Ze heeft de operatie goed doorstaanquote:Op maandag 29 september 2014 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je moeder? Is ze al zenuwachtig?
Sounds goodquote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Bohh samen in een slaapzak kijken naar de sterrenregen.![]()
Goed nieuws. Wanneer mag je op bezoek?quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft de operatie goed doorstaan
Ze was om 6 uur gewekt en om 7 uur lag ze op de OK. Ze belde een uurtje geleden en was nog wat groggy. Maar vooralsnog is het allemaal goed gegaan
10/10quote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag ga ik even langs. Bezoek is doorlopend en dat scheelt veel.quote:Op maandag 29 september 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed nieuws. Wanneer mag je op bezoek?
Studeer ze!quote:
Goedzo, even een goede zoon zijnquote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik even langs. Bezoek is doorlopend en dat scheelt veel.
Ah, die bedoelde ik. Thxs!quote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
22 oktober
Op woensdag 22 oktober 2014 bereikt de meteorenzwerm Orioniden zijn maximum. Deze meteorenzwerm wordt veroorzaakt door stofdeeltjes afkomstig van de komeet Halley. Meteoren worden in de volksmond ook wel ‘vallende sterren’ genoemd maar in werkelijkheid gaat het om zeer kleine stukjes steen en gruis die onder hoge snelheden de atmosfeer van de Aarde binnendringen waarna ze op een hoogte van ongeveer 80 tot 120 kilometer verdampen. Een meteorenzwerm is dan weer een verzameling van meteoren die vaak rond dezelfde periode van het jaar en in hetzelfde gebied aan de hemel zichtbaar zijn. De radiant van deze zwerm, het punt aan de nachthemel van waaruit de meteoren lijken te komen, bevindt zich rond 06u00 in het sterrenbeeld Orion op 54° boven de horizon. Bij goede omstandigheden moet het mogelijk zijn om maximaal 25 meteoren per uur waar te nemen. Orioniden zijn vaak snel en hebben nalichtende sporen. Doordat de Maan op 22 oktober 2014 voor selchts 3% is verlicht, stoort deze niet. Het loont dan ook de moeite om op zoek te gaan naar deze meteoren aangezien deze ook al zichtbaar zijn in de dagen voor of na het maximum. Om meteoren waar te nemen heb je geen speciale apparatuur nodig. Enkel een ligzetel, een heldere sterrenhemel en wat geduld zijn genoeg.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 29 september 2014 11:39 schreef artelligence het volgende:
Dan is het te koud om buiten te batsen
Zeker leuk!quote:Op maandag 29 september 2014 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duurt dus nog even, maar wel tof.
Klinkt goed, nu nog een vrijwilligster zoeken.quote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat ben ik altijdquote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedzo, even een goede zoon zijn
*kijkt naar beneden*quote:
Ja dat biedt wel enigszins troost ja.quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Luxeproblemen zijn ook problemen, hopelijk geeft dat wat troost
Opbouw van nieuwe mobiele website/view. Normaal gesproken niet mijn werk, maar leuke uitdaging.quote:
Goed idee, even kijken of ik hiervoor iemand kan regelen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Massameet in Arnhem, allemaal in een grote slaapzak.quote:Op maandag 29 september 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed idee, even kijken of ik hiervoor iemand kan regelen.
Wel lekker warm.quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Massameet in Arnhem, allemaal in een grote slaapzak.
Prima plan. Dan kan ik meteen mijn nieuwe slaapzak testen. Die zou tot -30 comfortabel moeten zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke uitdaging.quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef aeque het volgende:
Opbouw van nieuwe mobiele website/view. Normaal gesproken niet mijn werk, maar leuke uitdaging.
Je had vroeger ook van die universele slaapzakken die je dan allemaal aan/in elkaar kon ritsen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is het sterren kijken ?quote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan? Je zoekt een nieuwe scharrel?
Ik wil je wel een slaapzak lenen hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
Goed idee, even kijken of ik hiervoor iemand kan regelen.
quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |