Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op zondag 28 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees net dat omdat ik een kind heb moet ik wakker liggen van dat monstertruck ongeluk in haaksbergen.
Als je er naar moet vragen, hoor je er niet bij.quote:
Ik lees nu dat ik geen hart heb omdat ik dus niet wakker lig om dat ongelukquote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Nee, de enige vereiste is dat ze er goed uitzien in jurkje en dat dat jurkje mooi van de schouders valt op de grond.quote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn die ook al blond? Of is dat geen vereiste.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je er naar moet vragen, hoor je er niet bij.
Zul je niet zien dat het jurkje op d'r stijve tepels blijft hangen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
Nee, de enige vereiste is dat ze er goed uitzien in jurkje en dat dat jurkje mooi van de schouders valt op de grond.
Oh, wat fijn dat anderen dat voor je bepalen. Waarom is dat precies?quote:Op zondag 28 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees net dat omdat ik een kind heb moet ik wakker liggen van dat monstertruck ongeluk in haaksbergen.
Ik schaar dat onder bijzonder mooi van de schouders afvallenquote:Op zondag 28 september 2014 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zul je niet zien dat het jurkje op d'r stijve tepels blijft hangen.
Hmmm... Geen Audrey aantrekken, dusquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, de enige vereiste is dat ze er goed uitzien in jurkje en dat dat jurkje mooi van de schouders valt op de grond.
Dan val ik al af dusquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Harten zijn overratedquote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ik geen hart heb omdat ik dus niet wakker lig om dat ongeluk
En het dan klagen dat je je moet verantwoorden...quote:Op zondag 28 september 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Geen Audrey aantrekken, dus.
Die polkadot is anders ook meer dan goed hoorquote:Op zondag 28 september 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Geen Audrey aantrekken, dus.
Als je zo specifiek kunt meepraten over jurken dan snap ik waarom jij je borsthaar hard nodig hebt.quote:
De blauwe swingdress is meer geschikt, eigenlijkquote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die polkadot is anders ook meer dan goed hoor
Hij heeft ze gezien en ze zijn het onthouden waardquote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo specifiek kunt meepraten over jurken dan snap ik waarom jij je borsthaar hard nodig hebt.
Verantwoorden?quote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
En het dan klagen dat je je moet verantwoorden...
Als je ver genoeg naar het westen gaat wordt het vanzelf weer oost jaquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax, dat jij in het westen woont wil niet zeggen dat iemand anders dus niet nog verder west woont dan jij, waardoor het voor jou ten oosten is. Ofzoiets. Het is laat.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo specifiek kunt meepraten over jurken dan snap ik waarom jij je borsthaar hard nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |