SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel duizend man zit er nu bij Prednisons?
gr gr de vaste CAM/ST/LW/Linkerbank.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
gr gr dat ben ik al.quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel duizend man zit er nu bij Prednisons?
gr gr de vaste CAMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hebben trouwens de monstertruck show in Tubbergen maar afgelast. Was waarschijnlijk eenzelfde soort setting![]()
![]()
Nee de andere zijn gewoon traag.quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zat je serieus op die laatste post te wachten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil ook best RM staan hoor.quote:#nohomo #cut4lindgreinprednisons #brutherluv
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit in de trein, linkje naar die vine?quote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het filmpje dat hoort bij die Vine:
Angoua
Zelfs als ik het niet bewust doe. #lindgrenrhymezhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
Haha 116K matchcoins![]()
Frustratie potje gespeeld zojuist
[ afbeelding ]![]()
![]()
Plakbandje over vierkantje geplakt ofzo?
3-0 verloren? Met 7 spelers mag je niet meer spelen toch, of zijn dat er 6?quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Cnjo8QHLkHFvxK_FOtRAquote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit in de trein, linkje naar die vine?
Zelfs als ik het niet bewust doe. #lindgrenrhymez
Ik bekeek hem ook in de trein en ik moest best wel lachen.![]()
Kutspel is het gewoon. Je speelt leuk mee, en dan is er iets van fysiek contact in het penaltygebied, waar echt geen overtreding is, en je krijgt de pingel tegen. Dan ben ik er alweer klaar mee. Wilde eigenlijk de wedstrijd laten staken met 5 rode kaarten, maar dat lukte net niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Plakbandje over vierkantje geplakt ofzo?
![]()
![]()
ik kom mijn fut team niet meer in ik loop al 2 uur te godverdomme met die tyfus security questions IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR
iemand een idee?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Volgens mij 6quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3-0 verloren? Met 7 spelers mag je niet meer spelen toch, of zijn dat er 6?![]()
Baksteentje.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik kom mijn fut team niet meer in ik loop al 2 uur te godverdomme met die tyfus security questions IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR
iemand een idee?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Kutspel is het gewoon. Je speelt leuk mee, en dan is er iets van fysiek contact in het penaltygebied, waar echt geen overtreding is, en je krijgt de pingel tegen. D![]()
Ik moet nog steeds mijn eerste potje FUT doen maar ik durf niet.Bang dat mijn controller in 1000 stukjes op de vloer gaat belanden.
Spel opnieuw kopen grquote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?![]()
Eerste letter met een hoofdletter? Dat maakt wel degelijk verschil namelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?![]()
cijfers hoofletters cyrrilic ASCII niks werktquote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Eerste letter met een hoofdletter? Dat maakt wel degelijk verschil namelijk."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Let vooral op hoe je Keileweg spelt (hoofdletter K bij de eerste en lage K bij de tweede werkt niet.)quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het meest effectieve verdedigen blijft de sliding tackle voor mij. Maar ja, je ziet het resultaat. Met 7 man kom je ook niet echt ver. Zou maar zo snel mogelijk aan de slag gaan, je loopt elke dag achterstand op t.o.v. de rest.quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog steeds mijn eerste potje FUT doen maar ik durf niet.Bang dat mijn controller in 1000 stukjes op de vloer gaat belanden.
![]()
Je had die 100 euro beter bij de hoeren uit kunnen geven. Geeft het zelfde resultaat. Lege zak.quote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef byah het volgende:
dit team
[ afbeelding ]
had die 100eu beter in mn zak kunnen houden en met m'n goedkope serieA team kunnen blijven spelen, geeft hetzelfde resultaat.![]()
Mijn record is 11-1-3
Gelijkspel was friendly tegen wieisboos en 1 van de nederlagen door een disconnect. Nog geen enkele penalty tegen gehad en vannacht pas mijn eerste voor.
In het begin had ik veel moeite met afronden, ongeveer 1 goal per 15 kansen ofzo, maar gaat nu steeds beter. Ik ben wel positief over dit spel!
Scheelt wel dat ik geen seasons speel, dat beviel me vorig jaar al niet en ga het nu pas proberen als ik een goed team heb i.p.v. die discard Turken van nu![]()
![]()
Ik vind H2H wel lekker spelen dus FUT zal wel weer als een aidsspel spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Het meest effectieve verdedigen blijft de sliding tackle voor mij. Maar ja, je ziet het resultaat. Met 7 man kom je ook niet echt ver. Zou maar zo snel mogelijk aan de slag gaan, je loopt elke dag achterstand op t.o.v. de rest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga weer proberen 1000 euro te behalen met traden. En dan hopen dat ik een ban krijg van EA. Dan ga ik iets nuttigs doen met mijn leven.quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind H2H wel lekker spelen dus FUT zal wel weer als een aidsspel spelen.![]()
Speel vanavond tegen mij ik ben pauperslechtquote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
DS2, kom er maar in.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen er hier mensen ook met bronze teams eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen er hier mensen ook met bronze teams eigenlijk?![]()
Ja, als mijn gouden team rust nodig heeft, maar in die cup is een tegenstander vinden quasi onmogelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen er hier mensen ook met bronze teams eigenlijk?![]()
![]()
Ik ben echt fucking slecht daarmee man. 14 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, in divisie 10quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind H2H wel lekker spelen dus FUT zal wel weer als een aidsspel spelen.
4-0 voor, 4-5 achter.
![]()
R1+O licht aantikken is inderdaad echt overpowered, of de bal gaat er direct in of de keeper verneukt de redding zo erg dat je de rebound er zo in tikt![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Feyenoord in H2Hquote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking slecht daarmee man. 14 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, in divisie 10
4-0 voor, 4-5 achter.
Boetiusmaar Basacikoglu
Thanks. Zal 'm zo even kijken. Internet in de omgeving van Castricumshot is echt schandalig slecht.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Cnjo8QHLkHFvxK_FOtRA
Ik bekeek hem ook in de trein en ik moest best wel lachen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
MogguhAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Duurde maar 1 secondequote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speelde nog met Real Madridquote:Op maandag 29 september 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord in H2H
Boetiusmaar Basacikoglu
Maar ik kan er geen flikker van met deze Fifa. Dat accepteren zal ff wennen zijn. Ik ging zelfs nog even Fifa 14 spelen
![]()
![]()
Je ging toch 20-0-1?quote:Op maandag 29 september 2014 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde nog met Real Madrid
Maar ik kan er geen flikker van met deze Fifa. Dat accepteren zal ff wennen zijn. Ik ging zelfs nog even Fifa 14 spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet je ook of Ilesamni ofzo ook nog iets waard is? Engelse LB met pace (webapp doet het niet)quote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik niet maar anderen wel.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hehe net een spannend potje, 2-4 achter en dan de winnende maken in de laatste minuut.![]()
En zowaar een keer geen ragequit, wel 3 keer z'n pauze achter elkaar gebruiken, dat dan weer wel ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
hij is mooi DS2. Kreeg hij zelf ook een kaart?
Vast wel maar geen idee hoeveel.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet je ook of Ilesamni ofzo ook nog iets waard is? Engelse LB met pace (webapp doet het niet)![]()
Maar eens even aan het kijken voor een cheap team uit de grote competitie. Kom hier op uit ongeveer:
Bundesliga
BBVA (best wel een kut team)
Serie A (met Nederlands tintje)
Ga dus een Bundesliga of een Serie A team naast mijn Turks teampje nemen. BPL ga ik nog niet eens aan beginnen, die prijzen.
![]()
Ligue 1 heeft wel ook wel opties voor een leuk goedkoop team.quote:Op maandag 29 september 2014 10:36 schreef Alovenac het volgende:
Maar eens even aan het kijken voor een cheap team uit de grote competitie. Kom hier op uit ongeveer:
Bundesliga
[ afbeelding ]
BBVA (best wel een kut team)
[ afbeelding ]
Serie A (met Nederlands tintje)
[ afbeelding ]
Ga dus een Bundesliga of een Serie A team naast mijn Turks teampje nemen. BPL ga ik nog niet eens aan beginnen, die prijzen.
Mexes met zijn rating downgrade van 4, maar pace upgrade van 4 ziet er zowaar goed uit nu![]()
Maar je "moet" eigenlijk Manolas gebruiken als cheap Serie A CB.![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Manolas ziet er idd wel beter uit jaquote:Op maandag 29 september 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligue 1 heeft wel ook wel opties voor een leuk goedkoop team.
Mexes met zijn rating downgrade van 4, maar pace upgrade van 4 ziet er zowaar goed uit nu![]()
Maar je "moet" eigenlijk Manolas gebruiken als cheap Serie A CB..
![]()
In FUT ja, maar toen ik in divisie 4 kwam ging alles mis. Inmiddels is het iets van 32-2-7 ofzo inclusief rage quitsquote:![]()
![]()
Was het eerste wat ik kocht want je hebt 0,0 grip op die stickjesquote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Alovenac het volgende:
Iemand trouwens ervaring met thumb grips voor de PS4 controller?![]()
Heb er een stuk of 10-15 gekocht dus kan weer ff vooruit![]()
![]()
Waar heb je ze gehaald? Zag ze op Bol.com staan maar allemaal negatieve reacties erbij, over dat ze niet goed sluiten etc.quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik kocht want je hebt 0,0 grip op die stickjes![]()
Heb er een stuk of 10-15 gekocht dus kan weer ff vooruit![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan ben je gewoon om aandacht aan het vragen. Als je gaat zeggen ik ben slecht en dan zo`n record hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
In FUT ja, maar toen ik in divisie 4 kwam ging alles mis. Inmiddels is het iets van 32-2-7 ofzo inclusief rage quits![]()
beetje als vrouwen die knap zijn gaan zeggen dat ze lelijk zijn zodat mensen haar complimenten gaan geven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vliegt ajax met Transavia?quote:
iedereen midflight even creditcard trekken voor een ranzig kaasbroodje?![]()
We hadden het toch over H2H en niet over FUT. In H2H heb ik 1-1-2 en 14 tegendoelpuntenquote:Op maandag 29 september 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon om aandacht aan het vragen. Als je gaat zeggen ik ben slecht en dan zo`n record hebben.![]()
beetje als vrouwen die knap zijn gaan zeggen dat ze lelijk zijn zodat mensen haar complimenten gaan geven.. In divisie 10
![]()
![]()
Vliegen ze met El Gaaros Airlines?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jeboi 'koffers van oma's over het station slepende aka ideale schoonzoon' Lindgren.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vind fut 15 best een verbetering over 14, ook de gameplay is lekkerder. Je moet veel meer spelen om kansen te creëren in plaats van die bullshit lob passes. Benteke![]()
![]()
Apart dat je dan zoveel slechter bent dan in fut. Je zou zeggen dat als je goed in fut bent je ook goed met season mee kan en andersom. of je hebt gewoon een heel erg OP fut team, kan ook nog.quote:Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hadden het toch over H2H en niet over FUT. In H2H heb ik 1-1-2 en 14 tegendoelpunten. In divisie 10
Speel met beiden, inmiddels kampioen divisie 7. Helaas te weinig tijd nog om veel te spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord in H2H
Boetiusmaar Basacikoglu
Gister voor het eerst met een vriend die op bezoek was samen online seizoenen gespeeld. Veel momenten waar je toch voordeel in hebt maar ook andere momenten waar je er "last" van hebt. Wel een leuke ervaring. (die wedstrijd wel met Real gespeeld trouwens)
Wat trouwens wel irritant is, is dat de computer me af en toe automatisch van poppetje laat wisselen. Dit zal vast wel ergens uit te zetten zijn toch?
PS. Goeiemorgenallemaal goed weekend gehad? Feyenoord 0-4
![]()
![]()
kan je uitzetten jaquote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel met beiden, inmiddels kampioen divisie 7. Helaas te weinig tijd nog om veel te spelen.
Gister voor het eerst met een vriend die op bezoek was samen online seizoenen gespeeld. Veel momenten waar je toch voordeel in hebt maar ook andere momenten waar je er "last" van hebt. Wel een leuke ervaring. (die wedstrijd wel met Real gespeeld trouwens)
Wat trouwens wel irritant is, is dat de computer me af en toe automatisch van poppetje laat wisselen. Dit zal vast wel ergens uit te zetten zijn toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat van poppetje wisselen kan je bij controller settings aanpassen. Ik zet hem zelf altijd op "air balls" ipv automatic.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel met beiden, inmiddels kampioen divisie 7. Helaas te weinig tijd nog om veel te spelen.
Ja. Geen idee hoe je het oplost.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Kennen mensen het probleem dat commentatoren elke keer terugspringen naar Nederlands in FUT?![]()
Reemi had dat ook ja. Evert en Youri zijn stalkers.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Kennen mensen het probleem dat commentatoren elke keer terugspringen naar Nederlands in FUT?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ps4 op Engels zettenquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja. Geen idee hoe je het oplost.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tja, ik weet het ook niet, maar had ook mijn team verkocht op FUT en sindsdien ging het snel bergafwaartsquote:Op maandag 29 september 2014 10:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Apart dat je dan zoveel slechter bent dan in fut. Je zou zeggen dat als je goed in fut bent je ook goed met season mee kan en andersom. of je hebt gewoon een heel erg OP fut team, kan ook nog.. Verdedigen is gewoon heel anders, vroeger kon je jezelf gewoon positioneren, maar als je dat nu doet dan rent de speler gewoon om je heen.
![]()
ik heb Tonny en Kongooltje in mijn silver team. Bazenquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is tantoe duur.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tonny is echt tantoe duurquote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb Tonny en Kongooltje in mijn silver team. Bazenmoet even wat potjes gaan spelen om dat te gaan fixen.
Schaken is degene die bij mij voor de doelpunten zorgtquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is tantoe duur.![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 29 september 2014 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet, maar had ook mijn team verkocht op FUT en sindsdien ging het snel bergafwaarts. Verdedigen is gewoon heel anders, vroeger kon je jezelf gewoon positioneren, maar als je dat nu doet dan rent de speler gewoon om je heen.
enige oplossing die ik zover weet is meer scoren dan de tegenstander
waar woon je trouwens@dh?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is toch heerlijk om over 11 maanden nog dezelfde anekdotes over het kut WK van Spanje te horenquote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Waarom commentaar willen? Je ziet toch zelf wat er allemaal gebeurt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind alle WK-info erg interessant.quote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Waarom commentaar willen? Je ziet toch zelf wat er allemaal gebeurt?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"maar da's logies"quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
preciesenige oplossing die ik zover weet is meer scoren dan de tegenstander
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zegt Cruijf of Van Gaal dat ook niet meestal?quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
preciesenige oplossing die ik zover weet is meer scoren dan de tegenstander
waar woon je trouwens@dh?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Op Fifa 14 speelde ik met Frans commentaarquote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Waarom commentaar willen? Je ziet toch zelf wat er allemaal gebeurt?![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Dat is een makkelijke bal voor de keeper. Maar die moet je ook hebben, Evert.
Zohoooooooooooooooooooooooo, die gaat richting de corner vlag.
Christian Benteke Lioloooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Iemand die dit voor me kan afmaken? Zoek een kleine snelle spits zoals Tevez of Palacio voor naast Robin.
Sneijder wil ik eigenlijk behouden voor zijn vrijetrappen![]()
Op het moment maar 50k vrij, maar mag ook een beetje duurder zijn.![]()
''Hij zet een tackle in''quote:Op maandag 29 september 2014 10:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Dat is een makkelijke bal voor de keeper. Maar die moet je ook hebben, Evert.
Zohoooooooooooooooooooooooo, die gaat richting de corner vlag.
Christian Benteke Lioloooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Emenikequote:Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit voor me kan afmaken? Zoek een kleine snelle spits zoals Tevez of Palacio voor naast Robin.
Op het moment maar 50k vrij, maar mag ook een beetje duurder zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
"De Rossi is een sterke voetballer, maar ook heel begaafd"quote:
"Quintero" "Quintero" "Quintero" "Quintero"![]()
Koning. Alleen bazen luisteren Schulz.quote:Ik vind zijn Duitse remixes alleen veel chiller dan die Engelse commerciële zooi.
Sowieso Duitse deephouse en aanverwante genres.
vakkundig genegeerdyup, en de enige manierquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koning. Alleen bazen luisteren Schulz.Ik vind zijn Duitse remixes alleen veel chiller dan die Engelse commerciële zooi.
[ afbeelding ]
Sowieso Duitse deephouse en aanverwante genres.![]()
gefeliciteerd nog met de maandag trouwens Lind.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Grazie.quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef poker4lifee het volgende:
gefeliciteerd nog met de maandag trouwens Lind.
Ik woon niet meer in DH, maar ben daar geboren & opgegroeid. Gescheiden oudersquote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef poker4lifee het volgende:
vakkundig genegeerd
[..]
yup, en de enige manier![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Op het moment maar 50k vrij, maar mag ook een beetje duurder zijn.
Bohhh #jizzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ohh op die manierquote:Op maandag 29 september 2014 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in DH, maar ben daar geboren & opgegroeid. Gescheiden oudersaight
Ja! Zo schijt irritant, elke keer bij elke actie word zijn volledige naam genoemd. En als ik een zieke actie maak langs 3 verdedigers is het volgens evert een gemiste simpele kans. Kansloos, had hem gister wel op Engels gezet maar je kan niet NL menu en Engels commentaar. Frustrerend.quote:![]()
FC Turk en Nepturkquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is tantoe duur.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerst dichtbij westeinde nu tijdelijk strijkijzerquote:Op maandag 29 september 2014 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn pa woont nu in Leidschenveen, waar woon jij dan?ziet er best aardig uit jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dat is wel een beetje een lange bijnaam. Vind "Mr. Fapman" beter klinken eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef Lindgren. het volgende:
Jeboi 'koffers van oma's over het station slepende aka ideale schoonzoon' Lindgren.![]()
![]()
daar rijd ik dagelijks langsquote:Op maandag 29 september 2014 11:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eerst dichtbij westeinde nu tijdelijk strijkijzer
[..]
ziet er best aardig uit ja![]()
![]()
Doen we dat.quote:Op maandag 29 september 2014 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel een beetje een lange bijnaam. Vind "Mr. Fapman" beter klinken eigenlijk
Ben volgens mij zojuist figurant geweest op een filmset
PS4 op Engels zetten...quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Kennen mensen het probleem dat commentatoren elke keer terugspringen naar Nederlands in FUT?![]()
Nee, die spelers in je team gewoonquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Big Black Anaconda: the tight asshole quest?quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doen we dat.
Ben volgens mij zojuist figurant geweest op een filmsetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, of bij FIFA gewoon in het begin Engels selecteren.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammerquote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, die spelers in je team gewoon
Ja maar is toch raar dat het zo omslachtig moet?quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, of bij FIFA gewoon in het begin Engels selecteren.![]()
quote:
Ik vind het best logisch dat hij eerst op Nederlands staat.quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar dat het zo omslachtig moet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat wel, maar als ik het dan aanpas bij instellingen moet hij niet terugspringen als ik FUT aanklikquote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het best logisch dat hij eerst op Nederlands staat.![]()
Thank you for contacting EA
Please wait while we connect you to the next available advisor.
Your wait time may be 60+ minutes due to high demand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gooit controller kapot op grond
gaat naar winkel voor nieuwe controller
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Eens. Het is ook een bug ofzo, zal misschien wel ooit een patch voor uitkomen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar dat het zo omslachtig moet?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar is altijd high demand, volgens mij hebben ze gewoon 1 Pakistaan van de straat geplukt en achter een bureau gezetquote:Op maandag 29 september 2014 11:10 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat naar winkel voor nieuwe controller![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:10 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat naar winkel voor nieuwe controller
Ja zoiets.quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Big Black Anaconda: the tight asshole quest?
Ik liep van het station naar mi casa en de straat achter m'n huis is voor verkeer afgezet voor filmopnamen, dus ik kwam rustig aanlopen met m'n zakje krentenbollen en m'n oordopjes in, zwaait er ineens in de verte zo'n regisseurdude dat ik m'n telefoon in m'n broekzak moet doen en rustig door mag lopen.Wtf. Draaiende camera's overal.
krentenbollen en bootschoenswekkquote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Ik liep van het station naar mi casa en de straat achter m'n huis is voor verkeer afgezet voor filmopnamen, dus ik kwam rustig aanlopen met m'n zakje krentenbollen en m'n oordopjes in, zwaait er ineens in de verte zo'n regisseurdude dat ik m'n telefoon in m'n broekzak moet doen en rustig door mag lopen.Wtf. Draaiende camera's overal.
![]()
![]()
Komen ze je filmen voor IHHNNG?quote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
![]()
Nog een broodje gezond meegenakt ook toch.quote:Op maandag 29 september 2014 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krentenbollen en bootschoenswekkxD ha ha ha ha ha hahahahaquote:Op maandag 29 september 2014 11:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komen ze je filmen voor IHHNNG?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Bij de aftiteling:
quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij de aftiteling:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij de aftiteling:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo ben ik volgens mij een keer in een Bollywood productie terecht gekomenquote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Liep nietsvermoedend door Rotterdam heen langs de Maaskade om een uur of 10 's avonds en word ik opeens opgewacht door minimaal 30 Indiërs die me een beetje schaapachtig aankeken.
![]()
Hindi Gangrape 30: the quest for a tight white asshole.quote:Op maandag 29 september 2014 11:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zo ben ik volgens mij een keer in een Bollywood productie terecht gekomenLiep nietsvermoedend door Rotterdam heen langs de Maaskade om een uur of 10 's avonds en word ik opeens opgewacht door minimaal 30 Indiërs die me een beetje schaapachtig aankeken.
Gvd, PS+ vergeten. Geldt die 2 weken gratis proberen nog? Hoe los je dat in?Of waar kopen jullie die codes goedkoop?
In de store staat dat ergens, maar er stond bij mij dat ik het al had aangeschaft (weet niet of dat nu komt door dat multiplayer weekend of dat ik echt al vrijdag die twee weken ben ingegaan, dan heb ik drie dagen verspildquote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
Gvd, PS+ vergeten. Geldt die 2 weken gratis proberen nog? Hoe los je dat in?)
![]()
Daar moet je wel creditcard info opgeven geloof ik om het te activeren. Is te vinden in de store.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
Gvd, PS+ vergeten. Geldt die 2 weken gratis proberen nog? Hoe los je dat in?Of waar kopen jullie die codes goedkoop?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bestel er gewoon 1 op www.psncode.nl (#nosponsor gr gr)quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
Gvd, PS+ vergeten. Geldt die 2 weken gratis proberen nog? Hoe los je dat in?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
BESTEL EEN PSN CODE OP PSNCODE.NL EN GEBRUIK DE KORTINGSCODE TRAPZ VOOR 5% KORTING.quote:Op maandag 29 september 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bestel er gewoon 1 op www.psncode.nl (#nosponsor gr gr)![]()
Oke, never mind dan.quote:Op maandag 29 september 2014 11:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar moet je wel creditcard info opgeven geloof ik om het te activeren. Is te vinden in de store.Heb geen creditcard. Thanks.
Ah, daar zag ik 'm dus niet. Heb ook dat weekend alleen gebruikt.quote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In de store staat dat ergens, maar er stond bij mij dat ik het al had aangeschaft (weet niet of dat nu komt door dat multiplayer weekend of dat ik echt al vrijdag die twee weken ben ingegaan, dan heb ik drie dagen verspild)
Neuh. Nooit gehad ook. Unibet heeft wel het beste en meest uitgebreide aanbod. Weet niet wat je plannen verder zijn, maar voor de casual wedder zou ik wel daarheen gaan als je maar 1 bookmaker gaat gebruiken.quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft Unibet of Bwin de laatste tijd de beste odds?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb weer een nieuwe controller
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Even googlen op "best odds" en je kunt kijken waar de odds voor je gewenste wedstrijd het beste zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft Unibet of Bwin de laatste tijd de beste odds?![]()
Lol, ik kom er nu pas achter dat Castaignos 2* weak foot heeft dit jaar. Ik heb zo'n hekel aan spelers met een pauper weak foot, maar heb hier nog niks van gemerkt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het zit allemaal in je hoofd dusquote:Op maandag 29 september 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Lol, ik kom er nu pas achter dat Castaignos 2* weak foot heeft dit jaar. Ik heb zo'n hekel aan spelers met een pauper weak foot, maar heb hier nog niks van gemerkt![]()
http://www.oddsportal.com/quote:Op maandag 29 september 2014 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even googlen op "best odds" en je kunt kijken waar de odds voor je gewenste wedstrijd het beste zijn.
Maar dat is alleen zinvol als je ook bij veel bookmakers geld hebt staan. Anders lekker negeren. Al is het wel een goede indicatie om te kijken of die odds nou echt zo hoog zijn als je denkt. Als jij 2.1 een lekkere odd vindt en andere bookmakers zitten nog veel hoger dan is je inschatting vaak niet echt goed geweest.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja..beetje een omgekeerde placebo. Let maar op..nu ik dit weet gaat hij ineens alles met links verneukenquote:Op maandag 29 september 2014 11:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
het zit allemaal in je hoofd dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wil eigenlijk alleen zo nu en dan wat op NBA, NFL en voetbal zetten.quote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh. Nooit gehad ook. Unibet heeft wel het beste en meest uitgebreide aanbod. Weet niet wat je plannen verder zijn, maar voor de casual wedder zou ik wel daarheen gaan als je maar 1 bookmaker gaat gebruiken.![]()
Ik gebruikte dat soort sites vaak in mijn betfair tijd, kon je een hele goede indicatie krijgen of odds zouden stijgen of dalen voor een wedstrijd. Had je soms een all green van 35 euro zonder dat er 1 minuut gespeeld wasquote:Op maandag 29 september 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.oddsportal.com/
Maar dat is alleen zinvol als je ook bij veel bookmakers geld hebt staan. Anders lekker negeren. Al is het wel een goede indicatie om te kijken of die odds nou echt zo hoog zijn als je denkt. Als jij 2.1 een lekkere odd vindt en andere bookmakers zitten nog veel hoger dan is je inschatting vaak niet echt goed geweest.![]()
![]()
Misschien repost, maar wel een aardige stukkie over de FUT-marktontwikkelingen
http://www.ultimateteam.c(...)onal-fut-15-release/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nu een Rus in de spits met 5* weak foot, kwam er pas na een paar wedstrijden achter dat hij linkspoot isquote:Op maandag 29 september 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Lol, ik kom er nu pas achter dat Castaignos 2* weak foot heeft dit jaar. Ik heb zo'n hekel aan spelers met een pauper weak foot, maar heb hier nog niks van gemerkttelkens naar zijn rechterbeen draaien
![]()
/GJE![]()
Combo of singles? Als je ook combo's speelt zou ik bij Unibet/BWIN gaan in ieder geval. BWIN zit met NBA en NFL wel een stuk beter qua odds en lines dan Unibet, maar qua voetbal vind ik Unibet weer beter qua aanbod en odds.quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wil eigenlijk alleen zo nu en dan wat op NBA, NFL en voetbal zetten.
Als je alleen singles speelt kan je SBO overwegen, maar die is wat minder gebruiksvriendelijk en heeft een veel meer beperkt aanbod.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had 10 ekkies staan op Napoli, Groningen en Psv. Verliest dat hoeren Psv weer
Ik ben Unibet sponsor![]()
![]()
Ik ben even kort van het wedden afgestapt nadat ik mijn 6 wedstrijden weddenschap verloor op real madrid- sociedad. Begon het al uit te geven toen madrid 2-0 voor stond.![]()
Roy zegt maar zo:quote:Op maandag 29 september 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
Ik had 10 ekkies staan op Napoli, Groningen en Psv. Verliest dat hoeren Psv weer
Ik ben Unibet sponsorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
3 euroknallers gehaald bij de MAC?quote:Op maandag 29 september 2014 11:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben even kort van het wedden afgestapt nadat ik mijn 6 wedstrijden weddenschap verloor op real madrid- sociedad. Begon het al uit te geven toen madrid 2-0 voor stond.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4quote:Op maandag 29 september 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
3 euroknallers gehaald bij de MAC?![]()
![]()
Combo's dan inderdaad. Zit nu even wat rond te kijken en denk toch Bwin.quote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Combo of singles? Als je ook combo's speelt zou ik bij Unibet/BWIN gaan in ieder geval. BWIN zit met NBA en NFL wel een stuk beter qua odds en lines dan Unibet, maar qua voetbal vind ik Unibet weer beter qua aanbod en odds.
Als je alleen singles speelt kan je SBO overwegen, maar die is wat minder gebruiksvriendelijk en heeft een veel meer beperkt aanbod.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Truus v Gaalquote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)t-bekende-voetballer
Vraag me af wie het is![]()
Wat een pauper die voetballerquote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Vraag me af wie het is
Een reactie daar:quote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Vraag me af wie het is
Een agent die twitterd, of blogd of wat dan ook doet, neem ik niet serieus!! Wie is nou de diva? Meneer schreeuwt zelf om aandacht...![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Vraag me af wie het isIk denk Immers ofzo.quote:Op maandag 29 september 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een pauper die voetballerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moet jij nou weer jizzverslaafde kebabsnijder.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:57 schreef Tim86 het volgende:
bohhh poker4life
http://www.futcasino.com/wtf
Gebruind gezicht... Immers is zo bleek als een heroinehoer.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Telegraaf, wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 29 september 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een reactie daar:
Een agent die twitterd, of blogd of wat dan ook doet, neem ik niet serieus!! Wie is nou de diva? Meneer schreeuwt zelf om aandacht...
Oh, daar heb ik dan overheen gelezen. Saillant detailquote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gebruind gezicht... Immers is zo bleek als een heroinehoer.
Jetro W.quote:Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Vraag me af wie het isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS3quote:Op maandag 29 september 2014 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
Waar is Fifa 15 op het moment het goedkoopst te halen/te bestellen voor de PS3?
http://tweakers.net/pricewatch/395061/fifa-15-playstation-3.htmlquote:Op maandag 29 september 2014 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
Waar is Fifa 15 op het moment het goedkoopst te halen/te bestellen voor de PS3?![]()
Moet je klap voor je bek?quote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet jij nou weer jizzverslaafde kebabsnijder.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik zie het al helemaal voor mequote:![]()
Fredje die boos met zijn armen staat te zwaaien bij een tankstation langs de weg
![]()
![]()
Onverstaanbaar slissend.quote:Op maandag 29 september 2014 12:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me![]()
Fredje die boos met zijn armen staat te zwaaien bij een tankstation langs de weg
Waarom denkt iedereen dat het een Feyenoorder is?Net of hun van die grote bakken hebben...
Allemaal van die pauper Opels met een maximum snelheid van 105km/uRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat het bij Dordrecht was wellicht? Misschien was het Lukoki op de brommer.quote:Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het een Feyenoorder is?Net of hun van die grote bakken hebben...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dordrecht dus Feyenoord dacht ikquote:Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
maar als Retro in roffa woont kan dat ook natuurlijk
![]()
![]()
Misschien was het Wijntje wel die bij zijn matties op bezoek was.quote:Op maandag 29 september 2014 12:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het bij Dordrecht was wellicht? Misschien was het Lukoki op de brommer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Your approximate wait time is under 5 minutes.
wat een drama dat support"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Omdat ie naar Rotterdam ging?quote:Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Allemaal van die pauper Opels met een maximum snelheid van 105km/uHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Memphis is meer van het racen op deze dingen:quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kapot lelijkquote:Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Memphis is meer van het racen op deze dingen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, want jij bent de enige die hulp nodig heeft op deze planeet. Vuile aasgierende, egocentrische balzak.quote:Op maandag 29 september 2014 12:12 schreef cherrycoke het volgende:
Your approximate wait time is under 5 minutes.
wat een drama dat support![]()
![]()
En volgens mij heeft hij ook geen vriendin.quote:Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Memphis is meer van het racen op deze dingen:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Google op memphis vriendin:quote:Op maandag 29 september 2014 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
En volgens mij heeft hij ook geen vriendin.
http://taddlr.nl/celebrity/memphis-depay/quote:Relatie status: Vrijgezel
Seksuele orientatie: Hetero
Geen relatie of onbekend
Matchmaking - Wie past bij Memphis Depay?
Halina Reijn![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Google op memphis vriendin:
http://taddlr.nl/celebrity/memphis-depay/
[..]
Is Willems 'zongebruind' dan? Lijkt me eerder dat het Pelle was ofzo(verhaal hoeft niet heel recent te zijn)
![]()
Net of negers niet bruin worden in de zon.quote:Op maandag 29 september 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
Is Willems 'zongebruind' dan? Lijkt me eerder dat het Pelle was ofzo(verhaal hoeft niet heel recent te zijn)
Racist.
Tuurlijk niet, die smelten.quote:Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of negers niet bruin worden in de zon.Racist.
![]()
Jawel toch, zijn toch gewoon aangebrande blanken? Door die fucking hete zon daar in Afrika.quote:Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of negers niet bruin worden in de zon.Racist.
waarom heb ik altijd mongolen aan support? kan geneens normal engels typen
locked out of account pleaz
WTF EA GODVERDOMME"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Jup evolutie.quote:Op maandag 29 september 2014 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jawel toch, zijn toch gewoon aangebrande blanken? Door die fucking hete zon daar in Afrika.
you
are we talking about the same thing here?
Joanna
Yes it is,..
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEAQSDWFGAQGVE|"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Bohh een chimeid.quote:Op maandag 29 september 2014 12:29 schreef cherrycoke het volgende:
you
are we talking about the same thing here?
Joanna
Yes it is,..
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEAQSDWFGAQGVE|
Vraag even wat ze aan heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
"the lights"quote:Op maandag 29 september 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh een chimeid.
Vraag even wat ze aan heeft.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
het is opgelost duurde even maar goed"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ragesell
Hele club leeg op Marlos en Douglas Costa na. Nu eens kijken wat ik ga maken met 60k.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het is door die blog een beetje als verplichting gaan voelen. Wil ik niet. Ik schrijf alleen als ik er zin in heb.quote:Op maandag 29 september 2014 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lind waarom schrijf je geen columns meer op je blogspot eigenlijk?Sorry.
leuk stukkie POTSquote:Op maandag 29 september 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien repost, maar wel een aardige stukkie over de FUT-marktontwikkelingen
http://www.ultimateteam.c(...)onal-fut-15-release/![]()
direct consumables ingeslagen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Snap ik ook niet. Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:Op maandag 29 september 2014 12:46 schreef Freire het volgende:
Ook allemaal blijven proberen bij die EA chathallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waarom? Leek me een prima teamquote:Op maandag 29 september 2014 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
ragesell
[ afbeelding ]
Hele club leeg op Marlos en Douglas Costa na. Nu eens kijken wat ik ga maken met 60k.![]()
Leek mij inderdaad ook. Viel ook wel mee, maar wil even wat anders. Laatste potjes liepen alleen voor geen meter. Ga iets om Marlos heen bouwen. Denk in een 3-5-2.quote:Op maandag 29 september 2014 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom? Leek me een prima teamhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iemand die mij nog aan goede thumb grips kan helpen voor de PS4 controller? Of goede ervaringen heeft met een bepaald merk?
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar ja..quote:Op maandag 29 september 2014 12:55 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die mij nog aan goede thumb grips kan helpen voor de PS4 controller? Of goede ervaringen heeft met een bepaald merk?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb jij ook het gevoel dat je mega zweetpoten hebt bij een ds4?quote:
Had dat nooit bij de 360 controllerHeb ik nu. Niet zo sterk als 5212 so far, maar wel redelijk. Strootman, Juan Jesus en Ogbonna vallen tegen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leek mij inderdaad ook. Viel ook wel mee, maar wil even wat anders. Laatste potjes liepen alleen voor geen meter. Ga iets om Marlos heen bouwen. Denk in een 3-5-2.![]()
Herkenbaar ja. Begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb jij ook het gevoel dat je mega zweetpoten hebt bij een ds4?
Had dat nooit bij de 360 controller
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jesus, nu 42 potjes online gedaan en nog steeds het gevoel alsof ik zelfs de basis-dingen niet onder de knie heb.![]()
Daarentegen er wel maar 5 verloren (9 incl. 2 disconnects en een ragequit die mij verlies opleverde hehe) dus er moet toch iets goed gaan.![]()
![]()
325c cashzo en nu maar voetballen met mijn discard bende
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
What.. the.. fuck..quote:Op maandag 29 september 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)uwenvoetbal_gebeuren
"Get your tampon off the pitch"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Begon al aan mezelf te twijfelen
http://www.bol.com/nl/p/h(...)s4/9200000020906866/
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000023854610/
Die van Hama waren volgens mij kut las ik pas![]()
![]()
Jizz.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Grip It of kontrolfreeksquote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/h(...)s4/9200000020906866/
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000023854610/
Die van Hama waren volgens mij kut las ik pas![]()
aids op een stokkiequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ea servers disconnect? all mijn progress kwijt!?!?!?
lekker dan...."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Heb maar nog 1x verloren sinds ik met Cuardado en Bianaby speel. Schiet alleen nog maar met R1+O en alles gaat er gewoon in. Wel veel rage quits bijna divisie 2 nu![]()
bohhh hopen dat ik dat ook hebquote:Op maandag 29 september 2014 13:19 schreef cherrycoke het volgende:
ea servers disconnect? all mijn progress kwijt!?!?!?
lekker dan....![]()
you're so Lucky
#FreeTrapz![]()
Lijkt me echt leuk tegen jou te spelenquote:Op maandag 29 september 2014 13:19 schreef Henrys het volgende:
Heb maar nog 1x verloren sinds ik met Cuardado en Bianaby speel. Schiet alleen nog maar met R1+O en alles gaat er gewoon in. Wel veel rage quits bijna divisie 2 nuDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh hopen dat ik dat ook heb![]()
you're so Lucky
Het is ook niet leuk om zo te winnen maar als het werktquote:Op maandag 29 september 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk tegen jou te spelen![]()
Lekker coinverkopers naaien, beetje pacehoeren. Prima.quote:Op maandag 29 september 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk tegen jou te spelen![]()
Kom sprinten dan.quote:Op maandag 29 september 2014 13:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om zo te winnen maar als het werkt![]()
SAY WHAAAAT?quote:Op maandag 29 september 2014 13:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om zo te winnen maar als het werktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik speel fifa voor mijn plezier dus ik speel op de manier die ik leuk vind. Prima record tot nu toe en vermaak me prima zonder ragesquote:Op maandag 29 september 2014 13:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om zo te winnen maar als het werkt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
als je het niet leuk vind waarom speel je dan zoquote:Op maandag 29 september 2014 13:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om zo te winnen maar als het werktje speelt het toch voor je plezier.
Pace > agility.quote:Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ibarbo speelde echt kut voor mij dit jaar. Komt door zijn lage agilityOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Net alsof verliezen leuk isquote:Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind waarom speel je dan zoje speelt het toch voor je plezier.
![]()
![]()
Goeien sjemquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik altijd met m'n zieke behoefte om 'originele' teams te maken.
Ik denk dat ik gewoon dit eens in elkaar rag. Kijken of dat beter gaat.
als je altijd maar verliest zou ik gewoon H2H gaan spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof verliezen leuk isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
H2H is snel saai imo. Gewoon op bepaalde plek lekker pace negerts neer zetten en je maakt grote kans om te winnen. Pass met Y en sprinten maarquote:Op maandag 29 september 2014 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je altijd maar verliest zou ik gewoon H2H gaan spelen.![]()
![]()
Soms. Ik heb soms best leuke potjes die ik dan uit eindelijk niet win maar wel gewoon leuk was om te spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof verliezen leuk isDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij kan beter met Chik dan Ibarbo spelen lijkt mequote:Op maandag 29 september 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mertensquote:Op maandag 29 september 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hernanez
Douglas Costa
Ibarbo![]()
![]()
Valt niet te linken. Geen zin om andere posities op te offeren.quote:Op maandag 29 september 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kan beter met Chik dan Ibarbo spelen lijkt mehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja dat deed ik ook maar na divisie 6 was de plezier er wel een beetje af omdat je alleen maar nog pace goals tegenkrijgt. Speel om de wedstrijd tegen Ramos. Als je de bal afpakt dan loopt hij met zijn pace gewoon weer tegen je aan en heeft hij de bal weer. Krijg wel veel goals tegen maar uiteindelijk win ik nog. Hoop dat er snel een patch komt want als je zelf ook pace gebruikt weet je gewoon dat de verdediging kapot is omdat je 2 man tegelijk moet verdedigen, de speler met de bal en de vrije man die de AI laat lopen en nu teammate contain niet meer werkt is dat onmogelijkquote:Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind waarom speel je dan zoje speelt het toch voor je plezier.
![]()
wie en wie?quote:Op maandag 29 september 2014 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het werkt goedhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Aanval Keita Torres en If Rodrigo is echt heerlijkDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha dan sta je echt flink voor schutquote:Op maandag 29 september 2014 13:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Tering, iedereen is al kapot rijk. Kom ik aan met dit basic team.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet je niet gewoon betere verdedigers kopen. Probeer thiago silva eens. Die is echt goed dit jaarquote:Op maandag 29 september 2014 13:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook maar na divisie 6 was de plezier er wel een beetje af omdat je alleen maar nog pace goals tegenkrijgt. Speel om de wedstrijd tegen Ramos. Als je de bal afpakt dan loopt hij met zijn pace gewoon weer tegen je aan en heeft hij de bal weer. Krijg wel veel goals tegen maar uiteindelijk win ik nog. Hoop dat er snel een patch komt want als je zelf ook pace gebruikt weet je gewoon dat de verdediging kapot is omdat je 2 man tegelijk moet verdedigen, de speler met de bal en de vrije man die de AI laat lopen en nu teammate contain niet meer werkt is dat onmogelijk
Keita is wel beetje wisselvallig soms gaan de meest aparte schoten erin en soms verneukt hij ze kansloosquote:Op maandag 29 september 2014 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aanval Keita Torres en If Rodrigo is echt heerlijk![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha dan sta je echt flink voor schut![]()
![]()
Klopt, maar in wat ie moet doen als linksbuiten issie prima. IF menez en Torres scoren toch meer dan zatquote:Op maandag 29 september 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Keita is wel beetje wisselvallig soms gaan de meest aparte schoten erin en soms verneukt hij ze kansloos
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb Chiellini en Barzagliquote:Op maandag 29 september 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon betere verdedigers kopen. Probeer thiago silva eens. Die is echt goed dit jaar![]()
Wat voor team zouden jullie maken met alleen maar nederlanders in een 4-1-2-1 opstelling. Alleen Robben is onbetaaldbaar maar met de rest van het materiaal?![]()
Dan zou ik lekker h2h gaan spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 13:33 schreef vanpers het volgende:
Wat voor team zouden jullie maken met alleen maar nederlanders in een 4-1-2-1 opstelling. Alleen Robben is onbetaaldbaar maar met de rest van het materiaal?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:
Rare opstelling. Je mist spelers.quote:Op maandag 29 september 2014 13:33 schreef vanpers het volgende:
Wat voor team zouden jullie maken met alleen maar nederlanders in een 4-1-2-1 opstelling. Alleen Robben is onbetaaldbaar maar met de rest van het materiaal?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Of je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 29 september 2014 13:34 schreef Alovenac het volgende:
Even dacht ik dat de EAids weg was, maar krijg er weer last van.
![]()
laat je team eens zien dan Toefmeisterquote:Op maandag 29 september 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha dan sta je echt flink voor schutvolgens mij zijn dat ook wat bij elkaar geraapte discards
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: