SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alles verlorenHeerlijk dagje voor een rager.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is jouw natte droom toch denk ik?
[ afbeelding ]Waar haal je het vandaan.
![]()
#jbgsquote:Op maandag 29 september 2014 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alles verlorenHeerlijk dagje voor een rager.
![]()
L1 cornersquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vanavond maar eens proberen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij mij is het automatisme geworden doe alle voorzetten en corners met L1. Scheelt dit echt zo veel?![]()
Jij hem al gebruikt Royke?quote:Op maandag 29 september 2014 15:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat ben je toch een joker? hij vraagt gewoon iets normaals retard![]()
Misschien weer placebo, maar sinds ik L1 gebruik scoor ik veel vaker uit corners..quote:Op maandag 29 september 2014 15:28 schreef vanpers het volgende:
Bij mij is het automatisme geworden doe alle voorzetten en corners met L1. Scheelt dit echt zo veel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als ik het zonder doe dan komen ze bij mn winger terecht. Ook als ik maar kort druk.quote:Op maandag 29 september 2014 15:28 schreef vanpers het volgende:
Bij mij is het automatisme geworden doe alle voorzetten en corners met L1. Scheelt dit echt zo veel?![]()
Ik gebruikte dat altijd op Fifa 14, vroege voorzetten werkte daar goed.quote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien weer placebo, maar sinds ik L1 gebruik scoor ik veel vaker uit corners..
Maar nu is het R.I.P headers![]()
Robben speelde voor mij kut... Near post is OP en Robben heeft *2 weak.. dus je moet altijd naar binnen. Makkelijk te verdedigen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee man, heb er de coins en het team niet voor. Heb wel Robben die speelt wel fijn :p![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
klopt maar icm mijn skillmoves is het dus ONMOGELIjKquote:Op maandag 29 september 2014 15:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Robben speelde voor mij kut... Near post is OP en Robben heeft *2 weak.. dus je moet altijd naar binnen. Makkelijk te verdedigen.![]()
![]()
Koop hem anders wel gewoon zo duur is hij ook weer niet.quote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee man, heb er de coins en het team niet voor. Heb wel Robben die speelt wel fijn :p![]()
zal vast wel chill spelenquote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop hem anders wel gewoon zo duur is hij ook weer niet.![]()
Robben op H2H vind ik fijner dan Ronaldo maar zal wel liggen aan dat ik robben heel jaar gebruikte en altijd 2 op 1 liep met hem.![]()
had jij niet 1.5 miljoen coins gekregen van EA?quote:Op maandag 29 september 2014 15:32 schreef MemphisPSV het volgende:
Robben op H2H vind ik fijner dan Ronaldo maar zal wel liggen aan dat ik robben heel jaar gebruikte en altijd 2 op 1 liep met hem.![]()
ja maar op fut 14 , heb t nu over H2H in 15 sjaakie.quote:Op maandag 29 september 2014 15:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
had jij niet 1.5 miljoen coins gekregen van EA?
Jij zat toch in Pink chapter van PSV ?![]()
Mij ook, zal er geen team mee maken. Maar is toch wel een apart dat die nou niet snel weggekocht wordenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Komt omdat AB'ers niet werken hequote:Op maandag 29 september 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mij ook, zal er geen team mee maken. Maar is toch wel een apart dat die nou niet snel weggekocht worden![]()
Zit ook niet onder de discard value. Maar de verkoper zou meer coins krijgen als hij hem zou discarden door de taxquote:Op maandag 29 september 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mij ook, zal er geen team mee maken. Maar is toch wel een apart dat die nou niet snel weggekocht worden![]()
![]()
![]()
![]()
Godver het is ook precies wat ik dacht dat het was.
wat is dat? Ik kijk PSV alleen op tvquote:Op maandag 29 september 2014 15:33 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
ja maar op fut 14 , heb t nu over H2H in 15 sjaakie.
Jij zat toch in Pink chapter van PSV ?
Ben jij een gekke hooligan van vak OOST dan ?![]()
In 14 maakte ik ze ook vaak zo, vrienden van me gingen het dan ook proberen maar het lukte ze nooit. Misschien dat dat door L1 kwam omdat ik eigenlijk niet eens door had dat ik die gebruikte. Dacht altijd gewoon dat ik beter kon verdedigen dan hunquote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat altijd op Fifa 14, vroege voorzetten werkte daar goed.
Maar nu is het R.I.P headers.
![]()
tuurlijkquote:Op maandag 29 september 2014 15:32 schreef MemphisPSV het volgende:
Robben op H2H vind ik fijner dan Ronaldo maar zal wel liggen aan dat ik robben heel jaar gebruikte en altijd 2 op 1 liep met hem.wat een redenatie
omdat je hem vorig jaar een jaar gebruikt heb speelt hij dit jaar weer goed
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb het meer over De RW positie , Als je op fut 14 speelde met Reus Auba robben. En je gaat vaker via rechts en bent daar beter in , Zal je ook op fifa 15 , vaker over rechts gaan, stukje gewenning. snapte ?quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijkwat een redenatie
omdat je hem vorig jaar een jaar gebruikt heb speelt hij dit jaar weer goed
![]()
wauw, die pagina is pure aids :pquote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/474367292688684/![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/474367292688684/
De meesten hier weten wel hoe ik eruit zie hoor..quote:Op maandag 29 september 2014 15:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ikwas het, was benieuwd achter het gezicht van forumbaws lindgrenBeetje opletten mi man.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja ik dus niet he.quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De meesten hier weten wel hoe ik eruit zie hoor..Beetje opletten mi man.
![]()
Zullen dat fokkers zijn die daar op reageren?quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
die reactiesman man man
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doet me weer denken aan dat legendarische hyves topic van lindgrenquote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
die reactiesman man man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hallo, dat gaat dan weer te ver.quote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/474367292688684/![]()
ik weet niet wat voor een soort mensen dit zijn, ga de kroeg in ofzo maar niet ditquote:Op maandag 29 september 2014 15:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zullen dat fokkers zijn die daar op reageren?![]()
![]()
verlept wijf?quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef MemphisPSV het volgende:
Wtf , trieste levenloze mensen die gaan reageren op een verlept wijf pff![]()
is een meisje van 18 ofzo het ging me om de reacties van die hopeloze Kansenjongeren![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja hallo, dat gaat dan weer te ver.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als een meisje zoiets post. in hoop van reacties , is ze wanhopig. dus grote kans op verleptheid (als dat een woord is )quote:Op maandag 29 september 2014 15:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
verlept wijf?![]()
is een meisje van 18 ofzo het ging me om de reacties van die hopeloze Kansenjongeren![]()
wtfquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
haha wtf, krijg hier een lachkick vanquote:Op maandag 29 september 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de mannelijke tegenhanger van de duckface ofzo? Al die jonge gassies doen ditzo zijn meisjes in de pubertijdquote:Op maandag 29 september 2014 15:47 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Als een meisje zoiets post. in hoop van reacties , is ze wanhopig. dus grote kans op verleptheid (als dat een woord is )![]()
Tegen de tijd dat hij terug is van zijn schorsing denk ik 4.7k (of misschien wel 4.9k).quote:Op maandag 29 september 2014 15:46 schreef MemphisPSV het volgende:
Iemand een idee tot welke prijs brenet zou gaan stijgen deze week ? 1800Bin nu ?![]()
oke,thanks dan houd ik ze nog evenquote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij terug is van zijn schorsing denk ik 4.7k (of misschien wel 4.9k).![]()
![]()
In een middag friend requests krijgen van Dudeweiser, DS2 en Royke. Ben die popiboy toch.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Depay of Willems lijkt me nogal logisch.quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic247439/
om welke psv'er gaat dit?![]()
Ziequote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
om welke psv'er gaat dit?En reacties daarnaquote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)t-bekende-voetballer
Vraag me af wie het is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Had 'm gisteren ook gespot ja.quote:Op maandag 29 september 2014 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ga er nog even uit met een informatie filmpje.
Later.Mooie vent.
14.gifquote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
In een middag friend requests krijgen van Dudeweiser, DS2 en Royke. Ben die popiboy toch.![]()
Zijn er nog meer mensen die niet op de webapp kunnen bij de xbox360? Op m'n console kan ik wel zoeken en spelers kopen![]()
Jezus heb je al die filmpjes gekeken?quote:Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Had 'm gisteren ook gespot ja.Mooie vent.
![]()
wat een baas.
Niet allemaal.quote:Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus heb je al die filmpjes gekeken?![]()
wat een baas.
Een paar. Eindbaas.
Ik denk Jetro willems. Maar in de regio rotterdam zouden het kunnen zijn Rekik Willems depay Brumaquote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
om welke psv'er gaat dit?![]()
Rekik is niet echt gebruind vandaar. even weggehaaldquote:Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Ik denk Jetro willems. Maar in de regio rotterdam zouden het kunnen zijn. Willems depay Bruma![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef fetss het volgende:
Zijn er nog meer mensen die niet op de webapp kunnen bij de xbox360? Op m'n console kan ik wel zoeken en spelers kopentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 17:11:31The #FUT Web App Transfer Market is currently unavailable on XB1/360 as we work to resolve issues due to high usage. reageer retweet
![]()
Ik denk ook Depay eerlijk gezegd. Hij woont geloof ik ook omgeving Rotterdam, getint en een air van heb ik jou daar.quote:Op maandag 29 september 2014 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
Sowieso Depay, diva eerste klas. En te dom om te begrijpen dat niet iedereen voetbal kijkt.![]()
En te dom om zelfstandig te kunnen poepen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk ook Depay eerlijk gezegd. Hij woont geloof ik ook omgeving Rotterdam, getint en een air van heb ik jou daar.![]()
Depay heeft salaris van 800K bruto , zou je denken dat ie baalt van een bon ?quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk ook Depay eerlijk gezegd. Hij woont geloof ik ook omgeving Rotterdam, getint en een air van heb ik jou daar.![]()
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En te dom om zelfstandig te kunnen poepen.![]()
Gaat niet om de hoogte van de bon. Meer om het feit dat iemand hem zomaar durft aan te houden. Arrogante ezel.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Depay heeft salaris van 800K bruto , zou je denken dat ie baalt van een bon ?![]()
met 800K bruto , zou ik lachend die bon aannemen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gaat niet om de hoogte van de bon. Meer om het feit dat iemand hem zomaar durft aan te houden. Arrogante ezel.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Depay heeft salaris van 800K bruto , zou je denken dat ie baalt van een bon ?
Bij 55 km te hard ben je je rijbewijs kwijt hequote:Op maandag 29 september 2014 16:03 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
met 800K bruto , zou ik lachend die bon aannemen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En lopend verder, jij bent ook niet zo een slimmerd zeker.quote:Op maandag 29 september 2014 16:03 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
met 800K bruto , zou ik lachend die bon aannemen.![]()
Weet niet of het met of zonder correctie 55 was. Denk zonder. Anders had die agent ook wel bijgezet dat hij zijn rijbewijs moest inleveren.quote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij 55 km te hard ben je je rijbewijs kwijt heDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je hebt gelijk, oke dan baal je ongeacht , maar dan krijgt ie wel chauffeur en luxe wagen van de club om te komen trainen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij 55 km te hard ben je je rijbewijs kwijt he![]()
Correctie is voortaan toch 3 km? En als het 5 is ben je hem bij 50 km kwijt toch of pas bij 51 anders?quote:Op maandag 29 september 2014 16:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet of het met of zonder correctie 55 was. Denk zonder. Anders had die agent ook wel bijgezet dat hij zijn rijbewijs moest inleveren.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou hij nu een chauffeur van de club krijgen jongens?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik weet niet of hij nu een chauffeur van de club krijgtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
is 3, maar weet niet of 155 zijn pieksnelheid of gemeten snelheid was.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Correctie is voortaan toch 3 km? En als het 5 is ben je hem bij 50 km kwijt toch of pas bij 51 anders?![]()
Weet eigenlijk niet precies hoeveel het isquote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Correctie is voortaan toch 3 km? En als het 5 is ben je hem bij 50 km kwijt toch of pas bij 51 anders?Maar in het verhaaltje staat dat hij achter hem aan moest rijden. Dat zou niet mogen als zijn rijbewijs was ingenomen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
neequote:Op maandag 29 september 2014 16:05 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, oke dan baal je ongeacht , maar dan krijgt ie wel chauffeur en luxe wagen van de club om te komen trainen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk het wel, als club zijnde wil je dat een speler die een specifieke waarde vertegenwoordigd wel veilig komt.![]()
Bakkalli nemen ze ook mee uit etenquote:Op maandag 29 september 2014 16:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom zou hij een chauffeur van de club krijgen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Vandaar dat ze die apen zelf laten rijdenquote:Op maandag 29 september 2014 16:08 schreef MemphisPSV het volgende:
Ik denk het wel, als club zijnde wil je dat een speler die een specifieke waarde vertegenwoordigd wel veilig komt.![]()
![]()
Ja klopt ook. Maar miss heeft zijn ik ben Deppie speech geholpenquote:Op maandag 29 september 2014 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet precies hoeveel het isMaar in het verhaaltje staat dat hij achter hem aan moest rijden. Dat zou niet mogen als zijn rijbewijs was ingenomen.
Elke dag![]()
Geld zal hem niks kunnen schelen, maar bij 55 km te hard ben je je rijbewijs kwijt. Alleen daar lees ik niks over, maar dan alsnog is het zo dusdanig dat hij er een punt bij heeft. En dan maakt het niet uit of je 800k verdient of 800 euro, niemand is er gebaat bij als je je rijbewijs kwijt raaktquote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Depay heeft salaris van 800K bruto , zou je denken dat ie baalt van een bon ?![]()
Thijs is that you?quote:Op maandag 29 september 2014 16:09 schreef wieisboos het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij geen chauffeur van de club krijgt![]()
Ja, die sukkel rijd zelf 55 km te hard en krijgt dan een chauffeur en auto van de club denk je? Ben jij Depay ofzo?quote:Op maandag 29 september 2014 16:08 schreef MemphisPSV het volgende:
![]()
Ministers krijgen ook standaardJa , het blijft altijd een aanbod ? je mag het afslaan , je kan met teamgenoten meerijden , een vriend met rijbewijs kan je brengen en ophalen ?quote:Op maandag 29 september 2014 16:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Vandaar dat ze die apen zelf laten rijden
het hoeft niet maar kan zeker wel.![]()
Hij gaat deze vraag niet beantwoordenquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, die sukkel rijd zelf 55 km te hard en krijgt dan een chauffeur en auto van de club denk je? Ben jij Depay ofzo?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Die kut Chadli met zijn sshhga lekker fifa spelen knul
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
Bohhh Chadli kreeg geel voor zijn I can't hear you celebration. Beter doen ze dat ook in FIFA.![]()
deze antwoord niet bevragenquote:Op maandag 29 september 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaat deze vraag niet beantwoordenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaat deze vraag niet beantwoorden![]()
![]()
Trekt er altijd zo'n arrogante kut kop bijquote:Op maandag 29 september 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaat deze vraag niet beantwoorden
Net Maher met zijn vingertje toen hij na 36 jaar een keer scoorde tegen Feyenoord. Paardenvijg
![]()
Bakkali 2.0. Zulke jongens zullen nooit constant aan de top blijven.quote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
depay wordt toch op handen gedragen bij psv?
Je moet genieten van je sport maar bij hem zie je al zoveel verbetenheid..![]()
Depay is een beest 30 miljoen zal die wel opleveren. zon speler wordt gedragen met fluwen handschoenen.![]()
Ik snap het ook niet hoe PSV het voor elkaar krijgt om zulke onsympathieke spelers bij elkaar te kopen/op te leiden. Dat was vroeger toch wel anders.quote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trekt er altijd zo'n arrogante kut kop bij
Net Maher met zijn vingertje toen hij na 36 jaar een keer scoorde tegen Feyenoord. Paardenvijg
![]()
Wat een onzin , als er iemand de wil heeft en motivatie om de top te halen is hij het wel.quote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bakkali 2.0. Zulke jongens zullen nooit constant aan de top blijven.
Je moet genieten van je sport maar bij hem zie je al zoveel verbetenheid..![]()
Brands deed hetzelfde bij AZquote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoe PSV het voor elkaar krijgt om zulke onsympathieke spelers bij elkaar te kopen/op te leiden. Dat was vroeger toch wel anders.RED ONS HENNIEGOD![]()
ik krijg het idee dat jij niet geheel objectief bentquote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef MemphisPSV het volgende:
Depay is een beest 30 miljoen zal die wel opleveren. zon speler wordt gedragen met fluwen handschoenen.![]()
Ik snap niet waarom er altijd van die achterlijke PSV-fans zich in dit topic laten zien
Elke dag![]()
Kruip anders heel even uit de anus van Depay.quote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef MemphisPSV het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap niet waarom er altijd van die achterlijke PSV-fans zich in dit topic laten zien![]()
![]()
maver?quote:Op maandag 29 september 2014 16:19 schreef MemphisPSV het volgende:
We zien het volgend jaar ! krijg toch wel gelijk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Depay is totaal anders dan Bakkali. Hij speelt nog bij PSV dit jaar, kon makkelijk weg.quote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bakkali 2.0. Zulke jongens zullen nooit constant aan de top blijven.
Je moet genieten van je sport maar bij hem zie je al zoveel verbetenheid..
Ik vind Depay echt wat hebben van Ronaldo (zal nooit zo goed worden), heeft ook die arrogantie en is tegelijkertijd gewoon goed en gedreven. Als eerste op het trainingsveld en altijd nog langer blijven dat soort dingen. Ik zie Depay wel een topper worden hoor.
[ Bericht 31% gewijzigd door ThadCastle op 29-09-2014 16:25:26 ]![]()
PSV is een mooie club tis alleen jammer dat het GGZE hier in Eindhoven blijkbaar al die PSV'ers internet toegang geeft
Elke dag![]()
Ik ook wel, maar blijf zijn houding gedurende interviews wel beneden peil vinden. Dat hoort toch bij zijn vakquote:Op maandag 29 september 2014 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Depay is totaal anders dan Bakkali. Hij speelt nog bij PSV dit jaar, kon makkelijk weg.
Ik vind Depay echt wat hebben van Ronaldo (zal nooit zo goed worden), heeft ook die arrogantie en is tegelijkertijd gewoon goed en gedreven. Als eerste op het trainingsveld en altijd nog langer blijven dat soort dingen. Ik zie Depay wel een topper worden hoor.![]()
Daarom , en er zullen altijd paar neusjes of andere zijn die gewoon jaloers zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Depay is totaal anders dan Bakkali. Hij speelt nog bij PSV dit jaar, kon makkelijk weg.
Ik vind Depay echt wat hebben van Ronaldo (zal nooit zo goed worden), heeft ook die arrogantie en is tegelijkertijd gewoon goed en gedreven. Als eerste op het trainingsveld en altijd nog langer blijven dat soort dingen. Ik zie Depay wel een topper worden hoor.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:20 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Daarom , en er zullen altijd paar neusjes of andere zijn die gewoon jaloers zijn.![]()
![]()
jaloers op wat precies?
![]()
![]()
Thanks he, Hoop dat je nog wat bereikt in je leven grquote:Op maandag 29 september 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV is een mooie club tis alleen jammer dat het GGZE hier in Eindhoven blijkbaar al die PSV'ers internet toegang geeft![]()
Dat we grootste talent in eredivisie hebben.quote:
Kan je toch niet meer omheen ofwel ?
Of is fischer het nog steeds of andersen ?![]()
Jij bent echt sowieso een kloontje.quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Thanks he, Hoop dat je nog wat bereikt in je leven grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik als PSV supporter schaam me diep dat jij onder de naam PSV post jaquote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Thanks he, Hoop dat je nog wat bereikt in je leven grDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En de rest is niet meer dan middelmaat. Nee we zijn echt jaloers op PSV. Of al die andere toppers die PSV heeft gehad de laatste jaren zoals Strootman,Lens en Mertens hoeveel prijzen heeft dat opgeleverd ?quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Dat we grootste talent in eredivisie hebben.
Kan je toch niet meer omheen ofwel ?![]()
![]()
dat is Sinkgraven alquote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Dat we grootste talent in eredivisie hebben.
Kan je toch niet meer omheen ofwel ?
Of is fischer het nog steeds of andersen ?![]()
![]()
Voor dat bedrag kocht ik hem ook. Speelt echt goed en sterk in de duels. Net scoorde ik van 30 meter in de kruisingquote:
En zo meteen ga ik met hem een omhaal vanaf eigen helft scoren
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hier zijn de PSN cards uitverkocht bij Intertoysquote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef el-blanchito het volgende:
Ga ik net maar de MM om Fifa te halen, is hij al op
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik snap best dat er 12 jarige mannetjes rondlopen die fan zijn van Depay. Als je ouder bent en je bent zo dol op hem wordt het volgens mij tijd om uit de kast te komen.![]()
Waarom ga je daarvoor naar Intertoys?quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier zijn de PSN cards uitverkocht bij IntertoysAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is daarquote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
Depay die ook Memphis genoemd wil worden omdat 'ie vroeger verkracht was door zijn vader ofzo.
aan?
Wees blij dat jouw jeugd niet zo was. Tevens noem jij Kaka ook Kaka en niet Ricardo Izecson dos Santos Leite of een deel daarvan. Waarom zeiken over MemphisTja RVP doet hetzelfde en is 30?quote:Op maandag 29 september 2014 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar blijf zijn houding gedurende interviews wel beneden peil vinden. Dat hoort toch bij zijn vak![]()
Bij Mathijs is het gelukkig al duidelijk. Nu Paultje nog.quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap best dat er 12 jarige mannetjes rondlopen die fan zijn van Depay. Als je ouder bent en je bent zo dol op hem wordt het volgens mij tijd om uit de kast te komen.![]()
hahaquote:Op maandag 29 september 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgend seizoen maar even kopen dan telt hij geloof ik nog als eigen jeugd.Ik ben 23 , maar vroeger was het ronaldo , luc nilis Ruudje van nistelrooij en kezman , en toen heel lang niet veel bijzonders en nu eindelijk weer depay.quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap best dat er 12 jarige mannetjes rondlopen die fan zijn van Depay. Als je ouder bent en je bent zo dol op hem wordt het volgens mij tijd om uit de kast te komen.
Wil dus genoeg zeggen dat ik hem in dat rijtje zet.![]()
RvP is ook een mongooltje.quote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Wees blij dat jouw jeugd niet zo was. Tevens noem jij Kaka ook Kaka en niet Ricardo Izecson dos Santos Leite of een deel daarvan. Waarom zeiken over Memphis
[..]
Tja RVP doet hetzelfde en is 30?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
haha
[..]
Ik ben 23 , maar vroeger was het ronaldo , luc nilis Ruudje van nistelrooij en kezman , en toen heel lang niet veel bijzonders en nu eindelijk weer depay.
Wil dus genoeg zeggen dat ik hem in dat rijtje zet.
Past nog net een 5de bij denk ik.![]()
Sterk punt maak je daar wel. Messi,Iniesta en Xavi zijn de enige die me zo snel binnen schieten de afgelopen jaren.quote:Op maandag 29 september 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zijn weinig topvoetballers die geen mongool zijn![]()
Je vergeet Davy in dit rijtje!quote:Op maandag 29 september 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sterk punt maak je daar wel. Messi,Iniesta en Xavi zijn de enige die me zo snel binnen schieten de afgelopen jaren.![]()
Ik ben ook een groot fan van Cristiano Dos Santos Aveiroquote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Wees blij dat jouw jeugd niet zo was. Tevens noem jij Kaka ook Kaka en niet Ricardo Izecson dos Santos Leite of een deel daarvan. Waarom zeiken over Memphis
[..]
Tja RVP doet hetzelfde en is 30?![]()
Tafel ziet er veel te vol uitquote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past nog net een 5de bij denk ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jullie hebben de beste coach al jaren !quote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past nog net een 5de bij denk ik.
Voor Frank heb ik zelfs respect.![]()
Alle spelers van Barcelona zijn mongolen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sterk punt maak je daar wel. Messi,Iniesta en Xavi zijn de enige die me zo snel binnen schieten de afgelopen jaren.![]()
Eredivisie serieus nemenquote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ga nou niet die ajacieden complimenten zitten gevenquote:Op maandag 29 september 2014 16:30 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Jullie hebben de beste coach al jaren !
Voor Frank heb ik zelfs respect.
Dan is het einde zoek.![]()
Gekochte schalenquote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet 5 jaar op rij de beste jeugd opleiding hebben
Ajax sowieso
Feyenoord![]()
![]()
Matige spelers maar een coach die er een kampioensteam van maakt al 4 jaar. ?quote:Op maandag 29 september 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga nou niet die ajacieden complimenten zitten geven
Dan is het einde zoek.
Vind ik gewoon echt wereldprestatie.![]()
Moet elke keer weer lachen om die deukquote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gekocht? Wat zeg je nou allemaal.quote:Op maandag 29 september 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gekochte schalen
Ajax sowieso
Feyenoord![]()
Met de beste selectie op papier al jaren niet kampioen worden. Dat is pas knapquote:Op maandag 29 september 2014 16:32 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Matige spelers maar een coach die er een kampioensteam van maakt al 4 jaar. ?
Vind ik gewoon echt wereldprestatie.![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Team die het minst uitgeeftquote:Op maandag 29 september 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gekochte schalen
Ajax sowieso
Feyenoord![]()
![]()
Beste selectie is gewoon kampioen geworden hoor en gaat het dit seizoen weer worden.quote:Op maandag 29 september 2014 16:34 schreef Kiid het volgende:
En met de beste selectie 3 jaar op rij niet kampioen worden, Koeman
Rutten![]()
Wel vd hoorn 4 Mil , dus beter houden ze het idd bij de sana'squote:Op maandag 29 september 2014 16:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Team die het minst uitgeeftNee, is wanprestatie.quote:Op maandag 29 september 2014 16:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met de beste selectie op papier al jaren niet kampioen worden. Dat is pas knap![]()
![]()
Kopen is gewoon een belangrijk onderdeel van voetbalquote:Op maandag 29 september 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gekocht? Wat zeg je nou allemaal.![]()
![]()
Echt hequote:Op maandag 29 september 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet elke keer weer lachen om die deuk![]()
![]()
Als je al die weeskinderen op de loonlijst uit Denemarken niet meerekent dan wel jaquote:Op maandag 29 september 2014 16:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Team die het minst uitgeeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef Kiid het volgende:
Als je al die weeskinderen op de loonlijst uit Denemarken niet meerekent dan wel ja
Gelul, Het beste team, maar individueel echt niet veel bijzonders (ghazi heeft potentie)quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste selectie is gewoon kampioen geworden hoor en gaat het dit seizoen weer worden.![]()
Ze hebben de afgelopen jaren Cilissen
Siggi en Moisander gekocht. Echt een koopclub.
Soort ManCity van Nederland.![]()
![]()
Gelukkig is Ajax over het algemeen slim en halen ze die spelers als ze nog geen miljoen kosten. Je zal maar grof geld betalen voor Toornstra terwijl je al middenvelders genoeg hebtquote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kopen is gewoon een belangrijk onderdeel van voetbal![]()
![]()
PSV was zeker het bestequote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Gelul, Het beste team, maar individueel echt niet veel bijzonders (ghazi heeft potentie)![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:36 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Siggi en Moisander gekocht. Echt een koopclub.
Soort ManCity van Nederland.Noem eens 1 topclub die geen koopclub is
![]()
Feyenoordquote:![]()
Slispel Fred![]()
Vilhena verneuken tot een simpele beuker![]()
JPB die geen pepernoot meer raakt![]()
Vermeer kopen![]()
![]()
I crie everytimquote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Slispel Fred![]()
Vilhena verneuken tot een simpele beuker![]()
JPB die geen pepernoot meer raakt![]()
Vermeer kopen![]()
![]()
individueel hebben wij altijd betere gehad dan ajax afgelopen jaren. Noem het jaar dat we meer dan 100 goals hadden, maar wel 10 verliezen ?quote:
en Pelle was beter dan elke speler daar in amsterdam.![]()
Volgens mij vergeet je er een paar.quote:Op maandag 29 september 2014 16:36 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Siggi en Moisander gekocht.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef Kiid het volgende:
Je vergat nog:
Toornstra rechtsbuiten zetten zodat Immers in de basis kan![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Onder de 80 sowieso.quote:Op maandag 29 september 2014 16:40 schreef mr-green het volgende:
Bij hoeveel % percentage fitness geef je een speler een fitness contract?![]()
70quote:Op maandag 29 september 2014 16:40 schreef mr-green het volgende:
Bij hoeveel % percentage fitness geef je een speler een fitness contract?![]()
Hahaha moest lachen. Geloof je dat fabeltje echt?quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
individueel hebben wij altijd betere gehad dan ajax afgelopen jaren. Noem het jaar dat we meer dan 100 goals hadden, maar wel 10 verliezen ?
Held!quote:het is zo.quote:Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha moest lachen. Geloof je dat fabeltje echt?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
individueel hebben wij altijd betere gehad dan ajax afgelopen jaren. Noem het jaar dat we meer dan 100 goals hadden, maar wel 10 verliezen ?
![]()
Hahah nee joh gekkie. Misschien moet je die capuchon van je eens af doen en een wedstrijd kijken.quote:![]()
Dan heb ik voor jou een mooie uitdaging. Welke absolute sterspelers hebben jullie gehad de afgelopen 5 jaar?quote:![]()
Fittie zonder de usual suspectsquote:Op maandag 29 september 2014 16:46 schreef Kiid het volgende:
Psv - Ajax fittie, ook wel eens leuk voor de afwisseling(behalve litmanen maar dat kan niet anders)
![]()
Voetbalkennis genoeg hier inderdaadquote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef vanpers het volgende:
Zitten hier toch genoeg Feyenoord supporters![]()
Ach uiteindelijk is het helemaal geen fittie en gaat de schaal weer redelijk simpel naar Amsterdam.quote:Op maandag 29 september 2014 16:46 schreef Kiid het volgende:
Psv - Ajax fittie, ook wel eens leuk voor de afwisseling![]()
Ik moet gewoon lachen als iemand zegt dat PSV de afgelopen jaren de beste selectie heeft gehad. Dat is nogal lachwekkend zelfs Feyenoord had sommige seizoenen nog een betere selectie namelijkquote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fittie zonder de usual suspects(behalve litmanen maar dat kan niet anders)
![]()
![]()
Geen absolute sterspelers maar voor eredivisie-begrippen zeker wel top.quote:Op maandag 29 september 2014 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou een mooie uitdaging. Welke absolute sterspelers hebben jullie gehad de afgelopen 5 jaar?
Mertens, Bommel(media beeldvorming heeft gezorgd voor veel kaarten) , maar wij hebben veel pech gehad cruciale blessures waardoor het slechter ging.![]()
Geen woorden, maar daden!quote:Op maandag 29 september 2014 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk is het helemaal geen fittie en gaat de schaal weer redelijk simpel naar Amsterdam.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef MemphisPSV het volgende:
Feyenoord is niet zon vieze club als die rioolratten daarboven in t land.
oke dus je kan er maar twee noemen eigenlijk, waarvan ik van Bommel absoluut geen sterspeler vond.quote:Op maandag 29 september 2014 16:48 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Geen absolute sterspelers maar voor eredivisie-begrippen zeker wel top.
Mertens, Bommel(media beeldvorming heeft gezorgd voor veel kaarten) , maar wij hebben veel pech gehad cruciale blessures waardoor het slechter ging.
Mertens trouwens ook niet eigenlijk want die presteerde jack shit tegen topclubs.misschien op een positie, maar zeker niet over het hele team. En de laatste twee jaar had Feyenoord het beste team denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen als iemand zegt dat PSV de afgelopen jaren de beste selectie heeft gehad. Dat is nogal lachwekkend zelfs Feyenoord had sommige seizoenen nog een betere selectie namelijk![]()
De meeste zouden eens wat minder VI serieus moeten nemen die blaten dat soort dingen wel vaker.quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke dus je kan er maar twee noemen eigenlijk, waarvan ik van Bommel absoluut geen sterspeler vond.
Mertens trouwens ook niet eigenlijk want die presteerde jack shit tegen topclubs.
[..]
misschien op een positie, maar zeker niet over het hele team. En de laatste twee jaar had Feyenoord het beste team denk ik.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik ga stoppen met PSV discussie want is een FUT topic. ik leef hier in brabant met genoeg neppe ajacieden. je komt ze overal tegen.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:52 schreef MemphisPSV het volgende:
Maar ik ga stoppen met PSV discussie want is een FUT topic. ik leef hier in brabant met genoeg neppe ajacieden. je komt ze overal tegen.Gewoon doorgaan hoor. Het gaat hier nooit over FUT (zie slowchat).
PSV is kut. Hoe kun je zoiets nu supporten... Kijk naar die trainer...quote:Op maandag 29 september 2014 16:52 schreef MemphisPSV het volgende:
Maar ik ga stoppen met PSV discussie want is een FUT topic. ik leef hier in brabant met genoeg neppe ajacieden. je komt ze overal tegen.over het voetballen nog maar niet te beginnen.
![]()
Flip was wel boos geworden na de wedstrijd tegen Heerenveen! Dat zal ze geleerd hebben!quote:Op maandag 29 september 2014 16:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
PSV is kut. Hoe kun je zoiets nu supporten... Kijk naar die trainer...over het voetballen nog maar niet te beginnen.
![]()
Het zal altijd blijven dat supporters van verschillende clubs anders in t leven staan. en ook verschillend kijken. als ik heel de dag wil discussiëren ging ik wel op voetbalzone zitten.![]()
Philip cocu maakt fouten , maar op zijn voetbal verleden heeft ie nog krediet , niet alle coaches winnen als ze beginnen 4 jaar na elkaar eredivisie die ook nog eens aan de coach te danken zijn ?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flip was wel boos geworden na de wedstrijd tegen Heerenveen! Dat zal ze geleerd hebben!
"Jongens, jullie hebben mij diep teleurgesteld"
En dan gewoon naar buiten lopen en de deur hard dichtgooien....![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef Kiid het volgende:
Je vergat nog:
Toornstra rechtsbuiten zetten zodat Immers in de basis kan![]()
![]()
Arriba, arriba.quote:Op maandag 29 september 2014 16:56 schreef Pino0 het volgende:
Beste EA,
Waarom word ik godverdomme gematched met een fucking lagger uit fucking Mexico????
Hoi Pino, alles goed![]()
![]()
Willems,Memphis,Maher en Bruma moesten lachen heb ik gehoord.quote:Op maandag 29 september 2014 16:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
"Jongens, jullie hebben mij diep teleurgesteld"
En dan gewoon naar buiten lopen en de deur hard dichtgooien....![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willems,Memphis,Maher en Bruma moesten lachen heb ik gehoord.![]()
![]()
Wie wil matchcoins farmen met mij? Op hetzelfde moment een single match tegenstander zoeken en een bronze team opstellen. Koop wel bronze spelers met veel contracten. Als we elkaar tegenkomen om de beurt quitten is het idee.Iemand?![]()
Dat verdedigen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik het speelde juist dat dit jouw game ging worden. Echt gemaakt voor skillers
quote:Op maandag 29 september 2014 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie wil matchcoins farmen met mij? Op hetzelfde moment een single match tegenstander zoeken en een bronze team opstellen. Koop wel bronze spelers met veel contracten. Als we elkaar tegenkomen om de beurt quitten is het idee.Iemand?
sadness..quote:Op maandag 29 september 2014 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie wil matchcoins farmen met mij? Op hetzelfde moment een single match tegenstander zoeken en een bronze team opstellen. Koop wel bronze spelers met veel contracten. Als we elkaar tegenkomen om de beurt quitten is het idee.Iemand?![]()
Of je gaat gewoon traden en meer verdienen zonder echt moeite te doen?quote:Op maandag 29 september 2014 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom is Candreva nog steeds zo duur... Wil hem en El Shaarawy halen maar heb maar 7k op mijn main account en aangezien de web app het niet doet kan ik ook niet de 15k van mijn trade account afhalen...![]()
webapp doet het gewoon hoorquote:Op maandag 29 september 2014 17:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom is Candreva nog steeds zo duur... Wil hem en El Shaarawy halen maar heb maar 7k op mijn main account en aangezien de web app het niet doet kan ik ook niet de 15k van mijn trade account afhalen...
oh wacht xbox hahaha![]()
Sign je toch even in met je account op de One?quote:Op maandag 29 september 2014 17:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom is Candreva nog steeds zo duur... Wil hem en El Shaarawy halen maar heb maar 7k op mijn main account en aangezien de web app het niet doet kan ik ook niet de 15k van mijn trade account afhalen...![]()
You can't handle itquote:Op maandag 29 september 2014 17:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als jij het eerste potje quit wil ik coop met je spelen.![]()
Ja misschien moet ik dat ook wel even doen. Moet ik alleen ergens mijn account gegevens vandaan plukken...quote:Op maandag 29 september 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sign je toch even in met je account op de One?![]()
mc geadyquote:Op maandag 29 september 2014 17:02 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn leuke Budgetwingers uit de BPL?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mirallasquote:Op maandag 29 september 2014 17:02 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn leuke Budgetwingers uit de BPL?![]()
Haha neequote:Op maandag 29 september 2014 17:03 schreef MemphisPSV het volgende:
Mensen met ps3 voeg me toe Cope7kill over 2 maanden haal ik pas ps4.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ga je daarvoor naar Intertoys?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik vind hem eigenlijk sneller geworden...quote:Op maandag 29 september 2014 17:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kolere. Best traag deze game.
Dat was mijn uitspraak, hiermee zult u het moeten doen.![]()
FUT is traag en gras is blauwquote:Op maandag 29 september 2014 17:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kolere. Best traag deze game.
Dat was mijn uitspraak, hiermee zult u het moeten doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: