De schade: Gebroken sleutelbeen, gebroken rib en een gebroken dijbeenquote:
En Vanmarcke die alleen voor #TeamSep rijdt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Boonen zelfs achter Gilbert en van Avermaet aangaat om een mooie 5e plek te behalen.
Nog iets minder dan een uurtje koers dus.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Oei, regen, voor de veiligheid is het te hopen dat ze het tempo wat drukken nu.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 16:44:47Uh oh. Regen. Dat wordt schaatsen aan in de afdaling. reageer retweet
Ah, dan ga ik maar is kijken. Kansen op Chute ! Niet leuk voor de renners maar voor het kijkspel weinig mis mee.quote:
Onbegrijpelijk dat de rennersbond niet heeft geprotesteerd tegen rijden in de regen. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
GROETJES VAN SUNFIELDtwitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 16:44:47Uh oh. Regen. Dat wordt schaatsen aan in de afdaling. reageer retweet
Die vrouwtjes kunnen er niks van joh.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ondanks het lage gemiddelde blijkbaar toch een slopende koers.
Mongoolquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
GROETJES VAN SUNFIELDtwitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 16:44:47Uh oh. Regen. Dat wordt schaatsen aan in de afdaling. reageer retweet
Ze is een mountainbikester.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Herbert heeft alvast indirect een keer of 25 verteld dat Vos zo goed kan sturen.
Wat een vrouwenhater ben je toch, ik kwam vandaag een gifje tegen die jou wel aan moet spreken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vrouwtjes kunnen er niks van joh.
Hahaha.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een vrouwenhater ben je toch, ik kwam vandaag een gifje tegen die jou wel aan moet spreken.
[ afbeelding ]
Voor vrouwen schijnbaar een zwaar parcours.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ondanks het lage gemiddelde blijkbaar toch een slopende koers.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:01 schreef heywoodu het volgende:
De afgelopen minuten waren best vermakelijk.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:01 schreef heywoodu het volgende:
De afgelopen minuten waren best vermakelijk.
Ik bedoel daarmee dat ik goede hoop heb dat de slotronde ook wel leuk wordtquote:
Ik bedoel dat het onduidelijk is of de drie gepakt waren of niet, maar misschien lag dat ook aan Liggett/Been.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo, er rijdt toch niks voor en van achter komen ze ook niet terug
Daarom kan je beter naar Sporza of NOS kijken. José heeft totaal geen verstand van wielrennen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het onduidelijk is of de drie gepakt waren of niet, maar misschien lag dat ook aan Liggett/Been.
Dat kan ik dus niet krijgen, Herbert is trouwens niets beter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarom kan je beter naar Sporza of NOS kijken. José heeft totaal geen verstand van wielrennen.
Zelfs Herbert is beter dan haarquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet krijgen, Herbert is trouwens niets beter.
Worrack/Van Dijk?quote:
quote:
Maar die lijkt op de klimmetjes tot nu toe niet heel sterk.quote:
100% mee eensquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Op zich wel goed voor het dameswielrennen dat er is een ander een belangrijke koers wint.
De commentatoren op NPO1 twijfelden er niet aan: dit was een goede Vos.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg...een goede Vos rijdt iedereen op dat laatste bergje helemaal zoek.
Mee eens!quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Op zich wel goed voor het dameswielrennen dat er is een ander een belangrijke koers wint.
Zo'n sprintje winnen? Dat lijkt me eigenlijk best wel een realistisch scenario.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef muzas het volgende:
Dit zie je cancellara dan weer niet doen.
Nee zo hysterisch jankenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n sprintje winnen? Dat lijkt me eigenlijk best wel een realistisch scenario.
Die wordt toch altijd 2e of 3e in zulke sprints?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n sprintje winnen? Dat lijkt me eigenlijk best wel een realistisch scenario.
Matige sprint, ze leek totaal geen power meer te hebben.quote:
Tuurlijk, maar het is wel een beetje jammer dat die reeks van miljoen keer in de top-2 voorbij isquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch logisch gezien haar blessures waarvan ze pas net hersteld is.
Dit was geen goede Vos, die had echt niet enkel gevolgd..quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De commentatoren op NPO1 twijfelden er niet aan: dit was een goede Vos.
Toch ook wel veel sprintjes in kleine groepjes gewonnen. Oa. dit jaar nog in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wordt toch altijd 2e of 3e in zulke sprints?
Herbert serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben die verstand van wielrennen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zal ik voortaan niet meer doenquote:
Overwinning van Bronzini zou een anticlimax geweest zijn idd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:35 schreef Evertjan het volgende:
in ieder geval blij dat er niet een Italiaanse heeft gewonnen
Toen ze met zijn 4-en weg waren zag Vos er idd ook niet goed uit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Dit was geen goede Vos, die had echt niet enkel gevolgd..
En de sprint leek ze gewoon aan te trekken voor PFP als je het terug kijkt trouwens.. Wel een mooie vrouw
Allo Alloquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef muzas het volgende:
Fransmensen die engels proberenVersta je nog minder van dan wanneer ze gewoon frans lullen.
Het leek wel of ze hem aantrok voor Prevotquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matige sprint, ze leek totaal geen power meer te hebben.
Ja? Mollema torenhoge favoriet maar blijft te lang wachten?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Evertjan het volgende:
maar ben bang dat we voor morgen het zelfde soort scenario kunnen verwachten
nou dat alles bij elkaar blijft tot 1 ronde voor het eindequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja? Mollema torenhoge favoriet maar blijft te lang wachten?
Hoef je niet bang voor te zijn hoor, het gaat gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Evertjan het volgende:
maar ben bang dat we voor morgen het zelfde soort scenario kunnen verwachten
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef bianconeri het volgende:
Marianne is echt een fantastische wielrenster, maar krijg bij haar altijd het idee dat ze tactisch echt ongelofelijk dom is. Ook dit keer weer. Of dat komt door enthousiasme of dat ze vandaag gewoon niet zo goed was weet ik niet.
Van in hele goede kopgroep zitten met zijn 4-en, waarvan je de betere sprinter bent... Zelf niets doen behalve volgen. En dan een grote groep ziet naderen waarvan je weet dat er veel betere sprinters zijn en toch lekker blijven wachten op je nederlaag.
Tactisch dom, geen goede dag of een combo daarvan?
Blijft wel een super goede wielrenster natuurlijk.
Ze kon met enige moeite aanpikken bij het groepje van vier. Ik denk dat ze gewoon niet goed genoeg was en toen maar wachtte op de sprint.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef bianconeri het volgende:
Marianne is echt een fantastische wielrenster, maar krijg bij haar altijd het idee dat ze tactisch echt ongelofelijk dom is. Ook dit keer weer. Of dat komt door enthousiasme of dat ze vandaag gewoon niet zo goed was weet ik niet.
Van in hele goede kopgroep zitten met zijn 4-en, waarvan je de betere sprinter bent... Zelf niets doen behalve volgen. En dan een grote groep ziet naderen waarvan je weet dat er veel betere sprinters zijn en toch lekker blijven wachten op je nederlaag.
Tactisch dom, geen goede dag of een combo daarvan?
Blijft wel een super goede wielrenster natuurlijk.
quote:
quote:
ze heeft al tenminste een maand last van een blessure en was bij de beste 4 dus ik zou het niet eens een mindere dag willen noemen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]![]()
![]()
Vos is gewoon de beste wielrenster ooit. 1 mindere dag op een WK en ze word al gelijk afgeschreven?
Zucht...quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Vos is gewoon de beste wielrenster ooit. 1 mindere dag op een WK en ze word al gelijk afgeschreven?
Vandaag was Vos bergop niet de beste.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Evertjan het volgende:
ik denk gewoon dat het parcours niet in haar voordeel lag toch niet te zwaar genoeg. Vorige 2 WK's kon ze iedere keer haar slag maken heuvelop
Mwahh het aanpikken ging nog wel. Maar als je haar dan steeds op de 2e plek zag dan leek ze inderdaad gewoon niet goed. Anders was Vos zelf ook wel gegaan. Vos heeft verder gewoon niets gedaan daar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:41 schreef Felagund het volgende:
Ze kon met enige moeite aanpikken bij het groepje van vier. Ik denk dat ze gewoon niet goed genoeg was en toen maar wachtte op de sprint.
je doet net alsof ze iedere race moet winnen waar ze aan de start verschijnt. Dat zie je bij het mannen wielrennen toch ook nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht...
Alsof dit 1x geweest is. Daarnaast was dit gewoon echt dom, dan verwacht je beter. Zeker van een fantastische wielrenster als haar.
Idd mss wel de allerbeste wielrenster ooit maar dit (en wel vaker) was gewoon tactisch dom.
Of ze had gewoon slechte dag, dat kan iedereen overkomen.
Mathieu tegenvallend?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef Mykonos het volgende:
Nou, Vos en Mathieu toch wat tegenvallend. Als de Nederlandse mannen die trend morgen voortzetten liggen ze er allemaal voor de laatste ronde al af waarschijnlijk
Ze was duidelijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht...
Alsof dit 1x geweest is. Daarnaast was dit gewoon echt dom, dan verwacht je beter. Zeker van een fantastische wielrenster als haar.
Idd mss wel de allerbeste wielrenster ooit maar dit (en wel vaker) was gewoon tactisch dom.
Of ze had gewoon slechte dag, dat kan iedereen overkomen.
Had ze maar door moet rijden toen ze met 4-en 12 seconden los waren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel zielig voor Johansson. Weer niets.
Normaal gesproken rijdt ze bergop van iedereen weg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mwahh het aanpikken ging nog wel. Maar als je haar dan steeds op de 2e plek zag dan leek ze inderdaad gewoon niet goed. Anders was Vos zelf ook wel gegaan. Vos heeft verder gewoon niets gedaan daar.
Waarom had ze dan al moeite toen ze in dat groepje met 4 zat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Evertjan het volgende:
ik denk gewoon dat het parcours niet in haar voordeel lag toch niet te zwaar genoeg. Vorige 2 WK's kon ze iedere keer haar slag maken heuvelop
Nee ik zeg dat het tactisch erg dom was of dat ze een slechte dag had.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:45 schreef Evertjan het volgende:
je doet net alsof ze iedere race moet winnen waar ze aan de start verschijnt. Dat zie je bij het mannen wielrennen toch ook niet
Preciesquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Felagund het volgende:
Normaal gesproken rijdt ze bergop van iedereen weg.
Dus is het volgens mij vrij duidelijk dat ze niet heel goed was vandaag. Ik vind haar de laatste jaren trouwens tactisch een stuk beter geworden, vroeger was ze soms nog wel wat te gretig.quote:
Tja, normaal wint zij in de sprint niet van Vos en wellicht ook niet van Armitstead. Dan moet je gokken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
D'n Eddy
[..]
Had ze maar door moet rijden toen ze met 4-en 12 seconden los waren.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen in de voorbeschouwing met Karl?
TJ Butcher zal met iedereen afrekenen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:48 schreef Evertjan het volgende:
klimmentjes waren ook niet echt lang genoeg om weg te blijven. Je zag iedere keer dat iedereen terug kwam in de afdaling. Dat zal morgen ook blijken
Rocket Pocketquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
TJ Butcher zal met iedereen afrekenen.
Ja, behalve dat die luie flikker al op vakantie is. Paar dagen terug nog een koersje gereden, nog niet half koers de bus alweer opgezocht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde dat Boom niet mee doet. Zeker met die voorspelde regen is dit parcours ideaal voor hem.
In juni volgend jaar dus weer een koter er bij voor hem.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, behalve dat die luie flikker al op vakantie is. Paar dagen terug nog een koersje gereden, nog niet half koers de bus alweer opgezocht.
hij is heel erg druk met een huis bouwenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, behalve dat die luie flikker al op vakantie is. Paar dagen terug nog een koersje gereden, nog niet half koers de bus alweer opgezocht.
Misschien neemt ie bewust gas terug om volgend jaar in Vlaanderen en Roubaix te kunnen knallen. Wellicht ook deze winter nog een paar keer modderfietsen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij neemt bewust gas terug omdat hij lui is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien neemt ie bewust gas terug om volgend jaar in Vlaanderen en Roubaix te kunnen knallen. Wellicht ook deze winter nog een paar keer modderfietsen...
Doorrijden met die groep van 4...dan heb je iig een medaille, want Longo Borghini blijft ze altijd wel voor. In goede doen trekt ze op dat heuveltje vol door en kan amper iemand haar volgen. Nu kon ze zelf met heel veel moeite aanpikken. Geen goede dag en dan moet je die 12 seconden voorsprong koesteren en voor de medaille gaan ipv te wachten op de groep die van achteren komt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet overigens niet wat er tactisch dom was van Marianne. Ze gaat te vroeg de sprint aan, maar verder? Ze moet vaak op aanvallen reageren omdat andere rensters dat niet doen. Dan kan je bluffen, maar verlies je waarschijnlijk alsnog. Als Johansson demarreert gaat Armitstead haar niet terughalen, dat zag je ook.
Ja, ga jij, als jij dus klaarblijkelijk niet de beste benen hebt, de laatste anderhalve kilometer vol doortrekken om dan nog te sprinten?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doorrijden met die groep van 4...dan heb je iig een medaille, want Longo Borghini blijft ze altijd wel voor. In goede doen trekt ze op dat heuveltje vol door en kan amper iemand haar volgen. Nu kon ze zelf met heel veel moeite aanpikken. Geen goede dag en dan moet je die 12 seconden voorsprong koesteren en voor de medaille gaan ipv te wachten op de groep die van achteren komt.
Verder natuurljk een groot gemis dat van der Vleuten en van der Breggen geblesseerd waren. Dat ze op TV haar wel aanwezige ploeggenoten niet af wil vallen is logisch, maar met die 2 had ze in de finale veel meer steun gehad.
Als je het over tactische keuzes hebt (afgezien van de sprint die ze veel te vroeg aangaat), dan kun je beter met z'n vieren gaan sprinten als met veertien. Met goede benen maakt het niet uit, want dan wint ze in beide situaties wel, maar met iets mindere/slechtere benen is wmb de tactische keus 4 ipv 14 en dus doorrijden een betere ja, hoewel ik begrijp dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, ga jij, als jij dus klaarblijkelijk niet de beste benen hebt, de laatste anderhalve kilometer vol doortrekken om dan nog te sprinten?
Ten eerste bestaat de kans dat ze daarachter dan alsnog waren teruggekomen en als ze niet waren teruggekomen had je natuurlijk drie renners in je wiel zitten die je hard uitlachen.
Als ze had gedaan wat jij zegt had dit topic waarschijnlijk nog voller gestaan met reacties vol ongeloof.
Het gemis van Van der Breggen is het grootste probleem. Zij was waarschijnlijk met dat groepje van vier mee geweest. Dan had je haar op kop kunnen zetten om vol door te rijden en had Marianne meer kracht over gehad voor een sprint. Als ze alleen zit kan ze het niet altijd afmaken.
Dit jaar hebben ze ook nog vd Breggen en van Vleuten in de ploeg, ook 2 absolute wereldtoppers, dat heeft weinig problemen opgeleverd, volgens mij. Al lijkt het me wel goed dat van Vleuten nu naar een andere ploeg vertrekt en daar wel altijd kopman is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:47 schreef Evertjan het volgende:
2 van die klasbakken in een team dat kan trouwens nog voor frictie zorgen. Hopelijk gooit Rabo er nog een beetje geld tegen aan
Gerrans heeft al bewezen 250km+ koersen aan te kunnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom is Gerrans topfavoriet? Kan Matthews niet wat?
De races in Canada gezien?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Exact! Zo zag ik het ook, Vos voelde niet de beste benen en begon dus aan een hele lange onbaatzuchtige sprint voor PFP. Je zag haar zelfs omkijken of PFP wel in het wiel zat. Uitstekend voor het wierennen, goede BBB uitstraling die aankomende agente uit Reims.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was geen goede Vos, die had echt niet enkel gevolgd..
En de sprint leek ze gewoon aan te trekken voor PFP als je het terug kijkt trouwens.. Wel een mooie vrouw
Omdat hij in vorm is en het parcours voor hem gemaakt lijkt te zijn? Matthews zal waarschijnlijk niet voor eigen kans mogen gaan, verwacht eerder concurrentie van een Degenkolb.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is al 20 jaar zoquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt gewoon een kutkoers, ik weet het zeker.
1999 was ook prima, doodzonde dat VDB daar zijn polsen brak anders had hij iedereen op een ronde gezet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Marcoss het volgende:
Mendrisio vond ik wel een mooie koers en uiteraard 1998 in eigen land
wat komt er eigenlijk uit de uitlaat met zo veel epo? Zal nu nog steeds wel licht gevenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
1999 was ook prima, doodzonde dat VDB daar zijn polsen brak anders had hij iedereen op een ronde gezet.
Er was op de ochtend van het WK zelfs paniek omdat de hematocriet van VDB veel te hoog lag, hij had 2 zakken bloedplasma nodig om zijn hematocriet omlaag te brengen. Als hij op zijn fiets had blijven zitten had hij daar echt een geweldige show neergezet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:25 schreef komrad het volgende:
[..]
wat komt er eigenlijk uit de uitlaat met zo veel epo? Zal nu nog steeds wel licht geven
quote:"We moeten de koers zo zwaar mogelijk maken."
quote:De Nederlandse renners hoeven niet de koers open te breken. Tenminste, dat denken ze. "We zullen medestanders krijgen", stelt Mollema.
Op buitenblad en de 11 naar boven op het laatste klimmetje.quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef Szura het volgende:
Komt goed, PieWee gaat gewoon solo winnen
De NOS zal wel eerst de samenvattingen van het voetbal uitzenden. Hopelijk hebben ze door dat de finish waarschijnlijk omstreeks 4 uur is.quote:Op zondag 28 september 2014 08:44 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg begint al om 9.30 met de uitzending, de NOS om 13.10.
Herbert Dijkstraquote:Op zondag 28 september 2014 08:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS zal wel eerst de samenvattingen van het voetbal uitzenden. Hopelijk hebben ze door dat de finish waarschijnlijk omstreeks 4 uur is.
Je weet blijkbaar niet dat er meer zenders zijn die al tientallen jaren wielrennen uitzenden?quote:Op zondag 28 september 2014 09:11 schreef danos het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra
Godsgloeiende gister ook weer zo irritant met Vos
Ik was niet thuis dus had geen macht over de afstandsbediening, bij wielrennen is dat idd zo. Straks begint het schaatsen weer, daar is Tsaar Herbert alleenheerserquote:Op zondag 28 september 2014 09:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet dat er meer zenders zijn die al tientallen jaren wielrennen uitzenden?
Dat hadden wij eerlijk gezegd ook wel verdiend na het kijken van de uren daarvoor.quote:
Dat is Kvasinaquote:Op zondag 28 september 2014 10:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Kiserlovski rijdt met een parachute
Sporza is toch een erkend televisieinstituut zou je zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 09:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet dat er meer zenders zijn die al tientallen jaren wielrennen uitzenden?
het is nu al aardig nat.quote:Op zondag 28 september 2014 08:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt er op dat het pas gaat regenen in de namiddag.
twitter:michielelijzen twitterde op zondag 28-09-2014 om 11:04:42Ga me ook maar eens aan een voorspelling wagen: 1. LL Sanchez 2. Degenkolb 3. Van Avermaet. (Ben niet aansprakelijk bij verlies van geld). reageer retweet
Tuurlijk niet, je denkt toch niet dat Herbert en Maarten zo lang willen werken?quote:Op zondag 28 september 2014 10:36 schreef thomasss het volgende:
Hebben jullie commentaar bij de NOS livestream?
Heel team Greece in de chasse-pattatequote:Op zondag 28 september 2014 11:34 schreef Roceco het volgende:
Georgios Bouglas, wat een baas, ff lekker een kansloze chasse-pattate rijden
Er was toch altijd zo'n andere Griekse baas die je wel eens in redelijke wedstrijden zag (ben zijn naam ff kwijt)? Wat is daar mee gebeurd?quote:Op zondag 28 september 2014 11:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Heel team Greece in de chasse-pattate
Tamouridis?quote:Op zondag 28 september 2014 11:37 schreef Roceco het volgende:
[..]
Er was toch altijd zo'n andere Griekse baas die je wel eens in redelijke wedstrijden zag (ben zijn naam ff kwijt)? Wat is daar mee gebeurd?
Goed om te lezen.quote:
Groepje kanslozen mag half uurtje vooruit rijden, terwijl het peloton een soort slotetappe naar Parijs in de Tour afwerkt.quote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb geen Sporza, dus ik hoop dat jullie me op de hoogte houden!
Ik hoop dat de kopgroep een ronde voorsprong krijgt (wat bijna in 2010 was gebeurd). Dan krijgen we i.i.g. een kampioenschap om nooit te vergeten.quote:Op zondag 28 september 2014 11:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Groepje kanslozen mag half uurtje vooruit rijden, terwijl het peloton een soort slotetappe naar Parijs in de Tour afwerkt.
het parcours is ook nog flink nat , publiek met paraplu's langs de kantquote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb geen Sporza, dus ik hoop dat jullie me op de hoogte houden!
Als ik de koers zo zie had Kenny van Hummel een unieke kans gehad, maar die hebben ze thuis gelaten.quote:Op zondag 28 september 2014 11:44 schreef superniger het volgende:
Wie zijn de kanshebbers voor de eindzege?
Het parcours is inderdaad goed nat zeg bohhh, echt goed nat.quote:Op zondag 28 september 2014 11:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het parcours is ook nog flink nat , publiek met paraplu's langs de kant
Nee dat het begin zo saai isquote:Op zondag 28 september 2014 12:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat de Belgen gokken op Tom Boonen?
Dat is geen verbaasd-smiley.quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom zo verbaasd doen? Dit zie je toch ieder WK?
Wat een lapzwansen.quote:Op zondag 28 september 2014 11:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je denkt toch niet dat Herbert en Maarten zo lang willen werken?
Bovendien kennen ze al die renners in de kopgroep niet, moeten ze die allemaal gaan googlen. Veel te veel werk.
Omdat ik nog hoop op een mooie koers, maar de kans daarop met elke verstrijkende minuut minder wordt?quote:Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen waarom je eigen er aan ergeren
voor hetzelfde gooien de Spanjaarden of Italianen hun ploeg op kop rond km 180-190 en ontploft de race.quote:Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat ik nog hoop op een mooie koers, maar de kans daarop met elke verstrijkende minuut minder wordt?
En achteraf iedereen verbaasd zijn over het koersverloop ja.quote:Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat ik nog hoop op een mooie koers, maar de kans daarop met elke verstrijkende minuut minder wordt?
quote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor hetzelfde gooien de Spanjaarden of Italianen hun ploeg op kop rond km 180-190 en ontploft de race.
in Stuttgart had je wel de hele tijd groepjes in de aanvalquote:Op zondag 28 september 2014 12:25 schreef Chiappucci het volgende:
Is er überhaupt een WK geweest waar het 160 km van de finish al los ging? Beetje naïef om dat te hopen wat mij betreft.
Boom heeft z'n ochtend nuttig besteed.twitter:lars_boom twitterde op zondag 28-09-2014 om 09:10:34Early morning ride/recon of the first stage of the Tour de France next year in Utrecht http://t.co/w0zGlZo5hW reageer retweet
vanavond ook een repo van hem in Studio Sport om 18.10quote:Op zondag 28 september 2014 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
Boom heeft z'n ochtend nuttig besteed.twitter:lars_boom twitterde op zondag 28-09-2014 om 09:10:34Early morning ride/recon of the first stage of the Tour de France next year in Utrecht http://t.co/w0zGlZo5hW reageer retweet
Van welke ploeg is die auto?quote:Op zondag 28 september 2014 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |