Wat mij opvalt aan mijn zoons is dat ze voortdurend foto's van zichzelf maken, met hun eigen mobiel.. maar er niet zo happig op zijn als anderen foto's van hen maken. Bang er 'stom' op te staan en dan niet de controle te hebben om de foto te wissen. Als ik een foto van hen maak zijn zo ook bijna altijd nukkig daar om.quote:Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heeft toch geen bijzonder verhaal nodig? Zo raar is dat toch niet? En dat laatste weet je niet, misschien heeft een ander wel een foto van de meiden gemaakt, met zn eigen telefoon
Oh maak ff een foto van ons twee!!
Ik doe het wel ff met mn mobiel, app ik m dadelijk naar je...
Kom, ga er ff naast staan!
Nou, daar ben ik niet zo van, hekel aan foto's...
en wat is jou verklaring dan? Verdwalen, ongeluk, niet gevonden worden, overleden? ieder maar 1 noodoproep 1 april??? Hoe verklaar je de regelmaat in het telefoon gebruik, het broekje van K, de bh's , de afstand van de vondsten, de getuigen, de donkere foto's etc??? Laatste tel. gebruik op 11 april!!??? Er zijn genoeg aanwijzingen dat het stinkt maar het valt vanaf hier moeilijk te bewijzen hoe het echt in elkaar steekt. Dat wil echter niet zeggen dat ik alle opties open hou maar heb nog van niemand een goed verhaal gehoord die alles zou kunnen verklaren. En dat die meiden te licht gekleed waren daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hier een foto , die volgt nog even zoeken.quote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat zie ik niet in. Je zult namelijk eerst nog fantastischer aannames (van een gruwelijk soort) op die begin-aanname moeten stapelen voordat je een sluitende verklaring krijgt. Aanwijzingen voor al die aannames zijn er niet.
En dan maak ik ook een foto voor fb want zo vaak komt het niet voor dit prachtig uitzicht......mooie blauwe lucht.......oh nee dat was 3 april . Ja op 1 april kwam ik ze wel tegen op de trail of niet? Ze lijken toch allemaal op elkaar die Europeese meisjes, korte broekjes, t-shirt en een backpack.........quote:Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heeft toch geen bijzonder verhaal nodig? Zo raar is dat toch niet? En dat laatste weet je niet, misschien heeft een ander wel een foto van de meiden gemaakt, met zn eigen telefoon
Oh maak ff een foto van ons twee!!
Ik doe het wel ff met mn mobiel, app ik m dadelijk naar je...
Kom, ga er ff naast staan!
Nou, daar ben ik niet zo van, hekel aan foto's...
Ik begrijp jouw denkwijze.quote:Op maandag 29 september 2014 12:58 schreef ToniB het volgende:
[..]
en wat is jou verklaring dan? Verdwalen, ongeluk, niet gevonden worden, overleden? ieder maar 1 noodoproep 1 april??? Hoe verklaar je de regelmaat in het telefoon gebruik, het broekje van K, de bh's , de afstand van de vondsten, de getuigen, de donkere foto's etc??? Laatste tel. gebruik op 11 april!!??? Er zijn genoeg aanwijzingen dat het stinkt maar het valt vanaf hier moeilijk te bewijzen hoe het echt in elkaar steekt. Dat wil echter niet zeggen dat ik alle opties open hou maar heb nog van niemand een goed verhaal gehoord die alles zou kunnen verklaren. En dat die meiden te licht gekleed waren daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hier een foto , die volgt nog even zoeken.
[..]
En dan maak ik ook een foto voor fb want zo vaak komt het niet voor dit prachtig uitzicht......mooie blauwe lucht.......oh nee dat was 3 april . Ja op 1 april kwam ik ze wel tegen op de trail of niet? Ze lijken toch allemaal op elkaar die Europeese meisjes, korte broekjes, t-shirt en een backpack.........
De meest fantastische aanname in dit geval is dan toch wel dat; 2 jonge vrouwen gingen wandelen, verdwaalden en jammerlijk omkwamen. Een scenario dat niemand van te voren bedacht zou hebben. Toch is het waarschijnlijk gebeurd.quote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat zie ik niet in. Je zult namelijk eerst nog fantastischer aannames (van een gruwelijk soort) op die begin-aanname moeten stapelen voordat je een sluitende verklaring krijgt. Aanwijzingen voor al die aannames zijn er niet.
Die tas is door zoveel handen gegaan en ik geloof echt niet dat ze van al die mensen het DNA hebben afgenomen.quote:Op maandag 29 september 2014 13:19 schreef ToniB het volgende:
Nog zo iets. Vanmorgen was er een discussie over het wel of niet vinden van vreemd dna. Er moet wel "vreemd" dna zijn aangetroffen op de tas, camera, telefoon etc. Het is immers gevonden door die inheemse, tentoon gesteld voor de foto, opgehaald door F en zijn team....door vele handen gegaan.
Is er van al deze mensen dna afgenomen? Is er gekeken naar dna op de gevonden spullen? Volgens mij zijn alleen de data uit camera en telefoons gehaald. Er zijn geen dna sporen gevonden op de botten behalve verdacht fosfor.
Waaruit blijkt dat ze om 14 uur een afspraak hadden?quote:Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef Poekje01 het volgende:
Mijn vraag in het WS forum aan B over die ProjectAvalon pagina waarop een user Buares een user Lux quote, die zei dat de dames die 2PM afspraak hadden, is geknipped door een mod. Nou heb ik de vraag via hun DM systeem aan B gesteld. Maar ja, als Perico gelijk heeft, wat zo maar zou kunnen, en dat B een soort Panam troll is, waarmee zij rookgordijnen willen opwerpen voor de 80% misdaadgelovigers - zoals ik- , komt er misschien niets uit.
Oh, Ik kan nu wel inloggn in ProjectAvalon.net, maar nog geen users benaderen, mijn 'application for membership has been submitted for review' ... duurt wel superlang bij die club alllemaal, zucht.
quote:Op maandag 29 september 2014 02:12 schreef suddenintuition het volgende:
nee totaal niet...ik heb niks tegen helderzienden, zij kunnen heel bruikbaar zijn, en ik geloof er ook wel in, maar mijnsinsziens zijn die lui, dan toch weer n e t een beetje te vaag, en geven n e t te weinig goede informatie....en vooral in dat soort landen dicht bij de evenaar, lijkt het wel, of de helderzienden-aantallen toenemen, hebben in dat soort landen, net als in Afrika bijv...altijd van die mensen in het dorp.....te vaag.......ik hou niet van vaag.....
maar dit artikel ging toch niet over `orgaanhandel ` ?
post nr. 7 op 5 aprilquote:Op maandag 29 september 2014 13:26 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze om 14 uur een afspraak hadden?
En met wie en waar?
Tis al een paar keer eerder voorbij gekomen maar ik denk dat van WS komt waar ik nooit zit
Dat denk ik niet. Of hij is echt en dus met de nodige toevalligheden, of het is geen troll maar een catfish. Ik neig naar een catfish.quote:Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef Poekje01 het volgende:
Maar ja, als Perico gelijk heeft, wat zo maar zou kunnen, en dat B een soort Panam troll is, waarmee zij rookgordijnen willen opwerpen voor de 80% misdaadgelovigers - zoals ik- ,
Mwah. Ik heb een nichtje (18) die ook zo'n 'knotje' heeft. Het is een paardenstaart waarbij bij de laatste wikkeling van het elastiek het haar niet geheel door het elastiek getrokken wordt. Zij doet dat ook om de paar uur overnieuw.. ff snel in een minuutje. Omdat de 'knot' gaat zakken in de loop van de tijd en dan niet meer lekker zit.quote:Op maandag 29 september 2014 13:54 schreef Lutalo het volgende:
Vóór de Mirador (vlgs de foto's) heeft Kris d'r haar in een knotje, op de Mirador heeft ze ze los en daarna weer in een knotje.
Dat lijkt niet erg logisch.
Vlgs zijn er meer foto's (ongeacht de nummering) van achter de Mirador ( zie ook video 'answers for Kris')
Erg interessant op de morgen van 1 april, grote politiemacht achter vluchtende moordenaar(s) aan.quote:Op maandag 29 september 2014 13:40 schreef Grijzemassa het volgende:
Dit gebeurde in David op de ochtend van 1 april.
[b]AN OVERNIGHT curfew for minors has been introduced in Chiriqui following the murder of a jjournalist on Monday morning April 1[/b]
A full police hunt for the killers is underway, with all police leave canceled to keep the force at full strength says Chiriquí Police Chief Julio Lasso.
In the afternoon Chiriquí Governor Rita Sittón de Fundora issued a curfew starting the Monday night from 9 p.m. to 6 a.m. to curb the high crime rate.
"Any minor that circulates on public roads in the province will have to be accompanied by their parents or guardians," said Sittón de Fundora.
http://www.newsroompanama(...)ws-journalist-murder
Jongeren mochten zich in de hele provincie na 21.00 uur niet zonder begeleiding op de openbare weg begeven.
Als je dan niet thuis wil zitten, kan je altijd nog op een plek als de mirador rondhangen.
Die avondklok is nooit besproken hier volgens mij? Het houdt het tuig van de straat maar verplaatst het naar stille gebieden denk ik dan.
Totaal nieuw voor me.quote:Op maandag 29 september 2014 13:40 schreef Grijzemassa het volgende:
Dit gebeurde in David op de ochtend van 1 april.
AN OVERNIGHT curfew for minors has been introduced in Chiriqui following the murder of a jjournalist on Monday morning April 1
A full police hunt for the killers is underway, with all police leave canceled to keep the force at full strength says Chiriquí Police Chief Julio Lasso.
In the afternoon Chiriquí Governor Rita Sittón de Fundora issued a curfew starting the Monday night from 9 p.m. to 6 a.m. to curb the high crime rate.
"Any minor that circulates on public roads in the province will have to be accompanied by their parents or guardians," said Sittón de Fundora.
http://www.newsroompanama(...)ws-journalist-murder
Jongeren mochten zich in de hele provincie na 21.00 uur niet zonder begeleiding op de openbare weg begeven.
Als je dan niet thuis wil zitten, kan je altijd nog op een plek als de mirador rondhangen.
Die avondklok is nooit besproken hier volgens mij? Het houdt het tuig van de straat maar verplaatst het naar stille gebieden denk ik dan.
De moordenaars zijn bekend en gepakt. Ik weet niet precies wanneer maar kan dat nazoeken.Een kleinzoon(dacht ik) had 2 huurmoordenaars 3000 dollar betaald voor de moord. Het ging om hebzucht binnen de familie. Maar welke kant zijn de moordenaars in eerste instantie op gevlucht? Je zal ze maar tegen komen in een verlaten gebied.quote:Op maandag 29 september 2014 14:18 schreef ToniB het volgende:
[..]
Erg interessant op de morgen van 1 april, grote politiemacht achter vluchtende moordenaar(s) aan.
Zijn ze gevonden? Is dat bekend?
Het "verhaal" kan nog alle kanten op......
Ik vond een bericht van 3 april waarin wordt gemeld dat er drie verdachten zijn aangehouden en opgesloten. Een van hen is petekind van de beroofde en vermoorde (tachtigjarige) journalist.quote:Op maandag 29 september 2014 14:18 schreef ToniB het volgende:
[..]
Erg interessant op de morgen van 1 april, grote politiemacht achter vluchtende moordenaar(s) aan.
Zijn ze gevonden? Is dat bekend?
Het "verhaal" kan nog alle kanten op......
Bovendien als er een avondklok werd ingesteld wanneer?quote:Op maandag 29 september 2014 14:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De moordenaars zijn bekend en gepakt. Een kleinzoon(dacht ik) had 2 huurmoordenaars 3000 dollar betaald voor de moord. Het ging om hebzucht binnen de familie. Maar welke kant zijn de moordenaars in eerste instantie op gevlucht? Je zal ze maar tegen komen in een verlaten gebied.
En de avondklok vind ik ook interessant omdat dat jonge criminelen ook kan doen besluiten om de avond en nacht in de bush door te brengen.
Ja daar hangen vaker jongeren rond, drugsfeestjes. Een avondklok kan een extra reden zijn aangezien ze dan niet ergens anders bv in het dorp kunnen rondhangen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vond een bericht van 3 april waarin wordt gemeld dat er drie verdachten zijn aangehouden en opgesloten. Een van hen is petekind van de beroofde en vermoorde (tachtigjarige) journalist.
http://www.critica.com.pa(...)iodista-monchi-cano-
Bericht van 8 mei waarin de verdachte die de kogel heeft afgevuurd verklaart dat het "een ongeluk" was.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)-dice-implicado.aspx
Mensen gaan 's avonds in het donker "rondhangen" op de Mirador omdat er een avondklok is ingesteld - werkelijk? Hier wordt voortdurend naar een misdrijf toe gepraat.
Dat hoeven nog niet eens criminelen te zijn. Als je vader of je oom of zo een finca heeft in de bush, dan ga je toch daarheen met je vrienden?quote:Op maandag 29 september 2014 14:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De moordenaars zijn bekend en gepakt. Ik weet niet precies wanneer maar kan dat nazoeken.Een kleinzoon(dacht ik) had 2 huurmoordenaars 3000 dollar betaald voor de moord. Het ging om hebzucht binnen de familie. Maar welke kant zijn de moordenaars in eerste instantie op gevlucht? Je zal ze maar tegen komen in een verlaten gebied.
En de avondklok vind ik ook interessant omdat dat jonge criminelen ook kan doen besluiten om de avond en nacht in de bush door te brengen.
Kan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb een nichtje (18) die ook zo'n 'knotje' heeft. Het is een paardenstaart waarbij bij de laatste wikkeling van het elastiek het haar niet geheel door het elastiek getrokken wordt. Zij doet dat ook om de paar uur overnieuw.. ff snel in een minuutje. Omdat de 'knot' gaat zakken in de loop van de tijd en dan niet meer lekker zit.
Iedere keer die totaal niet relevante vergelijkingen met je eigen kinderen...misschien is je wereldje wat klein. Ik noem bewust jonge criminelen, niet omdat het alleen maar criminelen zouden zijn die dat doen, maar omdat dat in dit geval interessant is.quote:Op maandag 29 september 2014 14:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat hoeven nog niet eens criminelen te zijn. Als je vader of je oom of zo een finca heeft in de bush, dan ga je toch daarheen met je vrienden?
Mén.. mijn jongste zoon zeurt me nu al aan mijn hoofd of ik in de herfstvakantie een nachtje bij mijn vriend wil slapen zodat hij het huis even alleen heeft met zijn vrienden (en ja, dat hebben ze eerder gedaan en ging erg goed).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |