quote:Op zondag 28 september 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat we allemaal met onze benen wijd onder een andere vent liggen!
quote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef VeniceBeach het volgende:
1. En dan hoor ik nu net via via dat op facebook staat dat ze terug is bij haar ex. Gewoon nog 'tijdens' mij dus. Mag ik even een teiltje?
2. Die ex die zo slecht voor haar was, zo zei ze? En nu is ze bij hem terug
3. boeit me geen neuk, je bent een vuile slet.
Tsja, typische vrouwelijke rationalisering wat je dan te horen krijgt:quote:Op zondag 28 september 2014 22:04 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik heb toch wel erg vaak van dit soort verhalen meegemaakt en gehoord, ongeacht stad/dorp, rijk/arm, etc. En ja: ook vaak zat de vrouw in kwestie die het zat te vertellen alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Mensen zijn verdomme geen loopse honden.
Wie zegt niet dat ts de halve waarheid spreekt ?quote:Op maandag 29 september 2014 12:36 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een visaids melkoverdatumgeur hoer.
En nog een getuige van dit matrassengedrag.quote:Op maandag 29 september 2014 12:20 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Tsja, typische vrouwelijke rationalisering wat je dan te horen krijgt:
“het liep al een tijdje niet goed tussen ons dus eigenlijk was het niet vreemd gaan”
“je had heel vaak je telefoon uitstaan dus ik dacht dat je ook een ander had”
“mijn ex en ik hebben nog geen seks gehad dus eigenlijk ga ik niet vreemd”
“aan gevoelens kun je niks doen”
kanquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef madeliefff het volgende:
van je afschrijven kan ook in een dagboek helemaal als het over een andere fokker gaat
Vrouwenlogica he!!!quote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef VeniceBeach het volgende:
Onder een kloon, en het is warrig in m'n hoofd momenteel dus ik houd het kort en sorry voor eventuele fouten.
Ik had dus een vriendin. Leuk en aardig, ze was goed voor me, gezellig, weet ik het. Sinds een paar weken deed ze anders. Kortaf. Noem het maar op.
Nu net krijg ik van alles over me heen nadat ze me dagenlang genegeerd heeft. Dat ik claimerig was en weet ik het. Alleen maar negatieve zooi.
Ik ben ontzettend goed voor haar geweest. En dan ook echt. Ik heb alles voor haar gedaan en gegeven, terwijl ik zelf lichamelijk flinke problemen heb.
En dan hoor ik nu net via via dat op facebook staat dat ze terug is bij haar ex. Gewoon nog 'tijdens' mij dus. Mag ik even een teiltje? Die ex die mij lastig viel toen ik een relatie met haar had, omdat hij het niet los kon laten?
Die ex die zo slecht voor haar was, zo zei ze?
En nu is ze bij hem terug, en kan ik doodvallen. Terwijl ik wél goed voor haar was. Ik weet niet wat ik moet zeggen momenteel.
Ik weet ook dat ze dit zal lezen. Want ze zit op FOK!
Ze weet ook wel dat het over haar gaat, boeit me geen neuk, je bent een vuile slet.
Je smiley is wat apart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef madeliefff het volgende:
van je afschrijven kan ook in een dagboek helemaal als het over een andere fokker gaat
Dit zie je zo vaak op FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef madeliefff het volgende:
Ben jij de hoer?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef madeliefff het volgende:
Bij het uitmaken: Ik blijf in de SC en jij zoekt maar een andere.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit zie je zo vaak op FOK!
Eerst kusjekroel en elkaar dan voor rotte vis uitmaken. Is ook een risico wat je neemt.
ja idd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit zie je zo vaak op FOK!
Eerst kusjekroel en elkaar dan voor rotte vis uitmaken. Is ook een risico wat je neemt.
quote:Op maandag 29 september 2014 02:07 schreef Typisch het volgende:
Je was zo goed voor haar dat ze bij je weg ging.
Okay.
Ja mannen zijn altijd lekker consequent.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Overigens, vrouwen en hun wispelturigheid
Ik ben van mening dat ze iig een stuk consequenter zijn, misschien komt het door de hormonen ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mannen zijn altijd lekker consequent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |