SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het gaat er om waar het eindigt net zoals IRLquote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als shirtje trekken buiten 16 begint. Dan is het toch een vrije trap ipv een pingel?![]()
hopelijk tellen de potjes dan wel meequote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er morgen bij boy wonder.
al 30 wedstrijden op 49 potjes
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
in het echt gaat het juist om waar je de overtreding inzet zo ver ik weetquote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er om waar het eindigt net zoals IRLDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja want de vrije trap/penalty wordt genomen van het punt waar de overtreding is ingezet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als shirtje trekken buiten 16 begint. Dan is het toch een vrije trap ipv een pingel?![]()
haha ja kwam er ook door clubs laatst achterquote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
Oke dacht dat het andersom was ja p4l'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hopelijk tellen de potjes dan wel mee
al 30 wedstrijden op 49 potjesscheelt aan het eind van het jaar. Lijkt het net of we wel een leven hebben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb voor de grap Tevez en Higuain vervangen met Ibarbo en Palacio en gelijk kampioen geworden van divisie 6
Fifa 13 all over again. Pace is enige wat telt![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]scheelt aan het eind van het jaar. Lijkt het net of we een leven hebben.
dat dan weer wel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar fifa snapt wel meer regels niet. Hinderlijk buitenspel staan bijvoorbeeld. Je kan gewoon buitenspel staan en de keeper blokkeren en met iemand anders hem er dan inschieten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IRL wel ja. In FIFA dit jaar niet..falers.quote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als shirtje trekken buiten 16 begint. Dan is het toch een vrije trap ipv een pingel?
Als iemand tegen je aan hangt moet je gewoon op schieten drukken..ook altijd een pingel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee joh, het gaat er gewoon om waar het begon.quote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat er om waar het eindigt net zoals IRLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gaat erom waar de intentie eindigde'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Met een tackle is dat zo, als de aanvaller de 16 in valt ofzo. Als je het shirt vast hebt binnen de 16 is het gewoon een pingel.quote:Op zondag 28 september 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat er gewoon om waar het begon.![]()
iddquote:Op zondag 28 september 2014 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met een tackle is dat zo, als de aanvaller de 16 in valt ofzo. Als je het shirt vast hebt in de 16 is het gewoon een pingel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nieuwe companion app is wel mooi trouwens. Werkt goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik dacht dat het gewoon een pingel is als je doorgaat met shirtje trekken in de 16.quote:Op zondag 28 september 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat er gewoon om waar het begon.![]()
Nee, als je al 3 meter aan iemand hangt en hij gaat neer net in de 16 is het gewoon een vrije trap volgens mij hoor..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, het is waar de overtreding eindigt.quote:Op zondag 28 september 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Nee, als je al 3 meter aan iemand hangt en hij gaat neer net in de 16 is het gewoon een vrije trap volgens mij hoor..Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is het ook.quote:Op maandag 29 september 2014 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou toch zweren dat het altijd is waar de overtreding begint, maar nu ga ik weer twijfelenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb het even aan een scheidsrechter gevraagd. Even wachten op antwoord
Ik ben er ook vrij zeker van, maar ga nu toch een beetje twijfelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |