Nieuw of gebruikt? Hier ligt er een te verstoffen sinds ik Dior heb ontdekt. Nauwelijks gebruikt, meeste kleuren zijn te donker voor mij (huidtype sneeuwwitje).quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:56 schreef MissLuna het volgende:
Ik gebruik de Sans Soucis CC Cream Color Correction, erg mooi resultaat en heeft SPF20.
Kan iemand mij helpen; ik wil al zó lang een Naked Pallette, maar ik kan deze helemaal nergens vinden. Is ook niet te vinden op het eerder genoemde Beautybay. Suggesties?
Welke heb je?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Nieuw of gebruikt? Hier ligt er een te verstoffen sinds ik Dior heb ontdekt. Nauwelijks gebruikt, meeste kleuren zijn te donker voor mij (huidtype sneeuwwitje).
Bij Feelunique zijn ze nog te kopen http://m.feelunique.com/brands/urban-decay/palettes-giftsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:56 schreef MissLuna het volgende:
Ik gebruik de Sans Soucis CC Cream Color Correction, erg mooi resultaat en heeft SPF20.
Kan iemand mij helpen; ik wil al zó lang een Naked Pallette, maar ik kan deze helemaal nergens vinden. Is ook niet te vinden op het eerder genoemde Beautybay. Suggesties?
Wat vind jij betaalbaar? Die Maybelline 24hr superstay lipsticks vind ik fijn, en die zijn ook regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Iemand nog tips voor lippenstift die lang blijft zitten en niet afgeeft, maar ook enigzins betaalbaar is?
Die is idd fijn. En als je echt op de prijs wil letten is de 1+1 gratis actie (elke week heeft een drogisterij wel een bekend merk met die aanbieding) misschien een idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:59 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat vind jij betaalbaar? Die Maybelline 24hr superstay lipsticks vind ik fijn, en die zijn ook regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat.
Show hier je nagels (SHJN). Dan vind je em zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er was toch ook altijd een heel goedlopend nagellak topicBen ik nou zo kippig dat ik dat niet kan vinden?
Ja gofferquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Show hier je nagels (SHJN). Dan vind je em zo.
Mac oxideert altijd lichtelijk naar oranje.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:59 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat mijn foundation (Mac) ineens donkerder uitslaat op mijn huid. Ik zie echt een kleurverschil met mijn hals. Heb de foundation toentertijd ook in het voorjaar gekocht, dus zelfde huidtint. Het valt me nu ineens op na het een tijdje niet gebruikt te hebben. Komt dit door de ouderdom?
Ben je in de tussentijd veranderd van anticonceptie? Kan ook van invloed zijn namelijk - andere hormoonbalans, dan reageert soms ook je huid anders (ik had het met een parfum, gewisseld van pil en BAM in 1x was het te smerig voor woorden als ik dat luchtje opdeed).quote:Op zondag 29 maart 2015 15:59 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat mijn foundation (Mac) ineens donkerder uitslaat op mijn huid. Ik zie echt een kleurverschil met mijn hals. Heb de foundation toentertijd ook in het voorjaar gekocht, dus zelfde huidtint. Het valt me nu ineens op na het een tijdje niet gebruikt te hebben. Komt dit door de ouderdom?
Herkenbaar, dat luchtjesverhaal. Zo zonde.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben je in de tussentijd veranderd van anticonceptie? Kan ook van invloed zijn namelijk - andere hormoonbalans, dan reageert soms ook je huid anders (ik had het met een parfum, gewisseld van pil en BAM in 1x was het te smerig voor woorden als ik dat luchtje opdeed).
Vooral bij een redelijk nieuw flesje wat ineens naar WC-eend ruiktquote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat luchtjesverhaal. Zo zonde.
Het is geen aanrader.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die Lancome cushion foundation... maar duur.
Mijn favoriet was ineens niet mijn favoriet meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral bij een redelijk nieuw flesje wat ineens naar WC-eend ruikt
Welk merk gebruik je?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:22 schreef Nammie het volgende:
Ik heb trouwens arganolie op mijn huid gesmeerd. Resultaat is een pukkel op mijn voorhoofd en een onderhuidse bult op mijn kin. Lekker dus.
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
Ook hier maar even melden, bij Big Bizar.
[ afbeelding ]
Ik moet mezelf maar gaan aanwennen om er af en toe binnen te waggelen.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Bij onze big bazar alleen maar rare kleuren en je kan zien aan de lak dat het oud is ( geschift). Dan vind ik 12 euro nog te duur.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kun je gewoon weer mixen hoor. Winkelprijs hier is 14 euro voor 1 flesje, dan is 3 voor 12 best netjes. Collecties van 1 a 2 jaar oud.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Bij onze big bazar alleen maar rare kleuren en je kan zien aan de lak dat het oud is ( geschift). Dan vind ik 12 euro nog te duur.
Echt? Dat is dan minder.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Bij onze big bazar alleen maar rare kleuren en je kan zien aan de lak dat het oud is ( geschift). Dan vind ik 12 euro nog te duur.
Vanaf morgen?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh? Morgen maar eens langs dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee ze hebben al heel lang die O.P.I lakken.
ja, voor vijf euro per stuk.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Met een beetje pech zit t wel in een bak waar enkele doosjes en lippenstiften zijn opengegaan...quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja voorheen had ik het niet. Toen leek hij eerder te licht voor mijn houd dan te donker. Ik bedenk wel dat ik het flesje al drie jaar heb dus sowieso wel vervangen mag worden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Mac oxideert altijd lichtelijk naar oranje.
Ben niet zo van de Mac foundations, krijg je nooit echt een juiste kleur tenzij je zelf gaat mengen.
Betere ervaringen met foundations van bobbi brown,makeup forever en teint idole van Lancôme.
Nee ook niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben je in de tussentijd veranderd van anticonceptie? Kan ook van invloed zijn namelijk - andere hormoonbalans, dan reageert soms ook je huid anders (ik had het met een parfum, gewisseld van pil en BAM in 1x was het te smerig voor woorden als ik dat luchtje opdeed).
Dat staat er ook op als het goed is, bij die van mij wel in ieder geval (12 maanden na opening)quote:Op zondag 29 maart 2015 23:47 schreef quirina het volgende:
Foundation is ongeveer 1 jaar 1,5 jaar houdbaar na openen.
Daarna is t bedorven. Nog mazzel dat je er geen uitslag van op je gezicht hebt gekregen.
40% korting op alle mascara's bij de ici Paris! Dus mocht je een dure mascara op het oog hebben..quote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara. Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebbenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
40% korting op alle mascara's bij de ici Paris! Dus mocht je een dure mascara op het oog hebben..
Ik gebruik er een van Estee Lauder en Dior iconic overcurl en die bevallen mij goed! Ik koop ze alleen in de 40% uitverkoop want ik vind die dure mascara's niet zoveel beter dat ik er 30 euro meer aan zou uitgeven. Mijn miss sporty mascara werkt ook prima.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben. Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d.
.
Ja, ik zat even rond te kijken bij Ici Paris en ik dacht; ik kan er ook eerst tussenin gaan zitten i.p.v. gelijk zo duur. Dus ik overweeg L'oreal Miss Mangaquote:Op woensdag 1 april 2015 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik er een van Estee Lauder en Dior iconic overcurl en die bevallen mij goed! Ik koop ze alleen in de 40% uitverkoop want ik vind die dure mascara's niet zoveel beter dat ik er 30 euro meer aan zou uitgeven. Mijn miss sporty mascara werkt ook prima.
Ik zweer bij Mac's Haute and Naughtyquote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara. Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
Iquote:Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben. Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d.
.
Ik heb ook de Inimitable en die is echt baas. Niet de intense, want die is er niet in waterproof geloof ik. Maar wel een fijne mascara, ik heb echt matige wimpers en met deze mascara wordt het nog enigszins wat.quote:
Van www.arganolie.eu. Er staat dat het 100% puur is en ik geloof het wel. Ik weet ook niet waar ik het anders vandaan moet halen.. Maar het werkt dus niet voor mijn huid.quote:
Wat voor iets is dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Miss Manga uitgeprobeerd; chill! Als 'ie zo blijft, koop ik deze denk ik wel weer.
Ik heb dat effect vaker gelezen bij arganolie. Jammer maar helaas!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Van www.arganolie.eu. Er staat dat het 100% puur is en ik geloof het wel. Ik weet ook niet waar ik het anders vandaan moet halen.. Maar het werkt dus niet voor mijn huid.
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
Had wat makeup besteld van amazon ( tartelette palette, lorac pro 2, covergirl 3 in 1 foundation, physicians formula shimmerstrip)
Iemand behoefte aan meer info over een van die:?
Haha ja!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat?
-edit- mascara van l'oreal, ik zag het al
Zal ze morgen eens voor je uitwerken, heb dan toch vrij. Heb net me makeup gedaan met de producten en ben erg tevreden alquote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben wel naar allemaal benieuwd eigenlijk. Foto's, review,prijzen en verkoper
Mascara is ZO verschillend per persoon.. Tenminste, zo ervaar ik het welquote:Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef quirina het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)is-het-best/speel/1/
Zie hier de mascara test.
Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Volum' Express is de beste en miss sporty een goede tweede.
Zeggen ze..
Ik zie dat ze amper high end merken hebben getest.
En.. Ik heb Maybelline the colossal zelf ook geprobeerd maar je krijgt heel snel spinnenpoten hoor.
Yep, ditquote:Op zondag 19 april 2015 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mascara is ZO verschillend per persoon.. Tenminste, zo ervaar ik het wel.
Zomg yay!quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Molo het volgende:
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland
Waarwanneerwat?!quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Molo het volgende:
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland
Jaaaaaaa ik las het ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Molo het volgende:
Las het op beautyscene.nl
Nog niet duidelijk waar, wanneer en hoe etc.
Ik hoop in Douglas ofzo, in ieder geval beetje leuk verkrijgbaar.
Tof merk wat ik mis hier
Ja bij mij ook zo ongeveer enige spul wat ik gebruikquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik las het ookEnige oogschaduw die ik gebruik
![]()
En ik had net de pan geraakt bij een kleur
Heb nu trouwens Babydoll mascara van YSL, zeer fijn!
clinique en collistar foundation zijn niet super matquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef WinnieWana het volgende:
Waarom zijn alle foundations in de drogist zo donker. Alle merken halen hun lichtste kleuren weg lijkt het wel.Ik gebruik nu de gosh exceptional wear, de enige die licht genoeg is. Maar wil graag eentje die minder mat is. Iemand nog tips behalve mac ( ik ben nw15 of lager)? De lichtste kleuren van de meeste merken zijn te donker helaas.
En laatst mijn alledaagse make up uitgezocht. Ik heb veel te veel. Veel lipsticks terwijl ik die nauwelijks gebruik. Maar wat vaker opdoen anders is het ook zonde. Ik kan maar weinig make up dragen op werk. Veel is ook relatief natuurlijk, het komt geeneens in de buurt van de hoeveelheid die ik zie in make up stash video's.
Ik vond zelf de mascara glamorous curl van de hema wel fijn. De 3d effect mascara van de hema weer niet. Nu gebruik ik een bourjois volume mascara ( niet getest bij kassa), ook wel oke. Maar ga hierna weer terug naar de curl mascara van de hema.
Morgen is er trouwens een speciale koopavond bij de kruidvat. Veel kortingen. Ook op make up. 1+1 gratis op lóreal make up en maybelline. Wel alleen met bonnetjes (lekker ouderwets ook) via hier uit te printen http://postimg.org/gallery/30m41z74q/f930ae57/
Sleek heeft vrij donkere tinten als je voor budget gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:19 schreef ColombianChick het volgende:
Nog meiden met een donkerehuid die weten waar je fijne foundation kan kopen in het oosten ?
dankjewellquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Sleek heeft vrij donkere tinten als je voor budget gaat.
En anders check Douglas in Zwolle.
blijft dat een beetje goed zitten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef Diconnected het volgende:
Die matte lipbalm sticks van Hema zijn ook fijn
Ja uur of 4-5 sowieso wel. Tenzij je vet gaat eten, dan is het er snel af. (ervaring meequote:
Yesquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:41 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn het deze? http://veracamilla.nl/2015/03/hema-soft-matt-lipbalm/
Ik gebruik er 1 van Yves rocher, bevalt prima! Zo'n uitdraaibaar potlood. Kost iets van ¤ 5,00.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:50 schreef MotherFoker het volgende:
Heeft een van jullie misschien tips voor goeie merken kwa eyeliner, ik heb van BeYu denk ik paarse en turquoise eyeliner die wel snel opdroogt en ook goed blijft zitten, ik heb alleen liquid eyeliner en normale geprobeerd, van de Hema denk ik, moet ik even kijken maar die droogt niet goed op, en de kwast, nouja geen rechte lijn en schiet de hele tijd de verkeerde kant uit.
Waterproof eyeliner kiezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met lenzen in krijg ik ook altijd irritatie met een 'natte' eyeliner, ook al kom ik niet binnen de wimperlijn. Of heb je daar speciale eyeliner voor?
Ik de vierde juist. De eerste en derde kan ik nooit tegen om op te doen. Ook niet als iemand anders het bij mij opdoet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:59 schreef Diconnected het volgende:
Al mijn eyeliners zijn van Hemaik heb deze:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_11214298
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_11218002
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_11214220
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_11211002
Ik vind die eerste het fijnst eigenlijk.
Goed om te lezen dat mascara na 3 maanden weggegooid moet worden.quote:Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef quirina het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)is-het-best/speel/1/
Zie hier de mascara test.
Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Volum' Express is de beste en miss sporty een goede tweede.
Zeggen ze..
Ik zie dat ze amper high end merken hebben getest.
En.. Ik heb Maybelline the colossal zelf ook geprobeerd maar je krijgt heel snel spinnenpoten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |