Je kunt hier dus tot $100 pinnen door gewoon je pasje tegen het pinautomaat aan te houden.
En het leukste is dan nog dat een van de vaste kassajongens dan heel trots tegen de persoon achter ons in de rij gaat vertellen dat hij dat altijd zelf doet. En dat de twee heren dat samen regelen. Smelt en zo...
MM zindelijkheid is hier ook ver van m'n bed. Zie ik dit jaar ook echt niet gebeuren.
AA leuk zo'n boekenverslinder.
Spirit klinkt als een geslaagde dag. Heeft ze uitgeslapen?
Nog een keer voor Nora.

LB wat een kletsende poppenmoedertje heb je toch.
En Stoertje, zeg even tegen je moeder dat ze je sokken uitdoet. Zo kom je die glijbaan nooit op.
Coco, ik val in herhaling. Maar dat zoenmondje.

En je zoon.

En de sokken.

En d'r pony.

En wat fijn dat ze hem van alles leert.

Ow wat klink je gezellig. Omkleden is ook niet tof.
Kyara, later als je groot bent nog een vierde?
Rosalie wat knap!

Ymme gefeliciteerd met je dreumes.
Riley, ik zou het ook veel gezelliger vinden om met mama de stad in te gaan dan te slapen.

En wat een leuke ondersteboven foto.

Oh en rammelen. Check. Ik. Moet. Nu. Een. Baby. Ga zo even proberen een rammelfoto te posten.
De boosdoener:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB, ik doe het ook maar weinig. eigenlijk pas de laatste tijd wat meer na z'n middagslaapje omdat ie anders om 0:00 nog niet slaapt. Rustig wakker maken en even de tijd nemen om bij mama op schoot te zitten helpt een hoop.
Kyara, je mandarijn/banaan verwarring.
En gij zweefteef.

Ik kan daar ook wel de logica van inzien. Ik voelde vroeger aan een bepaald litteken of het ging onweren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L-E jemig wat een slopende nachten. Fijn dat je er zo relaxed onder bent.

Van fontanellen weet ik niks. Ik hoop het voor hem, want hij valt geregeld op z'n hoofd.
AA ze staat al goed joh. En dat badjasje staat leuk.

Suiker, ik had de foto's nog gezien. Ik

de jounes. Ik vind em zo leuk! Je gevoelige tofferd.

Hier in de weide omtrek geen kinderboerderij.

Dus gaan we binnenkort maar weer naar de dierentuin. Geitjes, schapen, varkentjes, koala's, slangen, krokodillen en kangoeroes aaien.
Hier gaan we binnenkort maar eens een ministukje van z'n mat afhalen. (We hebben nog even overwogen om een vlechtje te laten groeien en tegen iedereen te zeggen dat we Dat Echt Heel Stoer Vinden Voor Een Jongetje.

). Ik heb van die hele ieniemini flesjes met kurkje besteld voor de eerste lokjes.

Loj, nu al een derde.

en om half twaalf nog in bed.

MM, leukerd!

Geweldig shirt ook!
Omen, ik vind het zelf echt zo jammer dat er tegenwoordig van je verwacht wordt dat je Wel Nu Meteen Want Je Was Online reageert. Lijkt me niet meer dan normaal dat je je tijd ook aan andere dingen besteed.
Oogbolroepen.

(insert Edwin Evers, een woord dat je niet zo vaak hoort melodie) oogbolroepen.
Samen bakken.

wij doen vaak samen pizza maken. En koekjes staan voor volgende week op het programma.
Ik denk een fase hoor. Mijn tante zei dat het middagslaapje heel belangrijk is totdat een jaar of drie zijn. Maar ik kan haar niet dwingen om te slapen
Nu leg ik haar op bed en kijk het vijf minuten aan. En als ze Ollie eruit gooit of echt hartverscheurend gaat huilen (vanmiddag twee keer geprobeerd haar op bed te leggen en beide meegemaakt) houdt het snel op. Ik wil er geen strijd van maken.