Klopt, zelfs niet op npo-plus.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:14 schreef Moira het volgende:
Is het mogelijk om afleveringen van oudere seizoenen ergens terug te kijken?
Ik wil graag die met Arjen Lubach zien, S08E06 van 22/04/2017 die herhaald is op 21/07/2019. Maar die is bij de NPO niet meer beschikbaar
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:14 schreef Moira het volgende:
Is het mogelijk om afleveringen van oudere seizoenen ergens terug te kijken?
Ik wil graag die met Arjen Lubach zien, S08E06 van 22/04/2017 die herhaald is op 21/07/2019. Maar die is bij de NPO niet meer beschikbaar
Ik kreeg hetzelfde gevoel. Ook voortdurend het idee dat ze zichzelf weer in een rol zette. En waarom eigenlijk? Bovendien waarom geen dubbelrol, Jelka is toch haar zus? Hoe zit dat? Of is zij een halfzus? Vond het een vreemde aflevering, waarom draagt Carice zulke halfgare te ruime mannenpakken? Nu ja, wel leuk dat ze haar roots heeft in Schotland en Ierland.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:54 schreef Injetta het volgende:
Iemand de aflevering met Carice van Houten gezien? Ik vond het een rare aflevering. Ze keek de hele tijd sacherijnig en reageerde heel lauwtjes op de informatie,
Echt heel ongemakkelijk.
Viel mij ook op. De gebroeders Anker vond ik heel erg bezig met zichzelf, vertelden veel over hun werk.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:54 schreef Injetta het volgende:
Iemand de aflevering met Carice van Houten gezien? Ik vond het een rare aflevering. Ze keek de hele tijd sacherijnig en reageerde heel lauwtjes op de informatie,
Echt heel ongemakkelijk.
Inderdaad, hoor, die Ankers werden hooguit een beetje blij dat er vage voorvaderen ook pleidooien deden. Het programma blijft leuk, maar niet als ze gaan zoeken naar voorouders die de ego's opkrikken van de bn-ers. Het dweilt een beetje weg. Maar goed, blijft aardig om naar te kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De gebroeders Anker vond ik heel erg bezig met zichzelf, vertelden veel over hun werk.
Ik vond beide afleveringen niet bepaald hoogvliegers. Nog steeds leuke TV, maar Verborgen Verleden kan echt veel beter en boeiender zijn dan deze twee keren.
Klopt. Die twee waren meer bezig met zichzelf dan de onthullingen. Maar Carice spande de kroon.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De gebroeders Anker vond ik heel erg bezig met zichzelf, vertelden veel over hun werk.
Ik vond beide afleveringen niet bepaald hoogvliegers. Nog steeds leuke TV, maar Verborgen Verleden kan echt veel beter en boeiender zijn dan deze twee keren.
Hopelijk zijn die wat enthousiaster…quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef casita het volgende:
Morgen Lilianne Ploumen, volgende week Daan Schuurmans.
Idd! Steeds met der hand onder der hoofd. En dan op het eind ineens wel veel emotie. Denk geacteerd. Vervelende uitzending.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:54 schreef Injetta het volgende:
Echt heel ongemakkelijk.
Die ontknoping vond ik wel wat heel ver terug.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:39 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending met Liliane Ploumen was weer een stuk leuker om naar te kijken, gelukkig. Sympathieke vrouw (los van wat je politiek gezien van haar vindt). En een verrassende ontknoping wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |