SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het gaat er om waar het eindigt net zoals IRLquote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als shirtje trekken buiten 16 begint. Dan is het toch een vrije trap ipv een pingel?![]()
hopelijk tellen de potjes dan wel meequote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er morgen bij boy wonder.
al 30 wedstrijden op 49 potjes
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
in het echt gaat het juist om waar je de overtreding inzet zo ver ik weetquote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er om waar het eindigt net zoals IRLDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja want de vrije trap/penalty wordt genomen van het punt waar de overtreding is ingezet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als shirtje trekken buiten 16 begint. Dan is het toch een vrije trap ipv een pingel?![]()
haha ja kwam er ook door clubs laatst achterquote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
Oke dacht dat het andersom was ja p4l'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hopelijk tellen de potjes dan wel mee
al 30 wedstrijden op 49 potjesscheelt aan het eind van het jaar. Lijkt het net of we wel een leven hebben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb voor de grap Tevez en Higuain vervangen met Ibarbo en Palacio en gelijk kampioen geworden van divisie 6
Fifa 13 all over again. Pace is enige wat telt![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]scheelt aan het eind van het jaar. Lijkt het net of we een leven hebben.
dat dan weer wel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar fifa snapt wel meer regels niet. Hinderlijk buitenspel staan bijvoorbeeld. Je kan gewoon buitenspel staan en de keeper blokkeren en met iemand anders hem er dan inschieten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IRL wel ja. In FIFA dit jaar niet..falers.quote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als shirtje trekken buiten 16 begint. Dan is het toch een vrije trap ipv een pingel?
Als iemand tegen je aan hangt moet je gewoon op schieten drukken..ook altijd een pingel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee joh, het gaat er gewoon om waar het begon.quote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er om waar het eindigt net zoals IRLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gaat erom waar de intentie eindigde'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Met een tackle is dat zo, als de aanvaller de 16 in valt ofzo. Als je het shirt vast hebt binnen de 16 is het gewoon een pingel.quote:Op zondag 28 september 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat er gewoon om waar het begon.![]()
iddquote:Op zondag 28 september 2014 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met een tackle is dat zo, als de aanvaller de 16 in valt ofzo. Als je het shirt vast hebt in de 16 is het gewoon een pingel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nieuwe companion app is wel mooi trouwens. Werkt goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik dacht dat het gewoon een pingel is als je doorgaat met shirtje trekken in de 16.quote:Op zondag 28 september 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat er gewoon om waar het begon.![]()
Nee, als je al 3 meter aan iemand hangt en hij gaat neer net in de 16 is het gewoon een vrije trap volgens mij hoor..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, het is waar de overtreding eindigt.quote:Op zondag 28 september 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Nee, als je al 3 meter aan iemand hangt en hij gaat neer net in de 16 is het gewoon een vrije trap volgens mij hoor..Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is het ook.quote:Op maandag 29 september 2014 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou toch zweren dat het altijd is waar de overtreding begint, maar nu ga ik weer twijfelenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb het even aan een scheidsrechter gevraagd. Even wachten op antwoord
Ik ben er ook vrij zeker van, maar ga nu toch een beetje twijfelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht ik ook ja. In fifa is het ook anders omdat je niet 1x vast pakt en pas laat los laat. In fifa doe je steeds vastpakken, trekken, loslaten en dat 10x achter elkaar. Dus maak je eigenlijk gewoon 10 losse overtredingen achter elkaar.quote:Op zondag 28 september 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Nee, als je al 3 meter aan iemand hangt en hij gaat neer net in de 16 is het gewoon een vrije trap volgens mij hoor..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die waar je altijd die matches mee fixt of een andere?quote:Op maandag 29 september 2014 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het even aan een scheidsrechter gevraagd. Even wachten op antwoord
Ik ben er ook vrij zeker van, maar ga nu toch een beetje twijfelen.![]()
Echt 100% zeker. Anders zou elke aanvaller wachten met vallen tot ie in de 16 is. Gebeurt nu ook maar wordt niet beloond.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is idd al paar keer gebeurd bij mij. Echt easy pingels zijn datquote:Op zondag 28 september 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL wel ja. In FIFA dit jaar niet..falers.
Als iemand tegen je aan hangt moet je gewoon op schieten drukken..ook altijd een pingel
Dacht zelf altijd dat het vrije trappen waren..![]()
Bij Higler zeker.quote:Op maandag 29 september 2014 00:03 schreef Henrys het volgende:
In fifa krijg je ook nooit rood en een penalty tegen terwijl dit in het echt wel zo is![]()
Het gaat er niet om waar de aanvaller valt maar waar de overtreding plaatsvindt. Als een aanvaller een meter lang wordt vastgehouden buiten de 16 en een meter binnen de 16, is het volgens mij gewoon een pingelquote:Op maandag 29 september 2014 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Echt 100% zeker. Anders zou elke aanvaller wachten met vallen tot ie in de 16 is. Gebeurt nu ook maar wordt niet beloond.![]()
Dit is correctquote:Op maandag 29 september 2014 00:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar de aanvaller valt maar waar de overtreding plaatsvindt. Als een aanvaller een meter lang wordt vastgehouden buiten de 16 en een meter binnen de 16, is het volgens mij gewoon een pingel![]()
Volgens mij niet.quote:Op maandag 29 september 2014 00:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar de aanvaller valt maar waar de overtreding plaatsvindt. Als een aanvaller een meter lang wordt vastgehouden buiten de 16 en een meter binnen de 16, is het volgens mij gewoon een pingelAl zullen er dan wel weer scheidsrechters zijn die wel penalties geven.
![]()
Als hij puur fluit voor het vasthouden is het een vrije trap.quote:Op maandag 29 september 2014 00:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar de aanvaller valt maar waar de overtreding plaatsvindt. Als een aanvaller een meter lang wordt vastgehouden buiten de 16 en een meter binnen de 16, is het volgens mij gewoon een pingelhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het is bij fifa sowieso anders dan in het echtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dan hebben heel veel commentatoren het dus ook fout, want ik hoor erg vaak dat het plek van inzetten isquote:Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkka!PoFyFD80qj3Pg/Maar goed, blijkbaar niet dus
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkka!PoFyFD80qj3Pg/
In 2011 in de Eredivisie is het dus een pingel![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Wow. Ja. Huh. Mindfuck.quote:Op maandag 29 september 2014 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan hebben heel veel commentatoren het dus ook fout, want ik hoor erg vaak dat het plek van inzetten isMaar goed, blijkbaar niet dus
Anders zou je net voor de 16 iemand kunnen vasthouden om vervolgens in de 16 geen penalty meer te krijgen.![]()
Ik dacht altijd al dat het ging om waar het contact eindigt. Dan gaat de regel op voor tackles én shirt vasthouden.![]()
Zwart?quote:Op maandag 29 september 2014 00:31 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Wat is Akinfenwa volgens jou redenering dan ?![]()
![]()
#viesdik ook welquote:Op maandag 29 september 2014 00:33 schreef MemphisPSV het volgende:
ah ik dacht een opperhoofd-baasgod oid.![]()
80 minuten in de wacht bij EA en nu moet de chat nagekeken worden door iemand van hogere hand dus opnieuw 58 minuten wachten #EA![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 29 september 2014 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
80 minuten in de wacht bij EA en nu moet de chat nagekeken worden door iemand van hogere hand dus opnieuw 58 minuten wachten #EA
#liefdagboek![]()
Geven managers geen punt meer extra voor zelfde nationaliteit?
Als in, bij mij op de webapp niet, maar is dat een fout in de webapp of is dat ook nieuw?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
bij mijn weten krijgen ze dan wel gewoon een punt erbij..quote:Op maandag 29 september 2014 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Als in, bij mij op de webapp niet, maar is dat een fout in de webapp of is dat ook nieuw?![]()
Je moet je geld via xbox terugvragen , die werken echt 100 x beter mee. in problemen oplossen.quote:Op maandag 29 september 2014 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
80 minuten in de wacht bij EA en nu moet de chat nagekeken worden door iemand van hogere hand dus opnieuw 58 minuten wachten #EA![]()
zelfde competitie = +1 chemquote:Op maandag 29 september 2014 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Als in, bij mij op de webapp niet, maar is dat een fout in de webapp of is dat ook nieuw?
zelfde nationaliteit = +1 chem![]()
Konden niks doen allang gesproken. Verwezen me ook doorquote:Op maandag 29 september 2014 00:41 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Je moet je geld via xbox terugvragen , die werken echt 100 x beter mee. in problemen oplossen.![]()
Ja dacht ik ook, maar dat doet ie op de webapp dus niet. Maar zal wel een foutje zijn, als t ingame maar goed isquote:Op maandag 29 september 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zelfde competitie = +1 chem
zelfde nationaliteit = +1 chem
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Bij die showoff links telt hij de manager zelfs helemaal niet mee, dus zal wel aan de webapp liggen ja.quote:Op maandag 29 september 2014 00:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar dat doet ie op de webapp dus niet. Maar zal wel een foutje zijn, als t ingame maar goed is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoi. Stel jezelf eens voor. Ik ben Lindgren. 23. Alcoholist in den dop. Ben inmiddels een salontafel in dit topic. Jij?quote:Op maandag 29 september 2014 00:43 schreef MemphisPSV het volgende:
Dat is wel raar dan. sterkte tegen de grote kapitalisten van EAhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hallo Lindgrenquote:Op maandag 29 september 2014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Stel jezelf eens voor. Ik ben Lindgren. 23. Alcoholist in den dop. Ben inmiddels een salontafel in dit topic. Jij?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Stel jezelf eens voor. Ik ben Lindgren. 23. Alcoholist in den dop. Ben inmiddels een salontafel in dit topic. Jij?![]()
![]()
Hey , Ben Memphis zoals je ziet, ben ook 23 , en drink geen alcoholquote:Op maandag 29 september 2Hey , Ben Memphis zoals je ziet, ben ook 23 , en drink geen alcohol
, ik zit al 10 jaar op fok. alleen014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Stel jezelf eens voor. Ik ben Lindgren. 23. Alcoholist in den dop. Ben inmiddels een salontafel in dit topic. Jij?, ik zit al 10 jaar op fok. alleen had al jaren geen account meer , en aangezien ik een bloedfanatieke voetbal/fifa speler ben. kon ik niet laten om een nieuwe tafelpoot te worden van t selectief gezelschap van FUT FOKKERS!.
dit dus.![]()
Ewa sahbi.quote:Nice.quote:Op maandag 29 september 2014 00:49 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Hey , Ben Memphis zoals je ziet, ben ook 23 , en drink geen alcohol, ik zit al 10 jaar op fok. alleen had al jaren geen account meer , en aangezien ik een bloedfanatieke voetbal/fifa speler ben. kon ik niet laten om een nieuwe tafelpoot te worden van t selectief gezelschap van FUT FOKKERS!.
dit dus.Zolang je je niet gedraagt als een uitkeringstrekkende tyfesnegerhater ben je van harte welkom.
heb je snapchat?:$quote:Op maandag 29 september 2014 00:49 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Hey , Ben Memphis zoals je ziet, ben ook 23 , en drink geen alcohol, ik zit al 10 jaar op fok. alleen had al jaren geen account meer , en aangezien ik een bloedfanatieke voetbal/fifa speler ben. kon ik niet laten om een nieuwe tafelpoot te worden van t selectief gezelschap van FUT FOKKERS!.
dit dus.![]()
oh damn het is al 00:45 gefeliciteerd gozer!quote:Op maandag 29 september 2014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goeie grap.quote:Op zondag 28 september 2014 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Nieuwe companion app is wel mooi trouwens. Werkt goed
Tevens goedenavond/morgen heren![]()
![]()
Maar wie van jullie heeft ps3 en speelt graag ooit keer coop seizoenen ?, me maat die wil m niet meer halen, vanwege dat hij fut coins niet over kon zetten, dus zoek iemand om mee te domineren ?![]()
Thanks.quote:Op maandag 29 september 2014 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh damn het is al 00:45 gefeliciteerd gozer!![]()
![]()
Gundogan in een packpacks openen is echt wel winstgevend voor mij vandaag met o.a. Cuadrado, Gundogan, Walker en Matuidi (die heb ik al 4x in een pack gehad).
![]()
er zijn weinig ps3ers meer over hier geloof ikquote:Op maandag 29 september 2014 00:59 schreef MemphisPSV het volgende:
Maar wie van jullie heeft ps3 en speelt graag ooit keer coop seizoenen ?, me maat die wil m niet meer halen, vanwege dat hij fut coins niet over kon zetten, dus zoek iemand om mee te domineren ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik merk hetquote:Op maandag 29 september 2014 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
er zijn weinig ps3ers meer over hier geloof ik, zal over 2 maanden de ps4 ook halen!
![]()
Hij had coins gekocht had 7 mil ofzo , en als ie dat niet over kon zetten van fut 14 naar fut 15 Zou hij m niet halen.quote:Op maandag 29 september 2014 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Maar hoezo kan hij fut coins niet overzetten, dat kan toch wel van ps3 naar ps4?![]()
![]()
Nog tips? Vind Sandro niet super....Bedoelt wss van 14 naar 15.quote:Op maandag 29 september 2014 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Maar hoezo kan hij fut coins niet overzetten, dat kan toch wel van ps3 naar ps4?![]()
Lol, als je coins van FUT 14 naar FUT 15 kon overzetten hadden mensen 100 miljoen miljard coins gekocht in 14 toen ze zo goedkoop waren![]()
![]()
Je hebt geen xboxquote:Op maandag 29 september 2014 01:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips? Vind Sandro niet super....
[..]
Bedoelt wss van 14 naar 15.![]()
![]()
wat is dezequote:Op maandag 29 september 2014 01:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
FUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 29 september 2014 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt geen xbox
[ afbeelding ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Modric op CDM dan, dubbellink met Balequote:Op maandag 29 september 2014 01:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
![]()
zeg het ff, dan installeer ik hetquote:Op maandag 29 september 2014 01:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ja doe maar alsof je dat niet weet Royke
edit: nevermind is gay shit haahahaha![]()
Is Tinder voor gheyboys. Niet janken als je Litmanen tegenkomt daarop he.quote:Op maandag 29 september 2014 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zeg het ff, dan installeer ik het![]()
[ik klap gheys for a livinquote:Op maandag 29 september 2014 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is Tinder voor gheyboys. Niet janken als je Litmanen tegenkomt daarop he.![]()
Lekker installeren jongen beetje mannenroom is niet viesquote:Op maandag 29 september 2014 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zeg het ff, dan installeer ik het
edit: nevermind is gay shit haahahaha![]()
![]()
hey! dat zegt jullie mam ook altijdquote:Op maandag 29 september 2014 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker installeren jongen beetje mannenroom is niet vies![]()
![]()
Ik vind deze grap erg sterk dus schrijf ik hem even opquote:Op maandag 29 september 2014 01:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hey! dat zegt jullie mam ook altijd![]()
Ik wilde weten wat het is. cr7 is een baws pur sangquote:Op maandag 29 september 2014 01:20 schreef MemphisPSV het volgende:
Je hebt interesse in grinder, cr7 als avatar . verdacht...![]()
snaptequote:Op maandag 29 september 2014 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind deze grap erg sterk dus schrijf ik hem even op![]()
CR7quote:Op maandag 29 september 2014 01:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik wilde weten wat het is. cr7 is een baws pur sang![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou me laten nemen door cr7 #nohomo![]()
![]()
Zonder vaseline?quote:Op maandag 29 september 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou me laten nemen door cr7 #nohomo![]()
Sterke link met Sereroquote:Op maandag 29 september 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom is Boilesen duur met zn 78 pace![]()
Lijkt me een prima teampjequote:Op maandag 29 september 2014 01:35 schreef DutchSL het volgende:
Silver team gemacht
[ afbeelding ]
Spits heeft 5* weak foot en is de enige spits met een beetje lengte en kracht in die competitie (en iets dat op pace lijkt - geen Bakkertharov voor mij), al zal daar uiteindelijk wel Obinna komen puur voor de pace :p![]()
![]()
yeey net 5 brenet's voor 1k gekocht op buy now is toch 2k profit.
Maar als ik hem bewaar, deze week wordt zn waarde toch hoger aangezien hij niet uit pack komt ?![]()
Waarom komt hij niet uit packs?quote:Op maandag 29 september 2014 01:39 schreef MemphisPSV het volgende:
yeey net 5 brenet's voor 1k gekocht op buy now is toch 2k profit.
Maar als ik hem bewaar, deze week wordt zn waarde toch hoger aangezien hij niet uit pack komt ?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
hij is geschorst! 1!!1quote:Op maandag 29 september 2014 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet uit packs?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik las laatst nog dat een speler als ie een schorsing heeft ook niet uit packs komt, daarom ook suarez niet. dus wsl ook met andere spelers alleen merk je dat niet omdat je vaak niet doorhebt, maar aangezien we nu in t begin zitten. zou je het moeten merken aangezien er nog niet zoveel zijn als in het midden van het jaar?quote:Op maandag 29 september 2014 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet uit packs?![]()
Oh haha, had ik niet eens door. Domme ikquote:Op maandag 29 september 2014 01:44 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Ik las laatst nog dat een speler als ie een schorsing heeft ook niet uit packs komt, daarom ook suarez niet. dus wsl ook met andere spelers alleen merk je dat niet omdat je vaak niet doorhebt, maar aangezien we nu in t begin zitten. zou je het moeten merken aangezien er nog niet zoveel zijn als in het midden van het jaar?![]()
![]()
jaaa gaat veel coins opleveren als je t goed doet
maar nu weten wij t allemaal , dus we vissen met zn allen in hetzelfde vijvertje![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt?![]()
Tot zn schorsing afloopt? Wat baas.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zhano is voor Heerenveenquote:Op maandag 29 september 2014 01:51 schreef MemphisPSV het volgende:
slim, maar zou die wel stijgen , in de zin van wordt die wel gebruikt ?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja sorry ik zal het voortaan in spoiler zetten..
ik kon ook nooit die spoilers ziendus had nooit door dat dit geniale manier is
![]()
Bohh ik scoor me een diagonale knal met Meljarejo, wat een baas. Zo had ik nog niet gescoord in FUT 15, wel vaak in 14
4-0 met die silvers tegen een gold team, goed begin![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik naar beneden moet komen om je een pak slaag te geven moet je vooral zo doorgaanquote:
Ik kreeg een goud pakje en de ultimatepackquote:Op maandag 29 september 2014 02:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh failDat is die preorderpack
In beiden zat stront.
![]()
Wel handig dat daily gift nu ook via de mobiele app kan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat handigquote:Op maandag 29 september 2014 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ga er nog even uit met een informatie filmpje.
Later.![]()
![]()
80 minuten in de wacht omdat EA moest overleggen. Chef komt in de chat of ik nog een keer 24 uur wil wachten, krijg toch de vinketering tering EA![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
80 minuten in de wacht omdat EA moest overleggen. Chef komt in de chat of ik nog een keer 24 uur wil wachten, krijg toch de vinketering tering EA![]()
![]()
Moest op die flapdrol wachten en hij ontwijkt de vraag
Navin
Trust me due to system constraints nothing much can be done.
you
Why i had to wait, answer my questions please![]()
![]()
Ja, ik kan niet aan zijn antwoord afleiden , hoe duidelijk jij bent geweest in het engels![]()
ik weet wel, afgelopen jaar , had ik geklaagd omdat ik na finale fut WC te hebben gewonnen eruit gekickt werdt. Toen kreeg ik een goedmakertje hadden ze 1.5 mil erbij gezet![]()
![]()
Komt er in het kort op neer dat ik die vraag pas 5 keer heb gesteld en nog steeds geen antwoord erop heb gehad kkeaquote:Op maandag 29 september 2014 02:17 schreef MemphisPSV het volgende:
Ja, ik kan niet aan zijn antwoord afleiden , hoe duidelijk jij bent geweest in het engels![]()
ik weet wel, afgelopen jaar , had ik geklaagd omdat ik na finale fut WC te hebben gewonnen eruit gekickt werdt. Toen kreeg ik een goedmakertje hadden ze 1.5 mil erbij gezet![]()
ja je kan weinig anders dan gehoorzamen en over 24 uur opnieuw die cyclus ondergaan.quote:Op maandag 29 september 2014 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ah nu negeren ze maar gewoon wtf tering tyfus ea![]()
Niet helemaal lekker maja tis laat fuck ea
Navin
I request you to please wait for 24 hours for the points to be credited in your account.
you
And i asked you why i had to wait for you because youre collegae could tell me this bullshit as well![]()
Badass molfan in da houseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Navin
Please don't worry, it will resolve soon.
Oftewel wij geven geen moer en morgen zal het wel niet opgelost zijn![]()
PS4 nah wil wat langer doen met mn controllers als die paar weken wat ik veel leesquote:Op maandag 29 september 2014 02:29 schreef MemphisPSV het volgende:
Niet zo ragen en ps4 kopen, maar eerlijk gezegd ik denk dat je t morgen hebt. Dus geen zorgen.![]()
![]()
Oh jawel hoor die nieuwe ps4 controllers hebben veel problemen. Sticks gaan snel kapot etc zoek maar eens op. Daarnaast Xbox controller > PS4 controllerquote:Op maandag 29 september 2014 02:32 schreef MemphisPSV het volgende:
als je normaal doet met je controllers gaan ze nooit kapot;)![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 02:43 schreef MemphisPSV het volgende:
whuuttt iemand haalt me neer vanachter ik was doorgebroken en niet eens overtreding![]()
![]()
Moggel![]()
Doet de webapp het bij jullie? Krijg de melding dat ie temporarily down is :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hier ook platquote:Op maandag 29 september 2014 07:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel![]()
Doet de webapp het bij jullie? Krijg de melding dat ie temporarily down is :/![]()
![]()
BAN!quote:
Oh :/ Maja kom de Origin site verder nog wel op dus zal wel echt ff down zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
morrie
nog geen pakskes openenplleuris EA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 29-09-2014 om 07:31:22We are currently investigating the Origin connectivity issues affecting multiple @EA titles. Please stay tuned further updates. reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klinkt alsof ze het lek zo boven hebbenquote:Op maandag 29 september 2014 07:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 29-09-2014 om 07:31:22We are currently investigating the Origin connectivity issues affecting multiple @EA titles. Please stay tuned further updates. reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha grapjasquote:Op maandag 29 september 2014 07:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze het lek zo boven hebben
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Begin de dag met een dansje enzoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht: ik ga er even wat eerder uit omdat ik er even wat items op wilde zetten maar dat kan nu dus niet omdat de servers down zijn.![]()
Je kan sowieso niks listen op de Xboxquote:Op maandag 29 september 2014 07:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik ga er even wat eerder uit omdat ik er even wat items op wilde zetten maar dat kan nu dus niet omdat de servers down zijn.![]()
![]()
hoe is het met je nek?quote:Op maandag 29 september 2014 08:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik ga zo lekker met tshirtje de deur uit.![]()
Maarja was makkelijk. Ik kam goed dingen vrrtellen en de publiek voor mezelf winnen. Het was bijna een cabaretvoorstelling![]()
Maar wel op de console.quote:Op maandag 29 september 2014 08:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je kan sowieso niks listen op de Xbox![]()
Ze lachten je dikke nek uit.quote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef Rijst het volgende:
Maarja was makkelijk. Ik kam goed dingen vrrtellen en de publiek voor mezelf winnen. Het was bijna een cabaretvoorstellinghallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Voortgangsgesprekken![]()
Beetje zeiken op alles terwijl je gratis een onderzoek van een paar ruggen krijgt.marketing dames en heren.
Razzia in de bus voor kaartcontroledindjemeckkbezems als ik nu mn trein mis
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nergens last vanquote:Op maandag 29 september 2014 09:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Inb4 Trapz die over het verkeer klaagt trouwensRotterdam staat helemaal vast
ik denk eerder POTS want die komt vanuit Breda.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die zit al vanaf 4 uur vanochtend op kantoor dus die zal het wel voor zijn geweestquote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nergens last vanik denk eerder POTS want die komt vanuit Breda.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Cnjo8QHLkHFvxK_FOtRA
die is zeker boos.
![]()
Vanochtend 2 km file, kwartiertje later op het werk. Nu collega's aan het afzeiken die bellen dat ze thuiswerken door de file. Kwestie van eerder uit je bed komen, nulletjesquote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik had gehoopt op een muur van scheldwoorden enquote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
smileys
![]()
![]()
Jup ik heb ook al 5 mailtjes gehad van mensen die vanaf thuis gaan werkenquote:Op maandag 29 september 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend 2 km file, kwartiertje later op het werk. Nu collega's aan het afzeiken die bellen dat ze thuis werken door de file. Kwestie van eerder uit je bed komen, nulletjesTenminste als ik ze dan probeer te bellen krijg ik een voicemail dus liggen gewoon nog te ronken.
Zo die zijn oud.quote:In Duitsland al jaren te halen.
Nog nooit gezienquote:Op maandag 29 september 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo die zijn oud.In Duitsland al jaren te halen.
Elke dag![]()
Sorry:quote:Op maandag 29 september 2014 09:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had gehoopt op een muur van scheldwoorden ensmileys
Vieze gore hoeren files![]()
![]()
![]()
Mensen die links stil gaan staan om in te voegen in een file.
![]()
![]()
Vrachtwagens
Allemaal hun puppies afschieten en voor hun familie verbranden.
Klopt het dat s'nachts de prijzen van spelers lager liggen dan in de middag/avond wanneer EU online is?![]()
Jij bent gewoon de bitch van het kantoorquote:Op maandag 29 september 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend 2 km file, kwartiertje later op het werk. Nu collega's aan het afzeiken die bellen dat ze thuiswerken door de file. Kwestie van eerder uit je bed komen, nulletjes
quote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef mr-green het volgende:
Klopt het dat s'nachts de prijzen van spelers lager liggen dan in de middag/avond wanneer EU online is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt. Ik ben dat nichterige typetje in Suitsquote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de bitch van het kantoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]? ik had gisteravond een aantal spelers van ci 5k erop gezet. Ging slapen en s'ochtends zijn de prijzen van deze spelers ineens 4,5 k waard (volgens futdb)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ik dacht dat jij meer het typetje Marcellus Wallace in de kelder was...quote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben dat nichterige typetje in SuitsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef mr-green het volgende:
Klopt het dat s'nachts de prijzen van spelers lager liggen dan in de middag/avond wanneer EU online is?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had laatst in de nacht een heel team gekocht. En toen volgende dag weer met dikke winst kunnen verkopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
? ik had gisteravond een aantal spelers van ci 5k erop gezet. Ging slapen en s'ochtends zijn de prijzen van deze spelers ineens 4,5 k waard (volgens futdb)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke. Ik denk dat de meerderheid hier kan beamen dat het meestal andersom is.quote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neehad laatst in de nacht een heel team gekocht. En toen volgende dag weer met dikke winst kunnen verkopen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou....niet dus.quote:Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij meer het typetje Marcellus Wallace in de kelder was...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geloof jequote:Op maandag 29 september 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Ik denk dat de meerderheid hier kan beamen dat het meestal andersom is.Zal dan wel gekomen zijn omdat alle spelers duurder geworden zijn. Heb geen idee. Ben normaal ook niet online om 3 uur.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat er 's nachts minder aanbod is. En domme Amerikanen...quote:Op maandag 29 september 2014 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geloof jeZal dan wel gekomen zijn omdat alle spelers duurder geworden zijn. Heb geen idee. Ben normaal ook niet online om 3 uur.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhh Ibarbo al 2x zo duur geworden.
Bohh IF Menez al 20k duurder geworden.
Bohhh Cuadrado al 10k duurder geworden.
Koop Rodrigo. Die stijgt pas als een mallequote:Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh Ibarbo al 2x zo duur geworden.
Bohh IF Menez al 20k duurder geworden.
Bohhh Cuadrado al 10k duurder geworden.
Elke dag![]()
Ik heb alles al in Menez gestokenquote:Op maandag 29 september 2014 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop Rodrigo. Die stijgt pas als een mallemaar die stijgt niet zo hard jammer genoeg...
Cuadrado is dan ook echt heel erg op.quote:Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh Cuadrado al 10k duurder geworden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee ik heb een Menez en een Rodrigo en vooral Rodrigo gaat echt hard jaquote:Op maandag 29 september 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb alles al in Menez gestokenmaar die stijgt niet zo hard jammer genoeg...
30k op hem, 20 k op Menez (tot nu toe)
Maar gaat nog veeel meer worden alst goed is
Elke dag![]()
Ik heb 6 IF Menezjes..quote:Op maandag 29 september 2014 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik heb een Menez en een Rodrigo en vooral Rodrigo gaat echt hard ja30k op hem, 20 k op Menez (tot nu toe)
Maar gaat nog veeel meer worden alst goed isagh wel 20k op allemaal maar had liever meer gehad natuurlijk.
Rodrigo is natuurlijk RW zijn er maar weinig van in de BBVA.quote:Op maandag 29 september 2014 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik heb een Menez en een Rodrigo en vooral Rodrigo gaat echt hard ja30k op hem, 20 k op Menez (tot nu toe)
Maar gaat nog veeel meer worden alst goed isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Teksten in spoilers zetten i.v.m. lurkers, terwijl je in een halve minuut een fok account aangemaakt hebt![]()
![]()
ben je voor een goede deal mooi te laatquote:Op maandag 29 september 2014 09:39 schreef Toefjes het volgende:
Teksten in spoilers zetten i.v.m. lurkers, terwijl je in een halve minuut een fok account aangemaakt hebt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vraagje: als je een 4 sterren team hebt kan je dan met FUT ook tegen 5 sterren teams worden gematcht?![]()
Jup.quote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef mr-green het volgende:
Vraagje: als je een 4 sterren team hebt kan je dan met FUT ook tegen 5 sterren teams worden gematcht?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef mr-green het volgende:
Vraagje: als je een 4 sterren team hebt kan je dan met FUT ook tegen 5 sterren teams worden gematcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sommige zeggen dat het je helpt met momentum of scripting. Zelf denk ik dat het meer een placebo effect heeft.quote:Op maandag 29 september 2014 09:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok heeft dus geen nut om een zooi bronze spelers als subs te hebben...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo ken ik je weerquote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrachtwagens
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrachtwagens
![]()
![]()
Ongeveer al mijn collega's zijn te laat door de filesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Buurt van Rotterdam?quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
Ongeveer al mijn collega's zijn te laat door de files
Daar is het echt een drama![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Buurt van Rotterdam?
Daar is het echt een dramaRotterdam zuid. Iedereen staat vast.
Wollah ik zweer ik had nergens last van boiis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar werk je?quote:Op maandag 29 september 2014 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja.Rotterdam zuid. Iedereen staat vast.
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrachtwagens
![]()
Heb je gemist, man. Had je een weekendescort ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
2 dagen gefeest voor die 0-4 overwinning en een papaweekend met de kleine gehouden.quote:Op maandag 29 september 2014 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Heb je gemist, man. Had je een weekendescort ofzo?
Lekker, lekker. Moet op z'n tijd ook gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 dagen gefeest voor die 0-4 overwinning en een papaweekend met de kleine gehouden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan werken ze tenminste ook eens een keer.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kan nu wel bedrijfsnaam noemen, maar ken je toch nietquote:Is geen groot bedrijf of zo.
Ik handel ook wel eens in Ozz-jes maar dat is meestal in uurtjes.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat denk jij hahaquote:Op maandag 29 september 2014 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan nu wel bedrijfsnaam noemen, maar ken je toch nietIs geen groot bedrijf of zo.
Behalve als het een coffeeshop is, daar ben ik niet zo in thuis. haha![]()
Jij kent alle bedrijven in Rotterdam?quote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat denk jij haha
Behalve als het een coffeeshop is, daar ben ik niet zo in thuis. hahaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Veel wel ja.quote:Op maandag 29 september 2014 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij kent alle bedrijven in Rotterdam?![]()
Weet niet of dat iets is om trots op te zijnquote:Op maandag 29 september 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn matchcoins.
Zelfde hier, vandaag komt hij eindelijk binnen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn matchcoins.![]()
![]()
Omdat ik geen potjes heb gespeeld?quote:Op maandag 29 september 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets is om trots op te zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh wacht, ik keek niet goed. Dacht dat jij die 116k was.quote:Op maandag 29 september 2014 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ik geen potjes heb gespeeld?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een DH boii, maar mijn vader is Rotterdammer, telt dat ook?!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een DH boii, maar mijn vader is Rotterdammer, telt dat ook?!Nee dat is iemand uit dit topic die ik maar geheim hou.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek niet goed. Dacht dat jij die 116k was.
Heb m'n stage gelopen op de ABN AMRO MeesPierson op de Kneuterdijk, voor het eerst een lange tijd achter elkaar geweest in Den Haag, heeft wel zijn charme.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een DH boii, maar mijn vader is Rotterdammer, telt dat ook?!![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jij nee zegt dan beschouw ik dat als een ja
"papaweekend"quote:Op maandag 29 september 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn matchcoins.
Duidelijk dat kind in een ledikant geslingerd en aan haar lot overgelaten terwijl je zelf in het holst van de nacht eindelijk de tweede ronde van de gold cup haalde.
Edit: Oh ik dacht ook dat je 116k had.
Al die (haat)baarden en mannenjurken geven Den Haag best een bepaald cachet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb m'n stage gelopen op de ABN AMRO MeesPierson op de Kneuterdijk, voor het eerst een lange tijd achter elkaar geweest in Den Haag, heeft wel zijn charme.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb er 0 vriend.quote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"papaweekend"
Duidelijk dat kind in een ledikant geslingerd en aan haar lot overgelaten terwijl je zelf in het holst van de nacht eindelijk de tweede ronde van de gold cup haalde.
Jij wilt serieus bij die bende horen?quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een DH boii, maar mijn vader is Rotterdammer, telt dat ook?!
Hahaha, dat was toen wel aan de hand daar ja. Betogers en van die mongooltjes die het nodig vonden met zulke vlaggen te gaan zwaaien.. achja. Je komt af en toe wat politici tegen, vond het wel leuk daar.quote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Al die (haat)baarden en mannenjurken geven Den Haag best een bepaald cachet.![]()
Ik zal donderdag mijn intrede eens doen bij prednisons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: