Ah, lekker. Ik wou dat ik het kon. Maar ik wil ook nog eten op tijd.quote:Op zondag 28 september 2014 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
En toen was ik in slaap gevallen.
Heeft ze uit zichzelf ineens afgezegd?quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef K44S het volgende:
Nou. Daar gaat mn "date"morgen.
Had er een met die ene scharrel waar ik helaas al eerder mee gedate had.
En ik denk dat ze fok heeft gelezen want ze heeft me ge fz
Eerst een stukje hardlopen, daarna lekker warme choco en filmpjequote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Ik ben aan het lezen en chips aan het etenquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst een stukje hardlopen, daarna lekker warme choco en filmpje
Ik heb geen warme choco en de AH is net dicht hierquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij het er ook al een hele dagtocht opzitten.quote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan het lezen en chips aan het eten.
Klinkt goedquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, goddommequote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij het er ook al een hele dagtocht opzitten.
Ik vrees dat de praktijk anders werkt.quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
Kijk van Geel, zo doe je zaken.
Guidetti en Ondaan binnenhalen en Mulder voor 4 miljoen verkopen.
Moet je je legitimeren bij het afhalen?quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goddomme. En nu kan ik binnenkort weer terug voor m'n ID-kaart. Aanvragen en vijf dagen later ophalen. Bam, 100 euro aan reiskosten. Teringzooi.
Gewoon gelijk wat mini-meets tussendoor plannen op elk station en er het beste van maken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goddomme. En nu kan ik binnenkort weer terug voor m'n ID-kaart. Aanvragen en vijf dagen later ophalen. Bam, 100 euro aan reiskosten. Teringzooi.
Waar moet jij helemaal heen om bij een gemeentehuis te komen?quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het moet hoe dan ook, ik heb m'n ID-kaart nodig voor de vakantie eind oktober. Ik hoop dat ik de ambtenaar over kan halen dat m'n vader of moeder de kaart voor mij aan mag vragen... Dat scheelt me een hoop geld. Die kaart kost ook al 50 euro.quote:Op zondag 28 september 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Moet je je legitimeren bij het afhalen?
Ik woon en werk in België, maar sta ingeschreven in Enschede.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar moet jij helemaal heen om bij een gemeentehuis te komen?
Erm...je woont Belgie, kun je je ID of paspoort niet afhalen bij de ambassade in Brussel, of desnoods in Den Haag?quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat scheelt iig een hele hoop geld qua reizen. Ik ga morgen met de gemeente bellen en als ik het bij de ambassade in Brussel kan regelen, dan zou ik heel blij zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...je woont Belgie, kun je je ID of paspoort niet afhalen bij de ambassade in Brussel, of desnoods in Den Haag?
Kun je niet zodra in je in NL bent met een kortingskaart reizen?quote:
Sta je ingeschreven in België? Anders kan dat namelijk niet...quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat scheelt iig een hele hoop geld qua reizen. Ik ga morgen met de gemeente bellen en als ik het bij de ambassade in Brussel kan regelen, dan zou ik heel blij zijn.
Volgens mij duurt het nog even voordat ze 65+ isquote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je niet zodra in je in NL bent met een kortingskaart reizen?
Daar wil ik dus naar informeren. Een retourtje Brussel kost 10 euro. Da's nogal een verschil met naar Nederland knallen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, spuit 11
Maar dan denk ik nog steeds dat je de kaart in Belgie op moet kunnen halen eigenlijk, ik heb mijn paspoort ook hier kunnen krijgen, en ik sta hier ook niet officieel ingeschreven.
Nogmaals, welke korting?quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je niet zodra in je in NL bent met een kortingskaart reizen?
Hoe in België ingeschreven? Als inwoner? Of als werkende?quote:Op zondag 28 september 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Sta je ingeschreven in België? Anders kan dat namelijk niet...
Ai, dat maakt het lastig. Als je in Belgie ingeschreven stond had je hem via de ambassade opgestuurd kunnen krijgen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon en werk in België, maar sta ingeschreven in Enschede.
NS kortingskaart? Scheelt 40%.quote:Op zondag 28 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik dus naar informeren. Een retourtje Brussel kost 10 euro. Da's nogal een verschil met naar Nederland knallen.
[..]
Nogmaals, welke korting?
[..]
Hoe in België ingeschreven? Als inwoner? Of als werkende?
Ik sta niet ingeschreven in Malta, maar ik heb een paspoort met "ondertekend door de ambassadeur te Valleta" eropquote:Op zondag 28 september 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Sta je ingeschreven in België? Anders kan dat namelijk niet...
Ik bel morgen de gemeente wel. Ik snap oprecht niet waarom het in het huidige tijdperk allemaal nog zo fucking lastig moet zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat maakt het lastig. Als je in Belgie ingeschreven stond had je hem via de ambassade opgestuurd kunnen krijgen.
Nee, dat kost klauwen met geld, zo vaak reis ik niet met de trein.quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
NS kortingskaart? Scheelt 40%.
Ik bedoel op het adres waar je werkt en zo goed als ook woont (toch?).
Volgens mij is dat helemaal niet meer van toepassing. Het is EU, vrij woon- en werkverkeer. Je hoeft je niet meer officieel te registreren als inwoner binnen de EU.quote:Op zondag 28 september 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat maakt het lastig. Als je in Belgie ingeschreven stond had je hem via de ambassade opgestuurd kunnen krijgen.
Is 50 euro per jaar. Dat heb jij er vervolgens met 2 keer reizen er al uit.quote:Op zondag 28 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kost klauwen met geld, zo vaak reis ik niet met de trein.
En ja, ik sta wel als werkende ingeschreven in België en er wordt ook belasting voor mij betaald en zulks. Nou ja, ik zal morgen wel bellen en dan hoor ik het vanzelf.
Daar zat ik ook aan te denken. Als je maar ergens geregistreerd staat, dat hoeft niet te zijn in het land waar je werkt.quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet meer van toepassing. Het is EU, vrij woon- en werkverkeer. Je hoeft je niet meer officieel te registreren als inwoner binnen de EU.
Dan hebben ze dat tarief aangepast... Maar goed, we zien welquote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Is 50 euro per jaar. Dat heb jij er vervolgens met 2 keer reizen er al uit.
Daar moet je je voor laten behandelenquote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom moest ik bij TT hieraan denken:
Visum? Heb je er ook bij verteld dat je tegelijkertijd je inentingen tegen malaria en gele koorts heb moeten nemen?quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Als je maar ergens geregistreerd staat, dat hoeft niet te zijn in het land waar je werkt.
Mijn zusje vroeg gisteren nog hoe ik mijn visum geregeld had. Dat was wel aandoenlijk.
Ja, het is een trauma denk ik.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef STING het volgende:
[..]
Daar moet je je voor laten behandelen
Ja en dat voor ik aan het werk mocht, ik eerst twee weken in quarantaine moest en zo.quote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Visum? Heb je er ook bij verteld dat je tegelijkertijd je inentingen tegen malaria en gele koorts heb moeten nemen?
Dat is puur een geldkwestie. Ik heb het overigens ook gehad in die paar maanden in België. En dan te bedenken dat ik nog geen 300 meter over de grens woonde.quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bel morgen de gemeente wel. Ik snap oprecht niet waarom het in het huidige tijdperk allemaal nog zo fucking lastig moet zijn.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is een trauma denk ik.
Ik moet hem ook nog steeds nodig eens kopen. 40 euro om even een weekendje naar mijn ouders te gaan vind ik eigenlijk ook wat veel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat tarief aangepast... Maar goed, we zien wel. Eerst maar eens informeren morgen. Dan kan ik donderdag naar Brussel reizen en dan hoop ik dat m'n kaart voor 22 oktober klaar is
.
Waarschijnlijk net zo erg als voor families die een vader, zus of oom verliezenquote:'Het is heel erg, want allemaal kleine kinderen staan vooraan om het goed te zien. En daar rijdt de truck zo recht op in. Ik kan me niet voorstellen hoe dat is voor de families.'
Toen ik het vanmiddag las zat ik echt zo van whut? Maar achteraf zag ik wat beelden en snap niet dat ze het publiek zo dichtbij hebben laten staan met alleen wat simpele dranghekken ervoor. Achterlijke organisatie.quote:Op zondag 28 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo erg als voor families die een vader, zus of oom verliezen.
Dat is ook zo. Maar het getuigt ook wel van weinig verstand bij de toeschouwers, hoor. Ik zou bijvoorbeeld nooit op zo'n plaats gaan staan. Ik was waarschijnlijk al omgedraaid wanneer ik zou zien hoe e.e.a. georganiseerd was. Maar ja, achteraf makkelijk praten.quote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik het vanmiddag las zat ik echt zo van whut? Maar achteraf zag ik wat beelden en snap niet dat ze het publiek zo dichtbij hebben laten staan met alleen wat simpele dranghekken ervoor. Achterlijke organisatie.
Neemt niet weg dat het zeer triest is.
Een biertje drinken in Arnhem?quote:Op zondag 28 september 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
Wat zal ik aankomend weekend doen?
3 dagen toch? Of was dat nog niet dit weekend?quote:Op zondag 28 september 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
Wat zal ik aankomend weekend doen?
Nee, ik weet niet precies meer wat ik had getypt. Maar het was in de zin van "Of ze nog wel zin had-ingrappigecontext"quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heeft ze uit zichzelf ineens afgezegd?
Dat is ook zo, maar ergens denk je daar niet zo 1-2-3 over na. Je denkt een evenement, wat kan er mis gaan. Bij Pukkelpop dacht ook niemand dat het mis kon gaan in 2011. En dan noem ik maar even wat.quote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar het getuigt ook wel van weinig verstand bij de toeschouwers, hoor. Ik zou bijvoorbeeld nooit op zo'n plaats gaan staan. Ik was waarschijnlijk al omgedraaid wanneer ik zou zien hoe e.e.a. georganiseerd was. Maar ja, achteraf makkelijk praten.
Kunnen jullie mooi 3 dagen in bed doorbrengen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
3 dagen toch? Of was dat nog niet dit weekend?
Verpest de romantiek nou niet zo. Vanmiddag al met je verhalen over condooms, en nu dit weer...quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Kunnen jullie mooi 3 dagen in bed doorbrengen.![]()
Ik vind Pukkelpop niet helemaal te vergelijken met wat in Haaksbergen gebeurd is. Gewoon echt collectieve domheid, met een hoog Darwin gehalte.quote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ergens denk je daar niet zo 1-2-3 over na. Je denkt een evenement, wat kan er mis gaan. Bij Pukkelpop dacht ook niemand dat het mis kon gaan in 2011. En dan noem ik maar even wat.
Snap ook niet heel goed dat de beelden gewoon zo het internet op gegooid worden...
Op Nu.nl staat er wel bij vermeld dat het schokkende beelden zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ergens denk je daar niet zo 1-2-3 over na. Je denkt een evenement, wat kan er mis gaan. Bij Pukkelpop dacht ook niemand dat het mis kon gaan in 2011. En dan noem ik maar even wat.
Snap ook niet heel goed dat de beelden gewoon zo het internet op gegooid worden...
Dit weekend duurt nog.... 5 uur ?quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen idee wat ik ga doen dit weekend. Ik ga wel halloween vieren in walibi, maar dat duurt nog even.
En een ramptoerist als ik wil die beelden nu eenmaal zien.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Op Nu.nl staat er wel bij vermeld dat het schokkende beelden zijn.
Maar omdat die video's er bij staan, geeft het de "lezer" en kick... dus dat is dan weer een klik.... klik is weer aantal kliks voor de website .... ga maar door.
Kloptquote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
3 dagen toch? Of was dat nog niet dit weekend?
Sorry twi.quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Verpest de romantiek nou niet zo. Vanmiddag al met je verhalen over condooms, en nu dit weer...
Dit dus.quote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een ramptoerist als ik wil die beelden nu eenmaal zien.
Als je dan over organisatie spreekt ben ik met je eens. De toeschouwers gaan er ergens vanuit dat het goed geregeld is.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Pukkelpop niet helemaal te vergelijken met wat in Haaksbergen gebeurd is. Gewoon echt collectieve domheid, met een hoog Darwin gehalte.
Ik zal het voorstellenquote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Een toeschouwer met verstand weet dat dranghekken echt geen blijk van goed geregeld is... Het is echt sneu wat daar gebeurd is, maar de toeschouwers, de organisatie en de bestuurders van die monstertrucks zijn allen niet bijster slim geweest. Ik denk zelfs dat de meeste blaam nog wel de bestuurders van de monstertrucks treft, zij weten als geen ander hoe onvoorspelbaar die dingen kunnen zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je dan over organisatie spreekt ben ik met je eens. De toeschouwers gaan er ergens vanuit dat het goed geregeld is.
Het is debiel, zoiets organiseren in zo'n kleine ruimte met zo'n kleine afzetting....quote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een ramptoerist als ik wil die beelden nu eenmaal zien.
Nah ik maak me er ook niet druk om maar het wel een triest iets. Zeker omdat het gemakkelijk voorkomen had kunnen worden.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een gevoelloze kuthoer, maar ik maak me echt niet druk over zulke dingen en verbaas me er altijd over wat voor drama andere mensen ervan maken.
Klinkt als een prima weekend.quote:
Dan zou het grote gedeelte van Nederland allemaal kuthoeren zijn, want nu is het dan redelijk "dichtbij", maar als het zou gebeuren in Amerika, dan kraait er geen haan naar en stond het bij nu.nl in het kopje "overige"quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een gevoelloze kuthoer, maar ik maak me echt niet druk over zulke dingen en verbaas me er altijd over wat voor drama andere mensen ervan maken.
Awesomequote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is debiel, zoiets organiseren in zo'n kleine ruimte met zo'n kleine afzetting....![]()
Oh, en zoals ik het lees kun je je ID-kaart of paspoort zelfs in Antwerpen ophalen, Samzz
http://www.rijksoverheid.(...)en-in-het-buitenland
http://wetten.overheid.nl/BWBR0035532/geldigheidsdatum_28-09-2014
He, Yats. Ik ga je advies op volgen, en niet daten met de scharrel waar ik een tijdje geleden over getypt had.quote:
Ik maak me er ook niet druk over eigenlijk, ik vind het vooral een dom ongeluk dat makkelijk voorkomen had kunnen worden met wat gezond verstandquote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Myraela het volgende:
Dat laatste is overduidelijk jaquote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah ik maak me er ook niet druk om maar het wel een triest iets. Zeker omdat het gemakkelijk voorkomen had kunnen worden.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef K44S het volgende:
[..]
He, Yats. Ik ga je advies op volgen, en niet daten met de scharrel waar ik een tijdje geleden over getypt had.
Was voor mij met 1 1/2 week geregeldquote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome. Ga ik dat doen. Ik hoop alleen dat ze met enkele weken ongeveer 2 á 3 weken bedoelen
.
Heb jij een hamer, om me zelf voor de kop te slaan?quote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]Eerst aan jezelf werken, en dan verder kijken.
Waar moet de hamer heen? Een schop werkt beter overigens.quote:Op zondag 28 september 2014 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Heb jij een hamer, om me zelf voor de kop te slaan?![]()
Anders doen we een schoen met stalen neuzen. Geef je me daar een flinke trap mee.quote:Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Waar moet de hamer heen? Een schop werkt beter overigens.
Nu vraag ik me toch af waar jij een hamer voor nodig hebt?quote:Op zondag 28 september 2014 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Heb jij een hamer, om me zelf voor de kop te slaan?![]()
Dat zou mooi zijn. Een retourtje Antwerpen kost me maar zes euro.quote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was voor mij met 1 1/2 week geregeld
Die heb ik ook wel liggen. Maar advies werkt wellicht ook wel.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders doen we een schoen met stalen neuzen. Geef je me daar een flinke trap mee.
Om me zelf voor de klop te slaan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af waar jij een hamer voor nodig hebt?
Dat advies mag natuurlijk ook.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel liggen. Maar advies werkt wellicht ook wel.
quote:Paspoort (18 jaar en ouder): 131,10 euro - 10 jaar geldig
Zakenpaspoort (18 jaar en ouder): 131,10 euro - 10 jaar geldig
Nederlandse identiteitskaart (18 jaar en ouder): 118,25 euro - 10 jaar geldig
Paspoort (jonger dan 18 jaar): 115,20 euro - 5 jaar geldig
Nederlandse identiteitskaart (jonger dan 18 jaar) : 93,65 euro - 5 jaar geldig
Noodpaspoort : 46,60 euro beperkte geldigheidsduur
Om een verhaal kort te maken:quote:
Ik schrik er oprecht van... Ik hoop dat het een typfout isquote:
Sinds 1 december 2013 geloof ik, omdat ze toen van 5 jaar geldig naar 10 zijn gegaan en de vingerafdruk erbij (die je niet mag weigeren, heb ik geprobeerd).quote:
Aanlokkelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Aaah zo. Dus eigenlijk heb jij in dit geval je scharrel gefriendzoned door te praten over je ex en te laten blijken dat je er nog niet klaar mee was?quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Om een verhaal kort te maken:
K44S had gedate met een meisje..... K44S is net een wijf(dus wispelturige).
EX K44S heeft nieuwe vriend, en K44S schrikt hier van ( blijkbaar nog STEEDS niet over ex heen ).
K44S verteld dit aan scharrel ( waar hij dus dan nog steeds een zwak voor heeft ).
Scharrel toont medelij, K44S denkt: Hmm... Wie weeet wil scharrel nog wel eens daten.
Maar helaas.
Achteraf maar beter ook denk ik.
Mijn huidige ID kaart kostte me 45 euroquote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze iig 10 jaar geldig, ipv bijna even duur maar half zo lang geldig.
Mwah...Kan bestquote:
is dat niet weer ongedaan gemaakt die vingerafdruk? te privacygevoelig oid?quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds 1 december 2013 geloof ik, omdat ze toen van 5 jaar geldig naar 10 zijn gegaan en de vingerafdruk erbij (die je niet mag weigeren, heb ik geprobeerd).
Vreemd, ID kaart is hier 52,95...quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds 1 december 2013 geloof ik, omdat ze toen van 5 jaar geldig naar 10 zijn gegaan en de vingerafdruk erbij (die je niet mag weigeren, heb ik geprobeerd).
Ze heeft me gefriendzoned terwijl ik dacht dat er nog wel wat te halen viel.quote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Aaah zo. Dus eigenlijk heb jij in dit geval je scharrel gefriendzoned door te praten over je ex en te laten blijken dat je er nog niet klaar mee was?
Mijn paspoort kostte me hier slechts 57 euro, vanwaar deze debiele prijzen?quote:
Je mag weigeren, maar dan is het ding alleen in NL geldig en kan je er alsnog niet mee op vakantie ofzoiets raars, want voor mij toen geen optie was.quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef perro. het volgende:
[..]
is dat niet weer ongedaan gemaakt die vingerafdruk? te privacygevoelig oid?
Ik denk echt dat jij dit juist gedaan hebt...quote:Op zondag 28 september 2014 19:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze heeft me gefriendzoned terwijl ik dacht dat er nog wel wat te halen viel.
Want het was een lang en toch wel "intiem"gesprek.
Maar goed, dat zou dus morgen zijn, maar gaat nu niet door. Puur omdat ik geen vrienden kan zijn met dames waar ik wat voor heb gevoeld
Wat is ditquote:en een recente verklaring van woonst met historiek;
Zijn het niet de prijzen als je het in Antwerpen wilt halen?quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huidige ID kaart kostte me 45 euro. En in de brief die ik gehad heb staat 50 euro
.
Er iets aan veranderen kan toch nietquote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij dit juist gedaan hebt...
Oh ja verrek, in mijn hoofd waren ze veel duurder, maar heb even op de website van de gemeente gekeken en daar staat 70 euro voor een paspoort.quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huidige ID kaart kostte me 45 euro. En in de brief die ik gehad heb staat 50 euro
.
Dubbel zoveel is gewoon achterlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn het niet de prijzen als je het in Antwerpen wilt halen?
Ik kan me namelijk herinneren dat destijds mijn ID ook duurder was in Duitsland.
http://www.rijksoverheid.(...)vingerafdrukken.htmlquote:Op zondag 28 september 2014 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag weigeren, maar dan is het ding alleen in NL geldig en kan je er alsnog niet mee op vakantie ofzoiets raars, want voor mij toen geen optie was.
Een geschiedenis van de plaatsen waar je gewoond hebt geloof ik.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dubbel zoveel is gewoon achterlijk.
Alhoewel die paspoorten/rijbewijzen centraal worden verwerkt/gemaakt kan elke gemeente zijn eigen prijs vragen, en ja, daar zit heel veel verschil tussen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja verrek, in mijn hoofd waren ze veel duurder, maar heb even op de website van de gemeente gekeken en daar staat 70 euro voor een paspoort.
Er is nu gelukkig wel een max. prijs voor het rijbewijs. Alle beetjes helpenquote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel die paspoorten/rijbewijzen centraal worden verwerkt/gemaakt kan elke gemeente zijn eigen prijs vragen, en ja, daar zit heel veel verschil tussen.
Nouja, dit was bij 'mijn' gemeente, waar ik de vorige ook gehaald heb. Dus dat heb ik gewoon verkeerd onthouden.quote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel die paspoorten/rijbewijzen centraal worden verwerkt/gemaakt kan elke gemeente zijn eigen prijs vragen, en ja, daar zit heel veel verschil tussen.
Ik zou echt niet weten waar ik dat allemaal vandaan moet toverenquote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een geschiedenis van de plaatsen waar je gewoond hebt geloof ik.
HistoriekWat een woord
Daarom, niet ophalen bij gemeente, maar bij ambassade.quote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's mooi.quote:Op zondag 28 september 2014 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er is nu gelukkig wel een max. prijs voor het rijbewijs. Alle beetjes helpen
"Ik heb al geboekt, ma." Should do the trick....quote:Op zondag 28 september 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar ik dat allemaal vandaan moet toveren. Godsamme, wat een gedoe weer
.
Begint m'n ma ook nog te zeuren dat het zo leuk zou zijn wanneer ik 26 oktober thuis ben omdat m'n zusje en haar verloofde dan naar Australië vertrekken. Ik kan daarna toch op vakantie gaan. Het is mooi, m'n collega gaat eind van de maand weg, het is maar afwachten of ik dan nog vakantie kan krijgen. Ik ga mooi eind oktober. Ik kan er ook niks aan doen dat ze het dan plannen. Tering hé, ik word hier zo chagrijnig van.
Oh, dan moet ze nog best lang blijven voor zo'n operatie. Tegenwoordig is dat toch allemaal maar 1-2 dagen na operatie en klaar. Nja komt vast goedquote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Mam is er zo goed als klaar voor en morgen wordt ze om 6 uur wakker gemaakt voor de operatie. En als alles meezit mag ze vrijdag weer naar huis
Wot wot, operatie?quote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Mam is er zo goed als klaar voor en morgen wordt ze om 6 uur wakker gemaakt voor de operatie. En als alles meezit mag ze vrijdag weer naar huis
Knieoperatie is altijd wat lastiger maar vanwege de geschiedenis en dergelijke zaken houden ze haar die 5 dagen in het ziekenhuis. Komt allemaal wel in orde heb ik het ideequote:Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dan moet ze nog best lang blijven voor zo'n operatie. Tegenwoordig is dat toch allemaal maar 1-2 dagen na operatie en klaar. Nja komt vast goed
Zeg daar maar eens nee tegenquote:
Yats, dat is mijn taak.quote:
Die zijn inmiddels al afgepakt.quote:Op zondag 28 september 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Anders worden je pijl en boog afgenomen?
Sorry, ik laat jou weer jouw werk doen. Ik wacht nog op die pijl en boogquote:
Wat heeft dat kussen je misdaan dan?quote:Op zondag 28 september 2014 19:59 schreef K44S het volgende:
Van die momenten dat je een kussen wil pakken, en daar keihard in wil schreeuwen.
Schreeuw ik sowieso nog de hele buurt bij elkaar .... -markt stem-
Niet teruggekust?! Hi ha ho wat flauwquote:Op zondag 28 september 2014 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft dat kussen je misdaan dan?
hahahaquote:Op zondag 28 september 2014 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft dat kussen je misdaan dan?
Tuurlijk moet je dokken, want denk je nuquote:Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
ID kaart vernieuwen was toch een tijdje gratis? Of hebben die mensen nou uiteindelijk wel moeten dokken?
Gratis? in Nederland? Wat ben je toch ook grappigquote:Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
ID kaart vernieuwen was toch een tijdje gratis? Of hebben die mensen nou uiteindelijk wel moeten dokken?
Jeetje, best lang. Sterkte voor morgen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Klopt, maar dat is uiteindelijk teruggedraaid.quote:Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee dat was toch zo.quote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dokken, want denk je nu.
Klopt, maar dat is zo snel weer teruggedraaid als dat het ingevoerd is.quote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat was toch zo.Onder het mom van 'als de overheid het je verplicht, kunnen ze er niet zoveel geld voor vragen'. http://www.nu.nl/binnenla(...)oet-gratis-zijn.html
Ja klopt, zie edit.quote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is zo snel weer teruggedraaid als dat het ingevoerd is.
*geeft een knuffel*quote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel janken, serieus. Maar goed, komt wel goed, lalala en zulks
Ach, dat gedoe met die ID-kaart, dat kan natuurlijk niet makkelijk maar moet moeilijk. Dan komt m'n ma zeiken dat ik de 26e wel thuis moet zijn omdat m'n zusje dan naar Australië vertrekt met d'r verloofde en ze maken dan ook bekend wanneer ze gaan trouwen en zo. Maar ik ben dan dus gewoon op vakantie. En als klap op de vuurpijl kost een nieuwe ID-kaart 120 euro, echt het bedrag wat ik kan missen naast de kosten voor de vakantie en de DA kosten voor Rio.quote:
Arme straw, ook voor jou een knuffel.quote:
quote:
Net weer salaris gehad.quote:
Kroelen op de bank, tegen elkaar aanquote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Arme straw, ook voor jou een knuffel.
Ik wil eigenlijk de hele avond knuffelen nu, maar ja
Doe maar duurquote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Net weer salaris gehad.![]()
O wacht dat heb ik gisteren half opgezopen...Met 10 euro voor een biertje gaat het snel.
Nou ja opzich, het was dan ook een liter.quote:
Kreeg je een vat ?quote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Net weer salaris gehad.![]()
O wacht dat heb ik gisteren half opgezopen...Met 10 euro voor een biertje gaat het snel.
En ze wisten dat je op vakantie ging?quote:Op zondag 28 september 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat gedoe met die ID-kaart, dat kan natuurlijk niet makkelijk maar moet moeilijk. Dan komt m'n ma zeiken dat ik de 26e wel thuis moet zijn omdat m'n zusje dan naar Australië vertrekt met d'r verloofde en ze maken dan ook bekend wanneer ze gaan trouwen en zo. Maar ik ben dan dus gewoon op vakantie. En als klap op de vuurpijl kost een nieuwe ID-kaart 120 euro, echt het bedrag wat ik kan missen naast de kosten voor de vakantie en de DA kosten voor Rio.
*stapt nu meteen de auto in*quote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kroelen op de bank, tegen elkaar aan
Nee. Maar daarentegen wist ik ook niet dat ze 26e wilden vertrekken. Die info kwam toen ik zei dat ik op vakantie wil gaan eind oktober.quote:Op zondag 28 september 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ze wisten dat je op vakantie ging?
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja opzich, het was dan ook een liter.
Ja oke, dacht al:Misschien zit je in Duitsland.quote:
Nee volgend weekend pas.quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja oke, dacht al:Misschien zit je in Duitsland.
Smooth.quote:Op zondag 28 september 2014 20:24 schreef K44S het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)252F5hhy%3B367%3B261
Beste joker die ooit heeft geleeft ( naar mening)quote:
Wie zegt dat ik mooi ben?quote:Op zondag 28 september 2014 20:24 schreef K44S het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)252F5hhy%3B367%3B261
Je bedoeld slaap pillen ?quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Heath Ledger, zijn mooie bruine ogen
*zucht* Stomme drugs ook altijd! Bah!
Lola!quote:
Dat zijn ook drugs. Net als alcohol en genoeg andere dingen waar mensen een overdosis van nemen.quote:
Goeie, plaatje als bewijs ?quote:
Dat kan ook gewoon online, zo heb ik de mijne aangevraagd voor een vakantie naar Canadaquote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Het eerste wat ik doe wanneer ik weer in NL ben, is een Creditcard aanvragen, goddomme, je bent echt gehandicapt zonder.
Hahahahahahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2014 20:31:56 ]
quote:Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Oh, dan ga ik dat van de week maar eens doen... Nondeju, eigenlijk kan je niks zonder zo'n dingquote:Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon online, zo heb ik de mijne aangevraagd voor een vakantie naar Canada
De verwachtingen van mannen... Zo aandoenlijkquote:
Haha, had het ook nooit verwachtquote:
Heerlijkquote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha, had het ook nooit verwacht.
Wel lekker weekend gehad ?
Oh ja, wij mannen zijn zo aandoenlijkquote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwachtingen van mannen... Zo aandoenlijk.
Heel schattig jaquote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, wij mannen zijn zo aandoenlijk
Vooral jij barb.quote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rustig, de Zaterdag was wat vreemd : 2e helft voetbal gespeeld, was ik mn voetbalschoenen vergeten....quote:
Dat was wel een goede grap.quote:Op zondag 28 september 2014 20:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Rustig, de Zaterdag was wat vreemd : 2e helft voetbal gespeeld, was ik mn voetbalschoenen vergeten..... We hebben dik gewonnen ( ook een wonder.. ).
Sushi besteld ( ik had bestelling via thuisbestapp gedaan, en bij de opmerking neer gezet: Graag een goeie grap ).
Dus wij wacht .....wachten ( 30 min later ) bellen :
"ja waar blijft onze sushi"
Sushi tent : "sushi ? ...... dacht dat dat een grap was !".
Wij : ".....![]()
![]()
![]()
".
Dus ja... was een raar weekend.
Op het moment voel ik me vooral meesterlijk geweldigquote:
Wat nu weer?quote:
Ik zeg :"Wat eens oss..... "quote:
Knap voetballen zonder voetbalschoenenquote:Op zondag 28 september 2014 20:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Rustig, de Zaterdag was wat vreemd : 2e helft voetbal gespeeld, was ik mn voetbalschoenen vergeten..... We hebben dik gewonnen ( ook een wonder.. ).
Sushi besteld ( ik had bestelling via thuisbestapp gedaan, en bij de opmerking neer gezet: Graag een goeie grap ).
Dus wij wacht .....wachten ( 30 min later ) bellen :
"ja waar blijft onze sushi"
Sushi tent : "sushi ? ...... dacht dat dat een grap was !".
Wij : ".....![]()
![]()
![]()
".
Dus ja... was een raar weekend.
quote:Op zondag 28 september 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het moment voel ik me vooral meesterlijk geweldig
quote:Op zondag 28 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Oh ja hoor... De eerste 'Deze kaars brandt' afbeeldingen op Facebook gaan alweer rond.
Al staat er 'Deze kaars brand'.
Gelukkig had een maatje nog een stel schoenen bij zich.quote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knap voetballen zonder voetbalschoenen
Hier gezellig weekend gehad, zaterdag wezen shoppen (niet geslaagd)
vandaag appels wezen plukken bij de boer, appelmoes gemaakt en pannenkoeken gebakken
lekker burgelijk saai maar ach
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard nietquote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
nice, nog wat andere dingen 'geboard' of dat niet?
Niets verwachten is beter.quote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwachtingen van mannen... Zo aandoenlijk.
Die ga ik van de week maken..quote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig had een maatje nog een stel schoenen bij zich.
Geen appeltaart die je maar al te graag wil delen ?
Gewoon gezellig. Hoewel het afscheid wel weer wat awkward was...quote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar het was wel gewoon gezellig weer, of meer awkward?
Volgens mij probeert K44S, LoLa te hosselen het hof te maken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig had een maatje nog een stel schoenen bij zich.
Geen appeltaart die je maar al te graag wil delen ?
Waarom uiteraard niet..? Is het nu dan echt over? Ik heb niks meegekregen van hoe gisteren was afgelopen...quote:
Ik stuur je me adres wel door. Wil je vast wel een stuk op sturenquote:
Ja weet ik veel.quote:Op zondag 28 september 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij probeert K44S, LoLa te hosselen het hof te maken.
[..]
Waarom uiteraard niet..? Is het nu dan echt over? Ik heb niks meegekregen van hoe gisteren was afgelopen...
O, mijn excuses voor het vragen.quote:
Hhaha, nee, niet mijn intensie.quote:Op zondag 28 september 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij probeert K44S, LoLa te hosselen het hof te maken. :P
[..]
Waarom uiteraard niet..? Is het nu dan echt over? Ik heb niks meegekregen van hoe gisteren was afgelopen...
Ja, echtquote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ging het? Niet awkward?quote:
Tja gewoon leuk. Wakeboarden enzo, gezellig. Redelijk spontaan gedaan ook eigenlijk. Ze moest alleen op tijd weg om een vriendin van vliegveld op te halen.quote:
Ik had het niet perse over daten hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Hhaha, nee, niet mijn intensie.
Na dat laatste scharrel verhaal, ben ik voorlopig klaar met het date gedoe en zo. ( sta er wel voor open maar ben er voorlopig genoeg op mn hart getrapt) .
Voorlopig richten op parttime werk en ( hopelijk ) mn aankomende studie.
Pessimist.quote:
Je mag niet liegenquote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het niet perse over daten hoor.
Nee Fas, foei.quote:
Wat dan wel???quote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het niet perse over daten hoor.
Vrij weinig kleding ja.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 28 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Vakantie is geboekt. Oh, hoe awesome
.
Goeie vraag.quote:
Verklaar u nader.quote:
Waar heenus ?quote:Op zondag 28 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Vakantie is geboekt. Oh, hoe awesome
.
Samen een appeltaart bakken.quote:
Hier gaan we het nog even over hebben later, jongedame.quote:
Nou, wat verassend.quote:
Geen goed ideequote:
quote:
Sneaky Samzz gaat naar het mooie Malta om boefje Barb te ontmoeten.quote:
Uhuhquote:Op zondag 28 september 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier gaan we het nog even over hebben later, jongedame.
Ookquote:Op zondag 28 september 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen goed idee
[..]Ga je Barb opzoeken?
Nee, dat zou wel heel optimistisch zijnquote:
quote:
Hoezo niet ?quote:Op zondag 28 september 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen goed idee
[..]Ga je Barb opzoeken?
Mag ik mee ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn keuken..quote:
Jouw keuken = ok.....jouw gebied.quote:Op zondag 28 september 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn keuken..
Mijn manier..
Maar ik ben dan ook helemaal niet gewend dat mannen kunnen koken enzo.. vorige week zondag is er voor het eerst in jaren weer eens voor mij gekookt.. ook wel eens leuk...
Nee.quote:Op zondag 28 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
Zullen we kaneel vragen om de lijst vast te updaten?![]()
Verre van. Ik heb weinig te klagen.quote:
Ok, dan doen we dat al je terug bent.quote:
Nah, doe het liever gewoon zelfquote:Op zondag 28 september 2014 21:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Jouw keuken = ok.....jouw gebied.
Jouw manieren = ok... koken kan ik niet, gelukkig is het bakken.
Het gaat er om dat we samen bakken he
Goed goed, geniet ik wel van een biertje op de bank met een stuk appeltaart.quote:Op zondag 28 september 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah, doe het liever gewoon zelf
iets uit handen geven.. zo moeilijk
Logisch toch? Natuurlijk kan het op liefdesvlak beter, maar dat komt ooit wel.quote:Op zondag 28 september 2014 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zelf ook ziet.
Ook niet.quote:Op zondag 28 september 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok, dan doen we dat al je terug bent.
Samen in de keuken is wel gezellig, maar alleen als ik het meeste werk mag doen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind samen koken of bakken wel leuk.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef Myraela het volgende:
En als die niet helpt dan loop ik gewoon met druipende lepels naar hem toe omdat hij wel moet proeven.
Mooi zo ik zal het je recept even pmen, succes met bakkenquote:Op zondag 28 september 2014 21:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed goed, geniet ik wel van een biertje op de bank met een stuk appeltaart.
Hoe moet ik terugbetalen ?:7
Nouja logisch... er was een periode dat het leek alsof je dat zelf niet meer zo zag.quote:Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch? Natuurlijk kan het op liefdesvlak beter, maar dat komt ooit wel.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch? Natuurlijk kan het op liefdesvlak beter, maar dat komt ooit wel.
Ik sta het liefste alleen in de keuken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen in de keuken is wel gezellig, maar alleen als ik het meeste werk mag doen.
Ben net als LoLa, dingen uit hangen geven is moeilijk.
Oh, ik geef koken graag uit handen, zo goed kan ik het nietquote:Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen in de keuken is wel gezellig, maar alleen als ik het meeste werk mag doen.
Ben net als LoLa, dingen uit hangen geven is moeilijk.
Ik ook, behalve dat ik superklungelig benquote:Op zondag 28 september 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind samen koken of bakken wel leuk.
Ik ook, als diegene het kanquote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik geef koken graag uit handen, zo goed kan ik het niet.
+1quote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik geef koken graag uit handen, zo goed kan ik het niet.
Beetje gezelschap om tegen te kletsen terwijl alles opstaat is altijd wel welkomquote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta het liefste alleen in de keuken.
Ik kan een prima diepvriespizza maken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef K44S het volgende:
Ik ben goed in: spaghetti, frituursel, uitsmijters.
En br. gezond
Arme K44S.quote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zo ik zal het je recept even pmen, succes met bakken
Tja...quote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouja logisch... er was een periode dat het leek alsof je dat zelf niet meer zo zag.
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 28 september 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben net nog de visjes staan marineren. Samen de kruiden plukken, de één hakt de andere perst de limoenen, de één raspt de anders snijd de vis in stukken.Fijn.
Hebben ze hier al een tijdje.quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, ik zag net in de AH literflessen vanillecola. There is a god!
+1quote:
Je kan een diepvriespizza maken?quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan een prima diepvriespizza maken.
Bij de Jumbo zijn ze goedkoper, ouwe oplichter.quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, ik zag net in de AH literflessen vanillecola. There is a god!
Jullie zijn zo schattig samenquote:Op zondag 28 september 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben net nog de visjes staan marineren. Samen de kruiden plukken, de één hakt de andere perst de limoenen, de één raspt de anders snijd de vis in stukken.Fijn.
Wie weet ga ik het nog doen ook !quote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zo ik zal het je recept even pmen, succes met bakken
Ik kan m bevruchten ... ( denk ik )quote:
Ik kan wel koken, hoor. Redelijk goed.quote:Op zondag 28 september 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
Het kan echt niet in mijn hoofd dat er echt mensen zijn die niet kunnen koken.
Wat maakte je?quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef yats het volgende:
Ik heb eergisteren nog uitgebreid gekookt. Dat werd op prijs gesteld.
Mag mijn vriend bij jou op cursusquote:Op zondag 28 september 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
Het kan echt niet in mijn hoofd dat er echt mensen zijn die niet kunnen koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |