SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door debuurvrouw op 28-09-2014 08:36:22 ]
De foto was idd een al cuteness.quote:Op zondag 28 september 2014 07:50 schreef -Spring het volgende:
[..]mijn keuze zou het ook niet geweest zijn. Gelukkig is ie zoooo leuk. ♡
traangasquote:Op zondag 28 september 2014 00:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er weer een van de fb van een mede-OUDster, sorry dames.
Maar ik zag dus Ma.ce.
En hoewel ik Mees echt heel leuk vind klinken, vind ik dit dus echt helemaal niks.
maar je zegt toch ook djenna en niet jenna op zn Hollands? Ik zag althans wel djenna als ik die naam zie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef Burdie het volgende:
Zoals Jolien, maar dan zonder n denk ik. Anders valt het te veel uit de toon.
Oh, ik eigenlijk niet. Ik zeg gewoon Jenna.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar je zegt toch ook djenna en niet jenna op zn Hollands? Ik zag althans wel djenna als ik die naam zie.
ik lees alles gelijk op met een DJ-achtige uitspraak.. ik kijk teveel amerikaanse series en films denk ik :/quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, ik las het ook ja.
Ik kom net de volgende 5 broertjes en zusjes tegen in een tijdschrift:
Jarn.o, Jen.na, Jo.ena, Jen.tl en Jol.ie.
Nu vraag ik me alleen af of Jolie nou op z'n frans uitgesproken wordt of echt als j...
Zijn dat die van 19 and still counting?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Amateurs. De Duggars kunnen dat veel beter
jupquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zijn dat die van 19 and still counting?
Ik met Zj... Limburgse hèquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik lees alles gelijk op met een DJ-achtige uitspraak.. ik kijk teveel amerikaanse series en films denk ik :/
Jenna kan ik niet meer zien zonder de sheep valley van MTV voor de geest te zien springen
Ik kan mij niet eens voorstellen hoe je het dan uitspreektquote:
Als Zjennaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens voorstellen hoe je het dan uitspreekt
plakken limburgers overal een Z voor?quote:
Nee, maar in het voorbeeld dat Sjeen gaf welquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
plakken limburgers overal een Z voor?![]()
sorry, mijn kennis van limburgse taal is niet zo groot als in NIHIL!
Ze zeggen alle namen op z'n Hollands (aldus hun youtube accountquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar je zegt toch ook djenna en niet jenna op zn Hollands? Ik zag althans wel djenna als ik die naam zie.
Ik heb niet het idee dat ze het zelf al verstaanbaar kan uitspreken.... daarbij is ze nieuw en behoorlijk verlegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Vanyel het volgende:
Had hai meisje, hoe heet jij geprobeerd. Wist je nu ook hoe je het uit moest spreken.
En kon je ons weer inspireren met een mooie naam.
Ja, en oma had Treasure bedachtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Mineola het volgende:
Bij 'Vier handen op een buik' kwamen afgelopen dinsdag moeder K.i.ra.ya. en dochter T.r.e.as.u.re Ha.il.e.y (H.ail.y? H.ail.ie? H.al.ey? Zoiets) voorbij
Oh, ik dacht even dat je Bobbie als naam in gedachten had en dat dat nu min of meer geblockt was door het nieuwe tegenoverzitkindje, maar niet dus...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:39 schreef Lijnloos het volgende:
Oh lekker is dat. Ik zag hier begin van het schooljaar al wel dat een nieuw kindje tegenover Minke zou komen zitten: "Bobbie". Mijn gedachte dat het weleens een meisje zou kunnen zijn bleken terecht. En hoewel ik het niet zou kiezen past het wel heel goed bij haar.
Ennuh, laat de inspiratie maar komen: Minke & ????
Oh kijk, dat is waarom het best handig is om zulke programma's boven, met het geluid uit en de ondertiteling aan, te kijken, dan blijven dat soort dingen je tenminste bespaardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Mineola het volgende:
Trezjer hè. Ik had wel veel verwacht, maar wow. Dit overtrof het wel hoor.
Pieterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:39 schreef Lijnloos het volgende:
Oh lekker is dat. Ik zag hier begin van het schooljaar al wel dat een nieuw kindje tegenover Minke zou komen zitten: "Bobbie". Mijn gedachte dat het weleens een meisje zou kunnen zijn bleken terecht. En hoewel ik het niet zou kiezen past het wel heel goed bij haar.
Ennuh, laat de inspiratie maar komen: Minke & ????
Spelling was idd wel goed, maar de uitspraak wat minderquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:08 schreef Moppert het volgende:
Nee hoor volgens de site is het wel gewoon treasure.
Bobbie vind ik ook leuk voor een meisje.
Maxquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:56 schreef Phaidra het volgende:
Als jullie toch bezig zijn, hebben jullie ook suggesties voor jongensnamen bij I.van?
Bende gij geen trouwe vaderlander?!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
Goeie opties al Buuf! Anna vind ik geweldig leuk maar combi met achternaam niet...
Voor een jongen vind ik bijna alles met een J leuk...
Anne dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
Goeie opties al Buuf! Anna vind ik geweldig leuk maar combi met achternaam niet...
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Bende gij geen trouwe vaderlander?!
Betere naam dan dat krijg je niet hoor
ik vond het juist zo leukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
Voor een jongen vind ik bijna alles met een J leuk...
Joost? Die vond je toch zo verschrikkelijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond het juist zo leuk![]()
Ik vind Bram ook leuk voor jullie. Of SebasOlivier, Joost...(mijn eigen lijstje
)
ja, gedienstigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Joost? Die vond je toch zo verschrikkelijk?
Meklit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013
Betekent ie gedienstig? Dat wist ik niet. De Joost die ik ken is ook alles behalve dat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, gedienstig. Maar heeft wel altijd op de lijst van hus gestaan. En heeft het hier gehaald vanwege de J.
Maar je hebt gelijk. Die was niet van eigen lijst. Ik had m ertussen getypt
neh. Komt door Joost van Ollie B Bommel. Eigenlijk is het gewoon een erg leuke naam. Het voelt alleen zo..... Gedienstig. Voor mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Betekent ie gedienstig? Dat wist ik niet. De Joost die ik ken is ook alles behalve dat.
Ach soooooo!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neh. Komt door Joost van Ollie B Bommel. Eigenlijk is het gewoon een erg leuke naam. Het voelt alleen zo..... Gedienstig. Voor mij.
Maar zo heb ik ook altijd gedacht een zoon Thomas te noemen. Paste gewoon nooit.
Ja, die wil ik ook allemaalquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond het juist zo leuk
Ik vind Bram ook leuk voor jullie. Of SebasOlivier, Joost...(mijn eigen lijstje
)
ik ken daar een rijmpje op *iets met kakke en de keutel wou niet zakke*quote:
Wat een leuke site. Nu moet ik nog minstens vijf kinderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef -Spring het volgende:
Dit is een leuke site!
http://mooienamen.blogspo(...)ndse%20voornamen?m=1
Nice! Effe spieken want de eerste posts beloven veel goedsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef -Spring het volgende:
Dit is een leuke site!
http://mooienamen.blogspo(...)ndse%20voornamen?m=1
Floor?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:56 schreef Kyara het volgende:
Leuk lijstje Spring! Vooral de meisjesnamen. Mijn all-time favourite meisjesnaam
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Neuh, die is iets te veel top-10. Denk ik, ik hoor hem zo vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |