Volledig mee eens. Ik mis dit ook volledig in de hele discussie. Het lijkt wel of men tegenwoordig geen eigen verantwoordelijkheid meer kent. Niet zo heel gek met alle regelzucht.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Hier ben ik het helaas niet mee eens. De redenen heb ik al gegeven. Ik vind dat een deel van de verantwoordelijkheid ook bij de toeschouwers ligt.
Uiteraard mag je als toeschouwer vanuit gaan dat zoiets goed geregeld hoort(!) te zijn maar dat neemt nog steeds niet weg dat mensen ook zelf kunnen nadenken.
Is het die regelzucht of hebben wij die regelzucht nodig om te kunnen functioneren? Óf zijn we verwend met al die regeltjes waardoor we er standaard van uit gaan dat er goed over nagedacht is?quote:Op maandag 29 september 2014 21:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Ik mis dit ook volledig in de hele discussie. Het lijkt wel of men tegenwoordig geen eigen verantwoordelijkheid meer kent. Niet zo heel gek met alle regelzucht.
De constatering is dat mensen blijkbaar niet meer zelf nadenken en dat is toch wel erg zorgelijk te noemen. Hetzelfde zie je gebeuren in het verkeer.quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het die regelzucht of hebben wij die regelzucht nodig om te kunnen functioneren? Óf zijn we verwend met al die regeltjes waardoor we er standaard van uit gaan dat er goed over nagedacht is?
Wattie daar flikt is niet normaal. Vol gas op het publiek af.quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Zelfde truck/stunt.. Afstand? Nah
Op 7:10 kon ie toen nog wel goed remmen
Ik hoor meer iets over falende regelgeving, niet het gebrek aan regelgeving. Of zelfs twee mensen hier die minder regelgeving aandragen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De constatering is dat mensen blijkbaar niet meer zelf nadenken en dat is toch wel erg zorgelijk te noemen. Hetzelfde zie je gebeuren in het verkeer.
Maar ik zie het antwoord al op dit incident.... meer regelgeving
Absurdquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Levenslang voor deze gek.quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Holy crap, die gast heeft een flinke steek los zittenquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Ook zelfde chauffeur?quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Jep. Ik ben bij een van hun shows geweest, en het zijn hele goede vrienden van mijn buren. Ik kan je verzekeren dat Stunt Movie Production zich goed aan de regels houdtquote:
En ook bij zo een kneuzenkermis ga ik niet achter een dranghekje staan.quote:Op maandag 29 september 2014 21:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jep. Ik ben bij een van hun shows geweest, en het zijn hele goede vrienden van mijn buren. Ik kan je verzekeren dat Stunt Movie Production zich goed aan de regels houdt
Je ziet n paar keer de mensen terugdeinzen als hij tot op één meter van de dranghekjes komt ....quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Natuurlijk, ik begrijp heel goed dat je zulke dingen nu niet meer veilig vindt. Volkomen logisch ook. Ik bedoel alleen te zeggen dat niet elke monstertruck show dezelfde fouten maaktquote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
En ook bij zo een kneuzenkermis ga ik niet achter een dranghekje staan.
Iedereen moet het zelf weten, maar ook wat ik op dat filmpje zie vind ik voor mezelf niet veilig.
Als ik dergelijke trucks wil zien dan koop ik wel een kaartje voor Monster Jam.
Daar weet je 2 dingen heel zeker:
• het is veel spectaculairder
• het is veel, heel erg veel, veiliger
Even voor de duidelijkheid: dat vond ik voor Haaksbergen ook al niet!!!quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef DjinN het volgende:
Natuurlijk, ik begrijp heel goed dat je zulke dingen nu niet meer veilig vindt.
Hoeft niet dikgedrukt hoor, als je het normaal zegt komt je boodschap ook over.quote:Op maandag 29 september 2014 21:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: dat vond ik voor Haaksbergen ook al niet!!!
HEH, WAT TYPE JE? MIJN OGEN ZIJN DOOF, WIL JE WAT HARDER TYPEN GRAAGquote:Op maandag 29 september 2014 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoeft niet dikgedrukt hoor, als je het normaal zegt komt je boodschap ook over.
Weet ik. Ik wilde het alleen extra accentueren.quote:Op maandag 29 september 2014 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoeft niet dikgedrukt hoor, als je het normaal zegt komt je boodschap ook over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er dus niet goed uit. Toch lopen er een aantal die eerst op de grond liggen later weer weg gelukkig.
Ze rijden er 1 keer overheen en niet richting het publiek. Als hij daar bovenop stopt is dat het einde van de show.. De afstanden zijn moeilijk in te schatten maar de shows die ik heb gezien was de afstand echt gigantisch.quote:Op maandag 29 september 2014 21:59 schreef Geralt het volgende:
Daar kan op tig momenten iets mis gaan en ook daar zit het publiek er sowieso veel en veel te dicht op.
Stellen dat die het wel veilig doen kan ik door het zien van die beelden alleen maar niet mee eens zijn. Ook hartstikke onveilig wat ze daar doen.
Het gaat me niet alleen om die monstertruck. Kijk eens wat ze doen met die auto's.quote:Op maandag 29 september 2014 22:09 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ze rijden er 1 keer overheen en niet richting het publiek. Als hij daar bovenop stopt is dat het einde van de show.. De afstanden zijn moeilijk in te schatten maar de shows die ik heb gezien was de afstand echt gigantisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |