SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB, ik doe het ook maar weinig. eigenlijk pas de laatste tijd wat meer na z'n middagslaapje omdat ie anders om 0:00 nog niet slaapt. Rustig wakker maken en even de tijd nemen om bij mama op schoot te zitten helpt een hoop.
Kyara, je mandarijn/banaan verwarring.![]()
En gij zweefteef.Ik kan daar ook wel de logica van inzien. Ik voelde vroeger aan een bepaald litteken of het ging onweren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L-E jemig wat een slopende nachten. Fijn dat je er zo relaxed onder bent.
Van fontanellen weet ik niks. Ik hoop het voor hem, want hij valt geregeld op z'n hoofd.
AA ze staat al goed joh. En dat badjasje staat leuk.
Suiker, ik had de foto's nog gezien. Ikde jounes. Ik vind em zo leuk! Je gevoelige tofferd.
Hier in de weide omtrek geen kinderboerderij.Dus gaan we binnenkort maar weer naar de dierentuin. Geitjes, schapen, varkentjes, koala's, slangen, krokodillen en kangoeroes aaien.
![]()
Hier gaan we binnenkort maar eens een ministukje van z'n mat afhalen. (We hebben nog even overwogen om een vlechtje te laten groeien en tegen iedereen te zeggen dat we Dat Echt Heel Stoer Vinden Voor Een Jongetje.). Ik heb van die hele ieniemini flesjes met kurkje besteld voor de eerste lokjes.
Loj, nu al een derde.en om half twaalf nog in bed.
MM, leukerd!Geweldig shirt ook!
Omen, ik vind het zelf echt zo jammer dat er tegenwoordig van je verwacht wordt dat je Wel Nu Meteen Want Je Was Online reageert. Lijkt me niet meer dan normaal dat je je tijd ook aan andere dingen besteed.
Oogbolroepen.(insert Edwin Evers, een woord dat je niet zo vaak hoort melodie) oogbolroepen.
Samen bakken.wij doen vaak samen pizza maken. En koekjes staan voor volgende week op het programma.
ze hebben verschillende broekjes aan he. D heeft de Donkerquote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Wat een leuke foto's in het bos, en je bent vasthoudend wat dezelfde kleertjes betreft Kyara Ik vind bonus M ook leuk
quote:Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
ze hebben verschillende broekjes aan he. D heeft de Donker
Oei, denk je dat het slaapje eraf gaat Omen, of is het een fase?quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Omentielvo het volgende:
Hier nog geen potje in huis. Ze geeft het pas aan nadat ze gepoept heeft. Dus die vindt het allemaal nog best om in haar luier te poepen
Hier een dreumes die weer niet wilde slapen vanmiddag. Dus lekker uit bed gehaald weer en ze was gelukkig lekker vrolijk en lief
Nu ligt ze heerlijk te slapen
Laarsjes van Bunnies. Jurkje van Beebielove (via marktplaats op de kop kunnen tikken).quote:Op zondag 28 september 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf!
En dat jurkjeen stoere laarsjes! Zijndievan?
Ook dit zal wel weer ontzettend verschillen per kind, en zelfs per kind per fase. Hell, zelfs per dag!quote:Op zondag 28 september 2014 21:15 schreef Omentielvo het volgende:
Maar ik was wel benieuwd of zo'n middagslaapje echt heel belangrijk is voor zo'n kleintje.
quote:Op maandag 29 september 2014 08:33 schreef Kyara het volgende:
Oh en qua slapen. Klokje rond vannacht
Gaat heel goed. Met alle vier. Ik geniet echt van ze. Heel hard werken, dat wel. Maar zo leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef Kyara het volgende:
Hoe gaat het met jouw meiden Cathmar? Die gaan echt richting 2. BIj mij duurt het nog tot Volgend Jaar. Dus dat duurt nog heul erg lang![]()
Fotootje's zijn inderdaad altijd leuk
GMK ja. Maar wat vallen die maten raarrrr!!! Deze zijn 98/104. Bizar smal vallen ze.quote:Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef Kyara het volgende:
aaah leuke foto's!
En herkenbaar
Hebben ze GMK jurkjes aan? Ik kan wel dibs zeggen maar de verschillen worden nu natuurlijk ook kleiner (en ze zitten langer in 1 maat) dus dat zal wel niet opschieten
Hoe zijn ze naar/met elkaar? Spelen ze met elkaar of trekken ze naar elkaar toe?
Wie moet er naar logopedie? M?quote:Op maandag 29 september 2014 09:39 schreef Kyara het volgende:
Grrr, nu gaat de afspraak vanmiddag bij de logopediste niet door. Heb de mevrouw aan de telefoon even heel vriendelijk maar heel duidelijk verteld wat ik van de hele situatie vind.
Ik was al helemaal bezig met ritme omgooien en zo en nu dus weer anders. Een kijken wat we dan gaan doen vandaag
Nee, de meiden. Als onderdeel van het follow up programma van neo.quote:Op maandag 29 september 2014 09:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wie moet er naar logopedie? M?
Balen he, als het anders gaat dan gepland. Lekker in de tuin spelen?
Ik ga vaak fietsen.
Ah, interessant. Wat kunnen ze al doen dan met zulke kleintjes? Of is het gewoon monitoren dat het een beetje volgens 'schema' loopt? Krijg je tips? Vertel!quote:Op maandag 29 september 2014 09:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, de meiden. Als onderdeel van het follow up programma van neo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |