quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yats, je moet lachen
Niet zo serieus
Daar gaat het niet om poepje, als je een hobby belangrijker vindt liggen je prioriteiten verkeerd en moet je niet datenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een date kan je verzetten, een voetbalwedstrijd niet.
Oh ben jij er zo één?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om poepje, als je een hobby belangrijker vindt liggen je prioriteiten verkeerd en moet je niet daten
Tenzij daten je hobby is natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo één?
Hobby's en daten gaan niet samen?
Zo een?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo één?
Hobby's en daten gaan niet samen?
Dat krijg je ervan, je hebt het zelf veroorzaakt met die fotoshop!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT.MOET.STOPPEN.
Omdat ik graag zie wat voor vlees ik in de kuip hebquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar Paiq oid?
Dat kan ook op paiq, met speeddaten eerst ff chatten enzo maar zijn ook veel foto bewonderaars. Dan zie je een foto en kan je ze berichten of zij sturen jou een berichtje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik graag zie wat voor vlees ik in de kuip heb
Het is geen profieltekst hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gast, ik word gewoon zo triest van jouw berichten iedere keer. Net een overlijdenspagina in de krant.
Dit is voor vrouwen ook niet aantrekkelijk.
Ja, je telefoon moet aan de opladerquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT.MOET.STOPPEN.
Ik heb er al eens gezeten maar vond het 3 keer niks...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat kan ook op paiq, met speeddaten eerst ff chatten enzo maar zijn ook veel foto bewonderaars. Dan zie je een foto en kan je ze berichten of zij sturen jou een berichtje.
De speeddate op paiq is de laatste tijd echt dramatisch. Dan wacht je een uur en heb je nog geen speeddate.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat kan ook op paiq, met speeddaten eerst ff chatten enzo maar zijn ook veel foto bewonderaars. Dan zie je een foto en kan je ze berichten of zij sturen jou een berichtje.
Vind je dat echt? Een hobby op dat moment belangrijker vinden dan een date betekent nog niet dat je die hobby voorop blijft zetten in een relatie hè. En zelfs dan moet dat toch echt af en toe kunnen, vind ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om poepje, als je een hobby belangrijker vindt liggen je prioriteiten verkeerd en moet je niet daten
Inderdaad. Je moet elkaar wel wat vrijheid gunnen hoor, anders wordt het sowieso niets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Een hobby op dat moment belangrijker vinden dan een date betekent nog niet dat je die hobby voorop blijft zetten in een relatie hè. En zelfs dan moet dat toch echt af en toe kunnen, vind ik.
Ik ga binnenkort wel Paiq lid af worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
De speeddate op paiq is de laatste tijd echt dramatisch. Dan wacht je een uur en heb je nog geen speeddate.
Ik geef je geen ongelijk. Paiq heeft zijn voordelen, maar ook zeker zijn nadelen. Al herken ik die 'leeftijdsissues' niet, terwijl ik ook op mijn 28e lid geworden ben. Mijn oudste match viel gewoon binnen de door mij opgegeven leeftijdsrange.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel Paiq lid af worden.
Het meest vervelende vind ik dat je aangeeft dat je leeftijdsrange 24-36 te zijn en dan komen ze steeds in de fotobeoordelingen en automatische matches aanzetten met vrouwen van 32-40.
Vrouwen kennende zijn er genoeg van 25 die met een 35+ man gaan dus dat moet geen probleem zijn. Maar Paiq heeft een eigenwijze meningAl sinds ik er op mijn 28e lid van werd, wordt ik steeds gekoppeld aan 35+
Overigens niet dat ik niet date met een 30+er hoor, er staat een date met iemand van 36 in de planning. Maar het gaat om het idee, dat je er zelf een beetje invloed op hebt, of zijn die schuifjes er alleen maar voor de sier in de vragen?
Ja anders zeg ik het niet he, en veelal zijn dat van die uit de hand gelopen 'hobbys'quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Een hobby op dat moment belangrijker vinden dan een date betekent nog niet dat je die hobby voorop blijft zetten in een relatie hè. En zelfs dan moet dat toch echt af en toe kunnen, vind ik.
Thnx. Hoewel ik deze opmerking in het datingsite topic had moeten plaatsenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Paiq heeft zijn voordelen, maar ook zeker zijn nadelen. Al herken ik die 'leeftijdsissues' niet, terwijl ik ook op mijn 28e lid geworden ben. Mijn oudste match viel gewoon binnen de door mij opgegeven leeftijdsrange.
Ik heb al 16 jaar een seizoenkaarten heb in die 16 jaar ondanks afstand etc. misschien 6 wedstrijden gemist. Toch kies ik in dit geval altijd voor de date.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja anders zeg ik het niet he, en veelal zijn dat van die uit de hand gelopen 'hobbys'
Af en toe is geen probleem.
Eigenlijk hoort hij daar inderdaad, maar er is enige overlap gezien het matchen op leeftijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thnx. Hoewel ik deze opmerking in het datingsite topic had moeten plaatsen
Tinder weer dezelfde catfish terug gehad, met verwijzende naar een andere datingsite profielAlleen andere foto nu....
Ik ga echt niet mijn hobby laten schieten voor een meid die ik helemaal niet ken. Merendeel van de dates stranden toch na 1 date.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja anders zeg ik het niet he, en veelal zijn dat van die uit de hand gelopen 'hobbys'
Af en toe is geen probleem.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn hobby laten schieten voor een meid die ik helemaal niet ken. Merendeel van de dates stranden toch na 1 date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |