Dit heb ik met zowel mannen als vrouwen, als er al aantrekkingskracht is bij het aangaan van een vriendschap.quote:Op maandag 29 september 2014 10:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel interessant dat je dat zegt, want ik heb me ook weleens afgevraagd waarom ik vrijwel nooit verliefd word op een vriendin en als er een seksuele aantrekkingskracht bestaat, neemt die na verloop van tijd ook af. Alsof er een soort mechanisme in me zit dat ervoor zorgt dat ik normale vriendschappen met seksegenoten kan opbouwen.
quote:Op maandag 29 september 2014 17:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deze vrouw.
Zo real en puur, goed stiekem zou je er ook boven op duiken soms bij een van je vrienden maar je houdt je aan je principes en bent niet makkelijk en dat is ook mooi.
Oke dit herken ik van vaker. Maar hoe zat dat dan? De stereotype vertelt dat je dan ook gemeenschap had met je vrienden af en toe.quote:Op maandag 29 september 2014 23:05 schreef Seven. het volgende:
[..]ik was wel degelijk makkelijk, maar niet in vriendschappen.
Nee gek, seks en vriendschappen gaan voor mij niet samen. Friends with benefits is niet echt mijn ding want daarin staat de vriendschap aan de basis maar wel 'seksueel vriendschappelijk contact'. Niet van dusdanige diepte dat ik me ermee op straat vertoonde, tenzij na het stappenquote:Op maandag 29 september 2014 23:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke dit herken ik van vaker. Maar hoe zat dat dan? De stereotype vertelt dat je dan ook gemeenschap had met je vrienden af en toe.
Ghehehehhe.quote:Op maandag 29 september 2014 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee gek, seks en vriendschappen gaan voor mij niet samen. Friends with benefits is niet echt mijn ding want daarin staat de vriendschap aan de basis maar wel 'seksueel vriendschappelijk contact'. Niet van dusdanige diepte dat ik me ermee op straat vertoonde, tenzij na het stappen.
Dus als je een wens hebt seks met iemand te hebben is dat de onderliggende motivatie voor al het contact? Dus mensen doen leuke dingen met hun partner, gaan samenwonen, trouwen, krijgen kinderen en blijven 60 jaar bij elkaar alleen maar omdat ze seks met die persoon willen?quote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt! En andersom niet. In ieder geval niet zonder latente wens tot sex. En wanneer sex de onderliggende motivatie is voor één van de partijen denk ik niet dat je van een 'normale' vriendschap kunt spreken.
Zo raar is dat niet. FOK! is in essentie een forum voor mannen (kijk alleen al naar de oer-saaie layout) en dat zal "meisje- meisjes" (wat een kutterm btw) nauwelijks aanspreken....die zitten op andere fora waar een hoop glittertjes en kleurtjes te zien zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch weer dat op FOK! alle vrouwen meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden hebben![]()
Het (of je) probleem zit bij je omgeving, niet bij jou.quote:Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef famke87 het volgende:
Ik als vrouw, heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.
Ik doe regelmatig leuke dingen met de mannelijke vrienden, gewoon puur als vriendschap niet meer en niet minder..
Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden.. Maar de laatste tijd denken mensen vaak dat ik gewoon elke keer een ander heb, dan ga ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega ergens wat drinken en met bijvoorbeeld met een andere mannelijke vriend gewoon even de stad in.
Maar is dat nou zo vreemd om als vrouw mannelijke vrienden te hebben? Hierdoor durf ik nu weinig vriendschappen op te bouwen met mannen omdat iedereen er toch al een oordeel over heeft en ik weet ik moet mij er niet druk om maken..
Maar hoe zien jullie dat? Hebben jullie vrouwen ook mannelijke vrienden, en jullie mannen ook vrouwelijke vrienden?
Dat niemand dit eerder heeft gezegd zeg.. oplossing voor allesquote:
Niet voor alles. Dat is een beetje ruim, vind je niet ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Dat niemand dit eerder heeft gezegd zeg.. oplossing voor alles
Nee, ze is zichzelf maar zit er nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:16 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Niet voor alles. Dat is een beetje ruim, vind je niet ?
Wel voor deze situatie (is het een oplossing)
Nietszeggende kreet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:16 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Niet voor alles. Dat is een beetje ruim, vind je niet ?![]()
Wel voor deze situatie (is het een oplossing)
Als je niet jezelf bent, wie ben je dan wel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:21 schreef JustTalkLove het volgende:
Nee, je bent niet altijd jezelf,
De Anderquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:
Als je niet jezelf bent, wie ben je dan wel?
Dat andere deel in jezelf (zoals je zelf al zegt.....) betekent nog steeds dat je jezelf bent.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:28 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
De Ander![]()
Een ander deel in jezelf
Je bent altijd jezelf. Gewoon onzin zin die men praat als ze niets meer te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat andere deel in jezelf (zoals je zelf al zegt.....) betekent nog steeds dat je jezelf bent.
Nee. Laat ik je een stom voorbeeld geven. Ik wil voetballen. Mijn "zelf" wil voetballen. Mijn omgeving zegt me. Nee, dat kan nu niet. Dat mag niet. Dan kan ik mezelf op dat moment niet zijn. Mijn zelf wil voetballen, maar mijn omgeving laat mijn 'zelf' niet toe. Begrijp je het nu beter ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
Dat andere deel in jezelf (zoals je zelf al zegt.....) betekent nog steeds dat je jezelf bent.
Deze. Met een hoop roze in de forumindex http://forum.viva.nl/quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:40 schreef Kingstown het volgende:
die zitten op andere fora waar een hoop glittertjes en kleurtjes te zien zijn.
I know....ik heb ook een account op dat forum.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Deze. Met een hoop roze in de forumindex http://forum.viva.nl/
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....ik heb ook een account op dat forum.
Fok! kan ook gewoon roze gemaakt worden hoor...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Deze. Met een hoop roze in de forumindex http://forum.viva.nl/
Hadden zij dan ook meerdere vrouwelijke vriendinnen? Succes met vrouwen? Dat soort zaken spelen mee. Als je een zolderkamerautist bevriend als vrouw, kan je er van op aan dat hij op je fapt.quote:Op zondag 28 september 2014 16:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik geloof er ook niet meer zo in, ik had mannelijke vrienden toen ik nog getrouwd was, ik ging scheiden en stuk voor stuk gaven ze aan al langer gevoelens voor me te hebben, uiteindelijk zijn al die vriendschappen stuk gelopen.
Mijn vriend had een vriendin, al voor jaren, en ineens uit het niets begon ze sexy foto's van haarzelf te sturen en dubbelzinnige opmerkingen te maken, is dus ook stuk gelopen.
Iedere keer nu ook als ik denk dat er een vriendschap ontstaat loopt het op hetzelfde uit, dus ik begin er niet meer aan.
De enige mannelijke vrienden die ik nog heb zijn of homo of partners van vriendinnen.
Twee hadden zelf een relatie, een was single en ieder weekend een ander, andere waren wel vrijgezel maar geen zolderkamer autist.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hadden zij dan ook meerdere vrouwelijke vriendinnen? Succes met vrouwen? Dat soort zaken spelen mee. Als je een zolderkamerautist bevriend als vrouw, kan je er van op aan dat hij op je fapt.
Scherp!quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
Hm, niets mis met een vrouw die wat mannelijke vrienden heeft, heeft ze echter alleen maar mannelijke vrienden, dan zit er vaak wat mis. Uiteraard wordt er dan gezegd dat mannen veel makkelijker zijn en dat vrouwen onuitstaanbaar zijn, maar veelal is de vrouw in kwestie onhandelbaar en zijn er wat deurmatmannen die dat pikken omdat ze heimelijk verliefd op haar zijn of denken zo haar poesje te kunnen bereiken.
Als jij niet de enige vrouw bent bij wie dat zo werkt, dan is het bestaan van de friendzone bij deze wel bewezen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel interessant dat je dat zegt, want ik heb me ook weleens afgevraagd waarom ik vrijwel nooit verliefd word op een vriendin en als er een seksuele aantrekkingskracht bestaat, neemt die na verloop van tijd ook af. Alsof er een soort mechanisme in me zit dat ervoor zorgt dat ik normale vriendschappen met seksegenoten kan opbouwen.
Meitsje dy net sa drok, famkequote:Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef famke87 het volgende:
Ik als vrouw, heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.
Ik doe regelmatig leuke dingen met de mannelijke vrienden, gewoon puur als vriendschap niet meer en niet minder..
Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden.. Maar de laatste tijd denken mensen vaak dat ik gewoon elke keer een ander heb, dan ga ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega ergens wat drinken en met bijvoorbeeld met een andere mannelijke vriend gewoon even de stad in.
Maar is dat nou zo vreemd om als vrouw mannelijke vrienden te hebben? Hierdoor durf ik nu weinig vriendschappen op te bouwen met mannen omdat iedereen er toch al een oordeel over heeft en ik weet ik moet mij er niet druk om maken..
Maar hoe zien jullie dat? Hebben jullie vrouwen ook mannelijke vrienden, en jullie mannen ook vrouwelijke vrienden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |