SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel duizend man zit er nu bij Prednisons?
gr gr de vaste CAM/ST/LW/Linkerbank.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
gr gr dat ben ik al.quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel duizend man zit er nu bij Prednisons?
gr gr de vaste CAMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hebben trouwens de monstertruck show in Tubbergen maar afgelast. Was waarschijnlijk eenzelfde soort setting![]()
![]()
Nee de andere zijn gewoon traag.quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zat je serieus op die laatste post te wachten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil ook best RM staan hoor.quote:#nohomo #cut4lindgreinprednisons #brutherluv
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit in de trein, linkje naar die vine?quote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het filmpje dat hoort bij die Vine:
Angoua
Zelfs als ik het niet bewust doe. #lindgrenrhymezhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
Haha 116K matchcoins![]()
Frustratie potje gespeeld zojuist
[ afbeelding ]![]()
![]()
Plakbandje over vierkantje geplakt ofzo?
3-0 verloren? Met 7 spelers mag je niet meer spelen toch, of zijn dat er 6?quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Cnjo8QHLkHFvxK_FOtRAquote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit in de trein, linkje naar die vine?
Zelfs als ik het niet bewust doe. #lindgrenrhymez
Ik bekeek hem ook in de trein en ik moest best wel lachen.![]()
Kutspel is het gewoon. Je speelt leuk mee, en dan is er iets van fysiek contact in het penaltygebied, waar echt geen overtreding is, en je krijgt de pingel tegen. Dan ben ik er alweer klaar mee. Wilde eigenlijk de wedstrijd laten staken met 5 rode kaarten, maar dat lukte net niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Plakbandje over vierkantje geplakt ofzo?
![]()
![]()
ik kom mijn fut team niet meer in ik loop al 2 uur te godverdomme met die tyfus security questions IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR
iemand een idee?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Volgens mij 6quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3-0 verloren? Met 7 spelers mag je niet meer spelen toch, of zijn dat er 6?![]()
Baksteentje.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik kom mijn fut team niet meer in ik loop al 2 uur te godverdomme met die tyfus security questions IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR
iemand een idee?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Kutspel is het gewoon. Je speelt leuk mee, en dan is er iets van fysiek contact in het penaltygebied, waar echt geen overtreding is, en je krijgt de pingel tegen. D![]()
Ik moet nog steeds mijn eerste potje FUT doen maar ik durf niet.Bang dat mijn controller in 1000 stukjes op de vloer gaat belanden.
Spel opnieuw kopen grquote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?![]()
Eerste letter met een hoofdletter? Dat maakt wel degelijk verschil namelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?![]()
cijfers hoofletters cyrrilic ASCII niks werktquote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Eerste letter met een hoofdletter? Dat maakt wel degelijk verschil namelijk."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Let vooral op hoe je Keileweg spelt (hoofdletter K bij de eerste en lage K bij de tweede werkt niet.)quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het meest effectieve verdedigen blijft de sliding tackle voor mij. Maar ja, je ziet het resultaat. Met 7 man kom je ook niet echt ver. Zou maar zo snel mogelijk aan de slag gaan, je loopt elke dag achterstand op t.o.v. de rest.quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog steeds mijn eerste potje FUT doen maar ik durf niet.Bang dat mijn controller in 1000 stukjes op de vloer gaat belanden.
![]()
Je had die 100 euro beter bij de hoeren uit kunnen geven. Geeft het zelfde resultaat. Lege zak.quote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef byah het volgende:
dit team
[ afbeelding ]
had die 100eu beter in mn zak kunnen houden en met m'n goedkope serieA team kunnen blijven spelen, geeft hetzelfde resultaat.![]()
Mijn record is 11-1-3
Gelijkspel was friendly tegen wieisboos en 1 van de nederlagen door een disconnect. Nog geen enkele penalty tegen gehad en vannacht pas mijn eerste voor.
In het begin had ik veel moeite met afronden, ongeveer 1 goal per 15 kansen ofzo, maar gaat nu steeds beter. Ik ben wel positief over dit spel!
Scheelt wel dat ik geen seasons speel, dat beviel me vorig jaar al niet en ga het nu pas proberen als ik een goed team heb i.p.v. die discard Turken van nu![]()
![]()
Ik vind H2H wel lekker spelen dus FUT zal wel weer als een aidsspel spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Het meest effectieve verdedigen blijft de sliding tackle voor mij. Maar ja, je ziet het resultaat. Met 7 man kom je ook niet echt ver. Zou maar zo snel mogelijk aan de slag gaan, je loopt elke dag achterstand op t.o.v. de rest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga weer proberen 1000 euro te behalen met traden. En dan hopen dat ik een ban krijg van EA. Dan ga ik iets nuttigs doen met mijn leven.quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind H2H wel lekker spelen dus FUT zal wel weer als een aidsspel spelen.![]()
Speel vanavond tegen mij ik ben pauperslechtquote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
DS2, kom er maar in.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen er hier mensen ook met bronze teams eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen er hier mensen ook met bronze teams eigenlijk?![]()
Ja, als mijn gouden team rust nodig heeft, maar in die cup is een tegenstander vinden quasi onmogelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen er hier mensen ook met bronze teams eigenlijk?![]()
![]()
Ik ben echt fucking slecht daarmee man. 14 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, in divisie 10quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind H2H wel lekker spelen dus FUT zal wel weer als een aidsspel spelen.
4-0 voor, 4-5 achter.
![]()
R1+O licht aantikken is inderdaad echt overpowered, of de bal gaat er direct in of de keeper verneukt de redding zo erg dat je de rebound er zo in tikt![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Feyenoord in H2Hquote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking slecht daarmee man. 14 tegendoelpunten in 4 wedstrijden, in divisie 10
4-0 voor, 4-5 achter.
Boetiusmaar Basacikoglu
Thanks. Zal 'm zo even kijken. Internet in de omgeving van Castricumshot is echt schandalig slecht.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Cnjo8QHLkHFvxK_FOtRA
Ik bekeek hem ook in de trein en ik moest best wel lachen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
MogguhAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Duurde maar 1 secondequote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speelde nog met Real Madridquote:Op maandag 29 september 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord in H2H
Boetiusmaar Basacikoglu
Maar ik kan er geen flikker van met deze Fifa. Dat accepteren zal ff wennen zijn. Ik ging zelfs nog even Fifa 14 spelen
![]()
![]()
Je ging toch 20-0-1?quote:Op maandag 29 september 2014 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde nog met Real Madrid
Maar ik kan er geen flikker van met deze Fifa. Dat accepteren zal ff wennen zijn. Ik ging zelfs nog even Fifa 14 spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet je ook of Ilesamni ofzo ook nog iets waard is? Engelse LB met pace (webapp doet het niet)quote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik niet maar anderen wel.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hehe net een spannend potje, 2-4 achter en dan de winnende maken in de laatste minuut.![]()
En zowaar een keer geen ragequit, wel 3 keer z'n pauze achter elkaar gebruiken, dat dan weer wel ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
hij is mooi DS2. Kreeg hij zelf ook een kaart?
Vast wel maar geen idee hoeveel.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet je ook of Ilesamni ofzo ook nog iets waard is? Engelse LB met pace (webapp doet het niet)![]()
Maar eens even aan het kijken voor een cheap team uit de grote competitie. Kom hier op uit ongeveer:
Bundesliga
BBVA (best wel een kut team)
Serie A (met Nederlands tintje)
Ga dus een Bundesliga of een Serie A team naast mijn Turks teampje nemen. BPL ga ik nog niet eens aan beginnen, die prijzen.
![]()
Ligue 1 heeft wel ook wel opties voor een leuk goedkoop team.quote:Op maandag 29 september 2014 10:36 schreef Alovenac het volgende:
Maar eens even aan het kijken voor een cheap team uit de grote competitie. Kom hier op uit ongeveer:
Bundesliga
[ afbeelding ]
BBVA (best wel een kut team)
[ afbeelding ]
Serie A (met Nederlands tintje)
[ afbeelding ]
Ga dus een Bundesliga of een Serie A team naast mijn Turks teampje nemen. BPL ga ik nog niet eens aan beginnen, die prijzen.
Mexes met zijn rating downgrade van 4, maar pace upgrade van 4 ziet er zowaar goed uit nu![]()
Maar je "moet" eigenlijk Manolas gebruiken als cheap Serie A CB.![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Manolas ziet er idd wel beter uit jaquote:Op maandag 29 september 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligue 1 heeft wel ook wel opties voor een leuk goedkoop team.
Mexes met zijn rating downgrade van 4, maar pace upgrade van 4 ziet er zowaar goed uit nu![]()
Maar je "moet" eigenlijk Manolas gebruiken als cheap Serie A CB..
![]()
In FUT ja, maar toen ik in divisie 4 kwam ging alles mis. Inmiddels is het iets van 32-2-7 ofzo inclusief rage quitsquote:![]()
![]()
Was het eerste wat ik kocht want je hebt 0,0 grip op die stickjesquote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Alovenac het volgende:
Iemand trouwens ervaring met thumb grips voor de PS4 controller?![]()
Heb er een stuk of 10-15 gekocht dus kan weer ff vooruit![]()
![]()
Waar heb je ze gehaald? Zag ze op Bol.com staan maar allemaal negatieve reacties erbij, over dat ze niet goed sluiten etc.quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik kocht want je hebt 0,0 grip op die stickjes![]()
Heb er een stuk of 10-15 gekocht dus kan weer ff vooruit![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan ben je gewoon om aandacht aan het vragen. Als je gaat zeggen ik ben slecht en dan zo`n record hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
In FUT ja, maar toen ik in divisie 4 kwam ging alles mis. Inmiddels is het iets van 32-2-7 ofzo inclusief rage quits![]()
beetje als vrouwen die knap zijn gaan zeggen dat ze lelijk zijn zodat mensen haar complimenten gaan geven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vliegt ajax met Transavia?quote:
iedereen midflight even creditcard trekken voor een ranzig kaasbroodje?![]()
We hadden het toch over H2H en niet over FUT. In H2H heb ik 1-1-2 en 14 tegendoelpuntenquote:Op maandag 29 september 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon om aandacht aan het vragen. Als je gaat zeggen ik ben slecht en dan zo`n record hebben.![]()
beetje als vrouwen die knap zijn gaan zeggen dat ze lelijk zijn zodat mensen haar complimenten gaan geven.. In divisie 10
![]()
![]()
Vliegen ze met El Gaaros Airlines?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jeboi 'koffers van oma's over het station slepende aka ideale schoonzoon' Lindgren.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vind fut 15 best een verbetering over 14, ook de gameplay is lekkerder. Je moet veel meer spelen om kansen te creëren in plaats van die bullshit lob passes. Benteke![]()
![]()
Apart dat je dan zoveel slechter bent dan in fut. Je zou zeggen dat als je goed in fut bent je ook goed met season mee kan en andersom. of je hebt gewoon een heel erg OP fut team, kan ook nog.quote:Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hadden het toch over H2H en niet over FUT. In H2H heb ik 1-1-2 en 14 tegendoelpunten. In divisie 10
Speel met beiden, inmiddels kampioen divisie 7. Helaas te weinig tijd nog om veel te spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord in H2H
Boetiusmaar Basacikoglu
Gister voor het eerst met een vriend die op bezoek was samen online seizoenen gespeeld. Veel momenten waar je toch voordeel in hebt maar ook andere momenten waar je er "last" van hebt. Wel een leuke ervaring. (die wedstrijd wel met Real gespeeld trouwens)
Wat trouwens wel irritant is, is dat de computer me af en toe automatisch van poppetje laat wisselen. Dit zal vast wel ergens uit te zetten zijn toch?
PS. Goeiemorgenallemaal goed weekend gehad? Feyenoord 0-4
![]()
![]()
kan je uitzetten jaquote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel met beiden, inmiddels kampioen divisie 7. Helaas te weinig tijd nog om veel te spelen.
Gister voor het eerst met een vriend die op bezoek was samen online seizoenen gespeeld. Veel momenten waar je toch voordeel in hebt maar ook andere momenten waar je er "last" van hebt. Wel een leuke ervaring. (die wedstrijd wel met Real gespeeld trouwens)
Wat trouwens wel irritant is, is dat de computer me af en toe automatisch van poppetje laat wisselen. Dit zal vast wel ergens uit te zetten zijn toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat van poppetje wisselen kan je bij controller settings aanpassen. Ik zet hem zelf altijd op "air balls" ipv automatic.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel met beiden, inmiddels kampioen divisie 7. Helaas te weinig tijd nog om veel te spelen.
Ja. Geen idee hoe je het oplost.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Kennen mensen het probleem dat commentatoren elke keer terugspringen naar Nederlands in FUT?![]()
Reemi had dat ook ja. Evert en Youri zijn stalkers.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Kennen mensen het probleem dat commentatoren elke keer terugspringen naar Nederlands in FUT?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ps4 op Engels zettenquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja. Geen idee hoe je het oplost.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tja, ik weet het ook niet, maar had ook mijn team verkocht op FUT en sindsdien ging het snel bergafwaartsquote:Op maandag 29 september 2014 10:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Apart dat je dan zoveel slechter bent dan in fut. Je zou zeggen dat als je goed in fut bent je ook goed met season mee kan en andersom. of je hebt gewoon een heel erg OP fut team, kan ook nog.. Verdedigen is gewoon heel anders, vroeger kon je jezelf gewoon positioneren, maar als je dat nu doet dan rent de speler gewoon om je heen.
![]()
ik heb Tonny en Kongooltje in mijn silver team. Bazenquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is tantoe duur.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tonny is echt tantoe duurquote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb Tonny en Kongooltje in mijn silver team. Bazenmoet even wat potjes gaan spelen om dat te gaan fixen.
Schaken is degene die bij mij voor de doelpunten zorgtquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is tantoe duur.![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 29 september 2014 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet, maar had ook mijn team verkocht op FUT en sindsdien ging het snel bergafwaarts. Verdedigen is gewoon heel anders, vroeger kon je jezelf gewoon positioneren, maar als je dat nu doet dan rent de speler gewoon om je heen.
enige oplossing die ik zover weet is meer scoren dan de tegenstander
waar woon je trouwens@dh?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is toch heerlijk om over 11 maanden nog dezelfde anekdotes over het kut WK van Spanje te horenquote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Waarom commentaar willen? Je ziet toch zelf wat er allemaal gebeurt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind alle WK-info erg interessant.quote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Waarom commentaar willen? Je ziet toch zelf wat er allemaal gebeurt?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"maar da's logies"quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
preciesenige oplossing die ik zover weet is meer scoren dan de tegenstander
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zegt Cruijf of Van Gaal dat ook niet meestal?quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
preciesenige oplossing die ik zover weet is meer scoren dan de tegenstander
waar woon je trouwens@dh?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Op Fifa 14 speelde ik met Frans commentaarquote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Waarom commentaar willen? Je ziet toch zelf wat er allemaal gebeurt?![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Dat is een makkelijke bal voor de keeper. Maar die moet je ook hebben, Evert.
Zohoooooooooooooooooooooooo, die gaat richting de corner vlag.
Christian Benteke Lioloooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Iemand die dit voor me kan afmaken? Zoek een kleine snelle spits zoals Tevez of Palacio voor naast Robin.
Sneijder wil ik eigenlijk behouden voor zijn vrijetrappen![]()
Op het moment maar 50k vrij, maar mag ook een beetje duurder zijn.![]()
''Hij zet een tackle in''quote:Op maandag 29 september 2014 10:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Dat is een makkelijke bal voor de keeper. Maar die moet je ook hebben, Evert.
Zohoooooooooooooooooooooooo, die gaat richting de corner vlag.
Christian Benteke Lioloooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Emenikequote:Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit voor me kan afmaken? Zoek een kleine snelle spits zoals Tevez of Palacio voor naast Robin.
Op het moment maar 50k vrij, maar mag ook een beetje duurder zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
"De Rossi is een sterke voetballer, maar ook heel begaafd"quote:
"Quintero" "Quintero" "Quintero" "Quintero"![]()
Koning. Alleen bazen luisteren Schulz.quote:Ik vind zijn Duitse remixes alleen veel chiller dan die Engelse commerciële zooi.
Sowieso Duitse deephouse en aanverwante genres.
vakkundig genegeerdyup, en de enige manierquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koning. Alleen bazen luisteren Schulz.Ik vind zijn Duitse remixes alleen veel chiller dan die Engelse commerciële zooi.
[ afbeelding ]
Sowieso Duitse deephouse en aanverwante genres.![]()
gefeliciteerd nog met de maandag trouwens Lind.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Grazie.quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef poker4lifee het volgende:
gefeliciteerd nog met de maandag trouwens Lind.
Ik woon niet meer in DH, maar ben daar geboren & opgegroeid. Gescheiden oudersquote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef poker4lifee het volgende:
vakkundig genegeerd
[..]
yup, en de enige manier![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Op het moment maar 50k vrij, maar mag ook een beetje duurder zijn.
Bohhh #jizzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ohh op die manierquote:Op maandag 29 september 2014 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in DH, maar ben daar geboren & opgegroeid. Gescheiden oudersaight
Ja! Zo schijt irritant, elke keer bij elke actie word zijn volledige naam genoemd. En als ik een zieke actie maak langs 3 verdedigers is het volgens evert een gemiste simpele kans. Kansloos, had hem gister wel op Engels gezet maar je kan niet NL menu en Engels commentaar. Frustrerend.quote:![]()
FC Turk en Nepturkquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is tantoe duur.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerst dichtbij westeinde nu tijdelijk strijkijzerquote:Op maandag 29 september 2014 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn pa woont nu in Leidschenveen, waar woon jij dan?ziet er best aardig uit jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dat is wel een beetje een lange bijnaam. Vind "Mr. Fapman" beter klinken eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef Lindgren. het volgende:
Jeboi 'koffers van oma's over het station slepende aka ideale schoonzoon' Lindgren.![]()
![]()
daar rijd ik dagelijks langsquote:Op maandag 29 september 2014 11:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eerst dichtbij westeinde nu tijdelijk strijkijzer
[..]
ziet er best aardig uit ja![]()
![]()
Doen we dat.quote:Op maandag 29 september 2014 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel een beetje een lange bijnaam. Vind "Mr. Fapman" beter klinken eigenlijk
Ben volgens mij zojuist figurant geweest op een filmset
PS4 op Engels zetten...quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Kennen mensen het probleem dat commentatoren elke keer terugspringen naar Nederlands in FUT?![]()
Nee, die spelers in je team gewoonquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Big Black Anaconda: the tight asshole quest?quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doen we dat.
Ben volgens mij zojuist figurant geweest op een filmsetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, of bij FIFA gewoon in het begin Engels selecteren.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammerquote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, die spelers in je team gewoon
Ja maar is toch raar dat het zo omslachtig moet?quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, of bij FIFA gewoon in het begin Engels selecteren.![]()
quote:
Ik vind het best logisch dat hij eerst op Nederlands staat.quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar dat het zo omslachtig moet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat wel, maar als ik het dan aanpas bij instellingen moet hij niet terugspringen als ik FUT aanklikquote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het best logisch dat hij eerst op Nederlands staat.![]()
Thank you for contacting EA
Please wait while we connect you to the next available advisor.
Your wait time may be 60+ minutes due to high demand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gooit controller kapot op grond
gaat naar winkel voor nieuwe controller
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Eens. Het is ook een bug ofzo, zal misschien wel ooit een patch voor uitkomen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar dat het zo omslachtig moet?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar is altijd high demand, volgens mij hebben ze gewoon 1 Pakistaan van de straat geplukt en achter een bureau gezetquote:Op maandag 29 september 2014 11:10 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat naar winkel voor nieuwe controller![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:10 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat naar winkel voor nieuwe controller
Ja zoiets.quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Big Black Anaconda: the tight asshole quest?
Ik liep van het station naar mi casa en de straat achter m'n huis is voor verkeer afgezet voor filmopnamen, dus ik kwam rustig aanlopen met m'n zakje krentenbollen en m'n oordopjes in, zwaait er ineens in de verte zo'n regisseurdude dat ik m'n telefoon in m'n broekzak moet doen en rustig door mag lopen.Wtf. Draaiende camera's overal.
krentenbollen en bootschoenswekkquote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Ik liep van het station naar mi casa en de straat achter m'n huis is voor verkeer afgezet voor filmopnamen, dus ik kwam rustig aanlopen met m'n zakje krentenbollen en m'n oordopjes in, zwaait er ineens in de verte zo'n regisseurdude dat ik m'n telefoon in m'n broekzak moet doen en rustig door mag lopen.Wtf. Draaiende camera's overal.
![]()
![]()
Komen ze je filmen voor IHHNNG?quote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
![]()
Nog een broodje gezond meegenakt ook toch.quote:Op maandag 29 september 2014 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krentenbollen en bootschoenswekkxD ha ha ha ha ha hahahahaquote:Op maandag 29 september 2014 11:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komen ze je filmen voor IHHNNG?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Bij de aftiteling:
quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij de aftiteling:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij de aftiteling:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo ben ik volgens mij een keer in een Bollywood productie terecht gekomenquote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Liep nietsvermoedend door Rotterdam heen langs de Maaskade om een uur of 10 's avonds en word ik opeens opgewacht door minimaal 30 Indiërs die me een beetje schaapachtig aankeken.
![]()
Hindi Gangrape 30: the quest for a tight white asshole.quote:Op maandag 29 september 2014 11:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zo ben ik volgens mij een keer in een Bollywood productie terecht gekomenLiep nietsvermoedend door Rotterdam heen langs de Maaskade om een uur of 10 's avonds en word ik opeens opgewacht door minimaal 30 Indiërs die me een beetje schaapachtig aankeken.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: