Dat vind ik dan nog wel prima ja....quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dat zie je wel zitten op zich? Ook al is het misschien niet waar je zelf op hoopte.
Ach, het is weekend.. dan mogen uitzonderingen tochquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom, focaccia met vijgen en geitenkaas was fucking lekker.
Alleen niet echt dieetproof.
Ok, dat is dan iig nog ietsquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel prima ja....
Ik ga er zo eens heel goed over nadenken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
En Royco, ik heb zojuist hetzelfde gedaan, 7 spelers veranderd. Ben benieuwd!
Zwaar werk wel. Had ik gisteravond en vannacht ook last van. Kreeg gewoon even resoluut de melding van Dropbox dat mijn 48gb die ik bij de aanschaf van mijn Galaxy S3 kreeg over een maand zou komen te vervallen. Hoop moeten sjouwen om al m'n data naar OneDrive te krijgen, ben kapot.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu eindelijk thuis en weekend.
Nu 3fm aan en dan ga ik zo mijn meesterzet voorbereiden voor de voetbalmanager.
Ze kwamen op de begane grond sleuven frezen voor de leidingen.
Moest er alleen eerst nog even 200m2 tegels afgesloopt worden en in de kelder moest nog een doorgang gemaakt worden.
Dus dat heb ik maar even gedaan.
Ik durf er helemaal niks over te zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, het is weekend.. dan mogen uitzonderingen toch
[..]
Ok, dat is dan iig nog ietsMaar volgens mij kan je haar wel tot meer overtuigen straks!
Harde struggles hebben wij Twi.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zwaar werk wel. Had ik gisteravond en vannacht ook last van. Kreeg gewoon even resoluut de melding van Dropbox dat mijn 48gb die ik bij de aanschaf van mijn Galaxy S3 kreeg over een maand zou komen te vervallen. Hoop moeten sjouwen om al m'n data naar OneDrive te krijgen, ben kapot.
Dat wil ik ook, maar dan moet ik ook een jaar Live erbij nemen. Maarja, om nou 90 euro uit te geven voor een paar potjes FIFA in de week...quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles hebben wij Twi.
Ik heb mezelf daarom net Fifa 15 cadeau gedaan.
Ohwja, eindelijk de CL voor Feyenoordquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles hebben wij Twi.
Ik heb mezelf daarom net Fifa 15 cadeau gedaan.
Na 5 uur pasquote:
Zit Feyenoord er wel in dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eindelijk de CL voor Feyenoord
Ik koop gewoon Guidetti.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eindelijk de CL voor Feyenoord
O ik begin over een half uurtje al. Zal ik je een foto sturen van mijn literpul?quote:
Ja de metro.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je nu al begint, wel alvast een bezemwagen geregeld dan?
Dus we kunnen morgen een foto verwachten zoals Barb vanochtend had gepost net zoals in NY?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja de metro.Maar ik ga niet al te lang.
Nee ik ben echt op tijd thuis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja de metro.Maar ik ga niet al te lang.
Juist, zo gaan dat soort dingen, en dan moet je ineens iemand vinden om bij te slapen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben echt op tijd thuis.
And it's 02:30
Voor jullie doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus we kunnen morgen een foto verwachten zoals Barb vanochtend had gepost net zoals in NY?
Ja vervelend is dat altijd hequote:Op zaterdag 27 september 2014 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, zo gaan dat soort dingen, en dan moet je ineens iemand vinden om bij te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |