Nickelsson winterjas zal je wel leuk staanquote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo voor de 3de keer op jacht naar een winterjasIk vind niks leuk staan bij mij
Hou je bek Roald.quote:Op zondag 28 september 2014 12:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nickelsson winterjas zal je wel leuk staan
Heb je het al nat gemaakt???quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
Dagen gaan snel, heb mijn poes nu al 1 week.
Vrij recent hier nog gezien jaquote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef gurhan111 het volgende:
Weet iemand of BBQSausage nog leeft
Het is dat ik katten zo tof vind en dat het arme beestje er niks aan kan doen dat zijn baasje zo isquote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou zijn kat beledigen als ik jou was
Monobaasquote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Monopoly het volgende:
Brak wakker geworden maar huisje alweer aan kant ja. Ontbijtje gehad, broodjes uit de oven, eitje erbij. Straks even boodschapje doen
#hardeleef.
Jij laat moira gewoon de helft doenquote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Monopoly het volgende:
Brak wakker geworden maar huisje alweer aan kant ja. Ontbijtje gehad, broodjes uit de oven, eitje erbij. Straks even boodschapje doen
#hardeleef.
Net al boodschappen gedaan.quote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Monopoly het volgende:
#hardeleef.
Was het maar zo'n feest. Wellicht laat ik haar de boodschappen doen. Alles zelf gedaan, op het tafeltje ontdoen van plak door de wodkashots van vannachtquote:Op zondag 28 september 2014 13:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij laat moira gewoon de helft doen
True truequote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is dat ik katten zo tof vind en dat het arme beestje er niks aan kan doen dat zijn baasje zo is
Dan ben je een echte held!!quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Wellicht laat ik haar de boodschappen doen. Alles zelf gedaan, op het tafeltje ontdoen van plak door de wodkashots van vannacht
quote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef gurhan111 het volgende:
Weet iemand of BBQSausage nog leeft
ja toch en dan beetje tunenquote:Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef klawie het volgende:
Ik ga een paus mobiel verkopen iemand interesse?
Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 28 september 2014 13:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Mag je doen als he hem hebt gekocht
Helaas ben ik een lafaard. Ik heb zelf boodschappen gedaanquote:
Knoflook dan kan je niet meer zoenen ga garnalen eten dan kan je er tegen aanquote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas ben ik een lafaard. Ik heb zelf boodschappen gedaan
Ach, nu heb ik tenminste beslist wat we gaan eten vanavond.
Chicken tonight met taugé, aardappelpuree en spinazie met een knoflookje en eitje er door heen
Of jij eet ook knoflook, dan kunnen we heerlijk zoenen vanavondquote:Op zondag 28 september 2014 13:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Knoflook dan kan je niet meer zoenen ga garnalen eten dan kan je er tegen aan
Als je elkaar's ongewassen geslachtsdeel in de mond neemt kun je ook zoenen na knoflook hoorquote:Op zondag 28 september 2014 13:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Knoflook dan kan je niet meer zoenen ga garnalen eten dan kan je er tegen aan
Dat is ook ranzig hoorquote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je elkaar's ongewassen geslachtsdeel in de mond neemt kun je ook zoenen na knoflook hoor
Wajooow mono wilt trioquote:Op zondag 28 september 2014 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of jij eet ook knoflook, dan kunnen we heerlijk zoenen vanavond
Dat is gewoon een hoax. Echte mannen zoenen niet!quote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je elkaar's ongewassen geslachtsdeel in de mond neemt kun je ook zoenen na knoflook hoor
swsquote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon meteen neuken op de eerste date
Energiedrank zekerquote:Op zondag 28 september 2014 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een blikje guarana geopend.
Ken het niet.. red bull of de cheap versie golden power vind ik het lekkerst. Andere energy drinks vind ik vaak ranzigquote:Op zondag 28 september 2014 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee wel gewoon de echte energy smaak maar veel beter dan red bull en 30 cent goedkoper
Red Bullquote:Op zondag 28 september 2014 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee wel gewoon de echte energy smaak maar veel beter dan red bull en 30 cent goedkoper
Probeer hem maar eensquote:Op zondag 28 september 2014 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken het niet.. red bull of de cheap versie golden power vind ik het lekkerst. Andere energy drinks vind ik vaak ranzig![]()
Monster moet ik nog eens proberen overigens.
Daarom drink ik ook geen wodkaquote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar wat niet?Cola netzo, vodka is ook rotzooi
#yoloquote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom drink ik ook geen wodkaZelfbescherming enzo.
Op z'n tijd kan een red bull (variant) heus geen kwaad, net als cola. Maar er zijn mensen die minimaal 3 blikjes energy drinken per dag. Dat is funest voor je lichaam.
Jep en die zijn er genoeg die een tree van 24 in een week leeg drinken..quote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op z'n tijd kan een red bull (variant) heus geen kwaad, net als cola. Maar er zijn mensen die minimaal 3 blikjes energy drinken per dag. Dat is funest voor je lichaam.
Ik drink er nu 2 per werkdagquote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat werkt er dan precies?quote:Op zondag 28 september 2014 15:16 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nu twee weken gestopt met koffie en energydrink. Drink op kantoor alleen nog maar water. Was even wennen, maar 't werkt.
Waterquote:Op zondag 28 september 2014 15:16 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nu twee weken gestopt met koffie en energydrink. Drink op kantoor alleen nog maar water. Was even wennen, maar 't werkt.
M'n collega's doen het werk, ik geef ze opdrachten.quote:Op zondag 28 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat werkt er dan precies?
Jij niet iig.
Nee maar wat werkt er dan? Voel je je minder belabberd?quote:Op zondag 28 september 2014 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n collega's doen het werk, ik geef ze opdrachten.
Nou ja, collega's, stagiaires.
Ja dat is dus dat gekkequote:Op zondag 28 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat werkt er dan precies?
Jij niet iig.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Water![]()
Drink elke dag op het werk zeker 3 flesjes water. Heerlijk is dat. Reinigt je lichaam van binnen en is stukken beter ipv allemaal suikers en troep.
Aan het einde van de dag wel ja. Sowieso had ik er vaak last van dat ik laat in de nacht nog klaar wakker was. Is nu al een stuk minder.quote:Op zondag 28 september 2014 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar wat werkt er dan? Voel je je minder belabberd?
gewoon half flesje stroh 80 op een dagquote:Op zondag 28 september 2014 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, kut. Moet ik maar weer beginnen met drinken dus.
Ja, lekker.quote:Op zondag 28 september 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon half flesje stroh 80 op een dag
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
heb je cheat police al gezien bbq
heb ook erg gelachen om de eerste 4 afleveringenquote:Op zondag 28 september 2014 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
Geniaal weer. Mocht wel weer tijd worden dat ze weer met z'n tweeën een serie deden.
Ik ook jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb ook erg gelachen om de eerste 4 afleveringen
nee was dat kneusje van 10quote:Op zondag 28 september 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
psvfan10 was toch dat kneusje van 12?
Ja en Jaquote:Op zondag 28 september 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en nu ben je 11?
je hebt trouwens een ban op die account
Neequote:Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je niet buiten spelen ofzo
quote:Op zondag 28 september 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hardstikke mooi weer
ga maar buiten spelen
Hahaquote:Op zondag 28 september 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme
Half het dorp zonder stroom
Ga klagen bij de pastoorquote:Op zondag 28 september 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme
wonen in een dorpquote:Op zondag 28 september 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme
Die heten altijd Klaasquote:Op zondag 28 september 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet niet wie de pastoor is
Wat voor spaghetti?quote:Op zondag 28 september 2014 18:17 schreef gurhan111 het volgende:
[..]
ik ga dalijk spaghetti maken![]()
nee echt
Klinkt goedquote:Op zondag 28 september 2014 18:23 schreef gurhan111 het volgende:
[..]
uhmm
de saus is van gezeefdte tomaten en gehakt
en paprika
en geraspte kaas
Fokkiieeeequote:
BBQ hierquote:
quote:
Hoe is het?quote:
5.5quote:
Wel minder, maar wel slecht geslapen en spierpijn.quote:
Dus je gaat niet doodquote:Op maandag 29 september 2014 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel minder, maar wel slecht geslapen en spierpijn.
Ik denk dat ik me morgen wel goed voel
Nee, fijn hequote:
quote:
quote:
Feliquote:Op maandag 29 september 2014 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
Heb nu een jaarcontract ipv een halfjaar contract bij mijn werk
Goed bezig.quote:Op maandag 29 september 2014 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 september 2014 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ga ik kijken denk ikquote:Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
American reunion op tv vanavondprima film voor de zware maandag
Wreck it ralph in de bios gezien.. viel tegenquote:Op maandag 29 september 2014 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb net Wreck it Ralph en Tron gekeken
Ja maar jij bent te kieskeurigquote:Op maandag 29 september 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wreck it ralph in de bios gezien.. viel tegen
Somsquote:Op maandag 29 september 2014 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent te kieskeurig
Nou..quote:
Ja okequote:Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het net nog over American Reuniondat die wel leuk is als vermaak
Wat vind je van The Machinist?quote:Op maandag 29 september 2014 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als je weer een topfilm moet hebben hoor ik het wel
Vaag, niet slecht maar vooral vaagquote:Op maandag 29 september 2014 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat vind je van The Machinist?
Goed genoegquote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vaag, niet slecht maar vooral vaag
Of coursequote:
BBQquote:
Bizarre shit ja.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou me niks verbazen dat hier een docu over wordt gemaakt
Oor is nog dicht maar minder denk ik. Werd midden in de nacht wakker omdat ik pijn had daar.. Beetje vreemdquote:
Beterquote:
Oh gelukkig, misschien dat die pijn ook wel komt doordat je teveel probeerde het weer open te krijgen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oor is nog dicht maar minder denk ik. Werd midden in de nacht wakker omdat ik pijn had daar.. Beetje vreemd
Mooi zoquote:[..]
Beter
Zou best kunnenquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh gelukkig, misschien dat die pijn ook wel komt doordat je teveel probeerde het weer open te krijgen?
[..]
Mooi zo
Jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe gaat het met jou? Al zenuwachtig?
Zie het als "Nee heb je, ja kun je krijgen" .. Je hebt die nee al, dus het falen is standaard.. dus hoef je je niet meer druk over te makenquote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDe hele dag al
Vanochtend nog een lesje gehad om alles nog even te oefenen, en dat ging prima. Dus als alles meezit morgen, komt 't vast goed.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je toch olie moeten gebruiken.
True, maar die nee heb ik al te vaak gehad.quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie het als "Nee heb je, ja kun je krijgen" .. Je hebt die nee al, dus het falen is standaard.. dus hoef je je niet meer druk over te maken
Ja, ik had ook van die dagen dat opeens alles fout ging bij het rijden. Misschien kwam het ook omdat ik heel vroeg op moest toenquote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDe hele dag al
Vanochtend nog een lesje gehad om alles nog even te oefenen, en dat ging prima. Dus als alles meezit morgen, komt 't vast goed.
Ik moet binnenkort ook naar de dokter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook naar de dokter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Die dagen heb ik ook gehad ja.quote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik had ook van die dagen dat opeens alles fout ging bij het rijden. Misschien kwam het ook omdat ik heel vroeg op moest toen
Jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die was wel een beetje niveau d4v1d
Ik had ook niet een leuke instructricequote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die dagen heb ik ook gehad ja.Daarom les ik nu niet meer 's ochtends. Maar afgelopen vrijdag verprutste ik 't ook compleet.
M'n instructeur zei dat ik haast had.
Joh, 't is weekend, ik wil naar huis.
Zal zulke grappen de volgende keer wel voor hem laten liggen.quote:
Ik eerst (5 jaar geledenquote:[..]
Ik had ook niet een leuke instructrice
Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar volgens mij had ik dat eerder verteld
quote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3d tattoo's![]()
Mar slick inderdaad
Oh dat was flink kut danquote:Op maandag 29 september 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal zulke grappen de volgende keer wel voor hem laten liggen.
[..]
Ik eerst (5 jaar geleden) ook niet
Nu heb ik een Surinamer met spraakgebrek, en net iets te weinig concentratie.
Verder wel een aardige kerel
Minimalisticquote:
Morgenquote:Op maandag 29 september 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Maar sowieso,
Instructeurs
Examinators
Alles.
[..]
Jij weet
quote:Op maandag 29 september 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja't liefst sla ik morgen gewoon over. Of de hele week, of twee weken, of zo.
drugsquote:Op maandag 29 september 2014 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
En dan gewoon wel je rijbewijs op zak hebben.
Kon dat maar
Ik bedoelde niet op die manier strak staan Geo.quote:Op maandag 29 september 2014 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Even fappen voor het rijexamen, helpt wat tegen de zenuwen
Doe ik ook, ik word morgenochtend om half 9 opgehaald. Uurtje lessen en dan examen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
Van te voren een les doen. Dat hielp mij al 80%
Werd ik juist zenuwachtiger vanquote:Op maandag 29 september 2014 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
Van te voren een les doen. Dat hielp mij al 80%
Ging heerlijk bij mij. Helft van de wegen waar ik leste reed ik en toen dat moment kwam dat je een aantal handeling moest doen (rechts, en dan daar weer links en dan rechtdoor etc). Vroeg ik het nog gewoon twee keer naquote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werd ik juist zenuwachtiger van
Same, rijden zonder speciale verrichtingen is echt heel chillquote:Op maandag 29 september 2014 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging heerlijk bij mij. Helft van de wegen waar ik leste reed ik en toen dat moment kwam dat je een aantal handeling moest doen (rechts, en dan daar weer links en dan rechtdoor etc). Vroeg ik het nog gewoon twee keer na
Maar dan wist ik wel wat ik moest doen en dat ging perfect
en speciale verrichtingen zoals parkeren en shit had ik bij tussentijdse al gehaald. Dat scheelde ook al.
Speciale verrichtingen heb ik gelukkig ook al gehaald, dus daar ben ik ook wel blij mee jaquote:Op maandag 29 september 2014 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging heerlijk bij mij. Helft van de wegen waar ik leste reed ik en toen dat moment kwam dat je een aantal handeling moest doen (rechts, en dan daar weer links en dan rechtdoor etc). Vroeg ik het nog gewoon twee keer na
Maar dan wist ik wel wat ik moest doen en dat ging perfect
en speciale verrichtingen zoals parkeren en shit had ik bij tussentijdse al gehaald. Dat scheelde ook al.
En anders..quote:Op maandag 29 september 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Speciale verrichtingen heb ik gelukkig ook al gehaald, dus daar ben ik ook wel blij mee jaHopelijk nu gewoon even snelweg op, blokje om, en klaar.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Toen ik leste zag ik zoveel chicks met diepe inkijk.![]()
Alles om te slagen toch
quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
Adobe brings “streaming” Photoshop to Chrome OS
Ja.quote:
hendigquote:Op maandag 29 september 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Straks gewoon in Google Chrome kunnen photoshoppen
goede betekenisquote:Op maandag 29 september 2014 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Snap ook niet waarom ze die naam gebruiken.
Heeft wel een goede betekenis volgens mij, maar het is nou niet echt een geweldige toon die je zet zo.
Oh echtquote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaChrome
[..]
Oh, ook dat niet?![]()
Had het volgens mij een keer opgezocht.
hee lbquote:
leuke fipo, kloonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |