SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, 12dequote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord de winnaar van dit weekend.
Az wordt landskampioen. Nog maar 3 punten achter en ze kunnen zelfs Hansen 3x kloppen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord de winnaar van dit weekend.
GGMM vindt dit leukquote:Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Milan zei eerst ''Hebben jullie deze overwinning aan julliezelf te wijten''
xD
Of plan A.quote:
Als je het goed kan, waarom niet. Een mooie counterploeg vind ik leuker om te zien dan bijvoorbeeld de Barca-stijl.quote:Op zondag 28 september 2014 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Op de counter kampioen proberen te worden.Gaat nooit lukken.
Wat een onzinquote:Op zondag 28 september 2014 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Op de counter kampioen proberen te worden.Gaat nooit lukken.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-09-2014 om 18:37:09PSV geeft nieuwe dimensie aan term 'door ondergrens zakken'. Creëert na rust bijna niets, verliest Brenet met rood en de wedstrijd met 1-0. reageer retweet
VI Premium waardig.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-09-2014 om 18:37:09PSV geeft nieuwe dimensie aan term 'door ondergrens zakken'. Creëert na rust bijna niets, verliest Brenet met rood en de wedstrijd met 1-0. reageer retweet
Gaat totaal niet voor de bal.quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
100% rood tien wedstrijden schorsing
Geweldige verslaggeverquote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is gewoon zo ontzettend sloom dat hij 3 kwartier te laat komt.quote:
was dit direct rood?quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon gestrekt been. Terecht dus.quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hij raakt hem niet met zijn gestrekte been, maar met zijn knie. Gevaarlijk inkomen en geel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon gestrekt been. Terecht dus.
Het ziet er naar uit dat hij hem wel opzettelijk probeert te raken dus gewoon rood.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij raakt hem niet met zijn gestrekte been, maar met zijn knie. Gevaarlijk inkomen en geel.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon gestrekt been. Terecht dus.
Kijk de herhaling, gestrekt been boven de knie, is gewoon fucked up.quote:
Gestrekt been is hier helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 28 september 2014 18:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kijk de herhaling, gestrekt been boven de knie, is gewoon fucked up.
Natuurlijk wel. Hij komt toch vol met zijn gestrekte been op kniehoogte in en gaat totaal niet voor de bal. Rood is wel hard, maar niet onterecht.quote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gestrekt been is hier helemaal niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij komt toch vol met zijn gestrekte been op kniehoogte in en gaat totaal niet voor de bal. Rood is wel hard, maar niet onterecht.Als hij hem met zijn noppen had geraakt had je 100% gelijk. Nu is het gewoon een beetje asociaal inkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze het altijd over intentie hebben, heb je nu een goed voorbeeld. Hoef je de speler niet eerst te raken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij hem met zijn noppen had geraakt had je 100% gelijk. Nu is het gewoon een beetje asociaal inkomen.
Waaruit blijkt die intentie dan volgens jou? Hij mist een vrijwel stilstaand been.quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze het altijd over intentie hebben, heb je nu een goed voorbeeld. Hoef je de speler niet eerst te raken.
Uit het feit dat hij helemaal niet voor de bal gaat maar puur voor de man.quote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waaruit blijkt die intentie dan volgens jou? Hij mist een vrijwel stilstaand been.
Cirkelredenering. De intentie is dat hij voor de man gaat en dat blijkt uit dat hij voor de man gaat?quote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uit het feit dat hij helemaal niet voor de bal gaat maar puur voor de man.
Had wel met geel afgekund inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij hem met zijn noppen had geraakt had je 100% gelijk. Nu is het gewoon een beetje asociaal inkomen.
Nee, de intentie is dat hij niet voor de bal gaat maar de speler wil raken. Dat blijkt uit het feit dat de bal al lang weg op het moment dat hij de overtreding maakt.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cirkelredenering. De intentie is dat hij voor de man gaat en dat blijkt uit dat hij voor de man gaat?
De bal is niet "al lang weg". Brenet raakt hem nota bene bijna met zijn voet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, de intentie is dat hij niet voor de bal gaat maar de speler wil raken. Dat blijkt uit het feit dat de bal al lang weg op het moment dat hij de overtreding maakt.
Wij hebben ook een hekel aan jou.quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan mijzelf dat ik vandaag 3 Eredivisie wedstrijden heb uitgekeken
Mooi. Zolang ik mijn pepernoten foto's hier maar kwijt kanquote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hekel aan jou.
Oh. Ik hou wel van je.quote:Op zondag 28 september 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Zolang ik mijn pepernoten foto's hier maar kwijt kan
Mad jellyquote:
Altijd na europese week.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag:
20.00u Vitesse - ADO
Zaterdag:
18.30u Heracles - NAC
19.45u Cambuur - Dordrecht
19.45u Willem II - Heerenveen
20.45u Utrecht - Go Ahead Eages
Zondag:
12.30u PSV - Excelsior
14.30u AZ - FC Twente
14.30u Feyenoord - FC Groningen
16.45u Ajax - PEC Zwolle
Matig programma zeg zaterdag. Zondag is wel leuk
Cambuur v Dordt en Willem II v Heerenveen zijn leuke wedstrijden. Alleen kiezen ze uitgerekend voor de aidswedstrijden om 18:45 en 20:45quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag:
20.00u Vitesse - ADO
Zaterdag:
18.30u Heracles - NAC
Zondag:
12.30u PSV - Excelsior
14.30u AZ - FC Twente
16.45u Ajax - PEC Zwolle
Mooie zondagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag:
20.00u Vitesse - ADO
Zaterdag:
18.30u Heracles - NAC
Zondag:
12.30u PSV - Excelsior
14.30u AZ - FC Twente
16.45u Ajax - PEC Zwolle
Welke aidswedstrijd is er om 18:45 dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur v Dordt en Willem II v Heerenveen zijn leuke wedstrijden. Alleen kiezen ze uitgerekend voor de aidswedstrijden om 18:45 en 20:45.
Dan ben je ook gauw tevredenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooie zondagZaterdag ook wel leuke wedstrijden.
Heracles-NAC om 18.30quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke aidswedstrijd is er om 18:45 dan?
Ziggo Alles-in-1 Plusquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Irritant. Dacht dat het aan mijn internet lag maar dat heb ik wel uitgesloten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]Das meer dan ik heb: 90/9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 19:53:06Henk Fraser vertelde zojuist waarom er geen trema op de a hoort te staan: hij blijkt Schotse voorouders te hebben. #McFraser #vitado reageer retweet
Fan niet. Hoop wel altijd dat ze winnen, veel vrienden van me zijn voor NEC.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatst keek je ook al NEC. Ben je fan van ze?
Ja, leuk. Zit wel goed vol daarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet wel zwaar zijn. Twee enorm treurige clubs.
Als dat ten koste van Heracles gaat vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun het NEC ook wel. Zie ze eerder kampioen worden dan Roda. Vrees wel dat Roda dan promoveert via de play offs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |