SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB, ik doe het ook maar weinig. eigenlijk pas de laatste tijd wat meer na z'n middagslaapje omdat ie anders om 0:00 nog niet slaapt. Rustig wakker maken en even de tijd nemen om bij mama op schoot te zitten helpt een hoop.
Kyara, je mandarijn/banaan verwarring.![]()
En gij zweefteef.Ik kan daar ook wel de logica van inzien. Ik voelde vroeger aan een bepaald litteken of het ging onweren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L-E jemig wat een slopende nachten. Fijn dat je er zo relaxed onder bent.
Van fontanellen weet ik niks. Ik hoop het voor hem, want hij valt geregeld op z'n hoofd.
AA ze staat al goed joh. En dat badjasje staat leuk.
Suiker, ik had de foto's nog gezien. Ikde jounes. Ik vind em zo leuk! Je gevoelige tofferd.
Hier in de weide omtrek geen kinderboerderij.Dus gaan we binnenkort maar weer naar de dierentuin. Geitjes, schapen, varkentjes, koala's, slangen, krokodillen en kangoeroes aaien.
![]()
Hier gaan we binnenkort maar eens een ministukje van z'n mat afhalen. (We hebben nog even overwogen om een vlechtje te laten groeien en tegen iedereen te zeggen dat we Dat Echt Heel Stoer Vinden Voor Een Jongetje.). Ik heb van die hele ieniemini flesjes met kurkje besteld voor de eerste lokjes.
Loj, nu al een derde.en om half twaalf nog in bed.
MM, leukerd!Geweldig shirt ook!
Omen, ik vind het zelf echt zo jammer dat er tegenwoordig van je verwacht wordt dat je Wel Nu Meteen Want Je Was Online reageert. Lijkt me niet meer dan normaal dat je je tijd ook aan andere dingen besteed.
Oogbolroepen.(insert Edwin Evers, een woord dat je niet zo vaak hoort melodie) oogbolroepen.
Samen bakken.wij doen vaak samen pizza maken. En koekjes staan voor volgende week op het programma.
ze hebben verschillende broekjes aan he. D heeft de Donkerquote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Wat een leuke foto's in het bos, en je bent vasthoudend wat dezelfde kleertjes betreft Kyara Ik vind bonus M ook leuk
quote:Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
ze hebben verschillende broekjes aan he. D heeft de Donker
Oei, denk je dat het slaapje eraf gaat Omen, of is het een fase?quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Omentielvo het volgende:
Hier nog geen potje in huis. Ze geeft het pas aan nadat ze gepoept heeft. Dus die vindt het allemaal nog best om in haar luier te poepen
Hier een dreumes die weer niet wilde slapen vanmiddag. Dus lekker uit bed gehaald weer en ze was gelukkig lekker vrolijk en lief
Nu ligt ze heerlijk te slapen
Laarsjes van Bunnies. Jurkje van Beebielove (via marktplaats op de kop kunnen tikken).quote:Op zondag 28 september 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf!
En dat jurkjeen stoere laarsjes! Zijndievan?
Ook dit zal wel weer ontzettend verschillen per kind, en zelfs per kind per fase. Hell, zelfs per dag!quote:Op zondag 28 september 2014 21:15 schreef Omentielvo het volgende:
Maar ik was wel benieuwd of zo'n middagslaapje echt heel belangrijk is voor zo'n kleintje.
quote:Op maandag 29 september 2014 08:33 schreef Kyara het volgende:
Oh en qua slapen. Klokje rond vannacht
Gaat heel goed. Met alle vier. Ik geniet echt van ze. Heel hard werken, dat wel. Maar zo leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef Kyara het volgende:
Hoe gaat het met jouw meiden Cathmar? Die gaan echt richting 2. BIj mij duurt het nog tot Volgend Jaar. Dus dat duurt nog heul erg lang![]()
Fotootje's zijn inderdaad altijd leuk
GMK ja. Maar wat vallen die maten raarrrr!!! Deze zijn 98/104. Bizar smal vallen ze.quote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef Kyara het volgende:
aaah leuke foto's!
En herkenbaar
Hebben ze GMK jurkjes aan? Ik kan wel dibs zeggen maar de verschillen worden nu natuurlijk ook kleiner (en ze zitten langer in 1 maat) dus dat zal wel niet opschieten
Hoe zijn ze naar/met elkaar? Spelen ze met elkaar of trekken ze naar elkaar toe?
Wie moet er naar logopedie? M?quote:Op maandag 29 september 2014 09:39 schreef Kyara het volgende:
Grrr, nu gaat de afspraak vanmiddag bij de logopediste niet door. Heb de mevrouw aan de telefoon even heel vriendelijk maar heel duidelijk verteld wat ik van de hele situatie vind.
Ik was al helemaal bezig met ritme omgooien en zo en nu dus weer anders. Een kijken wat we dan gaan doen vandaag
Nee, de meiden. Als onderdeel van het follow up programma van neo.quote:Op maandag 29 september 2014 09:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wie moet er naar logopedie? M?
Balen he, als het anders gaat dan gepland. Lekker in de tuin spelen?
Ik ga vaak fietsen.
Ah, interessant. Wat kunnen ze al doen dan met zulke kleintjes? Of is het gewoon monitoren dat het een beetje volgens 'schema' loopt? Krijg je tips? Vertel!quote:Op maandag 29 september 2014 09:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, de meiden. Als onderdeel van het follow up programma van neo.
quote:Op maandag 29 september 2014 09:27 schreef Cwen het volgende:
Cathmar.
En gewoon omdat het kan: ik zit op de wc en Ellie speelt in de woonkamer. Zo fijn!
Ik herken me ook meer hierinquote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Ik herken het trouwens niet echt, dat je vriendschappen onder druk komen te staan. Ik heb juist het idee dat oude vriendschappen herleven nu we allebei een kind hebben. En daar komen dan ook nog een aantal fokmoeders (dat woord
) bij
![]()
Is dat iemand die dus echt de kinderen verzorgt zodat de ouders de dienst kunnen bijwonen?quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
mijn huilende kind aan een vreemde overhandigd (van de jeugdverzorging,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar eet overigens helemaal niet veel, als ik jullie overzichten zie. Ik denk ontbijt 1-2 boterhammen, tussendoor fruit, lunch pap of een boterham, tussendoortje, wat happen avondeten en een toetje. That's it.
+1quote:Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef Kyara het volgende:
Hoe gaat het met jouw meiden Cathmar? Die gaan echt richting 2. BIj mij duurt het nog tot Volgend Jaar. Dus dat duurt nog heul erg lang![]()
Ik vond vooral het gedeelte fysio/ka fijn eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ah, interessant. Wat kunnen ze al doen dan met zulke kleintjes? Of is het gewoon monitoren dat het een beetje volgens 'schema' loopt? Krijg je tips? Vertel!
Ik ga niet meer naar cb (alleen voor prikken) dus geen idee hoe ze het bij mij doen qua taal/spraak ontwikkeling. Volgens mij wel oke.Bij mij thuis is het van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een constante woord-stroom (om gek van te worden) van twee grote zussen dus ze pikken genoeg op.
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Sac en ik mogen ons hier ook melden. Woensdag is ze 1 geworden en gisteren hebben we het gevierd. Ik had al een tijdje een baby met dreumesstreken. Sommige van jullie ken ik nog uit het babytopic of van het peutertopic.
Nope, ik heb ze in bed gelegd en niet meer gehoord tot kwart over 7 vanochtend. Of ik ben overal doorheen geslapen maar dat verwacht ik nietquote:Op maandag 29 september 2014 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara! Wat heerlijk! En hebben ze niet gedronken of begrijp ik het dan verkeerd??
Ergens tussen 05.00 - 07.00 borstvoedingquote:Op maandag 29 september 2014 12:38 schreef ymme het volgende:
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat jullie dreumes eten.
Jaaa dat zou mij nou ook zo leuk lijken! Even kunnen spiekenquote:Op maandag 29 september 2014 13:32 schreef Omentielvo het volgende:
Nee. Dat hebben ze helaas niet. Vind ik best wel jammer eigenlijk
Ik denk dat dit sws anders is als je geen bv geeft.quote:Op maandag 29 september 2014 12:38 schreef ymme het volgende:
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat jullie dreumes eten.
Ik merk zelf wel dat ik bij sommige vrienden minder initiatief neem, omdat onze interesses nu gewoon op té verschillende gebieden liggen. Maar dat is dan wel wederzijds, ik snap wel dat ze niet echt razend nieuwsgierig zijn naar hoe muziek op schoot was ofzoquote:Op maandag 29 september 2014 09:52 schreef Loj het volgende:
Ik denk Suiker doordat we al in een hele andere levensfase zaten. Hier huisje, boompje, beestje.. En bij enkele vrienden nog op zoek naar een partner, baan en huis. Ze zaten nog meer in het studentenleven.
En toen ik minder initiatief ging nemen, kwam er ook niets meer terug..
Het is lastig en confronterend hoor, maar aan de andere kant weet je wel meteen wie je echte vrienden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je trouwens tegen zoiets aanloopt als dat appen met je zus, dan kun je dat misschien ook bespreekbaar maken? Als jij aangeeft dat je je soms onzeker voelt omdat je je aandacht moet verdelen, wat denk je dat ze dan zegt?
Dit heb ik ook. En Riley slaapt elke nacht door. Dan voel ik me zo schuldig ook nogquote:Op maandag 29 september 2014 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, als ik in t logeerbed slaap lig ik sowieso ruk jaMaar ik word ook niet goed uitgerust/ontspannen wakker als ik gewoon 8 uur in mijn eigen bed heb geslapen.
Dat is echt heel leukquote:Op maandag 29 september 2014 13:41 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is wel jammer. Ik weet dat M vanochtend heeft gepuzzeld, naar muziekles is geweest waar ze slaap kindje slaap hebben gezongen en dat ze toen allemaal op de grond gingen liggen slapen en dat ze gedanst hebben en dat M samen met een meisjes dat ik niet ken heeft gedanst en dat ze dat allebei heel leuk vonden. En dat inclusief 3 foto's.
quote:Op maandag 29 september 2014 18:47 schreef Spirit82 het volgende:
Help, mijn kind heeft een nieuw spel. Met haar handjes voor haar ogen keihard door de woonkamer rennen en werkelijk overal tegenaan knallen. En dan "Auw!", soms huilen, maar gewoon weer verder gaan ook he. Meten ze bij het cb ook weleens de leercurve? Volgens mij wijkt die hier behoorlijk af
Hahaquote:Op maandag 29 september 2014 18:47 schreef Spirit82 het volgende:
Help, mijn kind heeft een nieuw spel. Met haar handjes voor haar ogen keihard door de woonkamer rennen en werkelijk overal tegenaan knallen. En dan "Auw!", soms huilen, maar gewoon weer verder gaan ook he. Meten ze bij het cb ook weleens de leercurve? Volgens mij wijkt die hier behoorlijk af
+1quote:Op maandag 29 september 2014 22:06 schreef Sylver_ het volgende:
Het klinkt erg grappig, maar ik zou zelf ook hopen dat het maar een korte fase is
quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef danic het volgende:
Maar ik hou zo van die kleine dondersteen
quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef danic het volgende:
Vanmiddag bij het boodschappen doen zei ze steeds "heejuhkoepkers neej" (hier zijn geen helikopters)
Nu wil ik ook een babyfoon met cameraquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef Omentielvo het volgende:dan zie ik op de babyfoon dat ze Ollie pakt en hem helemaal gaat knuffelen en dan weer verder gaat slapen. Ik smelt dan gewoon helemaal
Ahwquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
Oh wat lief dat ze meteen de naam zei![]()
Ik kwam vandaag thuis uit mijn werk en Riley was al opgehaald door mijn zus en mijn vader. Ze zat al in haar eetstoel (ze is echt fan van die stoel, want eten enzo) en ik kom binnen. Riep ze helemaal blij: "Mama". Toen kreeg ik een kus en wees ze naar mijn stoel en zegt ze: "Mama, itten" (zitten)
Oh my, dat is echt super schattig!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef Omentielvo het volgende:
Riley doet het ook. Gisteravond werd ze even wakker en dan zie ik op de babyfoon dat ze Ollie pakt en hem helemaal gaat knuffelen en dan weer verder gaat slapen. Ik smelt dan gewoon helemaal
Dit vind ik dus ook lastig. Vanaf wanneer is het gewenning?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Sylver_ het volgende:
Ik vind de 'dreumesstreken' ook lastig alsin; lastig om te beoordelen of het streken zijn. Hier is er weer regelmatig een flesje water (of als dat niet werkt: melk) nodig om weer verder te kunnen slapen 's avonds en/of 's nachts. Dan roept iedereen natuurlijk gelijk: 'pas op! Gewenning! Niet aan toe geven!', in ieder geval in mijn omgeving en dat vind ik wel lastig.
Ja, de vraag is alleen wanneer je de huilbuien liever hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef Suikertante het volgende:
Als je ze iets aanwent, kun je het ze ook weer ontwennen denk ik altijd maar.
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, de vraag is alleen wanneer je de huilbuien liever hebtAls er echt iets is, aan het begin dus, of om iets stoms (namelijk het afleren van gewenning).
quote:
Helemaal mee eens, zo doe ik het ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Koekje geven of tv aan om mijn dramaking te sussen doe ik weinig inderdaad, maar als ik twijfel of hij zich echt rot voelt of niet dan geef ik hem het voordeel van de twijfel. En zo ga ik nu een week lang erg vaak m'n bed uit voor slokjes water en knuffels omdat hij denk ik last van z'n keel heeft. Als hij straks beter is dan komen we vast wel weer van die gewoonte af!
Ik snap 'm denk ik. In eigen voorbeeld: ik fiets ook langs de kinderboerderij als we daar niet stoppen, ipv om te fietsen om drama te voorkomen wanneer we voorbij rijdenquote:
Haha, nog nooit een bitchslap van je dochter gehad? Of in je gezicht gekrabd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan niet zoveel toevoegen aan de rest van het gesprek, heb relatief gezien geloof ik de meest gemoedelijke dreumes ooit.
Links D en rechts J! Ik kan t hier ineens heel duidelijk zien!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:18 schreef Omentielvo het volgende:
Nu heb ik gisteren zo die foto's bestudeerd op fb. En nu weet ik nog niet wie J en wie D is![]()
Maar wat zijn die foto's mooi
Oh de gruwel!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:35 schreef L-E het volgende:
Bumbaluh, van Bumba, neem ik aan. Boembaloeeeeeeee! zegt dat irritante stemmetje. Wij kijken het niet, maar in dit huis bevindt zich een Bumba-laptop, ook leuk
Hahaha, wat tof!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:46 schreef Sylver_ het volgende:
Ik zet Bumba in bij het luier verschonen![]()
Maar Bumba is wel echt heel raar. Komt er een filmpje met een toren die wordt opgebouwd, bovenop de toren komt een dansende plant. Zegt de voice-over "de 'vleesetende plant'-toren" ...
Is vanaf één, zijn echt grote stukken en ook oudere kinderen kunnen er leuk mee bouwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:15 schreef danic het volgende:
dat smartmax heb ik gezien. Is dat al wat voor anderhalf jarigen? Geen kleine onderdelen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze. Die van haar zus. Schuif ik mooi dit jaar nog door. Vanaf volgend jaar koop ik voor beide kinderen apart schoenen, ivm het voorvormen van de zolen in de schoen. Maar heb hierover overleg gehad met een deskundige en zij gaf aan dat het nu nog niet zo erg was, omdat ze de schoentjes relatief kort dragen en er dus geen tijd is om de zool helemaal naar de voet te laten vormen.quote:
Daar werk ik dus nu voor. Het is zo leuk!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:32 schreef L-E het volgende:
Als wij het niet meer weten, gaan we bij een houten speelgoedwinkeltje kijken. Daar is alles leuk
Ja, hoe gaat het daarmee eigenlijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar werk ik dus nu voor. Het is zo leuk!!!
Alles wat jij net opnoemde hebben ze daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E is helemaal fan van het grote flapjesboek van Gonnie het gansje. Kan ze eindeloos mee op de grond dweilen. Sowieso, flapjesboeken
[ Bericht 13% gewijzigd door LadyBlack op 02-10-2014 14:44:36 ]
Sowieso, Gonniequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
E is helemaal fan van het grote flapjesboek van Gonnie het gansje. Kan ze eindeloos mee op de grond dweilen. Sowieso, flapjesboeken
Ja die heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sowieso, Gonnie. Peuter leest uit die serie ook graag Jasper & Jip, geweldig!
Ja manquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef elamanilo het volgende:
LBHet is dus gewoon echt gelukt! Je werkt nu bij het winkeltje <3 <3 <3
JAAAA, MODDERIGE MODDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookJip
Ze komen in dat grote flapjesboek allemaal samen
Ja, hier dus hetzelfde...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:27 schreef Kyara het volgende:
Ze slapen hier met alleen een slaapzak. Eigenlijk al vanaf een maand of 5. Geen dekens, geen kussen.
Een dikke pyama met voetjes er aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
Er waren laatst best wat dreumesjes met een kussen, bleek!
Ik overweeg wel weer een dekentje voor E binnenkort. Ze is overdag namelijk snel warm, maar 's nachts koelt ze volgens mij behoorlijk af. Dus nu gaat t nog gewoon met pyama in slaapzak, straks een winterslaapzak.... maar als het echt koud wordt?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:40 schreef Omentielvo het volgende:
Riley slaapt ook met alleen slaapzak en verder niks.
Vandaag naar de eerste verjaardag van het buurjongentje geweest. Was erg leuk. Riley voelde zich gelijk thuis daar en vond dat alle speelgoed eigenlijk van haar was
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
E heeft vanmiddag ongebreideld geknuffeld met het 2 maanden jongere zoontje van een vriendin![]()
Terwijl ze eerst alleen oog had voor zn oudere broer, haha!
[..]Dus dikke ruzie met de jarige of vond ie het wel best?
En toen las ik dit. Gelukkig niks gebroken!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:51 schreef aapieannie het volgende:
Hier lijkt de schade mee te vallen. Haar vingers zijn niet gebroken. Ze doet er alles mee en geeft geen pijn aan. Wel moeten we waken voor infecties aan de wonden... Euhm ja oke dat word nog een uitdaging om het schoon te houden. De pleisters die er nu om zitten accepteerd ze, verband trok ze er vanacht al af en net bij de dokter ook gelijk weer.
Nee, was net bij het in bed leggen. Al denk ik dat ze op het kdv ook gerust in slaap gevallen was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:12 schreef Omentielvo het volgende:
Ophelia was dat nog op het kdv dat ze in slaap viel. Nieuwsgierig. Maar ik snap dat je dan blijft zitten. Dan zijn ze ineens weer zo klein
Ik betaalde ¤30,- geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef Gulara het volgende:
Sh*t! Die smartmax 25pcs is gewoon $60,-
Jaahquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:38 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze nog een keer voor mijn meiden. Die had ik vroeger namelijk ook
Ik weet niet waar de mijne is.quote:
Ohhhquote:
Jij had een koopstop tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef Kyara het volgende:
Goeie score LB!
Ik kan dit jaar niet naar de kledingbeurs. Misschien maar goed ook
Maar mijn schoonzusje gaat morgen wel even voor wat specifieke dingetjes kijken.
quote:
Jij stiekemerd!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:28 schreef Loj het volgende:
Fijn LB dat de poes terug is!
Wow is F ook al 1?
Spannend voor je zus Omen!
En ik was vandaag (onee gosteren) ff een trotse moeder! Een vader op het kdv zei dat hij Ow zo slim vond
Ow ging allemaal lichaamsdelen aanwijzen en verbeterde zijn dochtertje (van 2,5) als ze het fout deed
Dat heb ik toevallig vorig weekend gemaakt. Was alleen een iets minder groot succesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:50 schreef Hallmark het volgende:
Moet ik effe delen dit. Ik maak wentelteefjes, eentje zonder kruiden voor m'n dochter van anderhalf. En vreten dat ze doet, echt geweldig om te zien
[ Bericht 24% gewijzigd door mousemicky op 04-10-2014 21:13:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco prachtige foto van je meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en over dreumessen, vandaag weer even een rondje safaripark gedaan, en J. werd helemaal enthousiast van de leeuwen en leeuwenwelpen (superschattig). Zo leuk om m naar die dieren te zien wijzen en roepen! En verder was het springkussen weer da bomb, en moest er vooral veel zelf gelopen worden. We hebben voor het eerst samen de hindernisbaan gedaan, over hangbruggetjes en door tunnel etc, zo leuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |