Krijg wat!quote:
vet drijft he?!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je schijnbaar ineens weer komt bovendrijven.
welk hart?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh. Evie's lichaam is zoveel nuttiger als haar hart nog klopt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dan gaan jullie verliezen.
Wij hebben net met 5-2 gewonnen.
Die heeft wel een mooie kont.quote:
Ik vind het wel een bijzonder mooi compliment eigenlijk. Suiting up it is, then.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom juist. Er zijn tsunami's die minder vocht met zich meebrachten dan wat er met Huppel gebeurt als ze aan jou in pak denkt.
quote:
Neequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
vet drijft he?!
[..]
welk hart?
[..]![]()
![]()
![]()
super mooi he?!
Verrader!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo, puntjes blijven in Deventer
Tegen Breda had het gewoon 5-0 moeten zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
vet drijft he?!
[..]
welk hart?
[..]![]()
![]()
![]()
super mooi he?!
Vergeet Huppel niet een appje te sturen van het eindresultaat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel een bijzonder mooi compliment eigenlijk. Suiting up it is, then.
Feiten benoemen, ik doe het.quote:
Je woont er.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kon niet meer quoten, dus maar even zo...
Wie zegt dat ik een Zwollenaar ben?
Zo goed waren jullie ook weer nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen Breda had het gewoon 5-0 moeten zijn natuurlijk.
Die spier, links van je borstbeen. Niet dat figuurlijke hart waarmee je blijk geeft van emoties etc. Die mis je idd.quote:
Je haat mij echt he?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet Huppel niet een appje te sturen van het eindresultaat.
Whehehequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet Huppel niet een appje te sturen van het eindresultaat.
Het gaat om de punten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo goed waren jullie ook weer niet
Nee, ik had nog een belofte in te lossen en dat heb ik gister en vandaag meer dan gedaan geloof ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Je haat mij echt he?
Gelukkig appt barb mij nooit.
Tsja, mijn opa en oma woonden in Deventer, mijn pa heeft in de klas gezeten met Van Marwijk.quote:
preciesquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die spier, links van je borstbeen. Niet dat figuurlijke hart waarmee je blijk geeft van emoties etc. Die mis je idd.
Zo'n keurige vent ben ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je haat mij echt he?
Gelukkig appt barb mij nooit.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik ben tegen Feyenoord, dus voor GAE
Hoe'st verder met jou dan?quote:
Jippie.quote:
Ik had erger verwacht van je.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik had nog een belofte in te lossen en dat heb ik gister en vandaag meer dan gedaan geloof ik.
Ze kan nu wel wat afleiding gebruiken. Dus als je enige waarde hecht aan haar voorspoedige herstel dan gun je haar dit.quote:
Nog maar 3 daagjes en het is oktoberquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb een beetje een ongeluksmaand maar ondanks dat alive and kicking![]()
hehe
Kon dat nog dan, gezien het ongeluksjaar waar je al in zat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Evie het volgende:
Heb een beetje een ongeluksmaand maar ondanks dat alive and kicking![]()
hehe
Ja, wat wil je nou? Tis ook nooit goed he?quote:
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog maar 3 daagjes en het is oktober
Jij noemt het haat, ik noem het leedvermaak.quote:
Malaka. Ze zei net dat ze niet moest denken aan mij in kostuum.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kan nu wel wat afleiding gebruiken. Dus als je enige waarde hecht aan haar voorspoedige herstel dan gun je haar dit.
Dan had ik je echt moeten gaan sexten enzo?quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij noemt het haat, ik noem het leedvermaak.
Natuurlijk wil ik appjes van jou. Zeker als daar suit up photo's bij zitten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Tis ook nooit goed he?
Alles onder controle, geen bijzonderheden. Kortom, ik ben een gelukkig en tevreden mens.quote:
Ohw gawdquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ik je echt moeten gaan sexten enzo?Dat bewaar ik nog even. Je hebt immers nog 3 weken te gaan en ik hou wel van een zekere spanningsopbouw.
Je mag het altijd zeggen, kan mij dat hele PEC schelen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
HahaPEC speelt tegen Heracles, ik mag het nu zeggen want > Feyenoord
Op momenten als dit heb ik spijt van mn operatie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malaka. Ze zei net dat ze niet moest denken aan mij in kostuum.
Drumroll please.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ik je echt moeten gaan sexten enzo?Dat bewaar ik nog even. Je hebt immers nog 3 weken te gaan en ik hou wel van een zekere spanningsopbouw.
Ik hoopte dat je dat alweer was vergeten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
Malaka. Ze zei net dat ze niet moest denken aan mij in kostuum.
+1quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat alweer was vergeten.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je mag het altijd zeggen, kan mij dat hele PEC schelen.
Dat kan zeker, al is hij tot op heden nog niet compleetquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Royco1 het volgende:
Evie, hoe is het met je oven? Kan ik onderhand al worstenbroodjes komen eten?
Heerlijk, zo'n onervaren vrouw.quote:
Zodat wij beiden haar tegelijkertijd gaan sexten en pics sturen? Vuig sadistje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat alweer was vergeten.
Nog steeds niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan zeker, al is hij tot op heden nog niet compleetAls jij ze betaalt kan je worstenbroodjes komen eten
En niet van knuffelen met relatieve vreemden. En niet van foto's van je eigen tieten. Waar hou je eigenlijk wel van?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet zo erg van sexting
Hoe is het met versie 2 huppel?
Laat die -je maar weg hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Zodat wij beiden haar tegelijkertijd gaan sexten en pics sturen? Vuig sadistje ben je toch ook.
Ik ook niet, te veel moeite.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wandelen, dieren, mn dierbaren, het levenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En niet van knuffelen met relatieve vreemden. En niet van foto's van je eigen tieten. Waar hou je eigenlijk wel van?
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
En wat nou als die ander vooral typt en jij alleen maar hoeft te lezen?quote:
O nee, niet daarom, maar ik houd er niet van als mensen aan de hand van gesprekken dingen gaan verwachten ofzoquote:
Geen bescheiden man, dat is dan weer een minpuntje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]wist ik haha. Plus het feit dat ik een hele leuke man ben.
Kun je dan niet beter verhuizen naar het Libelleforum?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wandelen, dieren, mn dierbaren, het leven![]()
Dan worden het wel 3 heel zware weken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat wij beiden haar tegelijkertijd gaan sexten en pics sturen? Vuig sadistje ben je toch ook.
Oh, dan wel. Geen probleem, kom maar door!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als die ander vooral typt en jij alleen maar hoeft te lezen?
Wat mij betreft nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen bescheiden man, dat is dan weer een minpuntje.
Ik word niet toegelaten, geen kort rood haarquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter verhuizen naar het Libelleforum?
Nee, als de ander geen respons geeft, vind ik er niks aan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, dan wel. Geen probleem, kom maar door!
Viva dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word niet toegelaten, geen kort rood haar
Gesprekken kwamen alleen door mij tot stand, dus dat appte ik hem. Belde hij direct met smoes dat ie het druk had en mij dolgraag nog wel wilde zien en blabla.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik had nog niet meegekregen dat dat klaar was, excuses
Lampen uit, onder de dekens, geen orale seks en enkel missionarisstandje zeker? Nee, dank je.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik houd wel van die dingen, ik vind het gewoon leuk en fijn allemaal nu.
Ja, ik weet dat dat klef klinkt!
Ik houd ook van seks. Zo goed?
Is geen voetbal dat weekend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
Huppel, heb je wel rekening gehouden met het voetbal met je verjaardag?
Zo jammer dit. Voor de een te bescheiden, voor de ander te arrogant.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen bescheiden man, dat is dan weer een minpuntje.
Nee Air, je kent me beter dan datquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lampen uit, onder de dekens, geen orale seks en enkel missionarisstandje zeker? Nee, dank je.
O, das wel stomquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gesprekken kwamen alleen door mij tot stand, dus dat appte ik hem. Belde hij direct met smoes dat ie het druk had en mij dolgraag nog wel wilde zien en blabla.
Dat was anderhalve week geleden maar nog steeds stilte van hem.
Tjah, dan houdt het op. Zijn gemis.
Okquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen voetbal dat weekend.
Nee, want je wil nooit sexten met mij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee Air, je kent me beter dan dat
Ik houd wel van een beetje arrogantie, niet té, maar bescheiden hoeft ook zeker niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfkennis daarentegen is wel een plus.
Wij hebben weleens seksueel getinte gesprekken gehad in het verleden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want je wil nooit sexten met mij.
En dat voor iemand die een communicatie cursus doet.quote:
Dat dan weer wel. Maar toch, alles bij elkaar vrij onschuldig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben weleens seksueel getinte gesprekken gehad in het verleden.
Zo'n cursus doe je niet als je weet hoe je moet communiceren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat voor iemand die een communicatie cursus doet.
Sluit maar aan achter in de rij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil best wel een foto van jb haar boobs ontvangen hoor.
Geen foto voor hups?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
Ok, nu echt weg. I have a bar to enter.
Ja, dat is dus omdat ik niet van die verwachtingen houdquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar toch, alles bij elkaar vrij onschuldig.
Hij had vorig weekend examens. Dus dan neem ik aan dat er iets geleerd is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n cursus doe je niet als je weet hoe je moet communiceren.
Ik vind mezelf altijd stom op foto'squote:Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil best wel een foto van jb haar boobs ontvangen hoor.
Dat wilde je toch juist niet?quote:
Ik heb er nooit zo over nagedacht. Echt arrogante mensen zie ik het liefst keihard op hun bek gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje arrogantie, niet té, maar bescheiden hoeft ook zeker niet.
Communiceren met vrouwen is wel een vak apart natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had vorig weekend examens. Dus dan neem ik aan dat er iets geleerd is.
Ik vind dat ik best wel mag voordringen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sluit maar aan achter in de rij.
Dat zit allemaal in jouw hoofd en dat houd ik graag daar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat is dus omdat ik niet van die verwachtingen houd
Ik word daar heel zenuwachtig van
Dat beoordeel ik welquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd stom op foto's
En mijn tieten dus ook
Jawel.quote:
Ik wel, ik vind een beetje arrogantie nl wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht. Echt arrogante mensen zie ik het liefst keihard op hun bek gaan.
Dat doe ik dan ook, maar ik wil het risico al niet lopenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in jouw hoofd en dat houd ik graag daar.Als je op voorhand weet dat je geen/weinig verwachtingen wil waarmaken, dan zeg je dat gewoon op voorhand. Gaat iemand dan toch zitten vissen, kap je het direct af. Klaar!
Slagen voor een examen is slechts een bewijs dat je op een afgesproken moment bepaalde kennis kon reproduceren of toepassen. Dat is geen enkele maatstaf voor wat je de rest van je tijd met die kennis doet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij had vorig weekend examens. Dus dan neem ik aan dat er iets geleerd is.
Ja het heeft wel wat uitdagends misschien.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind een beetje arrogantie nl wel aantrekkelijkDaarom is Air wel leuk
Duidelijker dan hoe ik het zei kan niet. Als je daar niet mee weet om te gaan is er iets mis met je.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Communiceren met vrouwen is wel een vak apart natuurlijk.
Volgens mij is hij gezakt en was dat al ff duidelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slagen voor een examen is slechts een bewijs dat je op een afgesproken moment bepaalde kennis kon reproduceren of toepassen. Dat is geen enkele maatstaf voor wat je de rest van je tijd met die kennis doet.
Wel leuk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wel, ik vind een beetje arrogantie nl wel aantrekkelijkDaarom is Air wel leuk
Moet dat monster nog meer gevoed worden dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel leuk.
Verre van voldoende om mijn arrogantie te voeden.
Zonde hoor, straks tref je iemand die daar prima mee om weet te gaan en mis je allemaal leuks.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat doe ik dan ook, maar ik wil het risico al niet lopen
Dat, het komt ook zekerder over en dat vind ik wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja het heeft wel wat uitdagends misschien.
leuk danquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel leuk.
Verre van voldoende om mijn arrogantie te voeden.
Als de buik van een monster volledig gevuld wordt door een 'wel leuk' dan kan dat monster nooit heel groot zijn, is 't niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Moet dat monster nog meer gevoed worden dan?
Of ik tref weer eens iemand die er niet mee om weet te gaan en dan heb ik de poppen weer aan het dansen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde hoor, straks tref je iemand die daar prima mee om weet te gaan en mis je allemaal leuks.
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de buik van een monster volledig gevuld wordt door een 'wel leuk' dan kan dat monster nooit heel groot zijn, is 't niet?
Bij deze mijn open sollicitatie als ik daar nog ergens bij van pas kom.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of ik tref weer eens iemand die er niet mee om weet te gaan en dan heb ik de poppen weer aan het dansen.
Maar nee, ik mis niks, voel me er niet prettig bij, dus dan doe ik het gewoon niet. Ik doe t wel op andere manieren
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de buik van een monster volledig gevuld wordt door een 'wel leuk' dan kan dat monster nooit heel groot zijn, is 't niet?
Daarom worden babies vaak kleine monsters genoemd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Kleine monstertjes zijn ook monsters. Alleen schattiger.
Juist, en kijk wat ermee gebeurd als je die voert, loopt ook niet goed af.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom worden babies vaak kleine monsters genoemd.
Allemaal perceptie, het is maar net of je wel of niet van zo'n monster af wil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Juist, en kijk wat ermee gebeurt als je die voert, loopt ook niet goed af.
Ja, dat is zo. Rare mensen zijn er blij mee. Of voeren ze gewoon omdat ze dan eindelijk eens stil zijn. Een beetje een dubbel gevoel is het denk ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal perceptie, het is maar net of je wel of niet van zo'n monster af wil.
Heb je al veel reacties op je verzoek om via dm/pm seksueel geëntertained te worden?quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al veel reacties op je verzoek om via dm/pm seksueel geëntertained te worden?
Ik heb die van mij gevoerd uit plichtsbesef.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Rare mensen zijn er blij mee. Of voeren ze gewoon omdat ze dan eindelijk eens stil zijn. Een beetje een dubbel gevoel is het denk ik.
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, dan wel. Geen probleem, kom maar door!
Dat denk jijquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gevoerd uit plichtsbesef.
Nog anderhalf jaar en ik ben van hem af.
oh haha, ik schrok al.quote:
Ik wacht (on)geduldig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh haha, ik schrok al.
En nee, niets gehad. Ik denk dat iedereen net zoals jij graag iets terug gestuurd krijgt.
Dat doet mijn vertrouwen in de mensheid weer goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
oh haha, ik schrok al.
En nee, niets gehad. Ik denk dat iedereen net zoals jij graag iets terug gestuurd krijgt.
Iets terugsturen is niet haar ding, ze is meer een voyeur denk ik. Stiekem kijken, geluidloos opgewonden raken en dan met van die kleine, schattige piepjes klaarkomen.quote:
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij moet eerst iets sturen dan he
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben nu super goed push-ups enzo aan het doen, misschien wordt dan nog wat voor morgen haha
Je gaat sporten morgen ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben nu super goed push-ups enzo aan het doen, misschien wordt dan nog wat voor morgen haha
Wat heb je voor foto gehad dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Netjes een foto terugsturen (als ik m'n camera kan vinden)
Pak je notitieblok en maak aantekeningen zeg ik.quote:
Dan DM je mij en dan is het niet openbaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Sorry, DM's morgen niet openbaar gemaakt worden.
Ik heb geen ruilmateriaalquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je notitieblok en maak aantekeningen zeg ik.
Nee, zo werkt het nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan DM je mij en dan is het niet openbaar.
Dus?quote:
Normaalgesproken wel.quote:
Je onderschat jezelf.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ze zijn niet noemenswaardig, dus dat betwijfel ik.
Je bent bekend met de materie?quote:
Noemenswaardig is het criterium niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ze zijn niet noemenswaardig, dus dat betwijfel ik.
Oh wat dan wel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Noemenswaardig is het criterium niet.
Een foto van een FOK!ker, bij voorkeur enigszins gewaagd en het liefste naakt.quote:
Hahaquote:En los daarvan schat ik Huppel netter in dat dan, die houdt ze vast alleen voor haar privé collectie
Ik heb volledig vertrouwen in jouw timmermansogen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Niet in detail. Ik heb een schatting gemaakt.
Nou, het wordt beide niet, dus niks aan de hand. Nothing to see here!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een foto van een FOK!ker, bij voorkeur enigszins gewaagd en het liefste naakt.
[..]
Haha
Je bent geen FOK!ker?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, het wordt beide niet, dus niks aan de hand. Nothing to see here!
Wat? FOK!kers niet sexy en niet gewaagd?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel een leuke variantMocht tijd worden.
Heb je het weer over me?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? FOK!kers niet sexy en niet gewaagd?
Nee, de vrije trap van Feyenoord. Sorry voor de verwarring.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? FOK!kers niet sexy en niet gewaagd?
Het valt niet tegen vanavondquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel een leuke variantMocht tijd worden.
Altijd, weet je toch? Wanneer gaan we weer webcammen?quote:
Als je daar weer 3 goddelijke mooiboys hebt strippen natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd, weet je toch? Wanneer gaan we weer webcammen?
weer?!?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je daar weer 3 goddelijke mooiboys hebt strippen natuurlijk!!!
Sexten dan maar?quote:
Dan moeten er minimaal 2 uit beeld blijven.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef Evie het volgende:
Als je daar weer 3 goddelijke mooiboys hebt strippen natuurlijk!!!
Precies, laat ze een voorbeeld nemen aan ons en een beetje genieten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef Evie het volgende:
hahaha mensen nemen het leven veels te serieus soms
Altijd weer de spits waar de vrouwen heet van worden.quote:
damn fuck die shit... zo idd misschien maar een beetje te hard gaan genieten.. fuck rustig aan moeten doenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, laat ze een voorbeeld nemen aan ons en een beetje genieten.
Gun je me niet 3 mooiboys?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moeten er minimaal 2 uit beeld blijven.
Goede gesprekken over maatschappelijke onderwerpen dan?quote:
helemaal nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd weer de spits waar de vrouwen heet van worden.
Keiharde verdedigers worden zwaar onderschat.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:02 schreef Evie het volgende:
damn fuck die shit... zo idd misschien maar een beetje te hard gaan genieten.. fuck rustig aan moeten doen![]()
Jazeker wel, maar er lopen hier meer dan 3.quote:
ik heb plek tot de 7.. iedere dag 1quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jazeker wel, maar er lopen hier meer dan 3.
Nee, maar jij scoorde ook niet super mooi net.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er stond toch echt niet Royco1 net.
En nog wat leuker overeenkomsten gevondenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:05 schreef Vivie het volgende:
Saaie zaterdag avond dus aan het kletsen geslagen met iemand die mn profiel leuk vind
Net niet nee, maar ik scoorde wel regelmatig. Sowieso waren alle penalty's en vrije trappen voor mij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar jij scoorde ook niet super mooi net.
Verdedigers, middenvelders en keepers scoren ook wel eens, dus daar ligt het niet aan.
Waarom beperken tot 1 per dag?quote:
Wel iemand die niet om spelfouten en punctuatie geeft.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:05 schreef Vivie het volgende:
Saaie zaterdag avond dus aan het kletsen geslagen met iemand die mn profiel leuk vind
Ja, maar daar heb ik nu helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net niet nee, maar ik scoorde wel regelmatig. Sowieso waren alle penalty's en vrije trappen voor mij.
Jij houdt gewoon van negers?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nu helemaal niets aan.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Giliano Wijnaldum, verdediger trouwens, die mij zojuist ook blij maakte. Dus...
Trekken kunnen die mannen desnoods zelf ook wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Evie is al wat ouder he, die trekt dat niet meer.
Ja niet mijn schuld dat jij niet in mijn hoogtijdagen langs de lijn stond hequote:Op zaterdag 27 september 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nu helemaal niets aan.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Giliano Wijnaldum, verdediger trouwens, die mij zojuist ook blij maakte. Dus...
Ik heb je al vaker gezegd dat je de verkeerde mannen ontmoet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:09 schreef Evie het volgende:
Ben erachter gekomen dat ze t toch niet prettig vinden als je dr 3 meet op een dag
Ja hoor, maar eerst even door kletsen voor dat ik aan een date ga denkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog wat leuker overeenkomsten gevonden
Vast niet, jij anders wel hé mierenneuker?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef twi het volgende:
Wel iemand die niet om spelfouten en punctuatie geeft.
Ook niet mijn schuldquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja niet mijn schuld dat jij niet in mijn hoogtijdagen langs de lijn stond he
Afwisseling is goed voor de mens. en dat ze scoren voor Feyenoord is dan ook wel extra fijnquote:
Myra Vivie, Myra...quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef Vivie het volgende:
Vast niet, jij anders wel hé mierenneuker?
Niet altijdquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd dat je de verkeerde mannen ontmoet.
Helaas hoor ik weinig nieuws.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:12 schreef Evie het volgende:
Niet altijd![]()
maargoed.. heb de neiging om op dipshits te vallen en na een maand de roze bril af te doen idd...
Truequote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook niet mijn schuld
[..]
Afwisseling is goed voor de mens. en dat ze scoren voor Feyenoord is dan ook wel extra fijn
Jij. Kan. Dat!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Bitterballen op tafel.
Moet. Sterk. Zijn.
Nee, net mn tanden gepoetst!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Bitterballen op tafel.
Moet. Sterk. Zijn.
Onmogelijk, te lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Bitterballen op tafel.
Moet. Sterk. Zijn.
Heb de laatste weken wel eens dat ik er gewoon een uur niet op kan ofzo, weird. Verder doet alles het op volle snelheid.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Gaat lekker met de Fok!verbinding momenteel
Ja, maar nu is/was het wel erg lang.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb de laatste weken wel eens dat ik er gewoon een uur niet op kan ofzo, weird. Verder doet alles het op volle snelheid.
Wat 18 MBps is op mijn kamer, maar ach
Heerlijkquote:
Nee was mijn bed en ze is al naar huis helaas, ze is nogal moequote:Op zaterdag 27 september 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar nu is/was het wel erg lang.
En had jij niet een date in het bed van je gf vanavond?
Ah, en ze mag niet blijven slapen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee was mijn bed en ze is al naar huis helaas, ze is nogal moe
Jawel hoor, maar ze moet even haar rust pakken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, en ze mag niet blijven slapen?
ah, zo. Gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ze moet even haar rust pakken.
Maar ik zie haar morgen waarschijnlijk wel weer
Ik eet ze wel opquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Bitterballen op tafel.
Moet. Sterk. Zijn.
Yvie typt in haar slaapquote:
Laat de ballen niet vallen!quote:
ok!quote:Op zondag 28 september 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie typt in haar slaap
[..]
Laat de ballen niet vallen!
Ja, dromen, typen, kan alles tegelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie typt in haar slaap
[..]
Laat de ballen niet vallen!
Klein genietje jijquote:Op zondag 28 september 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dromen, typen, kan alles tegelijk.
pijpen ook?quote:Op zondag 28 september 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dromen, typen, kan alles tegelijk.
Ik denk dat lange verhalen typen wel wat lastig wordt dan, maar kan niet zeggen dat ik dat ooit heb geprobeerd tegelijk.quote:
Met 1 hand typen kan prima.quote:Op zondag 28 september 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat lange verhalen typen wel wat lastig wordt dan, maar kan niet zeggen dat ik dat ooit heb geprobeerd tegelijk.
Lastig, maar niet onmogelijk!quote:Op zondag 28 september 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar hoofdletters en smileys worden dan wel lastig.
Nee dat is zo, maar los daarvan is het een beetje zinloos denk ik om twee dingen half te doen als het ook gewoon goed kan. Mja, wie ben ik.quote:
Het is een kunst om meerdere dingen tegelijk te doen. Maar het is net zo mooi om voor één ding alle aandacht te hebben en te gebruiken.quote:Op zondag 28 september 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar los daarvan is het een beetje zinloos denk ik om twee dingen half te doen als het ook gewoon goed kan. Mja, wie ben ik.
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 28 september 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar los daarvan is het een beetje zinloos denk ik om twee dingen half te doen als het ook gewoon goed kan. Mja, wie ben ik.
The force is strong!quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zijn al op en ik heb er geen genomen.
Tja was weer heel gezellig enzo, maar dat betekent helemaal niks bij mij. Gaat m niet meer worden ben ik bang...quote:
Sorry, jammer dat te horenquote:Op zondag 28 september 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja was weer heel gezellig enzo, maar dat betekent helemaal niks bij mij. Gaat m niet meer worden ben ik bang...
Heb je wel actie ondernomen zeg maar, of ben je juist passief gebleven?quote:Op zondag 28 september 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja was weer heel gezellig enzo, maar dat betekent helemaal niks bij mij. Gaat m niet meer worden ben ik bang...
Ja? Dat is meer dan wat ik nu heb... Op dit momentquote:Op zondag 28 september 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet op de bek proberen te pakken nee.quote:Op zondag 28 september 2014 02:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je wel actie ondernomen zeg maar, of ben je juist passief gebleven?
quote:Op zondag 28 september 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zondag 28 september 2014 03:19 schreef Faxie het volgende:
Ik ga mezelf maar eens in slaap huilen.... [ afbeelding ]
Schtappen?quote:Op zondag 28 september 2014 09:11 schreef Gh0stface het volgende:
Guten morgen, auch wiesen Schtappen?
quote:Op zondag 28 september 2014 09:13 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Stappen hahahahaha, sorry ben nog kapot dronken
quote:Op zondag 28 september 2014 07:25 schreef aeque het volgende:
Ik drink nooit meer....
Althans, niet zoveel.
Dat klopt wel aardig ja.quote:
Ik hoefde er niks voor te doen, en toch staat hier een verse bak voor mij klaar.quote:Op zondag 28 september 2014 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
zo maar eens uit bed kruipen. Koffie zetten gaat niet vanzelf.
Haha jij leeft ook nog jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
maargoed.. heb de neiging om op dipshits te vallen en na een maand de roze bril af te doen idd...
Fantastisch. Kan ik ook wel regelen maar doe get zelf wel.quote:Op zondag 28 september 2014 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoefde er niks voor te doen, en toch staat hier een verse bak voor mij klaar.
Geniet ervan.quote:Op zondag 28 september 2014 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch. Kan ik ook wel regelen maar doe get zelf wel.
ga toch uit bed nu
quote:Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb één dikke kat die zich graag wil aanbieden.
Jij bent ook nog dronken?quote:Op zondag 28 september 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
Malle Babbe kom, Malle Babbe kom hier. Lekker stuk van een meid, lekker dier van plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |