Krijg wat!quote:
vet drijft he?!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je schijnbaar ineens weer komt bovendrijven.
welk hart?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh. Evie's lichaam is zoveel nuttiger als haar hart nog klopt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dan gaan jullie verliezen.
Wij hebben net met 5-2 gewonnen.
Die heeft wel een mooie kont.quote:
Ik vind het wel een bijzonder mooi compliment eigenlijk. Suiting up it is, then.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom juist. Er zijn tsunami's die minder vocht met zich meebrachten dan wat er met Huppel gebeurt als ze aan jou in pak denkt.
quote:
Neequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
vet drijft he?!
[..]
welk hart?
[..]![]()
![]()
![]()
super mooi he?!
Verrader!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo, puntjes blijven in Deventer
Tegen Breda had het gewoon 5-0 moeten zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
vet drijft he?!
[..]
welk hart?
[..]![]()
![]()
![]()
super mooi he?!
Vergeet Huppel niet een appje te sturen van het eindresultaat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel een bijzonder mooi compliment eigenlijk. Suiting up it is, then.
Feiten benoemen, ik doe het.quote:
Je woont er.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kon niet meer quoten, dus maar even zo...
Wie zegt dat ik een Zwollenaar ben?
Zo goed waren jullie ook weer nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen Breda had het gewoon 5-0 moeten zijn natuurlijk.
Die spier, links van je borstbeen. Niet dat figuurlijke hart waarmee je blijk geeft van emoties etc. Die mis je idd.quote:
Je haat mij echt he?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet Huppel niet een appje te sturen van het eindresultaat.
Whehehequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet Huppel niet een appje te sturen van het eindresultaat.
Het gaat om de punten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo goed waren jullie ook weer niet
Nee, ik had nog een belofte in te lossen en dat heb ik gister en vandaag meer dan gedaan geloof ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Je haat mij echt he?
Gelukkig appt barb mij nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |