsules die heel makkelijk weg te laseren zijn. Is dit al mogelijk in NL? Mocht ik ooit een tattoo willen, dan wil ik niet zo'n lijdensweg afleggen als jullie bij het verwijderen!
pi_147633183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:38 schreef Beursaap het volgende:
Mocht ik ooit een tattoo willen, dan wil ik niet zo'n lijdensweg afleggen als jullie bij het verwijderen!
in dat geval zou ik zeer zeker NIET beginnen aan een tatoeage, als je daar nu al bij stilstaat.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_147684266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:38 schreef WRH het volgende:

[..]

in dat geval zou ik zeer zeker NIET beginnen aan een tatoeage, als je daar nu al bij stilstaat.
:') meer dan de helft van de mensen met een tattoo krijgt spijt, vroeg of laat. Wie wil er nou rondlopen met een verlepte inktvlek op z'n arm op z'n 80e???
pi_147696686
Ik ben echt zo benieuwd naar de bron van je bewering hier, die 50% van alle mensen met een tatoeage.
Als je op deze manier bezig bent met zowel tatoeages als al het verwijderen ervan, dan zou ik als ik jou was heel ver wegblijven van de materie.
Je begrijpt er duidelijk niet zo heel veel van.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:10:50 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_147750532
Wij zijn vandaag weer bij 't Lasercentrum geweest.
De schouder gaat echt heel goed, de enkel loopt iets achter.
Ik hoorde dat ze vanaf februari ook een vestiging in Zoetermeer gaan openen, dus mocht je in het westen wonen en met Picosure gelaserd willen worden dan is het misschien de moeite waard tot februari te wachten :)

Schouder ziet er nu zo uit, zal van het weekend nog eens proberen foto's van de enkel te maken:

En een closeup. Je moet aardig goed kijken om te zien wat er gezeten heeft :)
Ik verwacht dat deze na een zonnige zomer toch een heel eind weg moet zijn.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_147767368
wauw wat mooi!
het is dat ik weet wat voor vorm het was want anders is het niet meer te zien, geweldig!
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:02:12 #35
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_147885004
Vandaag weer behandeld. Foto van vlak voor de behandeling. Bijna niets gelaserd. Tatoeage ziet er erg wit uit. Dit komt waarschijnlijk.doordat ik bij vorige behandeling erg bruin was door 2 weken Egypte en hierdoor het pigment van m'n huid (ook) is aangetast. Ik hoop dat het weer bijtrekt tot mijn eigen huidskleur.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:07:02 #36
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_147896924
Wow! Daar is bijna geen inkt meer over zo te zien?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_147911189
Mooi Nerdpride!
Verwacht wel dat het witte op den duur gaat bijtrekken.
  woensdag 24 december 2014 @ 14:20:54 #38
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_147918358
Hey partypeople..

Thx, maar ik heb zelf nog het idee dat er nog vrij veel groen en blauw doorschijnt..

Interval nu ook 12 weken i.p.v. 8. Wordt de zon opzoeken.. In sommige lichthoeken of onder de douche zijn de inktrestanten en sporen al verwaarloosbaar.. Daar extra van genieten natuurlijk.

Eind in zicht!

En allemaal heel fijne feestdagen toegewenst..

[ Bericht 4% gewijzigd door NerdPride op 24-12-2014 14:42:51 ]
pi_147948724
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef NerdPride het volgende:
In sommige lichthoeken of onder de douche zijn de inktrestanten en sporen al verwaarloosbaar.. Daar extra van genieten natuurlijk.

Dat soort dingen doe ik ook altijd. Onder de douche (ik douche vrij heet) wordt het altijd wat roder en dus weer meer zichtbaar. Er onder vandaan valt het dan weer een beetje meer weg en dan zit ik rustig een kwartier lang aan mijn huid te trekken en te duwen en vanuit allerlei hoeken te kijken.
(kijk, zo is dit stukje al bijna weg en als ik de huid hiernaartoe duw is dat stukje al veel minder)
Heel neurotisch, ik weet het.
pi_147971946
Mag ik vragen waarom jullie je tattoos weg willen hebben? Ik heb zelf plannen om iets te laten zetten, maar wil er een goede overweging in maken. Ik ken heel veel tattooenthousiastelingen die natuurlijk vóór zijn. Maar hoor ook graag de tegenargumenten.
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:01:56 #41
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_148009483
Hey,

Neurotisch zou ik het niet willen noemen.. Misschien enthousiast of begerig.. Net Kerstavond ;) Krijg je ook een cadeautje..
pi_148009723
Lol, ja dat is het meer.
Ik merk wel dat het af en aan gaat qua reactie op laseren. Dan is het de eerste paar dagen heel erg warm en kan het gaan kloppen of branden en dan rustig wéken lang helemaal niets. En dan plotseling onverwachts, rustig 5 weken later dat de tatoeage er opeens weer bovenop komt te liggen, heel erg opzwelt en gaat branden. Na een paar dagen kan ik dan zien dat de boel weer iets lichter geworden is.
Net alsof die laser soms weer werkzaam wordt als het ware, heel vreemd.
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:10:46 #43
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_148009781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Fixers het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie je tattoos weg willen hebben? Ik heb zelf plannen om iets te laten zetten, maar wil er een goede overweging in maken. Ik ken heel veel tattooenthousiastelingen die natuurlijk vóór zijn. Maar hoor ook graag de tegenargumenten.
Hey Fixers,

Mijn tatoeage wil ik verwijderen om meerdere redenen, maar voornamelijk vind ik mijn persoonlijke tatoeage nu niets meer dan een impulsieve jeugdzonde. Daarnaast vind ik mijn tatoeage simpelweg niet (meer) mooi en is mijn schouder zonder die lap inkt ook een stuk netter. Tegen tatoeages op zich heb ik helemaal niets - niet tegen alle althans.

Succes met je beslissing.
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:17:03 #44
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_148009993
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:08 schreef WRH het volgende:
Lol, ja dat is het meer.
Ik merk wel dat het af en aan gaat qua reactie op laseren. Dan is het de eerste paar dagen heel erg warm en kan het gaan kloppen of branden en dan rustig wéken lang helemaal niets. En dan plotseling onverwachts, rustig 5 weken later dat de tatoeage er opeens weer bovenop komt te liggen, heel erg opzwelt en gaat branden. Na een paar dagen kan ik dan zien dat de boel weer iets lichter geworden is.
Net alsof die laser soms weer werkzaam wordt als het ware, heel vreemd.
Joh, maf, zo'n effect. Ken ik niet. Wat ik wel had was dat de irritatiepiek tijdens het laseren en herstelperiodes bij de ene behandeling hoger was dan bij de andere..

Het is een raar besef dat ik vermoedelijk aankomende lente of zomer helemaal klaar ben met het laseren. Vanaf 2009 bezig geweest. En het geld.. Vreemd genoeg zou ik denk ik zo overdoen.. het laseren dan..
pi_148010039
Ben al sinds eind 2006 bezig...
Heel erg zat inmiddels.
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:20:43 #46
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_148010098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:18 schreef WRH het volgende:
Ben al sinds eind 2006 bezig...
Heel erg zat inmiddels.
2006 ?? Dat zou ik ook zat zijn.. Met pauzes? Of aan een stuk door? Dezelfde tatoeage?

Hoe lang moet je nog, denk je?

[ Bericht 2% gewijzigd door NerdPride op 27-12-2014 16:19:35 ]
pi_148037667
wat pauzes als ik het even zat was, maar minimaal. eigenlijk wel redelijk aaneengesloten.
voorlopig nog niet klaar, dus ja, ben er wel aardig klaar mee.
  zondag 28 december 2014 @ 15:11:48 #48
355008 NerdPride
Don't be a hater
pi_148049060
En hoe komt het dat het zo tegenzit? Formaat tatoeage? Type inkt? Hoeveelheid inkt? Deskundigheid behandelaar? Lasermateriaal (in 2006 en 2009 was er nog geen Picosure) ? Je budget?

Volhouden in ieder geval.. !
  Moderator/colorchick zondag 28 december 2014 @ 15:59:34 #49
382129 crew  Donna
pi_148051257
Oh my, volhouden idd! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.

Ik moest eigenlijk gisteren weer, maar met alle drukke dagen had ik dat niet zo slim bekeken. Afspraak is nu twee weken verplaatst.

Ik zal volgende week even een foto maken. Er wordt nu echt resultaat geboekt, eindelijk.
pi_148052122
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef NerdPride het volgende:
En hoe komt het dat het zo tegenzit? Formaat tatoeage? Type inkt? Hoeveelheid inkt? Deskundigheid behandelaar? Lasermateriaal (in 2006 en 2009 was er nog geen Picosure) ? Je budget?

Volhouden in ieder geval.. !
Mijn eerste behandelaar was helaas zo'n beunhaas in Amsterdam (redelijk bekend als beunhaas inmiddels maar blijft gewoon doorgaan met andere mensen verminken), daar ben ik na 3x vertrokken.
Toen had ik ongeveer alles tegen zitten wat er maar tegen kon zitten: cover up, erg professioneel gezet dus echt inktzwart, zeer bleke huid die ook erg snel reageert.
Daarna eigenlijk weinig aan uitleg of reden meer vernomen voor het niet langer reageren op de laser, beetje jammer.

Inmiddels zijn er wel weer wat ontwikkelingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')