Ik ga zo een ultimatum voorstellen aan vriend: of hij praat serieus met schoonvader en schoonzusje of binnen 2 weken staat er hier een poortquote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef DJMO het volgende:
heeft iemand vue gezien trouwens??
Kun je er niet gewoon iets van zeggen ATL? Of je vriend er iets van laten zeggen .. lijkt me toch behoorlijk vermoeiend elke keer
omdat ik dit kindje alleen op ga voeden, heb ik alvast bij voorbaat een voogd aangewezen die zich over hem of haar zal ontfermen mocht mij iets overkomen. Geld overigens ook voor mijn andere kinderen, mocht mij iets gebeuren en hun vader zou er niet meer zijn, is er ook voor hen al geregeld dat ze een voogd krijgen.. dat heeft me toch wel rust gegeven.quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
Vue had zich vanmorgen nog gemeld toch?
Ik heb net mijn bevalplan getikt. Toch maar wel. Dan heb ik ieg een aanknopingspunt voor aanstaande dinsdag de controle.
Ik merk dat ik de laatste tijd veel last heb van plotseling opkomende doemgedachten... Dat ik doodga bij de bevalling vooral... Waarschijnlijk hormonen enzo maar vind t lastig want kan er niks mee. Weet ook wel dat het hartstikke irreëel is, maar er spoken dan echt nare beelden door mijn hoofd en ben er van overtuigd dat mijn hart t zal begeven tijdens de bevallinggisteren echt hard liggen snikken op bed toen ik t opbiechtte aan J.
Herkennen mensen dit? En hoe ga je er mee om?
Ja, dat is mijn strategie nu ook...quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik herken het niet zo erg als jij nu zegt Kwakzor, maar om de een of andere reden krijg ik een vruchtwaterembolie niet uit mn hoofd terwijl dat echt bijna nooit voorkomtEcht stom, can't help it
Oh en hoe ik er mee om ga, mezelf meteen tot de orde roepen en aan iets anders denken.
In t ziekenhuis ga je aan t ctg en die meet ook jouw hartslag.quote:Op zondag 28 september 2014 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn strategie nu ook...
Heeft t zin om iets erover tegen de gyn/vk te zeggen? Ik ben natuurlijk ook niet topfit, dus ik kan me ergens niet genoeg geruststellen dat het totale onzin is... misschien dat ze mijn hart ook kunnen monitoren tijdens de bevalling oid? of doen ze dan automatisch al?
Thanks! Dit helpt!quote:Op zondag 28 september 2014 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In t ziekenhuis ga je aan t ctg en die meet ook jouw hartslag.
Herken t wel hoor, heb t ook gehad, doembeelden dat mn kind dood zou gaan of ik... Maar uiteindelijk tijdens de bevalling niet meer aan gedacht.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het zeker met je vk/gyn bespreken, kwak. Ik geloof er in dat onderliggende angsten je tijdens de bevalling kunnen tegenwerken, dus als degene die je begeleidt hiervan op de hoogte is, kan hij/zij je er misschien beter doorheen helpen.
Mijn vader was niet bepaald enthousiast toen ik vertelde misschien wel thuis te willen bevallen. 'Dat meen je toch niet?'. Waarop mijn moeder verontwaardigd uitriep dat hij er geen enkele moeite mee had dat hun eigen kinderen ook thuis zijn geboren. 'Nee,' zegt m'n vader, 'maar daar was ik gewoon bij!'
De arme man is zenuwachtig.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ook mijn ervaring Kwakz. Dat je op een punt komt dat het je allemaal niet meer uitmaakt. Naakt (of nou ja, in een badjasje) rondjes rijden op een bed langs de poliklinieken (true story)?
5 man sterk met een frons op hun hoofd met hun blik op je punani? Dat je denkt: zaag het er maar uit maar dóe wat!! Allemaal gebeurd. En ik ben echt een nogal preutse controlfreak.![]()
![]()
Maar evengoed zou ik de angst toch bespreken. Dat alleen maakt het al makkelijker lijkt me.
Konden ze de po niet onder je steken?quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik geloofde dit van tevoren niet maar t is echt zo... Tijdens mn weeenstorm moest ik naar de wc, maar ik mocht niet los vh ctg ivm mijn hartslag en die van mini, Dus moest ik op een (te kleine) po stoel....
Met zuster en man in de kamer ( achter t gordijn )... En in mn blote reet door de kamer lopen... T boeide me totaal niet meer.
daar kun je me echt voor wakker makenquote:Op zondag 28 september 2014 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gefrituurde kipsmerige ransbak!
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar kun je me echt voor wakker makenmaar goed, morgen eet ik gegrilde kip uit de oven .. dat beter??
Nou mij ookquote:Op zondag 28 september 2014 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar kun je me echt voor wakker makenmaar goed, morgen eet ik gegrilde kip uit de oven .. dat beter??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |