Ah, lekker. Ik wou dat ik het kon. Maar ik wil ook nog eten op tijd.quote:Op zondag 28 september 2014 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
En toen was ik in slaap gevallen.
Heeft ze uit zichzelf ineens afgezegd?quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef K44S het volgende:
Nou. Daar gaat mn "date"morgen.
Had er een met die ene scharrel waar ik helaas al eerder mee gedate had.
En ik denk dat ze fok heeft gelezen want ze heeft me ge fz
Eerst een stukje hardlopen, daarna lekker warme choco en filmpjequote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Ik ben aan het lezen en chips aan het etenquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst een stukje hardlopen, daarna lekker warme choco en filmpje
Ik heb geen warme choco en de AH is net dicht hierquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij het er ook al een hele dagtocht opzitten.quote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan het lezen en chips aan het eten.
Klinkt goedquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, goddommequote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij het er ook al een hele dagtocht opzitten.
Ik vrees dat de praktijk anders werkt.quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
Kijk van Geel, zo doe je zaken.
Guidetti en Ondaan binnenhalen en Mulder voor 4 miljoen verkopen.
Moet je je legitimeren bij het afhalen?quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goddomme. En nu kan ik binnenkort weer terug voor m'n ID-kaart. Aanvragen en vijf dagen later ophalen. Bam, 100 euro aan reiskosten. Teringzooi.
Gewoon gelijk wat mini-meets tussendoor plannen op elk station en er het beste van maken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goddomme. En nu kan ik binnenkort weer terug voor m'n ID-kaart. Aanvragen en vijf dagen later ophalen. Bam, 100 euro aan reiskosten. Teringzooi.
Waar moet jij helemaal heen om bij een gemeentehuis te komen?quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het moet hoe dan ook, ik heb m'n ID-kaart nodig voor de vakantie eind oktober. Ik hoop dat ik de ambtenaar over kan halen dat m'n vader of moeder de kaart voor mij aan mag vragen... Dat scheelt me een hoop geld. Die kaart kost ook al 50 euro.quote:Op zondag 28 september 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Moet je je legitimeren bij het afhalen?
Ik woon en werk in België, maar sta ingeschreven in Enschede.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar moet jij helemaal heen om bij een gemeentehuis te komen?
Erm...je woont Belgie, kun je je ID of paspoort niet afhalen bij de ambassade in Brussel, of desnoods in Den Haag?quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |