Die dingen zijn erg onvoorspelbaar. Zelf voor een ervaren chauffeur kunnen er verrassingen zijn. Normaal worden.dit soort evenementen dan ook in grote arenas gehouden waar het publiek veilig zit.quote:
Nee dat snap ik allemaal. Je hoeft mij niet uit te leggen wie hier fout zit. Alleen vind ik het vrij apart dat die man zo de controle verliest. Het is geen klein stuurfoutje ofzo.quote:Op zondag 28 september 2014 23:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Die dingen zijn erg onvoorspelbaar. Zelf voor een ervaren chauffeur kunnen er verrassingen zijn. Normaal worden.dit soort evenementen dan ook in grote arenas gehouden waar het publiek veilig zit.
..en werkt met de gemeente nauw samen op het gebied van veiligheid. We hebben het over openbaar toegankelijke evenementen waar de gemeente verantwoordelijk voor de veiligheid is. Als de gemeente volledig vertrouwde op jouw expert, kan dat nog eens best in strijd zijn met het zorgvuldigheidsbeginsel. Ik noem maar wat hé.quote:Op zondag 28 september 2014 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de organisatie is de expert. Zij moeten weten dat dit eigenlijk geen geschikte plek voor deze demo was.
Op de site zelf spreken ze over 'races' en meerdere trucks. Dus daar ga ik daar vanuit.quote:Op zondag 28 september 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die grote shows met monstertrucks in Gelredome enzo zijn ook gewoon 'grote demo's'. En daar zijn wél heel andere veiligheidsmaatregelen.
Je kunt nergens opmaken uit dat artikel dat die internationale richtlijnen NIET gelden bij demo's. Want die dingen worden haast alleen maar bij demo's (al is de ene veel groter dan de ander) ingezet.
Misschien heb je wel gelijk dat er andere regels gelden bij zo'n kleine demo, maar hoe je dat zo zeker lijkt te weten snap ik niet
Vuurvliegje gelooft of denkt dat die Monster Trucks vol gas gaan in 't Gelredomequote:Op zondag 28 september 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die grote shows met monstertrucks in Gelredome enzo zijn ook gewoon 'grote demo's'. En daar zijn wél heel andere veiligheidsmaatregelen.
Je kunt nergens opmaken uit dat artikel dat die internationale richtlijnen NIET gelden bij demo's. Want die dingen worden haast alleen maar bij demo's (al is de ene veel groter dan de ander) ingezet.
Misschien heb je wel gelijk dat er andere regels gelden bij zo'n kleine demo, maar hoe je dat zo zeker lijkt te weten snap ik niet
Harder dan dit ding jaquote:Op zondag 28 september 2014 23:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Vuurvliegje gelooft of denkt dat die Monster Trucks vol gas gaan in 't Gelredome.
Ja jij weet al wat er voorgevallen is?quote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is een typisch geval van: "Dood door schuld".
de bestuurder lijkt ook de eigenaar van de organisatie te zijn. Een familiebedrijfje. Pa, ma, twee kinderen. Plus iemand die alles aan elkaar praat. Een uit de hand gelopen hobby, volgens een interview uit 2011.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij weet al wat er voorgevallen is?
Rechter Rens
Hoef je geen rechter voor te zijn.quote:Dood door schuld is een misdrijf, waarbij iemand het leven verliest door de schuld van een ander.
Schuld moet hier gelezen worden als verwijtbaar gedrag. We spreken hier van een culpoos (culpa = schuld) misdrijf. Het verwijtbare gedrag kan zich op meerdere wijzen voordoen.
Dat was zijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij weet al wat er voorgevallen is?
Rechter Rens
Toneelstuk! Het is notabene bedoeld voor kinderen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de site zelf spreken ze over 'races' en meerdere trucks. Dus daar ga ik daar vanuit.
Maar het kan ook zijn dat het inderdaad de bedoeling is om ook deze regels na te leven bij demo's. In ieder geval kunnen we er van uit gaan dat deze lui niet zijn uitgenodigd op dit evenement. Dat zou inderdaad toch wel wrang zijn.
Wie heeft er schuld dan?quote:Op zondag 28 september 2014 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Hoef je geen rechter voor te zijn.
Dat moet nog onderzocht worden lijkt me? Maar dat iemand hier fouten heeft gemaakt lijkt me duidelijk?quote:
We weten nog niet of het de bestuurder te verwijten valt.quote:Op zondag 28 september 2014 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Hoef je geen rechter voor te zijn.
Neequote:
Zeg ik ook niet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
We weten nog niet of het de bestuurder te verwijten valt.
Dit dus. Misschien bleef het gas wel hangen etc.quote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
We weten nog niet of het de bestuurder te verwijten valt.
De man die in de auto stapt en weet dat er niet voldoende ruimte is als er iets fout gaat.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat het om dus. Weet iemand of er op dat stuk waar staat 'NO SPECTATORS' ook mensen stonden? In dat filmpje was het niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |