abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2014 @ 13:05:45 #1
381212 Gulara
From the future
pi_144979214
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

zondag 28 september 2014 @ 13:06:05 #2
381212 Gulara
From the future
pi_144979222
Je kunt hier dus tot $100 pinnen door gewoon je pasje tegen het pinautomaat aan te houden.
En het leukste is dan nog dat een van de vaste kassajongens dan heel trots tegen de persoon achter ons in de rij gaat vertellen dat hij dat altijd zelf doet. En dat de twee heren dat samen regelen. Smelt en zo... O+ O+ O+

MM zindelijkheid is hier ook ver van m'n bed. Zie ik dit jaar ook echt niet gebeuren.

AA leuk zo'n boekenverslinder. :9

Spirit klinkt als een geslaagde dag. Heeft ze uitgeslapen?

Nog een keer voor Nora. O+

LB wat een kletsende poppenmoedertje heb je toch.
En Stoertje, zeg even tegen je moeder dat ze je sokken uitdoet. Zo kom je die glijbaan nooit op.

Coco, ik val in herhaling. Maar dat zoenmondje. O+ En je zoon. O+ En de sokken. O+ En d'r pony. O+
En wat fijn dat ze hem van alles leert. ;)

Ow wat klink je gezellig. Omkleden is ook niet tof.

Kyara, later als je groot bent nog een vierde?

Rosalie wat knap! :o

Ymme gefeliciteerd met je dreumes. *O*

Riley, ik zou het ook veel gezelliger vinden om met mama de stad in te gaan dan te slapen. :)
En wat een leuke ondersteboven foto. O+

Oh en rammelen. Check. Ik. Moet. Nu. Een. Baby. Ga zo even proberen een rammelfoto te posten.
De boosdoener:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB, ik doe het ook maar weinig. eigenlijk pas de laatste tijd wat meer na z'n middagslaapje omdat ie anders om 0:00 nog niet slaapt. Rustig wakker maken en even de tijd nemen om bij mama op schoot te zitten helpt een hoop.

Kyara, je mandarijn/banaan verwarring. _O-
En gij zweefteef. ;) Ik kan daar ook wel de logica van inzien. Ik voelde vroeger aan een bepaald litteken of het ging onweren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L-E jemig wat een slopende nachten. Fijn dat je er zo relaxed onder bent. :)

Van fontanellen weet ik niks. Ik hoop het voor hem, want hij valt geregeld op z'n hoofd.

AA ze staat al goed joh. En dat badjasje staat leuk. O+

Suiker, ik had de foto's nog gezien. Ik O+ de jounes. Ik vind em zo leuk! Je gevoelige tofferd. O+

Hier in de weide omtrek geen kinderboerderij. -O- Dus gaan we binnenkort maar weer naar de dierentuin. Geitjes, schapen, varkentjes, koala's, slangen, krokodillen en kangoeroes aaien. *O*

Hier gaan we binnenkort maar eens een ministukje van z'n mat afhalen. (We hebben nog even overwogen om een vlechtje te laten groeien en tegen iedereen te zeggen dat we Dat Echt Heel Stoer Vinden Voor Een Jongetje. :') ). Ik heb van die hele ieniemini flesjes met kurkje besteld voor de eerste lokjes. O+

Loj, nu al een derde. :s) en om half twaalf nog in bed. *O*

MM, leukerd! O+ Geweldig shirt ook!

Omen, ik vind het zelf echt zo jammer dat er tegenwoordig van je verwacht wordt dat je Wel Nu Meteen Want Je Was Online reageert. Lijkt me niet meer dan normaal dat je je tijd ook aan andere dingen besteed.

Oogbolroepen. O+ (insert Edwin Evers, een woord dat je niet zo vaak hoort melodie) oogbolroepen.

Samen bakken. O+ wij doen vaak samen pizza maken. En koekjes staan voor volgende week op het programma.
pi_144979332
Wat een megaposts weer hier, gezellig! En yay, nu heb ik Pi ook gezien!

Ik kom er de laatste tijd amper nog aan toe om bij te lezen, laat staan reageren... :( En dat gaat de komen weken alleen maar erger worden, want... overmorgen krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis!!

Ik kom dan ook alleen maar even egoposten ;)
Want ik wil wel graag even kwijt hoe ontzettend geweldig super leuk Femke tegenwoordig is O+ O+ Ze is zó vrolijk! Alles is leuk en hilarisch, ze lacht de hele dag (ok, behalve dat half uurtje voor het avondeten dan, kunt niet alles hebben). Ze wil de hele tijd staan en stappen, ze kan hele tijden met poppetjes of blokjes spelen. Ze kletst honderduit (weliswaar nog geen vaste klanken voor vaste dingen, maar dat komt vast nog wel), ze eet als een bouwvakker, dus er zal vast een sprong/groeispurt aan komen.... Echt, het is zo'n lekker ding! O+ O+

Kijk nou! /smelt O+

(Grmbl Gulara... ik dacht, nog 5 posts te gaan, dat past nog wel... klets je 'm ineens toch dicht! Thank god for copy/paste!)
  zondag 28 september 2014 @ 13:22:07 #4
381212 Gulara
From the future
pi_144979594
Sorry. :@

Wat een liefje. O+ Ze klinkt fantastisch.

Succes met verhuizen.
pi_144979663
Gulara _O- :D
Kangoeroe's en koala's aaien O+
Hier lopen de geiten in de speeltuin, soms de kalkoen ook. Kippen lopen ook gewoon los. Konijntjes en cavia's kun je aaien. En de koeien en varkens kun je door het hek heen aaien.

MM, M vindt de vuilniswagen nog steeds leuk :Y Hier dus de Roadmax van Bruder (merk is sowieso een aanrader!). Leuk kapsel trouwens. De aardbeienvlek van D verloopt inderdaad ook zoals jij beschrijft. Als ie maar niet helemaal weg gaan :X ;)

O+ Femke O+
pi_144982213
Wij waren vanochtend in het bos

duracelkonijn:

even een break

echte tweeling :D (en bonus M ;) )

[ Bericht 20% gewijzigd door Kyara op 29-09-2014 08:28:57 ]
pi_144982589
Whahaha Gulara je rammelfoto was niet wat ik ervan verwacht had.
Ik ben ook nog niet met zindelijkheid bezig, dacht al dat ik de enige was. Sinds kort komt meneer wel eens 'poepen' melden

Shandaly wat spannend, drukke tijd dan. Femke O+ wat is ze rossig op deze foto

Kyara ahhh O+ wat een dametjes zo met hun broodjes
pi_144983483
Mijn dreumes is naar de kapper geweest :o

*poef* nu is het weg
pi_144984803
Bam! Gulara met haar monsterpost :) Mooie eerste post van dit topic :7

KJ, hoe ging het bij de kapper? Ik ben al maanden met Saar aan het gaan. Heb het laatst zelf maar geknipt. Haar pony althans. Maar wil nog altijd eens 'echt' gaan. Mooi hoor, zo'n echt kapsel :Y

Hier ook niet echt bezig met zindelijkheid hoor. Hebben wel een potje staan, en soms vragen we of ze op het potje wil poepen/plassen. Of als ze weer eens niet blij is met het verschonen van de luier, dan leggen we uit dat ze óók op het potje kan gaan, en dat ze dan straks geen luier meer hoeft. Maar dan roept ze heel hard "neeeee" en rent ze weg :') :+

Toffe foto's Kyara :) O+

Rangeroes en koala's aaien O+ Ik ben jaloers!

Shandaly, wat een liefje! Waar zit ze mee te spelen?
pi_144984882
Oh, Gulara, herhaling of niet; ik blijf zelf ook verliefd op haar mond O+
pi_144984923
Oh, in het vorige topic zag ik ook nog mooie foto's langskomen :Y O+
  zondag 28 september 2014 @ 16:32:29 #12
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_144985124
Gulara, monsterpost, ik had m nog gelezen in t vorige topic hoor ;)
Nu wil ik ook kangaroe's en koala's aaien :(

Kyara, ik zal die ook eens even opzoeken, kijken wat prijstechnisch beter is. Hij heeft al een graafmachine met kiepaanhanger trouwens, dit voorjaar gehad voor de zandbak.

Wij hebben net gefietst en onderweg gezwaaid naar alle koeien, paarden, schapen, ezels, geiten, ganzen, zwanen, herten, pony's en honden. Superleuke route door het buitengebied naar de duinen, waar J. vervolgens heerlijk gespeeld heeft, zandkastelen bouwen! Favoriet is trouwens nu het springkussen, zo'n bubbel die uit de grond komt, hij vindt t geweldig als andere kinderen springen en hij de lucht in vliegt.
pi_144988694
Wat een leuke foto's in het bos, en je bent vasthoudend wat dezelfde kleertjes betreft Kyara :D Ik vind bonus M ook leuk :)

Gulara wat een post weer, ik vind jouwes ook leuk! :D ik moet telkens lachen als ik hem zie, die blik O+

Ik herken het trouwens niet echt, dat je vriendschappen onder druk komen te staan. Ik heb juist het idee dat oude vriendschappen herleven nu we allebei een kind hebben. En daar komen dan ook nog een aantal fokmoeders ( :') dat woord :D ) bij O+
Waar is de vriendschap dan door geëindigd bij jou Loj?
pi_144990771
Riley is net uitgenodigd op haar eerste verjaardagsfeestje van een ander kindje. De buurvrouw haar zoontje wordt 1 en Riley mag ook komen O+
pi_144991409
Wat leuk! *O*
pi_144991908
Fieder :* voor de nacht
Ik moest wel lachen om je verhaal hoe hij bij jullie in bed lag. Dat zou Riley dus ook doen.

MM zielig dat J. de vijfde ziekte had. Hopelijk voor jullie ook een betere nacht vannacht :*

Dank voor jullie reacties. Jullie hebben gelijk wat betreft het schuldig voelen. :*

Loj half twaalf nog op bed met een dreumes. *O*

Gulara wat leuk die manier van pinnen
O+ voor verhaal van de kassajongen en Pi
Als je van die foto rammelt is het inderdaad tijd voor een tweede :D
En hulde voor je post

Shandaly O+
En bijna klussen *O*

Kyara wat een leuke foto's O+
En die foto bij papa. Smelt O+ O+ O+

KJ stoere knul O+

Hier nog geen potje in huis. Ze geeft het pas aan nadat ze gepoept heeft. Dus die vindt het allemaal nog best om in haar luier te poepen :D

MM leuke fietstocht O+

Hier een dreumes die weer niet wilde slapen vanmiddag. Dus lekker uit bed gehaald weer en ze was gelukkig lekker vrolijk en lief O+
Nu ligt ze heerlijk te slapen O+
  zondag 28 september 2014 @ 19:24:16 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_144992014
Jeeej kinderfeestje O+

Kyara ik moest hardop lachen om die tweeling-drinkfoto _O-

Ik ben bijgelezen maar heb ff niet de puf om te reageren :@ Vanochtend de doop van neefje, dus hondsvroeg ons bed uit om om half 8 in de auto te stappen; mijn huilende kind aan een vreemde overhandigd (van de jeugdverzorging, terwijl ik juist had gehoopt de dienst te kunnen skippen, maar soit oO< ); daarna nog koffie en broodjes met E die half over dr toeren was door alle drukte en belangstelling (waarom moet de oom van wie ze standaard moet huilen, tóch altijd even komen proberen of ze het deze keer wél leuk vindt als ie BOE roept :X ) maar heeft gelukkig uiteindelijk heel tof gespeeld met dr nichtje van bijna 2 O+
pi_144992147
LB wat een drukke dag. En wat sneu dat ze zo over haar toeren was
O+ dat ze heeft gespeeld met haar nichtje van bijna twee
pi_144992292
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Wat een leuke foto's in het bos, en je bent vasthoudend wat dezelfde kleertjes betreft Kyara Ik vind bonus M ook leuk
ze hebben verschillende broekjes aan he. D heeft de Donker :P
pi_144992619
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef Kyara het volgende:

[..]

ze hebben verschillende broekjes aan he. D heeft de Donker :P
:o
Foutje zeker? :7
  zondag 28 september 2014 @ 19:38:56 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_144992751
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Omentielvo het volgende:

Hier nog geen potje in huis. Ze geeft het pas aan nadat ze gepoept heeft. Dus die vindt het allemaal nog best om in haar luier te poepen :D

Hier een dreumes die weer niet wilde slapen vanmiddag. Dus lekker uit bed gehaald weer en ze was gelukkig lekker vrolijk en lief O+
Nu ligt ze heerlijk te slapen O+
Oei, denk je dat het slaapje eraf gaat Omen, of is het een fase?

En hier hetzelfde mbt poepen :D Ze kijkt moeilijk, zegt soms 'poepen', en als ik vraag of ze gepoept heeft zegt ze 'luier?' :') Om onder luid neeneeneeneeneeee! weg te drentelen als ik zeg dat we dan maar even een schone luier om gaan doen 8-)
pi_144993156
Ik denk een fase hoor. Mijn tante zei dat het middagslaapje heel belangrijk is totdat een jaar of drie zijn. Maar ik kan haar niet dwingen om te slapen
Nu leg ik haar op bed en kijk het vijf minuten aan. En als ze Ollie eruit gooit of echt hartverscheurend gaat huilen (vanmiddag twee keer geprobeerd haar op bed te leggen en beide meegemaakt) houdt het snel op. Ik wil er geen strijd van maken.
pi_144994394
Dat verschilt ook per kind hoor Omen. Sommige kindjes hebben met 2 al geen middagslaap meer nodig.
En *O* voor het feestje O+

LB, klinkt als een heel geslaagde dag.... gelukkig nog wel leuk gespeeld.

Hier trouwens ook nog niks qua zindelijkheid. Ook niet bij M trouwens.
  zondag 28 september 2014 @ 20:18:49 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_144994741
OMG, ik heb voor een vriendin een paar slofjes gehaakt als kraamcadeautje, en t is zooooooo klein! :o Je raakt echt gewend aan de maat van je dreumes he.

Nu maar hopen dat t kind geen reuzenvoeten heeft, maar t is ook niet leuk om ze zo groot te geven dat ze pas volgend jaar zomer aan kunnen.
pi_144994850
:Y echt wel.

Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden in een babyzaak liep toen ik 16 weken zwanger was van de meiden. En dan kleertjes uit het rek halen en vertederd bedenken hoe klein het toch wel niet is. En dan was het nog maat 62........ (en M zat toen in 74 of zo :') ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')