Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op zondag 28 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees net dat omdat ik een kind heb moet ik wakker liggen van dat monstertruck ongeluk in haaksbergen.
Als je er naar moet vragen, hoor je er niet bij.quote:
Ik lees nu dat ik geen hart heb omdat ik dus niet wakker lig om dat ongelukquote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Nee, de enige vereiste is dat ze er goed uitzien in jurkje en dat dat jurkje mooi van de schouders valt op de grond.quote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn die ook al blond? Of is dat geen vereiste.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je er naar moet vragen, hoor je er niet bij.
Zul je niet zien dat het jurkje op d'r stijve tepels blijft hangen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
Nee, de enige vereiste is dat ze er goed uitzien in jurkje en dat dat jurkje mooi van de schouders valt op de grond.
Oh, wat fijn dat anderen dat voor je bepalen. Waarom is dat precies?quote:Op zondag 28 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees net dat omdat ik een kind heb moet ik wakker liggen van dat monstertruck ongeluk in haaksbergen.
Ik schaar dat onder bijzonder mooi van de schouders afvallenquote:Op zondag 28 september 2014 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zul je niet zien dat het jurkje op d'r stijve tepels blijft hangen.
Hmmm... Geen Audrey aantrekken, dusquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, de enige vereiste is dat ze er goed uitzien in jurkje en dat dat jurkje mooi van de schouders valt op de grond.
Dan val ik al af dusquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Harten zijn overratedquote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ik geen hart heb omdat ik dus niet wakker lig om dat ongeluk
En het dan klagen dat je je moet verantwoorden...quote:Op zondag 28 september 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Geen Audrey aantrekken, dus.
Die polkadot is anders ook meer dan goed hoorquote:Op zondag 28 september 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Geen Audrey aantrekken, dus.
Als je zo specifiek kunt meepraten over jurken dan snap ik waarom jij je borsthaar hard nodig hebt.quote:
De blauwe swingdress is meer geschikt, eigenlijkquote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die polkadot is anders ook meer dan goed hoor
Hij heeft ze gezien en ze zijn het onthouden waardquote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo specifiek kunt meepraten over jurken dan snap ik waarom jij je borsthaar hard nodig hebt.
Verantwoorden?quote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
En het dan klagen dat je je moet verantwoorden...
Als je ver genoeg naar het westen gaat wordt het vanzelf weer oost jaquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax, dat jij in het westen woont wil niet zeggen dat iemand anders dus niet nog verder west woont dan jij, waardoor het voor jou ten oosten is. Ofzoiets. Het is laat.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo specifiek kunt meepraten over jurken dan snap ik waarom jij je borsthaar hard nodig hebt.
Vanwege de jurk of vanwege hetgeen wat het nog verhulde?quote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
Hij heeft ze gezien en ze zijn het onthouden waard.
Knowledge is power and some men just want to watch the world learn.quote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist, niks aan de hand dusquote:Op zondag 28 september 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je ver genoeg naar het westen gaat wordt het vanzelf weer oost ja
Beide natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2014 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de jurk of vanwege hetgeen wat het nog verhulde?
De jurken, want die zijn gewoon awesomeness.quote:Op zondag 28 september 2014 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de jurk of vanwege hetgeen wat het nog verhulde?
Filosofisch Barb. Approved!quote:Op zondag 28 september 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Knowledge is power and some men just want to watch the world learn.
Slaap lekkerquote:
Asian woman you are?quote:
Och, ik ben om mijn namen al eens gevraagd of ik toevallig Chinese was.quote:
Nu je het zo benoemt...quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
Och, ik ben om mijn namen al eens gevraagd of ik toevallig Chinese was.
让我们一杯茶喝。quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat tegenover de persoon in kwestiequote:Op zondag 28 september 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
让我们一杯茶喝。
(Laten we een kopje thee gaan drinken)
Is dat echt die vraag? Zo ja, dan moet ik die even opslaan.quote:Op zondag 28 september 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
让我们一杯茶喝。
(Laten we een kopje thee gaan drinken)
Even gegoogled. Ja het kloptquote:Op zondag 28 september 2014 23:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat echt die vraag? Zo ja, dan moet ik die even opslaan.
Laatste ronde was net al hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Nog een biertje en dan gaan we zo het bed maar weer eens opzoeken
Andrequote:Op zondag 28 september 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Says who?
Ik heb Andre nog niet gehoord.
Ik heb je foto gezien en nee, er is weinig Aziatisch aan je te zien.quote:Op zondag 28 september 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat tegenover de persoon in kwestie. Ik weet niet of je mij ontmoet hebt, maar ik lijk net zoveel op een Chinees als een appel op een banaan lijkt
.
Niet verkeerd, wel?quote:Op zondag 28 september 2014 23:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat echt die vraag? Zo ja, dan moet ik die even opslaan.
Heb ik zachter gezet, vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 28 september 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Says who?
Ik heb Andre nog niet gehoord.
Over foto's gesproken!!!!!quote:
Andre niet zo mooi?quote:Op zondag 28 september 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ik zachter gezet, vind ik niet zo mooi.
quote:
Als jij zwart bent ga ik het klooster inquote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andre niet zo mooi?
En jij hebt mijn radio zachter gezet? Never touch a black man's stereo he
quote:
Nee, vind ik niet mooi nee.quote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andre niet zo mooi?
En jij hebt mijn radio zachter gezet? Never touch a black man's stereo he
Truste jijquote:
Daarover gesproken!! Waar zijn jouw foto's?quote:
Wat doe ik nou weer?quote:
Ik bedoel dan ook van binnen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet mooi nee.
En ik denk dat je schmink wat is verwaterd, want... van buiten zie je er iets anders uit.
Ik denk dat jij best zou passen in een klooster, beetje de hele dag borduren enzo.quote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij zwart bent ga ik het klooster in
[..]
Ik zit nu in mijn trainingspak en stuur haar foto's van een olifant. Nou ja, eigenlijk is het een filmpje.quote:
Misschien is hun vocabulaire gewoon beperktquote:Op zondag 28 september 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook van binnen.
En ergens heb ik wel recht van spreken, anders was ik vast niet door negers my nigga genoemd.
Hier gaat iets misquote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best zou passen in een klooster, beetje de hele dag borduren enzo.
Ik weet van niksquote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken!! Waar zijn jouw foto's?
Hij zal het wel over bepaalde lichaamsdelen hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet mooi nee.
En ik denk dat je schmink wat is verwaterd, want... van buiten zie je er iets anders uit.
Ademhalenquote:
Het is niet de eerste vrouw die mij valselijk beschuldigt.quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Weer? Dus je weet al wat je eerder hebt gedaan. AH HA!
Grmblquote:
Waar haal je die scherpte toch vandaan?quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DUM DUM DUUUMMMM!!!!quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee van hen niet hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is hun vocabulaire gewoon beperkt
Wil je dat ik ook zuurstoftekort krijg?quote:
Feyenoorders hebben dat van naturequote:Op zondag 28 september 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar haal je die scherpte toch vandaan?
Niet zo doen, jongedame.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 23:21 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ben er ook weg van. Truste allen
Ook?quote:Op zondag 28 september 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je dat ik ook zuurstoftekort krijg?
Jongedame?quote:
Ik haat mijn broertjequote:
quote:
Ik zeg toch ook nergens hoe oud ze precies isquote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leeftijd van een dame verhul je niet! Dat is niet netjes!
Het is dus netjes om de leeftijd van een dame overal rond te bazuinen?quote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niks!!quote:
Scherpquote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dus netjes om de leeftijd van een dame overal rond te bazuinen?
Onthul Yv. Onthul.quote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja gaat lekker, was even afgeleid door andere dingen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dus netjes om de leeftijd van een dame overal rond te bazuinen?
Zo ben ikquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, niks!!
Uitleg aub, ik ben blont
Een flitsende fotocamera?quote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja gaat lekker, was even afgeleid door andere dingen.
Zo jammer ditquote:Op zondag 28 september 2014 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik keek was ik degene die de opdrachten uitdeelde. Dus ik ga maar es aftaaien.
Ik wil graag geld of een cadeaubon van Mario. Hij is open op zaterdag dus dat moet goed komenquote:
Doet Mario Been al aan cadeaubonnen tegenwoordig?quote:Op zondag 28 september 2014 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil graag geld of een cadeaubon van Mario. Hij is open op zaterdag dus dat moet goed komen
Doe niet grappig, ik ben serieusquote:Op zondag 28 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet Mario Been al aan cadeaubonnen tegenwoordig?
Vertelt hij dan leuke anekdotes ofzo?
Ruilen voor kikkers?quote:Op zondag 28 september 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met krekels en/of sprinkhanen?
Jezus wat maken die beesten een herrie
How about noquote:
Ik ben nu eenmaal grappig, gaat vanzelf.quote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet grappig, ik ben serieus
Says who?quote:Op zondag 28 september 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal grappig, gaat vanzelf.
Ik kan dit bevestigenquote:Op zondag 28 september 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal grappig, gaat vanzelf.
Bij mannen komt er tenminste nog alcohol aan te pas.quote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen denken wel vaker rare dingen na te veel alcohol.
Ja, die denkt ook, lief doen anders moet ik weer naar de dierenarts.quote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef yats het volgende:
Hoe schattig, die bolle rooie is sinds zijn operatie extreem knuffelig
Te veel alcohol moet er bij mij nog wel wat meer in hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen uitlachen en toelachen he schatquote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
En doe maar niet of het niet zo is Hups, ook jij moet vaak genoeg lachen om mij.
Eerst waren het mijn ballen, nu mijn poot, what's next??quote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook, lief doen anders moet ik weer naar de dierenarts.
Niet alleen na alcoholquote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En je weet dat je beide doet bij mijquote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen uitlachen en toelachen he schat
Juist zoiets ja. Arm beest.quote:Op zondag 28 september 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst waren het mijn ballen, nu mijn poot, what's next??
Dat moet hij morgen ook (controle)quote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook, lief doen anders moet ik weer naar de dierenarts.
Ik heb nog steeds mijn twijfels bij Roy zijn/haar mannelijkheidquote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand dusquote:
Een felix domesticus centipede?quote:Op zondag 28 september 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
Eerst waren het mijn ballen, nu mijn poot, what's next??
Ja ja, doe maar weer zo.quote:Op zondag 28 september 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn twijfels bij Roy zijn/haar mannelijkheid
Hij is wel van de schattige variant man, dat wel.quote:Op zondag 28 september 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn twijfels bij Roy zijn/haar mannelijkheid
quote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is wel van de schattige variant man, dat wel.
quote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is wel van de schattige variant man, dat wel.
Had je anders verwacht van mij dan?quote:
Nee dat niet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Had je anders verwacht van mij dan?
Maar dat woord mocht niet meer van jou.quote:Op zondag 28 september 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry. Mja de waarheid moet gezegd worden soms.
Nee, jij moet eerst ophangen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
Maar dat woord mocht niet meer van jou.
Dan mag ik dus ook zeggen dat jij ook schattig bent.
Ja, ik zou ermee stoppen als jullie dat ook deden. Maarja.. dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat woord mocht niet meer van jou.
Dan mag ik dus ook zeggen dat jij ook schattig bent.
Lol, ja wel weer een beetje alsof ik 15 ben dit.quote:Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst ophangen.
Nee jij.
Hihi.
Ik heb je niet meer schattig genoemd.quote:Op zondag 28 september 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zou ermee stoppen als jullie dat ook deden. Maarja.. dat is niet gebeurd.
Ik twijfel of ik het schattig of treurig vind.quote:Op zondag 28 september 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Lol, ja wel weer een beetje alsof ik 15 ben dit.
Those days are way in the pastquote:Op zondag 28 september 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ja wel weer een beetje alsof ik 15 ben dit.
Welke ontluikende liefdes dan?quote:Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef AirwiN het volgende:
Toch wel leuk, al die ontluikende liefdes hiero. Ik zou er bijna zachtaardig van worden.
BIJNA HE!
Ik heb je niet meer schattig genoemd toch?quote:Op zondag 28 september 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zou ermee stoppen als jullie dat ook deden. Maarja.. dat is niet gebeurd.
Nothing but love Hups, je weet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke ontluikende liefdes dan?
Welke niet zou ik eerder zeggen.quote:
Ja op deze manier is het niet overtuigend hequote:Op zondag 28 september 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, ik zal er bij deze dan ook mee stoppen
Niemand is schattig meer
Nu weer kieskeurig?quote:Op zondag 28 september 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op deze manier is het niet overtuigend he
Heb je het adres van Mario?quote:
Ik snap je, nu naar mn bedquote:
Hey, jij hierquote:Op zondag 28 september 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
Schattig topic dit.
Zeg ik als lurker
Alleen lurken he?quote:
Om kwart voor 5 gaat de wekker weer, dus eigenlijk zou ik er al in moeten liggen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
Morgen nachtdienst, dus kan het zo laat maken als ik maar wil
Koeien melken straks?quote:Op zondag 28 september 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om kwart voor 5 gaat de wekker weer, dus eigenlijk zou ik er al in moeten liggen.
Goedzo, en niet schattig zijn he terwijl je lurkt!! Dat willen we hier niet hebben!quote:Op zondag 28 september 2014 23:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen lurken he?
*duikt weer terug*
You are making me angry. You will not like me when I'm angry.quote:Op zondag 28 september 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me.
Dit is wel een goede
Ja duh, maar hoe komen die daar? Juist, iemand moet de slangen aansluitenquote:Op zondag 28 september 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier ook sinds kort gewoon melk in pakken.
Revolutionair dit dat.quote:Op zondag 28 september 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier ook sinds kort gewoon melk in pakken.
Daar hebben we hier de boeren voor.quote:Op zondag 28 september 2014 23:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe komen die daar? Juist, iemand moet de slangen aansluiten
Dat hebben jullie op Malta nog niet?quote:
Oh, ben je huisjesmelker?quote:Op zondag 28 september 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben we hier de boeren voor.
Die zorgen voor de melk, ik zorg voor de huisvesting van studenten.
Ieder zijn taak, en we leefden nog lang en gelukkig.
Beter dan een Melkert baanquote:
Nee dat nietquote:Op zondag 28 september 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n leuk roekoe-filmpje?
Zolang ze maar een van die jurkjes draagt vind ik alles okquote:Op zondag 28 september 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hebben jullie op Malta nog niet?
Jammer dat er in Samzz tas al alleen maar drank gaat, anders had ze vast nog wel een pak mee kunnen nemen om te laten zien.
Magische jurkjesquote:Op zondag 28 september 2014 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang ze maar een van die jurkjes draagt vind ik alles ok
Ik heb een enorme zwak daarvoor, mooie meisjes in mooie jurkjesquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 september 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Ja, toch maar eens mijn bed in.
Welteruste schatjes, en Yvie
Truste kerelquote:Op maandag 29 september 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Ja, toch maar eens mijn bed in.
Welteruste schatjes, en Yvie
Jij bent mijn moeder nietquote:
Iedereen opeens Kalkbrenner fan. En dan kom ik aan met spul van Superimpose en is het van 'huuu di's toch niks? '' True storyquote:
Niemand zegt datquote:Op maandag 29 september 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zegt dat nog steeds tegen je?
Och jeetje toch, meneertje ondergewaardeerd. Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 29 september 2014 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen opeens Kalkbrenner fan. En dan kom ik aan met spul van Superimpose en is het van 'huuu di's toch niks? '' True story
Net als dat ik niet gewoon kan zeggen dat ik Jamie Lidell wel kan waarderen ...quote:Op maandag 29 september 2014 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och jeetje toch, meneertje ondergewaardeerd. Ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op maandag 29 september 2014 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och jeetje toch, meneertje ondergewaardeerd. Ik heb geen idee waar je het over hebt
Hij was live zo crap. Super teleurstelling.quote:Op maandag 29 september 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net als dat ik niet gewoon kan zeggen dat ik Jamie Lidell wel kan waarderen ...
Tja weet niet wanneer dat was? Had begrepen dat hij vroeger wel erg goed was, maar dat was toen hij nog niet volop in z'n soul- en funkperiode zat.quote:Op maandag 29 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij was live zo crap. Super teleurstelling.
Ik geloof 2010 ofzo, weet ik niet, zou ik moeten nazoeken.quote:Op maandag 29 september 2014 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja weet niet wanneer dat was? Had begrepen dat hij vroeger wel erg goed was, maar dat was toen hij nog niet volop in z'n soul- en funkperiode zat.
Sinds Multiply vond ik het niks...quote:Op maandag 29 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof 2010 ofzo, weet ik niet, zou ik moeten nazoeken.
Kon echt non stop albums luisteren toen, maar na dat optreden nooit meer iets gehoord.
Was er totaal klaar mee.
O, ik dacht aan mezelf.quote:
Ik heb mooie jurkjesquote:Op maandag 29 september 2014 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een enorme zwak daarvoor, mooie meisjes in mooie jurkjes
Ik kom uit omgeving Nijmegen, dat is ook Oostelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 08:41 schreef Chai het volgende:
Ik dacht ook aan mezelf, maar dan moet ik met een accent gaan praten, anders is het niet erg overtuigend.
Pas vanaf Doetinchem.quote:Op maandag 29 september 2014 08:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom uit omgeving Nijmegen, dat is ook Oostelijk.
Twee stappen en je bent in Duitsland. Ik vind dat Oostelijk genoeg.quote:
Dan is Limburg ook Oosten in plaats van Zuiden?quote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee stappen en je bent in Duitsland. Ik vind dat Oostelijk genoeg.
Eerder vanaf arnhem al. Als ik de mensen hier in mijn dorp soms hoor...quote:
Ik houd Utrecht aan.quote:Op maandag 29 september 2014 09:12 schreef yats het volgende:
[..]
Eerder vanaf arnhem al. Als ik de mensen hier in mijn dorp soms hoor...
Limburg heeft ook een oostelijk deel, ja.quote:Op maandag 29 september 2014 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is Limburg ook Oosten in plaats van Zuiden?
De Liemersquote:
Nationalistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hoe dat zo?quote:
Ben gewoon veel te verward door dat kutproject. Ik snap er niets van. Groepsleden ook niet. Andere groepen zijn al veel verder in het proces.quote:
Ik kwam er laatst achter dat mijn vriendin het echt heel leuk vindt dat ik een aantal sterrenbeelden kan aanwijzen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Europa![]()
Onze aarde/de wereld
Ons melkwegstelsel![]()
Het heelal
Dat scoort altijd wel punten jaquote:Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn vriendin het echt heel leuk vindt dat ik een aantal sterrenbeelden kan aanwijzen.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn vriendin het echt heel leuk vindt dat ik een aantal sterrenbeelden kan aanwijzen.
Welk vak?quote:Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben gewoon veel te verward door dat kutproject. Ik snap er niets van. Groepsleden ook niet. Andere groepen zijn al veel verder in het proces.![]()
Is ook leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij ook, dacht ze.quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook leuk.Samen sterren kijken.
Zag laatst een vallende ster. Die was echt zo mooi.
Het zijn verschillende vakken die samenkomen in dat project. Maar terwijl je het project maakt, krijg je er pas les over. Dus niet eerst alle lessen en dan het project doen. Nee, het is tegelijkertijd.quote:
Mijn vriendin ook, maar ik wijs ze ook altijd aan met 'haar'.quote:Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dit was geen vliegtuig.quote:Op maandag 29 september 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij ook, dacht ze.
Vliegende sterren hebben geen knipperende rode lampjes, schat
Wees blij dat je al school hebt, ik moet nog tot Woensdag wachten en hopen dat mn intake gesprek goed aflooptquote:Op maandag 29 september 2014 11:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn verschillende vakken die samenkomen in dat project. Maar terwijl je het project maakt, krijg je er pas les over. Dus niet eerst alle lessen en dan het project doen. Nee, het is tegelijkertijd.Niets voor mij. Ik wil gewoon eerst alles snappen, anders kan ik echt niet beginnen.
Komt goed feer, niet teveel stressen maar gewoon doorgaan.quote:Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben gewoon veel te verward door dat kutproject. Ik snap er niets van. Groepsleden ook niet. Andere groepen zijn al veel verder in het proces.![]()
Ik wil gewoon niet falen. Dit is m'n laatste kans.quote:Op maandag 29 september 2014 11:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Wees blij dat je al school hebt, ik moet nog tot Woensdag wachten en hopen dat mn intake gesprek goed afloopt
Ik probeer het. Ik zit nu weer alles opnieuw te lezen, maar het dringt niet door.quote:Op maandag 29 september 2014 11:02 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed feer, niet teveel stressen maar gewoon doorgaan.
*geeft een knuffel*
Welke opleiding volg je ?quote:Op maandag 29 september 2014 11:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet falen. Dit is m'n laatste kans.En ik vind het verder supertof.
[..]
Ik probeer het. Ik zit nu weer alles opnieuw te lezen, maar het dringt niet door.
Weinig dingen leuker dan samen onder een mooie heldere hemel naar de sterren kijkenquote:
Bos- en Natuurbeheer.quote:
Dan vraag je vanzelf om problemenquote:
Want?quote:
Herkenbaar, dat heb ik tijdens mijn studie ook weleens gehad. Kun je geen uitleg vragen bij een docent?quote:Op maandag 29 september 2014 11:04 schreef Fera het volgende:
Ik probeer het. Ik zit nu weer alles opnieuw te lezen, maar het dringt niet door.
Grapjequote:
Al wel wat gevraagd en toen dacht ik eerst: "Oké, o ja." En toen wilde ik er iets mee doen en was ik het gewoon weer kwijt.quote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik tijdens mijn studie ook weleens gehad. Kun je geen uitleg vragen bij een docent?
Ah, oké. Grapje landde niet echt.quote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Grapje.
Ik heb zelf niets met natuur, dus ik vond het leuk om er een foute grap mee te maken.
Misschien komt het juist door die stress dat het allemaal niet zo lukt? Zoek wat hulp en maak je niet te druk.quote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Al wel wat gevraagd en toen dacht ik eerst: "Oké, o ja." En toen wilde ik er iets mee doen en was ik het gewoon weer kwijt.Maar misschien moet ik een gesprek of zo aanvragen. Ik weet echt gewoon echt niet meer. Zit bijna te janken van de stress.
Ahwquote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Al wel wat gevraagd en toen dacht ik eerst: "Oké, o ja." En toen wilde ik er iets mee doen en was ik het gewoon weer kwijt.Maar misschien moet ik een gesprek of zo aanvragen. Ik weet echt gewoon echt niet meer. Zit bijna te janken van de stress.
Mwa, ik vind het prettig om op een strand rond te hangen op een warme zwoele zomeravond.quote:Op maandag 29 september 2014 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Grapje landde niet echt.
Maar jammer dat je niets met de natuur hebt. De natuur is prachtig en divers.
Misschien wel. Door die stress kan ik me ook niet focussen. Ik heb ook gemerkt dat ik dan m'n taken ga ontwijken. Steeds maar iets anders doen. Ander huiswerk wat minder belangrijk is of huishoudelijke klusjes.quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien komt het juist door die stress dat het allemaal niet zo lukt? Zoek wat hulp en maak je niet te druk.
Dat heb ik ook altijd. Tijdens de belangrijkste en drukste weken besloot ik dat ik ook een online portfolio moest maken.quote:Op maandag 29 september 2014 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Door die stress kan ik me ook niet focussen. Ik heb ook gemerkt dat ik dan m'n taken ga ontwijken. Steeds maar iets anders doen. Ander huiswerk wat minder belangrijk is of huishoudelijke klusjes.
Nog nooit in een bos gelopen?quote:Op maandag 29 september 2014 11:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het prettig om op een strand rond te hangen op een warme zwoele zomeravond.
Maar alsnog heb ik er niets mee.
Eigenlijk wil ik nu stiekem naar een bruine kroeg in Amsterdam aan latte zitten met een goed boek.
Jawelles, ik geef er zelfs bootcamps.quote:
Ik denk dan: "Laat ik eerst dat maar doen, dan is dat vast gedaan en is er weer ruimte in mijn hoofd". Tegen de tijd dat ik al die andere dingen gedaan heb, moet ik alweer naar bed of naar school en krijg ik daar weer nieuwe dingen mee om te doen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Tijdens de belangrijkste en drukste weken besloot ik dat ik ook een online portfolio moest maken.
Toegegeven, hoe meer je over de natuur weet hoe leuker het is. Je ziet dan dingen die je normaal eigenlijk niet opvallen. Maar het is ook gewoon heerlijk. De zon door de bladeren, de geur van hout en mos. Fluitende vogeltjes. En nu het herfst is komen straks alle gekleurde bladeren en duizenden soorten paddenstoelen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Jawelles, ik geef er zelfs bootcamps.
Neem me een keer een bos in
quote:Op maandag 29 september 2014 10:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nationalist
Helemaal niet eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik merk je enthausiastmequote:Op maandag 29 september 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Toegegeven, hoe meer je over de natuur weet hoe leuker het is. Je ziet dan dingen die je normaal eigenlijk niet opvallen. Maar het is ook gewoon heerlijk. De zon door de bladeren, de geur van hout en mos. Fluitende vogeltjes. En nu het herfst is komen straks alle gekleurde bladeren en duizenden soorten paddenstoelen.
Binnenkort schijnt er weer een mooie sterrenregen te zijn. Eens zien of ik die kan kijken, al beneem ik dit keer wel een dekentje meequote:
Als ik eenmaal wat meer plantensoortkennis heb zal ik wel een rondleiding geven voor geïnteresseerde FOK!kers.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja ik merk je enthausiastme.
Geef me maar een PM als je een keer door heen wil lopen. Ik kan de lol namelijk niet vinden
quote:Op maandag 29 september 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik eenmaal wat meer plantensoortkennis heb zal ik wel een rondleiding geven voor geïnteresseerde FOK!kers.
Gaan we daarna picknicken met z'n allen.
Wanneer dan? Dat wil ik zien.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort schijnt er weer een mooie sterrenregen te zijn. Eens zien of ik die kan kijken, al beneem ik dit keer wel een dekentje mee
Kom je mee kijken naar de sterrenregen?quote:
De neus ?quote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leuk, medicijnen. "Ter inhalatie via de MOND"
Hoe wil je anders inhaleren?
Lucht zuigen met je sterretje.quote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leuk, medicijnen. "Ter inhalatie via de MOND"
Hoe wil je anders inhaleren?
Er waren pas nog een paar avonden waarop veel vallende sterren te zien waren.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort schijnt er weer een mooie sterrenregen te zijn. Eens zien of ik die kan kijken, al beneem ik dit keer wel een dekentje mee
Ergens volgende week geloof ik, ik moet even opzoeken wanneer precies, ik zag vanmorgen snel een artikeltje langs komen.quote:
Zo cool.quote:Op maandag 29 september 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ergens volgende week geloof ik, ik moet even opzoeken wanneer precies, ik zag vanmorgen snel een artikeltje langs komen.
Daarvoor is het bij mij te licht. Ik ga meestal de uiterwaarden in, dan heb je een perfect zicht.quote:Op maandag 29 september 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er waren pas nog een paar avonden waarop veel vallende sterren te zien waren.
Gelukkig kon ik dat gewoon vanuit mijn slaapkamer volgen.
Dat is opzich best tof.quote:Op maandag 29 september 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Kom je mee kijken naar de sterrenregen?
Ja, als het hier donkerder (en helderder) was geweest had ik er ook vast wel mee gezien,quote:Op maandag 29 september 2014 11:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daarvoor is het bij mij te licht. Ik ga meestal de uiterwaarden in, dan heb je een perfect zicht.
Klaag over de koffiequote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
Begin ik een pesthekel aan mijn werk te krijgen. Krijg ik ineens een nieuw leuk project. Nu heb ik niks meer om over te klagen.
Ach meid toch...quote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
Begin ik een pesthekel aan mijn werk te krijgen. Krijg ik ineens een nieuw leuk project. Nu heb ik niks meer om over te klagen.
Luxeproblemen zijn ook problemen, hopelijk geeft dat wat troostquote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
Snap ik, al scheelt het dat het maximaal 10 minuten rijden is voor ik in de uiterwaarden zit.quote:Op maandag 29 september 2014 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als het hier donkerder (en helderder) was geweest had ik er ook vast wel mee gezien,
maar om 3 uur 's nachts heb ik nou niet altijd de behoefte om buiten te zijn in de middle of nowhere.
Je bent welkom. Alleen even opzoeken wanneer dat nu precies was.quote:
Komt wel weer.quote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
Je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef aeque het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
22 oktober
Op woensdag 22 oktober 2014 bereikt de meteorenzwerm Orioniden zijn maximum. Deze meteorenzwerm wordt veroorzaakt door stofdeeltjes afkomstig van de komeet Halley. Meteoren worden in de volksmond ook wel ‘vallende sterren’ genoemd maar in werkelijkheid gaat het om zeer kleine stukjes steen en gruis die onder hoge snelheden de atmosfeer van de Aarde binnendringen waarna ze op een hoogte van ongeveer 80 tot 120 kilometer verdampen. Een meteorenzwerm is dan weer een verzameling van meteoren die vaak rond dezelfde periode van het jaar en in hetzelfde gebied aan de hemel zichtbaar zijn. De radiant van deze zwerm, het punt aan de nachthemel van waaruit de meteoren lijken te komen, bevindt zich rond 06u00 in het sterrenbeeld Orion op 54° boven de horizon. Bij goede omstandigheden moet het mogelijk zijn om maximaal 25 meteoren per uur waar te nemen. Orioniden zijn vaak snel en hebben nalichtende sporen. Doordat de Maan op 22 oktober 2014 voor selchts 3% is verlicht, stoort deze niet. Het loont dan ook de moeite om op zoek te gaan naar deze meteoren aangezien deze ook al zichtbaar zijn in de dagen voor of na het maximum. Om meteoren waar te nemen heb je geen speciale apparatuur nodig. Enkel een ligzetel, een heldere sterrenhemel en wat geduld zijn genoeg.
Je wordt vanzelf wel warm.quote:Op maandag 29 september 2014 11:39 schreef artelligence het volgende:
Dan is het te koud om buiten te batsen
Duurt dus nog even, maar wel tof.quote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
22 oktober
Op woensdag 22 oktober 2014 bereikt de meteorenzwerm Orioniden zijn maximum. Deze meteorenzwerm wordt veroorzaakt door stofdeeltjes afkomstig van de komeet Halley. Meteoren worden in de volksmond ook wel ‘vallende sterren’ genoemd maar in werkelijkheid gaat het om zeer kleine stukjes steen en gruis die onder hoge snelheden de atmosfeer van de Aarde binnendringen waarna ze op een hoogte van ongeveer 80 tot 120 kilometer verdampen. Een meteorenzwerm is dan weer een verzameling van meteoren die vaak rond dezelfde periode van het jaar en in hetzelfde gebied aan de hemel zichtbaar zijn. De radiant van deze zwerm, het punt aan de nachthemel van waaruit de meteoren lijken te komen, bevindt zich rond 06u00 in het sterrenbeeld Orion op 54° boven de horizon. Bij goede omstandigheden moet het mogelijk zijn om maximaal 25 meteoren per uur waar te nemen. Orioniden zijn vaak snel en hebben nalichtende sporen. Doordat de Maan op 22 oktober 2014 voor selchts 3% is verlicht, stoort deze niet. Het loont dan ook de moeite om op zoek te gaan naar deze meteoren aangezien deze ook al zichtbaar zijn in de dagen voor of na het maximum. Om meteoren waar te nemen heb je geen speciale apparatuur nodig. Enkel een ligzetel, een heldere sterrenhemel en wat geduld zijn genoeg.
Neem gewoon een slaapzak mee, probleem opgelostquote:Op maandag 29 september 2014 11:39 schreef artelligence het volgende:
Dan is het te koud om buiten te batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |