my point exactlyquote:Op maandag 29 september 2014 09:32 schreef Lange_Lans het volgende:
2 keer gelezen, maar ik begrijp er geen klote van. Derhalve slecht topic.
Het gaat om je OP. Als die al slecht is, ga ik die link niet eens lezen.quote:
ja zag dat ik wat interpunctie miste, zo beter?quote:Op maandag 29 september 2014 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat om je OP. Als die al slecht is, ga ik die link niet eens lezen.
Ah, ik zie dat je hem ge-edit hebt tot iets leesbaars.
Ik ben erg trots op je.quote:Op maandag 29 september 2014 09:35 schreef n8n het volgende:
[..]
ja zag dat ik wat interpunctie miste, zo beter?
Tl;drquote:Op maandag 29 september 2014 09:30 schreef n8n het volgende:
Moeten we opeens een tekst lezen, geschreven door een of andere kroegfilosoof met Oxford Tourette. Uiteraard kom ik daar net pas achter dus kan ik nog ff snel 25 pagina's ‘tot me nemen’.
Tldr: http://www.brianmassumi.c(...)20of%20Belonging.pdf
topics zijn gratisquote:Op maandag 29 september 2014 09:38 schreef tijnhet het volgende:
Stof te laat tot je nemen en dan gaan klagen op Fok!. Pragmatisch hoor.
Een beetje pragmatisch laat je dat hele topic beter gewoon lekker achterwege.
het is een compilatie van diverse filosofieėn met voetbal als metafoor (zo ver ik weet). Verder geen idee. Onderdeel van design philosophyquote:
fout... elk topic kost een paar microcent.. wie denk je dat de hosting, stroom, opslag, en hardware betaalt? uiteindelijk krijgt iemand de rekening voor deze onzinquote:
gratis voor mijquote:Op maandag 29 september 2014 09:53 schreef Parzival het volgende:
[..]
fout... elk topic kost een paar microcent.. wie denk je dat de hosting, stroom, opslag, en hardware betaalt? uiteindelijk krijgt iemand de rekening voor deze onzin
Toch poging gedaan maar de .pdf kan niet gevonden worden. Dus alsnog; Niets mee gedaan.quote:
Pragmatisch? Ben je bij de P op je moeilijke-woorden-wc-papier?quote:Op maandag 29 september 2014 09:38 schreef tijnhet het volgende:
Stof te laat tot je nemen en dan gaan klagen op Fok!. Pragmatisch hoor.
Een beetje pragmatisch laat je dat hele topic beter gewoon lekker achterwege.
Jij vindt pragmatisch een moeilijk woord?quote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Pragmatisch? Ben je bij de P op je moeilijke-woorden-wc-papier?
http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/betekenis/pragmatisch/
wat saviour zegtquote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef Pakspul het volgende:
verkapt kijk-mij-quasi-wetenschappelijke-literatuur lezen
komt door die koesmileyquote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch poging gedaan maar de .pdf kan niet gevonden worden. Dus alsnog; Niets mee gedaan.
Nee maar degenen die hem verkeerd gebruikt blijkbaar wel.quote:Op maandag 29 september 2014 10:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij vindt pragmatisch een moeilijk woord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |