Playstation Store > Playstation Plusquote:Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:
Welke games zijn nu eigenlijk gratis op PSN+?
En waar vind ik die?
Over ruim een week NBA2K15quote:Op maandag 29 september 2014 10:01 schreef Bolters het volgende:
Voor mij is het de komende weken sport, sport en nog eens sport. Speel FIFA 15, NHL14 en MLB14. Stuk voor stuk heerlijke games.
Heb wel zin in volgende week woensdag en de komst van Driveclub
Die ja, of misschien wel AC unity.quote:
Moet zeggen dat ik deze klachten eigenlijk niet ervaar. Fifa werkt bij mij online goedquote:Op maandag 29 september 2014 11:48 schreef jackson het volgende:
Fifa is qua servers nog wel eng slecht. Wedstrijden die niet doorkomen, disconnects tijdens FUT. Vrij droevig, gelukkig werkt Destiny als een trein.
Project CARS jonguhquote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die ja, of misschien wel AC unity.
Wat speel je precies? Ook FUT en coop?quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik deze klachten eigenlijk niet ervaar. Fifa werkt bij mij online goed.
Ja, die moet ik volgens mij ook hebben. Is redelijk realistisch toch?quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef jackson het volgende:
Ja, die moet ik volgens mij ook hebben. Is redelijk realistisch toch?
Voornamelijk Seizoenen en Coop seizoenen. Gisteren een heerlijke sessie gehad met een mede fokker. Fut heb ik nog niet echt geprobeerd.quote:Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat speel je precies? Ook FUT en coop?
[..]
Ja, die moet ik volgens mij ook hebben. Is redelijk realistisch toch?
Misschien zijn de issues dan weer verholpen. Vrijdagavond was het dramatisch met Coop, toen speelde ik ook samen met een medefokker. Eerste twee wedstrijden gewonnen maar geen punt of wedstrijd gespeeld volgens Fifaquote:Op maandag 29 september 2014 12:07 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Voornamelijk Seizoenen en Coop seizoenen. Gisteren een heerlijke sessie gehad met een mede fokker. Fut heb ik nog niet echt geprobeerd.
Wel haperde het party geluid af en toe.
Zonde dat het nog even duurt voordat de release er is. Aan de andere kant tijd om voldoende Destiny & Fifa te doenquote:
Ik kom niet door dat ene drinkspelletje in Watch Dogsquote:Op maandag 29 september 2014 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
Ben zelf nu eigenlijk behoorlijk alles uit aan het spelen.
Voor Watch_Dogs hoef ik nog één liedje voor die klote SongSneak trophy en dan ben ik verdomme eindelijk platinum.
The Last of Us hoef ik alleen de Firefly trophy nog (week 7)voor platinum.
Daarna die enorme backlog aan indies van al die maanden PS+ maar eens spelen, Shadow of Mordor komt vanzelf een keer
Deel 2 bedoel je zeker? De GOTY edition van het eerste deel komt gelijktijdig uit.quote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Over een paar weken The Walking Dead op PS4, erg veel zin in. Tot die tijd wat indies spelen. Shadow of Mordor heeft mijn interesse niet, en daarna wordt het wachten op de nieuwe Dragon Age.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kom niet door Watch Dogs
Ik bedoel ze allebei. Begin met deel 1, uiteraardquote:Op maandag 29 september 2014 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deel 2 bedoel je zeker? De GOTY edition van het eerste deel komt gelijktijdig uit.
Leuk. Ik had deel 1 ook nog niet gespeeld, dus ik heb ze ook beide besteld. Wel in Azie dus het duurt wat langer voor ik ze heb. Maar ik heb er veel zin in.quote:Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel ze allebei. Begin met deel 1, uiteraard
Daar zal ik vast ook nog wel wat van kopen. Voorlopig eerst nog The Last of Us uitspelen en dan aan de beide Walking Dead games beginnen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
En er komt nog veel meer van Telltale aan. The Wolf Among Us komt in november, en dan ook volgend jaar nog Tales from the Borderlands en Game of Thrones. Wordt tof.
DriveClub : Semi-arcade, vergelijkbaar met Project Gotham Racing o.a.quote:Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Er komen een aantal racegames uit voor PS4 waaronder the crew, project cars e.d. maar welke is nu de moeite waard daarvan? het beste qua verwachtingen? hoef maar 1 racegame.
Bedankt voor de snelle en heldere detailsquote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DriveClub : Semi-arcade, vergelijkbaar met Project Gotham Racing o.a.
Project CARS : Semi-sim, vergelijkbaar met Gran Turismo o.a.
The Crew : Open world arcade, vergelijkbaar met Forza Horizon o.a.
Choose wisely
Het zijn 3 compleet verschillende racegames en de critics zijn bij alle drie redelijk positief. Het is dus meer de vraag of jij een simulatie of arcaderacer wil hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Er komen een aantal racegames uit voor PS4 waaronder the crew, project cars e.d. maar welke is nu de moeite waard daarvan? het beste qua verwachtingen? hoef maar 1 racegame.
Waarvan ik na een aardig aantal uren in elke game een lichte voorkeur voor The Crew heb. Er is gewoonweg heel heel veel te doen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Choose wisely
Zelf altijd Gran TUrismo gespeeld maar geen tijd meer voor oneindig tweaken en dus zoek ik meer arcade.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zijn 3 compleet verschillende racegames en de critics zijn bij beide redelijk positief. Het is dus meer de vraag of jij een simulatie of arcaderacer wil hebben.
Wel een slecht gekozen titel. Klinkt eerder als een matige shooter.quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarvan ik na een aardig aantal uren in elke game een lichte voorkeur voor The Crew heb. Er is gewoonweg heel heel veel te doen.
Mwoa, als je speelt merk je er niets van.quote:Op maandag 29 september 2014 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel een slecht gekozen titel. Klinkt eerder als een matige shooter.
excuus, wist niet dat er hier alleen nuttig gepost wordt.quote:Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dit is een nuttige post omdat?
DriveClub is voor 1/5e gratis voor PS+leden, dus die kun je sowieso goed uittesten voor je er aan begint.quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf altijd Gran TUrismo gespeeld maar geen tijd meer voor oneindig tweaken en dus zoek ik meer arcade.
Dat kan nooit kwaad dan, idd. Thanksquote:Op maandag 29 september 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
DriveClub is voor 1/5e gratis voor PS+leden, dus die kun je sowieso goed uittesten voor je er aan begint.
DriveClub!quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef jackson het volgende:
Is er al iets bekend over de nieuwe PS+ games?
PES zeker halen dit jaar.quote:Op maandag 29 september 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Weer een mooie ''Weedens'' PES 2015 trailer:
Ah ok, even deze week afwachten dus.quote:Op maandag 29 september 2014 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DriveClub!
En 2 indies, die deze week bekend worden gemaakt.
Die komen dan pas op de 9e deze maand?quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef Rossdale het volgende:
De gratis games van volgende maand worden woensdag bekend gemaakt
Dan is deel 2 al uit en speelt niemand het eerste deel meer. Commercieel gezien heeft Bungie het goed voor elkaar.quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag destiny omgeruild voor voor Shadows of Mordor die ik vrijdag voor 19 euro mee kan nemen @ gamemania. Destiny haal ik wel weer als de GOTY in de budgetbak ligt, mét alle DLC en een fatsoenlijk loot-systeem.
De 8e toch? Woensdag.quote:Op maandag 29 september 2014 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die komen dan pas op de 9e deze maand?
Ik ga dat ook doen, maar niet voor SoM, dat is weer zo'n game waarin je pupkes moet doodmaken enzo toch? Ik heb het gevoel dat het weer een loot/build-achtige game is i.p.v. een verhaal.quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag destiny omgeruild voor voor Shadows of Mordor die ik vrijdag voor 19 euro mee kan nemen @ gamemania. Destiny haal ik wel weer als de GOTY in de budgetbak ligt, mét alle DLC en een fatsoenlijk loot-systeem.
Er zit toch echt een verhaal in hoor maar daar hebben ze expres niet al te veel over verteld omdat ze willen dat de speler het zelf meemaakt.quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen, maar niet voor SoM, dat is weer zo'n game waarin je pupkes moet doodmaken enzo toch? Ik heb het gevoel dat het weer een loot/build-achtige game is i.p.v. een verhaal.
Ik ben voornamelijk heel erg intrigued door het innovatieve nemesis-systeem dat deze game een stuk meer diepgang geeft en daardoor interessanter is tov een AC of Batman:quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen, maar niet voor SoM, dat is weer zo'n game waarin je pupkes moet doodmaken enzo toch? Ik heb het gevoel dat het weer een loot/build-achtige game is i.p.v. een verhaal.
Dan pasquote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef Rossdale het volgende:
De gratis games van volgende maand worden woensdag bekend gemaakt
Dat systeem schijnt wel erg simpel te zijn en snel eentonig ofziets zeiden ze bij IGN.quote:Op maandag 29 september 2014 17:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk heel erg intrigued door het innovatieve nemesis-systeem dat deze game een stuk meer diepgang geeft en daardoor interessanter is tov een AC of Batman:
Ik had niet verwacht dat het zo goed uit zou pakken in de praktijk. Plus ik heb wel weer eens zin in third person stealth en het LOTR universum is altijd leuk, mits goed gedaan.
Ja, maar je wordt er niet in mee gezogen. Het is vooral ga naar daar, schiet die dood, ga naar daar, schiet dat dood, ga naar daar breng item dit. Ik had gehoopt op iets meer background in den beginne. Verder vind ik het een aardige game, maar niet genoeg om hem te houden.quote:Op maandag 29 september 2014 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit toch echt een verhaal in hoor maar daar hebben ze expres niet al te veel over verteld omdat ze willen dat de speler het zelf meemaakt.
Bij IGN? Waar de game een 9,3 krijgt?quote:Op maandag 29 september 2014 17:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat systeem schijnt wel erg simpel te zijn en snel eentonig ofziets zeiden ze bij IGN.
quote:The love-hate relationships I've built with the orcs in Shadow of Mordor aren't just the best part of this fantastic new game. They're also one of the most intriguing and original elements I've come across in an open-world adventure like this in a long time. Collectively, the structure of Mordor's hierarchical orc community is known as the "nemesis system." Messing around inside it feels exciting. And new. I can't stress that last point enough.
quote:The "nemesis" part of the nemesis system refers to the way that your orc opponents evolve over time depending on how worthy an opponent you've proven to be. I love this part of Shadow of Mordor because it adds a fresh layer of strategy that almost instantaneously alters the facts on the ground—the mechanical realities of how much trouble facing down one foe will cause for me. It would've been so much easier for developer Monolith to just make the orc hierarchy function in some disembodied, statistical way like the assassination missions in Assassin's Creed so often do. Instead, they came up with a way to keep challenging me, to force me to think on my feet after every misstep or small gain.
In the case of Lugdash, for instance, I'd died so many times when trying to infiltrate his camp that I'd begun to realize I was going to have to try a less direct approach. Luckily, he ended up solving that problem for me. Many other orcs didn't, though. And as Talion's adventure carried on and I unlocked more of his and his elf friend's powers, I had to become ever more calculating to remain a step ahead of my foes. Or recover after the many, many times I fell several steps behind them.
Ja daar, als een game een 9,3 heeft dan mogen er volgens jou dus geen "mindere" dingen inzitten?quote:Op maandag 29 september 2014 17:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij IGN? Waar de game een 9,3 krijgt?
Bij kotaku beschrijven ze hem ook vrij uitgebreid en het lijkt me wel echt awesome:
http://kotaku.com/middle-(...)ku-review-1639361008
[..]
[..]
Nee hoor, ze zeggen dat het, ondanks dat het na een tijdje een beetje doorzichtig wordt, het nog steeds onwijs leuk is om mee te spelen. En dat hij veel meer plezier beleefd heeft aan de randomised battles via dat nemesis-systeem (25 uur), dan aan de main story zelf.quote:Op maandag 29 september 2014 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja daar, als een game een 9,3 heeft dan mogen er volgens jou dus geen "mindere" dingen inzitten?
Ze geven aan dat het leuk is in het begin, maar dat het na die tijd een beetje doorzichtig zal zijn.
Huh? Over welke game heb jij het?quote:Op maandag 29 september 2014 17:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt er niet in mee gezogen. Het is vooral ga naar daar, schiet die dood, ga naar daar, schiet dat dood, ga naar daar breng item dit. Ik had gehoopt op iets meer background in den beginne. Verder vind ik het een aardige game, maar niet genoeg om hem te houden.
Klinkt als Destinyquote:Op maandag 29 september 2014 17:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Huh? Over welke game heb jij het?
Helemaal waar, maar dat is bij 90% van de shooter en shooter achtige games.quote:Op maandag 29 september 2014 17:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt er niet in mee gezogen. Het is vooral ga naar daar, schiet die dood, ga naar daar, schiet dat dood, ga naar daar breng item dit. Ik had gehoopt op iets meer background in den beginne. Verder vind ik het een aardige game, maar niet genoeg om hem te houden.
met alle games heb ik wel lol gehad. Als project Cars mijn g25 ondersteund zou dat wel vet zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Choose wisely
Destiny, immer lootquote:Op maandag 29 september 2014 20:09 schreef lel86 het volgende:
Komt er binnenkort nog een game wat vergelijkbaar is met Diablo 3?
Mwah, the Last of Us heeft veel meer story en is in feite ook een shooterquote:Op maandag 29 september 2014 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar dat is bij 90% van de shooter en shooter achtige games.
Kies je dan ook een adres in een belastingvrije staat?quote:Op maandag 29 september 2014 20:56 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch heeft de US store wel veel meer aanbiedingen dan de NL store. Zat weer eens te kijken je kan nu voor 32,92 dollar (25,94 euro) Assassins Creed Black Flag, 39,99 dollar (31,51 euro) Thief en Tomb Raider koper.
Dat zijn nette prijzen
Belastingvrije staten bestaan niet in de VSquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kies je dan ook een adres in een belastingvrije staat?
Maar is wel een verschil in prijs tussen staten toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Belastingvrije staten bestaan niet in de VS
quote:Almost every state in the country has a sales tax, with rates ranging from from 8.75% in California to 4% in Hawaii. Most states also allow local counties, cities, and municipalities to add on their own separate sales taxes to the state rate.
There are only five states that do not have a sales tax:
Alaska
Delaware
Montana
New Hampshire
Oregon
Although Alaska does not have a state sales tax, it does allow localities to impose sales taxes, which range from 1% to 7%. Delaware does not have a sales tax, but does impose a gross receipts tax on businesses that can be as high as 2.07% of the total receipts from goods sold and services rendered in the state. This tax is generally not passed on to the consumer.
Klopt, er zijn wel staten die geen sales tax berekenenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is wel een verschil in prijs tussen staten toch?
Ik zie last of us niet als shooter, kan niet exact uit leggen waarom.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mwah, the Last of Us heeft veel meer story en is in feite ook een shooter
Ik ben gewoon een beetje verhalengeil denk ik..
Ik ga helemaal niks meer kijken of lezen nu, speel de game zelf wel later deze week.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Livestream ps4 shadow of mordor:
http://www.twitch.tv/nukemdukem/mobile
Hyped
Ik wel, omdat ik vrij weinig kogels heb afgevuurd in de gamequote:Op dinsdag 30 september 2014 08:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zie last of us niet als shooter, kan niet exact uit leggen waarom.
Hebben ze gepatcht, hij is nu een stuk makkelijker geworden.quote:Op maandag 29 september 2014 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kom niet door dat ene drinkspelletje in Watch Dogs
Topidee!quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik geloof dat ik Garden Warfare wil kopen.
Project Cars, The Division, Metal Gear Solid, GTA5 en AC Unity zijn mijn must haves.. Hypen hoeft niet, koop ze toch welquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Driveclub, project Cars, The crew, The division en Shadow of Mordor hebben mijn aandacht wel
Spel is enorm leuk, goedkoop en er komen regelmatig gratis DLC. Vandaag maar liefst 2 bijvoorbeeldquote:
Domination is toch een gebied veroveren en behouden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er momenteel een ps4 shooter die online vergelijkbaar is met COD? Dus zoals de bekende potjes domination enzo?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Soms droom ik van een Destruction derby reboot
Dat was juist mijn favoriete COD. Daar heb ik echt zoveel uur ingestoken onlinequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb sinds Modern Warfare 2 geen COD meer aangeraakt maar de nieuwe ziet er wel erg tof uit.
Ja zo iets. Bedoelde eigenlijk meer potjes met veel actie en snelheid waar de COD serie bekend om staat. Ik game niet zo veel dus als ik dan ga spelen is een kort potje knallen wel lekker. Maar alleen BF4 komt een beetje in de buurt dus? (Niet qua kwaliteit, maar is spelsoort)quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Domination is toch een gebied veroveren en behouden?
Dan kun je Battlefield 4 of COD Ghosts spelen of nog even wachten tot de nieuwe COD.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Soms droom ik van een Splinter Cell (deel 1, 2 en 3) reboot
Modern Warfare zeker niet gespeeld?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat was juist mijn favoriete COD. Daar heb ik echt zoveel uur ingestoken online
BF4 is groter (grotere maps, voertuigen, 32v32) en de potjes duren 15-45 minuten. (ligt er een beetje aan hoe goed de teams zijn)quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja zo iets. Bedoelde eigenlijk meer potjes met veel actie en snelheid waar de COD serie bekend om staat. Ik game niet zo veel dus als ik dan ga spelen is een kort potje knallen wel lekker. Maar alleen BF4 komt een beetje in de buurt dus? (Niet qua kwaliteit, maar is spelsoort)
Dat klinkt toch wel erg vet aan Battlefield.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BF4 is groter (grotere maps, voertuigen, 32v32) en de potjes duren 15-45 minuten. (ligt er een beetje aan hoe goed de teams zijn)
Maar als je snelle en korte actie wilt zou ik even wachten op de nieuwe COD.
Ghosts schijnt nml. nogal slecht te zijn.
Ik vind BF een stuk leuker dan COD, maar ik speel de game al bijna een jaar inmiddels dus het wordt misschien eens tijd voor verandering qua multiplayer shooter. De PvP in Destiny deed me niet veel helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel erg vet aan Battlefield.
Wacht wel even op de nieuwe COD
Die valt mij dus ook behoorlijk tegen helaas.....quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
De PvP in Destiny deed me niet veel helaas.
Ongelooflijk eigenlijk dat die TR nog 50,- kost 2ehands, nieuw is ie nog goedkoper te vinden op veel plaatsen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm. Hoe meer reviews ik kijk van Shadow of Mordor, hoe meer zin ik in de game krijg. Zometeen Tomb Raider even inruilen bij Game Mania en dan pre-order van Mordor plaatsen voor ¤19.
Oh en bah, wat blijf ik slecht in Fifa. Krijg soms van die ontzettend domme goals tegen zeg. Man man man.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel erg vet aan Battlefield.
Wacht wel even op de nieuwe COD
Niet geheel onterecht. Het embargo van de review was vanochtend voorbij, maar gezien warner ze pas gisteren had opgestuurd naar de media lukt het mij iig niet om het in de avonduren uit te spelen en er nog een review over te schrijven. Maar het eerste avondje beviel goedquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm. Hoe meer reviews ik kijk van Shadow of Mordor, hoe meer zin ik in de game krijg.
jij bent zeker ook zo'n sneuneus die een console vs. Pc discussie gaat voeren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
First person shooters
Met je zwevende pistool
Actie adventures
Achterlijk he. Heb hem voor ¤25 gekocht zelfsquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk dat die TR nog 50,- kost 2ehands, nieuw is ie nog goedkoper te vinden op veel plaatsen.
Ah, maar eens proberen dan!quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hebben ze gepatcht, hij is nu een stuk makkelijker geworden.
Ik vind hem tot dusver ook minder goed dan FIFA14 op de PS4. teleurstellend idd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef satecl het volgende:
Zo! Valt dat FIFA 15 even tegen zeg!! Helemaal een PS4 voor gekocht. Die graphics zijn niet eens beter dan FIFA13. Is dit nou next-gen? Tot nu toe ook de enige game die ik op de PS4 heb gespeeld. Dus nog totaal niet onder de indruk van de PS4. Het wachten is nu op AC:U .
En vanavond PT demo
Jij kan Trials Evo op je PS4 spelen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem tot dusver ook minder goed dan FIFA14 op de PS4. teleurstellend idd.
Wat betreft de aankopen voor de komende periode: Ik heb echt geen flauw idee. Net vorige week FIFA15 en Trials Evo gekocht, en eigenlijk zal daar dit jaar alleen nog GTA5 bij komen denk ik, en wellicht goede aanbiedingen op PSN mits die voorbij komen.
ALS ik nog naar Hong Kong ga, dan haal ik ook The Last of Us nog.
Nee, dat is crossgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef satecl het volgende:
Zo! Valt dat FIFA 15 even tegen zeg!! Helemaal een PS4 voor gekocht. Die graphics zijn niet eens beter dan FIFA13. Is dit nou next-gen? Tot nu toe ook de enige game die ik op de PS4 heb gespeeld. Dus nog totaal niet onder de indruk van de PS4. Het wachten is nu op AC:U .
En vanavond PT demo
Yeah, je moet hem even modden via Android-app en vervolgens is ie o.a. backwards compatible met 360 gamesquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij kan Trials Evo op je PS4 spelen?
PT is heel saai.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef satecl het volgende:
En vanavond PT demo
Toffe sfeer zat er in die demoquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef satecl het volgende:
En vanavond PT demo
Wat vindt jij niet saaiquote:
Nee man. Dan heb je het gewoon niet helemaal begrepen.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Rossdale het volgende:
PS4-topic-etiquette:
Speltip 1: Luister nooit naar Yi-Long
Speltip 2: Als je hier een vrouw mee ziet posten, dan is het Sodapoppin
Speltip 3: Vergeet niet om elke maand wanneer de PS+ games aangekondigd worden even te roepen dat indies kut zijn
Speltip 4: Pheno weet altijd hoe tof nieuwe games zijn, maar mag er nooit over praten. Dus vraag er ook niet naar.
Kan eventueel aangevuld worden
*meldtquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:23 schreef Pheno het volgende:
he, Shadow of Mordor is uit d eembargo, dus nu mag ik. Bij genoeg animo wil ik best even streamen, al moet ik even een account of zo aanmaken om dat te doen (denk ik). het zal sowieso voor vanavond zijn, want dan ben ik pas uit het leed dat file heet
Wat was er zo geweldig aan P.T. dan, qua gameplay?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Rossdale het volgende:
PS4-topic-etiquette:
Tot wanneer kun je die keys ontvangen? Want heb vandaag niks gekregenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:34 schreef kreuk050 het volgende:
Vanavond als ik ook door de file heen ben the crew beta eens proberen! Ben heeelll benieuwd!!
Ik zie jou eigenlijk maar zelden iets leuks zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat was er zo geweldig aan P.T. dan, qua gameplay?
Het is eindeloos door dezelfde ruimte lopen, zodat je verschillende dingen gaat uitproberen/kijken, en ze gebruiken geluiden en goedkope schriktechnieken om het spannend te maken.
Maar als je verder weinig waarde hecht aan die schrikmomenten, en de sfeer vervolgens dus ook geen angst of whatever veroorzaakt, dan zit je dus met een vrij eentonige saaie ervaring.
En dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie jou eigenlijk maar zelden iets leuks zeggen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit jaar alleen PES en GTA5 de moeite voor de PS4.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat was er zo geweldig aan P.T. dan, qua gameplay?
Het is eindeloos door dezelfde ruimte lopen, zodat je verschillende dingen gaat uitproberen/kijken, en ze gebruiken geluiden en goedkope schriktechnieken om het spannend te maken.
Maar als je verder weinig waarde hecht aan die schrikmomenten, en de sfeer vervolgens dus ook geen angst of whatever veroorzaakt, dan zit je dus met een vrij eentonige saaie ervaring.
Nee,maar in die gevallen is er nog steeds gameplay. PT heeft alleen dat rondlopen in een kleine zichzelf herhalende omgeving waar een spook zit, en waar je op zoek gaat naar de uitgang, en dus clues. That's it.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ja, als je geen waarde hecht aan voetballen op je console is FIFA ook niet zoveel... Of als je niet zo van schieten houdt kan ik mij voorstellen dat Battlefield ook niet zoveel is voor je.
De Nolan North van deze 5 jaar, daarna vinden ze weer iemand anders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus die Troy Baker zit ook echt overal in lijkt het. Zat even een review te kijken van Shadow of Mordor en ik vond die stem van de hoofdpersoon al bekend klinken. Ik zoeken en ja hoor hier zit die ook al in.
Kunnen ze niemand anders meer vinden?![]()
Speltip 5: Als je niet het volle pond wil betalen voor een nieuwe game, wacht een week en koop hem van vault-boyquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Rossdale het volgende:
PS4-topic-etiquette:
Speltip 3: Vergeet niet om elke maand wanneer de PS+ games aangekondigd worden even te roepen dat indies kut zijn
Speltip 4: Pheno weet altijd hoe tof nieuwe games zijn, maar mag er nooit over praten. Dus vraag er ook niet naar.
Niemand zegt dat het helemaal geweldig is, maar als jij bij PT over gameplay begint dan is het duidelijk dat jij het niet helemaal hebt begrepen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee,maar in die gevallen is er nog steeds gameplay. PT heeft alleen dat rondlopen in een kleine zichzelf herhalende omgeving waar een spook zit, en waar je op zoek gaat naar de uitgang, en dus clues. That's it.
Vandaar dat ik het saai noemde. Als jullie het geweldig vinden, prima, alleen ik vond er geen reet aan.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Speltip 5: Als je niet het volle pond wil betalen voor een nieuwe game, wacht een week en koop hem van vault-boy
En daar de GOTY van uit de budgetbak.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef Rossdale het volgende:
Yi-long snapt niet wat een teaser is en wil een volledig uitgebreide gratis game, liefst met bijbetaling van sony's kant
En anders met korting uit Hong Kong....quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En daar de GOTY van uit de budgetbak.
Ah gaan we weer met die onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Speltip 5: Als je niet het volle pond wil betalen voor een nieuwe game, wacht een week en koop hem van vault-boy
Het wordt toch morgen. Huiswerk voor een klant wegens deadline.quote:
No problemoquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt toch morgen. Huiswerk voor een klant wegens deadline.
Nou ja, ik wil het graag doen, dus dan baal je als je weg gaat van het werk met meer werk dan je lief isquote:
Dit is toch best ernstig en onderbouwt alle kritiek vrij goed over hoe het als los zand aan elkaar hangt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.bungie.net/en/Forum/Post/70895980/0/0
Destiny
Moiquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand in The Crew closed beta?
EHm nee manquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zo'n sneuneus die een console vs. Pc discussie gaat voeren?leuk voor je dat je van Action Adventures houdt, ik vermaak me wel met COD
niks tegen Action Adventures trouwens
Ben ik dan echt de oudste hier ? Stam uit de commodore 64 generatie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
EHm nee man
Ik heb een PS3 en PS4
Bovendien ben ik van de Sege Megadrive generatie
Het enige wat ik op mijn PC doe is shit downloaden en tekstverwerken. Ik vind FPS games gewoon ronduit bagger.
Vast niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de oudste hier ? Stam uit de commodore 64 generatie.
Ik stam ook uit de tijd van de C64.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hier ook Bloodborne code, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Moi
Heb ook een bloodborne code gekregen maar die is morgen pas live
Dat was ook mijn eerste console toen ik 5 was. Alleen had ik een ander model, helemaal zwart met zo'n kleurenbalk voorop.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vast niet.
Mijn eerste echte console was een Atari 2600 iig, genot.
[ afbeelding ]
Klopt, de EU versie was anders maar daar kon ik zo snel geen oude advertentie van vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste console toen ik 5 was. Alleen had ik een ander model, helemaal zwart met zo'n kleurenbalk voorop.
goed verhaal manquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Rossdale het volgende:
PS4-topic-etiquette:
actie-rpgquote:
Ook een goed spel om al je fifa agressie op af te reagerenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
actie-rpg
check deze review http://www.gametrailers.c(...)dow-of-mordor-review
morgen maar ff halen met een vriend en delen..25pp kwijt dan
iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ook een goed spel om al je fifa agressie op af te reageren
Ja die ken ook nog. Tevens ook de Philips g7000 "console".quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vast niet.
Mijn eerste echte console was een Atari 2600 iig, genot.
[ afbeelding ]
Assassins Creed meets Batman in LOTR. Het Batman-gedeelte komt door het vechtsysteem. Assassins Creed, want sneaken over gebouwen, gebieden vrijspelen, en verschillende soorten missies die je op de kaart kan zien. En LotR, want alles is Tolkien based, dus bv Gollum kom je ook tegenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Assassins Creed meets Batman in LOTR. Het Batman-gedeelte komt door het vechtsysteem. Assassins Creed, want sneaken over gebouwen, gebieden vrijspelen, en verschillende soorten missies die je op de kaart kan zien. En LotR, want alles is Tolkien based, dus bv Gollum kom je ook tegen
Ziet er best wel nice uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
actie-rpg
check deze review http://www.gametrailers.c(...)dow-of-mordor-review
morgen maar ff halen met een vriend en delen..25pp kwijt dan
Ik hoop op Killzone SF, Lego Marvel of Knack. Het is nu wel eens tijd dat we een AAA-game krijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik hoop op octodad en black flag. (Niet dat ik die laatste zou gaan spelen met SoM, maar het zou wel tof zijn voor de AAA-fapperts)
Meh, geen van die titels zou ik de moeite waard vinden om te spelen.... dan liever een Black flag waarbij ik het hele upgraden van je vloot enzo wel leuk vind. Die game heeft iig tenminste IETS van diepgang tov die andere titels.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik hoop op Killzone SF, Lego Marvel of Knack. Het is nu wel eens tijd dat we een AAA-game krijgen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Wedden dat de games die vandaag bekend worden gemaakt weer van die kut indies zijn
Checkquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Rossdale het volgende:
PS4-topic-etiquette:
Knack AAA noemen en er op hopenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik hoop op Killzone SF, Lego Marvel of Knack. Het is nu wel eens tijd dat we een AAA-game krijgen
Krijgen deze maand toch driveclub? een uitgeklede versie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Wedden dat de games die vandaag bekend worden gemaakt weer van die kut indies zijn
Yup. 1 gebied (meerdere tracks in india) en een paar auto's, zodat je iig mee kan doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijgen deze maand toch driveclub? een uitgeklede versie.
Ja las het. Vind het wel tof. Want vind de gameplay er wel mooi uitzien. Maar heb meestal niet zoveel met alleen maar race.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. 1 gebied (meerdere tracks in india) en een paar auto's, zodat je iig mee kan doen.
Dat is het grote voordeel, een demo om te zien of het wat is. Mogen meer uitgvers doen, imho.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja las het. Vind het wel tof. Want vind de gameplay er wel mooi uitzien. Maar heb meestal niet zoveel met alleen maar race.
Dus mooie kans om het spel eerst eens goed uit te proberen voordat ik het echte spel koop.
Dat is ook al een tijd geleden aangegeven ja, DC en 2 indies.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Killzone is ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Meh, geen van die titels zou ik de moeite waard vinden om te spelen.... dan liever een Black flag waarbij ik het hele upgraden van je vloot enzo wel leuk vind. Die game heeft iig tenminste IETS van diepgang tov die andere titels.
Ik hou niet van kale shooters en heb er niet veel positiefs over gelezen/gezien. Schijnt wel heel erg mooi te zijn maar ik denk niet dat ik er tijd in zou steken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is ook al een tijd geleden aangegeven ja, DC en 2 indies.
[..]
Killzone is ondergewaardeerd.
Tsja, je leest over elke nieuwe game veel gezeik en mensen lijken dat gewoon over te nemen zonder dat ze de game hebben gespeeld.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik hou niet van kale shooters en heb er niet veel positiefs over gelezen/gezien. Schijnt wel heel erg mooi te zijn maar ik denk niet dat ik er tijd in zou steken.
alleen sp zover ik weet iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziet er best wel nice uitEnige wat ik jammer vind is dat het alleen maar sp is? dan ben je er zo snel mee klaar
(in de ign review hadden ze het over ongeveer 25 uur)
Misschien maar ff kopen samen met een vriend van me. Kan wel wat anders gebruiken dan fifa op het momentquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:22 schreef poker4lifee het volgende:
zal SoM wel streamen straks
[..]
alleen sp zover ik weet idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
hahah precies hetzelfdequote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien maar ff kopen samen met een vriend van me. Kan wel wat anders gebruiken dan fifa op het moment
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
DC gifsZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Nedgame verkoopt m vandaag al zie ik, hopelijk GM dus ook snel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Meh, gamemania weet nog van niks kwa SoM.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
DC gifsGeen damage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Welles, maar misschien in deze GIFs even niet.quote:
Oooh ok, mooiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welles, maar misschien in deze GIFs even niet.
Volgens degene die deze filmpjes upload zit er meer damage in dan hij had verwacht.
Ben benieuwd naar DriveClub.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb wel zin in Driveclub. Eindelijk een echte PS4 game voor Plussers.
Ben ook erg benieuwd wat de PS3 game wordt. Hopelijk Dishonored.
Vanmiddagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
waneer wordt die shit bekende dan? vanavond?
Vandaag ergens, waarschijnlijk vanmiddagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
waneer wordt die shit bekende dan? vanavond?
Ja die is ziekelijk vet. Ben alleen bang dat het gemiddelde consolepubliek een game als die niet echt kan waarderenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat de Stanley Parable als een PS+ game komt, als de game uberhaupt ooit geport gaat worden maargoed. Lijkt me baas
Oh die is gaaf! Wil ik ook graag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja die is ziekelijk vet. Ben alleen bang dat het gemiddelde consolepubliek een game als die niet echt kan waarderen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dan moeten die wel vertrouwen hebben in hun product en dat is meestal niet het geval. Dan rekenen ze op de gecreëerde hype in plaats van het daadwerkelijke product.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het grote voordeel, een demo om te zien of het wat is. Mogen meer uitgvers doen, imho.
Precies. Ik zie het nut van 700 autos niet. Heb je 34 Skyline varianten, lekker interessantquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Weinig keuze in mijn ogen. Maar goed genoeg om te racen.
Nedgame verkoopt al...gamemania zal wel meegaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:30 schreef Quantic het volgende:
Ik snap het niet meer, ik zie al veel mensen SOM spelen en het er over hebben maar volgensmij is hij nog niet uit toch? Wanneer kan ik hem halen?
Die van mij is gister verzonden en ligt zo direct in de bus als ik thuis komt, dus je zou de locale gameboer of Media Markt kunnen proberen. Die willen nog wel eens iets eerder zijn ook, zeker Gamemania ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:30 schreef Quantic het volgende:
Ik snap het niet meer, ik zie al veel mensen SOM spelen en het er over hebben maar volgensmij is hij nog niet uit toch? Wanneer kan ik hem halen?
De US Store had m gisteren al, dus er zijn ook mensen die m digitaal daar kopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:30 schreef Quantic het volgende:
Met normale auto's racen is ook leuk op zijn tijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Precies. Ik zie het nut van 700 autos niet. Heb je 34 Skyline varianten, lekker interessant
Vanmorgen gamemania gebeld, zij verkopen hem nog niet helaasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Nedgame verkoopt al...gamemania zal wel meegaan
Dat kan nog veranderen natuurlijk, op GoT zegt iemand dat ie bij de Media Markt ook al in de schappen ligt..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vanmorgen gamemania gebeld, zij verkopen hem nog niet helaas
Jij hebt 'm ook gereserveerd @ Hoog Catharijne? Ik zeg doenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan nog veranderen natuurlijk, op GoT zegt iemand dat ie bij de Media Markt ook al in de schappen ligt..
Allemaal even bellen?
Nah, Hillywood, daar werk ik nml en ik loop er altijd langs na werk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij hebt 'm ook gereserveerd @ Hoog Catharijne? Ik zeg doen
Wat is er dan voor Plussers?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb wel zin in Driveclub. Eindelijk een echte PS4 game voor Plussers.
Een veredelde DriveClub demo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat is er dan voor Plussers?
Ah tof. Ff checken vanavondquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een veredelde DriveClub demo.
Kwam toch deze maand juist niet, maar pas volgende maand?quote:
Ja dat is wel zo. Maar ook dat hoeven er geen 150 te zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met normale auto's racen is ook leuk op zijn tijd.
8 oktober.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Kwam toch deze maand juist niet, maar pas volgende maand?
Oh, ik dacht dat Driveclub juist niet bij die van oktober zou zitten.quote:
Voor zover ik weet wel, maar we gaan 't meemaken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Driveclub juist niet bij die van oktober zou zitten.
Dat heeft mijn voorkeur zelfsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met normale auto's racen is ook leuk op zijn tijd.
Over de Nurburgring.... Veel puurder gaat het niet wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie jackson al in zijn Fiat Panda voorbij kneuren op het circuit
Lekker 1,5 uur doen over een rondje nordschleifequote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Over de Nurburgring.... Veel puurder gaat het niet worden
Dat was op de fiets dit jaar... Maar binnen het uur. De ringquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker 1,5 uur doen over een rondje nordschleife
Nee dat is een trial van een weekquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:04 schreef KneusTeun het volgende:
Voor PS3 BF4?
http://blog.us.playstatio(...)d-4-for-free-on-ps3/
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:04 schreef KneusTeun het volgende:
Voor PS3 BF4?
http://blog.us.playstatio(...)d-4-for-free-on-ps3/
64 man op de PS3 confirmed.quote:. You’ll get 168 hours with the entire experience, including 64 player all-out war in multiplayer
Heb de mediamarkt net even gebeld maar ze gaan hem pas vrijdag in de winkel verkopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die van mij is gister verzonden en ligt zo direct in de bus als ik thuis komt, dus je zou de locale gameboer of Media Markt kunnen proberen. Die willen nog wel eens iets eerder zijn ook, zeker Gamemania ook.
Nice, tot nu toe toffe game. Vooral dat vechten vind ik veel beter dan in bijvoorbeeld Assassin's Creedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, een bericht gehad van Gamemania..... ik mag mijn exemplaar van SoM ophalen!!
vind die map wel een beetje onoverzichtelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nice, tot nu toe toffe game. Vooral dat vechten vind ik veel beter dan in bijvoorbeeld Assassin's Creed
Ik ben vooral benieuwd naar het nemesis-systeem... heel het verhaal interesseert me eigenlijk geen donderquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nice, tot nu toe toffe game. Vooral dat vechten vind ik veel beter dan in bijvoorbeeld Assassin's Creed
IK WIL OOKquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, een bericht gehad van Gamemania..... ik mag mijn exemplaar van SoM ophalen!!
Vergeet niet dat je door de story missions abilities krijgt die je nodig hebt voor het nemesis-systeem, als jij direct met dat systeem bezig gaat zal het een teleurstelling worden las ik, want je kunt bv. nog geen Orcs ''controleren'', daar heb je een ability voor nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het nemesis-systeem... heel het verhaal interesseert me eigenlijk geen donderGa me gelijk storten op het omver werpen van die hiërarchie
Nedgame, Gamemania en sommige Media Markten, als je de verschillende fora moet geloven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:14 schreef over_hedge het volgende:
mm game mania koopt hem vandaag dus? Dan maar hopen dat de media markt hem morgen verkoopt.
Ik ga morgen eens kijk bij de media markt. Heb morgen vrij dus zou leuk zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nedgame, Gamemania en sommige Media Markten, als je de verschillende fora moet geloven.
Ik kan m iig dus ook ophalen bij GM zo na werk.
Je Destiny kunnen inruilen bij Gamemania en SoM voor 19 euro mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik had veel beter Destiny niet kunnen kopen en in plaats daarvan het geld gebruiken voor Shadow of Mordor...
Zoveel games, zo weinig geld
Geen Gamemania in de buurt van waar ik woon helaasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je Destiny kunnen inruilen bij Gamemania en SoM voor 19 euro mee kunnen nemen.
Destiny ruim 20 uur gespeeld, alle missies enzo gedaan en nu weer ingeleverd voor SoM.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik had veel beter Destiny niet kunnen kopen en in plaats daarvan het geld gebruiken voor Shadow of Mordor...
Zoveel games, zo weinig geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ja, scheelt toch weer een paar tientjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Destiny ruim 20 uur gespeeld, alle missies enzo gedaan en nu weer ingeleverd voor SoM.
Prima deal hoor.
46 euro zelfs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, scheelt toch weer een paar tientjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |