abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144982685
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144982792
Overigens voor de iets minder oudere jongeren: de TT verwijst naar een legendarische reclamecampagne voor het wolmerk uit de jaren 70 van de vorige eeuw.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144982820
:W

Wij hebben net een paar uur gewandeld, net buiten de stad. Het is hier zo mooi, en het was prachtig weer. Nog even heerlijk op een grote steen liggen kletsen.

Vanavond maken we spätzle. Voor de Duutser käsespätzle, voor mij spätzle met stoofvlees van klapstuk. Ben benieuwd hoe dat smaakt, het vlees heeft gister 10 uur liggen stoven, en viel van de botten af. Heb al het vet er vanaf geschraapt, van 1.5 kilo vlees had ik denk ik 500 gram over ofzo.
  zondag 28 september 2014 @ 15:42:57 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144983283
Ik heb voor vanavond
Gemengde salade met gebakken geitenkaas
Garnalen coctail
Oostenrijkse rundvleessoep met kaseknockerl (soort griesmeelknoedels met kaas) en bladerdeegkaasstengels
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144983376
Hier vanavond gebakken aardappeltjes met geroerbakken paksoi, gebakken champignons en zelf gepaneerde kalfsschnitzels. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_144983517
Ik dacht dat je deze bedoelde, golfer!

De chili staat hier lekker te pruttelen, ik moet nog een LLM taart maken en nog mason jars vullen met salade!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144983545
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

Wij hebben net een paar uur gewandeld, net buiten de stad. Het is hier zo mooi, en het was prachtig weer. Nog even heerlijk op een grote steen liggen kletsen.

Vanavond maken we spätzle. Voor de Duutser käsespätzle, voor mij spätzle met stoofvlees van klapstuk. Ben benieuwd hoe dat smaakt, het vlees heeft gister 10 uur liggen stoven, en viel van de botten af. Heb al het vet er vanaf geschraapt, van 1.5 kilo vlees had ik denk ik 500 gram over ofzo.
Klinkt heerlijk! :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144983569
Vanavond hutspot met chorizo :9 Nu toch nog maar ff een wandeling doen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 september 2014 @ 15:53:55 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144983670
Eerst even de laatste 26km van het WK fietsen kijken en de finale van de Ryder Cup. Vanavond maar een rondje lopen :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144984425
quote:
3s.gif Op zondag 28 september 2014 15:26 schreef golfer het volgende:
Overigens voor de iets minder oudere jongeren: de TT verwijst naar een legendarische reclamecampagne voor het wolmerk uit de jaren 70 van de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Leuk om zulke oude advertenties te zien O+

Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar tegenwoordig zit ik pas lekker als ik op zondag het huis aan kant gemaakt heb. Ik vind dat gewoon ontspannend. Ik word nog eens een echte huisvrouw ;)
pi_144985529
Poeh. Ik hoorde net allerlei gillende sirenes. Best wel heel veel, dus even kijken wat er gebeurd is, is er tijdens een evenement in Haaksbergen een monstertruck het publiek ingereden. :{ Er liggen mensen op straat, gewonden, reanimaties.

http://www.tubantia.nl/re(...)haakbergen-1.4554346

Ik kan het niet helpen dat ik hier kippen vel en hele nare flashbacks van krijg. :{ ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144985838
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik hoorde net allerlei gillende sirenes. Best wel heel veel, dus even kijken wat er gebeurd is, is er tijdens een evenement in Haaksbergen een monstertruck het publiek ingereden. :{ Er liggen mensen op straat, gewonden, reanimaties.

Ik kan het niet helpen dat ik hier kippen vel en hele nare flashbacks van krijg. :{ ;(
Triest voor die mensen :'( Gebeurt trouwens wel vaker bij de shows, tijdje terug nog zoiets gezien in Amerika.. :{
pi_144985876
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Lonaa het volgende:

gatver. in dat dorp wonen m'n ouders en ben ik opgegroeid! Ik kan me niet voorstellen dat m'n ouders daar waren, maar toch maar even bellen...
pi_144985900
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_144985912
Oh ruk Jagar. :{ Hopelijk heb je ze al te pakken?
pi_144985951
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh ruk Jagar. :{ Hopelijk heb je ze al te pakken?
:Y
pi_144985961
De beelden net bekeken, had ik niet moeten doen. Ik zag bijna het zelfde op Koninginnedag 2009. ;(
pi_144985971
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:Y
Fijn. :)

Ik kon het ook niet helpen dat ik me af vroeg of ik mensen ken in mijn omgeving die zoiets zouden bezoeken.
  zondag 28 september 2014 @ 16:54:52 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144986014
Heftig zeg. -O-
Hopelijk blijft het bij gewonden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_144986071
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Heftig zeg. -O-
Hopelijk blijft het bij gewonden.
Er wordt al gesproken over 1 dode, 6 reanimaties en minimaal 40 gewonden. :{
GRIP 3 en SIGMA is ingezet.
pi_144986284
quote:
Oh wat een paniek.. gatver.. :{
pi_144986541
Eerder op de radio hoorde ik dit: http://www.rijnmond.nl/ni(...)-op-hol-zes-gewonden

Geen goede dag vandaag -O-
pi_144986708
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Fijn. :)

Ik kon het ook niet helpen dat ik me af vroeg of ik mensen ken in mijn omgeving die zoiets zouden bezoeken.
mijn vader is er even heen gefietst, en er was nog een traumahelikopter geland. Er stonden wel 20 ambulances, zei hij. En hij sprak over 3 doden...
pi_144986759
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Lonaa het volgende:

Er wordt al gesproken over 1 dode, 6 reanimaties en minimaal 40 gewonden. :{
GRIP 3 en SIGMA is ingezet.
Wat afschuwelijk! :o En wat een vreselijke barriere, duidelijk alleen daar om het publiek op een afstand te houden. Als je naar youtubefilmpjes van monstertruck events kijkt zie je betonnen wanden en dergelijke en vooral een enorme afstand tussen publiek en truck. Dit wordt vingertjes wijzen en waarschijnlijk terecht.
pi_144986783
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mijn vader is er even heen gefietst, en er was nog een traumahelikopter geland. Er stonden wel 20 ambulances, zei hij. En hij sprak over 3 doden...
Ja, ambu's van uit de hele omgeving zijn er naar toe. Daarom hoorde ik ook loeiende sirenes vanaf hier. Dat waren de ambu's die van Enschede naar Haaksbergen gingen. MST schijnt ook z'n rampenplan ingezet te hebben. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144986822
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat afschuwelijk! :o En wat een vreselijke barriere, duidelijk alleen daar om het publiek op een afstand te houden. Als je naar youtubefilmpjes van monstertruck events kijkt zie je betonnen wanden en dergelijke en vooral een enorme afstand tussen publiek en truck. Dit wordt vingertjes wijzen en waarschijnlijk terecht.
Ja, bizar he? Ik heb er geen woorden voor. Wie bedenkt dat nou, dat mensen rustig om een paar meter afstand kunnen gaan staan?
pi_144986842
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ambu's van uit de hele omgeving zijn er naar toe. Daarom hoorde ik ook loeiende sirenes vanaf hier. Dat waren de ambu's die van Enschede naar Haaksbergen gingen. MST schijnt ook z'n rampenplan ingezet te hebben. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* snap ik wel.. Zo'n traumatische ervaring komt dan gewoon weer keihard naar boven..

@ Isa: je kan er iig van uit gaan dat zo iets nooit meer op deze manier georganiseerd zal worden idd..
Het leek wel of het gaspedaal vast zat of zo..
pi_144986865
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
ja, snap ik. Het grijpt mij ook aan, maar vooral omdat het zo dichtbij is (max 400 m. van m'n ouderlijke huis vandaan)...
pi_144986877
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:* snap ik wel.. Zo'n traumatische ervaring komt dan gewoon weer keihard naar boven..

@ Isa: je kan er iig van uit gaan dat zo iets nooit meer op deze manier georganiseerd zal worden idd..
Of dat de bestuurder 'out' was na de landing.
pi_144986878
quote:

[..]

En alsof ie er niks aan kon doen ja. Zo, hup, de mensenmassa in. :{
pi_144986893
quote:
Ik denk ook niet dat de truckdriver hier de schuldige is, als je zo afgaat op het publiek en niet remt dan is er of iets ontzettend mis met je truck (gaspedaal vast oid) of je bent in een moordbui, maar dat laatste lijkt me een stuk minder waarschijnlijk 8-)
pi_144986902
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, snap ik. Het grijpt mij ook aan, maar vooral omdat het zo dichtbij is (max 400 m. van m'n ouderlijke huis vandaan)...
Ja, dat snap ik inderdaad ook :*
pi_144986940
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Of dat de bestuurder 'out' was na de landing.
Zou er dan geen safety op zitten dat ie stopt?
pi_144986951
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de truckdriver hier de schuldige is, als je zo afgaat op het publiek en niet remt dan is er of iets ontzettend mis met je truck (gaspedaal vast oid) of je bent in een moordbui, maar dat laatste lijkt me een stuk minder waarschijnlijk 8-)
Nee, ik denk idd dat dit echt een freak accident is.. Wat zal die bestuurder ook kapot zijn nu zeg :{ het zal je maar gebeuren..
pi_144987057
quote:
Bij het ongeluk zijn twee kinderen overleden. 15 mensen zijn gewond geraakt. Dat laat burgemeester Hans Gerritsen weten.
nos.nl

:{
pi_144987282
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:

nos.nl

:{
Ik zit net naar andere beelden te kijken van de overkant en daar zag je duidelijk dat vooraan de kleintjes stonden (achter een touwtje), zodat ze het goed konden zien.
  zondag 28 september 2014 @ 17:27:31 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_144987312
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou er dan geen safety op zitten dat ie stopt?
meestal niet. het is een lege koets van een auto die hoog op de poten staat.
vervolgens worden de uitlaatpijpen flink ingekort voor zo veel mogelijk herrie.
het grootste probleem van die dingen is dat je weinig ziet als bestuurder en dat ze rottig sturen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_144987321
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit net naar andere beelden te kijken van de overkant en daar zag je duidelijk dat vooraan de kleintjes stonden (achter een touwtje), zodat ze het goed konden zien.
Ja idd.. :{ geen schijn van kans..
pi_144987451
En in een maatschappij waar alles draait om veiligheid en je aangeklaagd kan worden als er iets mis gaat, hoe is het mogelijk dat kinderen achter een koordje staan op 2-3 meter afstand van zoiets gevaarlijks? (wat volgens z80 ook nog rot te besturen is en de bestuurder nauwelijks iets ziet op de grond)

Als dit tot de VS doordringt denken ze ook dat we een oerdom volk zijn. Echt, op allemaal youtubemonstertruckfilmpjes zie je een enorme afstand tot het publiek en goede bescherming voor dat publiek.
pi_144987463
Achter een touwtje :o :o :N
Wat idioot die beveiliging voor zoiets!
  zondag 28 september 2014 @ 17:32:33 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_144987533
ook even wat beelden gekeken. maar wie zet er publiek neer binnen de draaicirkel van de truck.
deze kon onmogelijk de draai maken. zelfs als deze wel recht over de rij auto's heen gegaan was.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_144987566
bah, bah bah.

Het schijnt dat dit evement al heel wat jaren georganiseerd wordt, en dus tot nu toe altijd goed gegaan is. Maar goed, het is nog steeds ontzettend stom.
pi_144987583
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef z80 het volgende:
ook even wat beelden gekeken. maar wie zet er publiek neer binnen de draaicirkel van de truc.
deze kon onmogelijk de draai maken. zelfs als deze wel recht over de rij auto's heen gegaan was.
Op andere filmpjes zie je hem die draai gemakkelijk maken hoor.. Het was krap, maar in theorie kon het..
pi_144987617
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:

Op andere filmpjes zie je hem die draai gemakkelijk maken hoor.. Het was krap, maar in theorie kon het..
Maar dat het al krap was, is toch al idioot eigenlijk? Die truck moet toch ook een beetje uit kunnen wijken? En blijkbaar is dat jarenlang goed gegaan.
pi_144987626
Je gaat toch zorgen dat het vooral niet krap is? Toch?!
pi_144987647
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat het al krap was, is toch al idioot eigenlijk? Die truck moet toch ook een beetje uit kunnen wijken? En blijkbaar is dat jarenlang goed gegaan.
Ja uiteraard is dat idioot! Hoe link het al die jaren geweest is weet men nu dus... het hoeft maar één keer fout te gaan.
Al zullen ze best met zorg de afmetingen bepaald hebben verder hoor, ga ik wel van uit. Ik heb er verder ook geen verstand van, maar het is niet een heel groot plein en dat ding rijd op een van die filmpjes wel gewoon rond dus blijkbaar wel net groot genoeg of zo..
pi_144987703
Dodental is volgens nos nu 3. Hopelijk had mijn vader gelijk en blijft het daarbij...
  zondag 28 september 2014 @ 17:38:33 #48
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_144987793
Dit is trouwens wel wat ik net laatst bedoelde met "daar ga ik echt niet op klikken, dat hoef ik echt niet te zien!". Waarom klikt een mens daarop? Wat voegen die beelden toe? Behalve eventuele nachtmerries? Ik vind het zo ook al erg genoeg. :{
pi_144987833
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef RobinOok het volgende:
Dit is trouwens wel wat ik net bedoelde met "daar ga ik echt niet op klikken, dat hoef ik echt niet te zien!". Waarom klikt een mens daarop? Wat voegen die beelden toe? Behalve eventuele nachtmerries? Ik vind het zo ook al erg genoeg. :{
Geen idee, maar ik kijk er wel naar.. soort van bevestiging of zo. Ik weet het niet.
pi_144988046
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef RobinOok het volgende:
Dit is trouwens wel wat ik net laatst bedoelde met "daar ga ik echt niet op klikken, dat hoef ik echt niet te zien!". Waarom klikt een mens daarop? Wat voegen die beelden toe? Behalve eventuele nachtmerries? Ik vind het zo ook al erg genoeg. :{
Dit is voor mij geen nachtmerriewaardig beeld. Het is vooral de nieuwsgierigheid. Wat gebeurde er?
pi_144988107
Twee volwassenen en één kind overleden wordt nu gemeld.. Laat het idd daar bij blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')