ah vandaar dat ik vandaag nog een Marathon heb gelopen en er nog meer heb gezien op Brooks.quote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Brooks schoenen zijn zeker niet aan te raden, in de zolen zitten hydraulische knelpunten die zorgen voor spierkrampen en spierscheuringen.
Fanboy.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik vandaag nog een Marathon heb gelopen en er nog meer heb gezien op Brooks.
Lul toch niet zo slap. Je hebt heel veel soorten Brooks en dat is een prima Merk. En nee ik ben geen Brooks fan.
Bedankt dat je ven bevestigt wat ik net zei.quote:Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik loop geregeld op Brooks, Asics, Salomon en Sacouny.
Kneusje.quote:Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt dat je ven bevestigt wat ik net zei.
Begon jij niet met fanboy? Hypocriet.quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ad hominem. Lijkt me duidelijk dat je niet in staat bent fatsoenlijk te discussiëren.
Niet meteen, zeker niet als je haast nooit rent. De meeste hardloopschemas voor beginners beginnen met 1 of 2 minuten rennen, dan een minuut rust, en dan weer 1 of 2 minuten rennen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:28 schreef Zoev het volgende:
Thanks. Dan ligt het denk ik toch aan het lopen.
De man in de winkel zei dat ik er wel een stukje mee kon lopen.
Wellicht is dat niet een half uur of uur nonstop achter elkaar.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Brooks schoenen zijn zeker niet aan te raden, in de zolen zitten hydraulische knelpunten die zorgen voor spierkrampen en spierscheuringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |