Dat vind ik dan nog wel prima ja....quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dat zie je wel zitten op zich? Ook al is het misschien niet waar je zelf op hoopte.
Ach, het is weekend.. dan mogen uitzonderingen tochquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom, focaccia met vijgen en geitenkaas was fucking lekker.
Alleen niet echt dieetproof.
Ok, dat is dan iig nog ietsquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel prima ja....
Ik ga er zo eens heel goed over nadenken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
En Royco, ik heb zojuist hetzelfde gedaan, 7 spelers veranderd. Ben benieuwd!
Zwaar werk wel. Had ik gisteravond en vannacht ook last van. Kreeg gewoon even resoluut de melding van Dropbox dat mijn 48gb die ik bij de aanschaf van mijn Galaxy S3 kreeg over een maand zou komen te vervallen. Hoop moeten sjouwen om al m'n data naar OneDrive te krijgen, ben kapot.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu eindelijk thuis en weekend.
Nu 3fm aan en dan ga ik zo mijn meesterzet voorbereiden voor de voetbalmanager.
Ze kwamen op de begane grond sleuven frezen voor de leidingen.
Moest er alleen eerst nog even 200m2 tegels afgesloopt worden en in de kelder moest nog een doorgang gemaakt worden.
Dus dat heb ik maar even gedaan.
Ik durf er helemaal niks over te zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, het is weekend.. dan mogen uitzonderingen toch
[..]
Ok, dat is dan iig nog ietsMaar volgens mij kan je haar wel tot meer overtuigen straks!
Harde struggles hebben wij Twi.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zwaar werk wel. Had ik gisteravond en vannacht ook last van. Kreeg gewoon even resoluut de melding van Dropbox dat mijn 48gb die ik bij de aanschaf van mijn Galaxy S3 kreeg over een maand zou komen te vervallen. Hoop moeten sjouwen om al m'n data naar OneDrive te krijgen, ben kapot.
Dat wil ik ook, maar dan moet ik ook een jaar Live erbij nemen. Maarja, om nou 90 euro uit te geven voor een paar potjes FIFA in de week...quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles hebben wij Twi.
Ik heb mezelf daarom net Fifa 15 cadeau gedaan.
Ohwja, eindelijk de CL voor Feyenoordquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles hebben wij Twi.
Ik heb mezelf daarom net Fifa 15 cadeau gedaan.
Na 5 uur pasquote:
Zit Feyenoord er wel in dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eindelijk de CL voor Feyenoord
Ik koop gewoon Guidetti.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eindelijk de CL voor Feyenoord
O ik begin over een half uurtje al. Zal ik je een foto sturen van mijn literpul?quote:
Ja de metro.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je nu al begint, wel alvast een bezemwagen geregeld dan?
Dus we kunnen morgen een foto verwachten zoals Barb vanochtend had gepost net zoals in NY?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja de metro.Maar ik ga niet al te lang.
Nee ik ben echt op tijd thuis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja de metro.Maar ik ga niet al te lang.
Juist, zo gaan dat soort dingen, en dan moet je ineens iemand vinden om bij te slapen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben echt op tijd thuis.
And it's 02:30
Voor jullie doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus we kunnen morgen een foto verwachten zoals Barb vanochtend had gepost net zoals in NY?
Ja vervelend is dat altijd hequote:Op zaterdag 27 september 2014 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, zo gaan dat soort dingen, en dan moet je ineens iemand vinden om bij te slapen.
Is dit een aanbod?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, zo gaan dat soort dingen, en dan moet je ineens iemand vinden om bij te slapen.
Smoothquote:
Ik denk dat je met jouw wilskracht vast slim genoeg bent om af en toe op de klok te kijken en veilig thuis te kunnen komenquote:
Friend!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat je met jouw wilskracht vast slim genoeg bent om af en toe op de klok te kijken en veilig thuis te kunnen komen
Doe ik het goed sensei?quote:
Goed wel. Alleen wat last van mn rechterhand, vooral de pink. Heb alleen geen flauw idee hoe dat zo komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed wel. Alleen wat last van mn rechterhand, vooral de pink. Heb alleen geen flauw idee hoe dat zo komt
Ik sta boven zulke opmerkingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker weekend nu toch moet je maar denken
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
O ik begin over een half uurtje al. Zal ik je een foto sturen van mijn literpul?
Ja, net gras gemaaid en bladeren geruimd. Dat ging gewoon goed dus zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik sta boven zulke opmerkingen
Lekker weekend nu toch moet je maar denken
0.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoeveel pussy heb je ondertussen al gehosseld?
Zo'n leuke dirndl?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee? Nou dan maak je maar een serveerster het hof
Productief, netjesquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, net gras gemaaid en bladeren geruimd. Dat ging gewoon goed dus zal wel meevallen.
Jij kan ook zo'n jurkje aantrekken?quote:
Moet ik nu bang worden? Al moet ik toegeven dat je wel 110 plaatsen bent ingelopen, maar dat was meer mijn eigen onkunde. Ik doe nu aan kansenspreiding, dus dat zie ik niet nog een keer gebeuren (hoop ik).quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:41 schreef Royco1 het volgende:
Zo, mijn team is er klaar voor.
Prepare yourself to get owned Yvie.
Be afraid, be very afraidquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Al moet ik toegeven dat je wel 110 plaatsen bent ingelopen, maar dat was meer mijn eigen onkunde. Ik doe nu aan kansenspreiding, dus dat zie ik niet nog een keer gebeuren (hoop ik).
Inb4 spreid-grap.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Al moet ik toegeven dat je wel 110 plaatsen bent ingelopen, maar dat was meer mijn eigen onkunde. Ik doe nu aan kansenspreiding, dus dat zie ik niet nog een keer gebeuren (hoop ik).
Nee, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kan ook zo'n jurkje aantrekken?
Dat lukt aeque prima denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee? Nou dan maak je maar een serveerster het hof
Alle weekendenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen dit weekend of ook volgend weekend?
[..]
Hi ha ho
Als je spreidt heb je meer kans dat er iets gebeurt jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij hebben hem dan ook ontmoet en gezien dat het gewoon een toffe gozer isquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi, einde weer een beetje optimisme
Dat dacht ik ook namelijk.
Ik verwacht nog een weekend of 6 nodig te hebben om je voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus ik moet nu in een hoekje gaan zitten van angst? Hoeveel denk je in te lopen dan?
Oh, ik dat geval wacht ik nog even met in het hoekje zitten. Bring it on!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een weekend of 6 nodig te hebben om je voorbij te gaan.
Je hoeft ook niet in een hoekje te gaan zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dat geval wacht ik nog even met in het hoekje zitten. Bring it on!
Nachttrein vanuit Rotterdam. Het feestje is ernaastquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.
En je zegt net zelf dat je niet eens op de klok kan kijken, dus hoe denk je om 2.30uur naar Utrecht te kunnen komen als je niet eens weet hoe laat de trein gaat. I rest my case.
Nou bij deze heb je dan het recht verdient om dat wel te doen, mocht het ooit zo ver komen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet in een hoekje te gaan zitten natuurlijk.
Ik zal dan echt niet elk moment aangrijpen om het je in te wrijven.
Ja, maar cijfertjes en bier zijn niet altijd een goede combinatie, dus in de juiste trein stappen is dan ook nog een kunst.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nachttrein vanuit Rotterdam. Het feestje is ernaast
Dat klinkt alsof je er van uit gaat dat het niet gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou bij deze heb je dan het recht verdient om dat wel te doen, mocht het ooit zo ver komen.
[..]
Ja, maar cijfertjes en bier zijn niet altijd een goede combinatie, dus in de juiste trein stappen is dan ook nog een kunst.
Ja tuurlijk, maar ik vond het zo lullig om dat hardop te zeggen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er van uit gaat dat het niet gaat gebeuren?
Mij ook, alleen in het buitenlandquote:
Nee dat lukt mij altijd vrij prima. Dit klinkt als allerlei smoesjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou bij deze heb je dan het recht verdient om dat wel te doen, mocht het ooit zo ver komen.
[..]
Ja, maar cijfertjes en bier zijn niet altijd een goede combinatie, dus in de juiste trein stappen is dan ook nog een kunst.
Ik heb een brede rug dus kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik vond het zo lullig om dat hardop te zeggen.
Wait whut? Jij gaat met serveersters mee naar huis in het buitenland?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mij ook, alleen in het buitenland
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat lukt mij altijd vrij prima. Dit klinkt als allerlei smoesjes.
Dus tot vannacht.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat je met jouw wilskracht vast slim genoeg bent om af en toe op de klok te kijken en veilig thuis te kunnen komen
Dus...quote:
Nou, laat ik het dan anders zeggen, ik gun je 1 plaatsje onder mij, maar wel bovenaan in de top 10quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een brede rug dus kan het wel hebben
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wait whut? Jij gaat met serveersters mee naar huis in het buitenland?
Haha, wat gul van jequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, laat ik het dan anders zeggen, ik gun je 1 plaatsje onder mij, maar wel bovenaan in de top 10
Logisch. Ze zijn daar bezopen en spreken zelf nauwelijks Engels.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee, maar toen ik in Schotland was ging het gesprek voeren me een stuk makkelijker af om een of andere reden. Kreeg van 1 van de lieve dames te horen dat ik zo goed Engels sprak
Dan zagen ze er behoorlijk nuchter uit voor een stel bezopen dames.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch. Ze zijn daar bezopen en spreken zelf nauwelijks Engels.
De serveersters zijn zelf bezopen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch. Ze zijn daar bezopen en spreken zelf nauwelijks Engels.
Emigreren dus!quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee, maar toen ik in Schotland was ging het gesprek voeren me een stuk makkelijker af om een of andere reden. Kreeg van 1 van de lieve dames te horen dat ik zo goed Engels sprak
Alle schotten zijn bezopen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De serveersters zijn zelf bezopen?
Misschien was je zelf ook bezopen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zagen ze er behoorlijk nuchter uit voor een stel bezopen dames.
Ja, die beginnen als eerste met zuipen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De serveersters zijn zelf bezopen?
Die Roy boft maar met een plaatsje onder jouquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, laat ik het dan anders zeggen, ik gun je 1 plaatsje onder mij, maar wel bovenaan in de top 10
Misschienquote:
Toch heb ik liever een plaatsje boven Yviequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die Roy boft maar met een plaatsje onder jou
In haar top 10quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een plaatsje boven Yvie
Jij legt het er wel heel dik op zo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jouw ooit kan meeten, zou veel te bang zijn om wat te zeggen, en dat is geloof ik wel echt een unicum voor mij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die Roy boft maar met een plaatsje onder jou
Ik heb die hele SC uit m'n MyAT gegooid.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef twi het volgende:
Heel verwarrend dat de SEX SC weer vaak bovenaan mijn MyAT staat. Nu zit ik vaak onnozele berichten van onnozele mensen door te lezen, denkend dat ze (opnieuw) in dit topic zijn aan komen waaien.
Is best leuk hoorquote:
Nou de enige uitzondering die ik hierop acceptabel vind is een gelijk aantal punten, maar omdat jouw username dan alfabetisch beter is dat het dan 1 en 2 wordt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jouw ooit kan meeten, zou veel te bang zijn om wat te zeggen, en dat is geloof ik wel echt een unicum voor mij.
Ook goedquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou de enige uitzondering die ik hierop acceptabel vind is een gelijk aantal punten, maar omdat jouw username dan alfabetisch beter is dat het dan 1 en 2 wordt.
Ik hoor het, en jij bent hier de ervaringsdeskundigequote:
Och, dan ben je net als ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In het echt ben ik heel anders hoorHoewel er heel soms wel een opmerkingkje kan ontsnappen inderdaad
Ik zie dat helemaal voor mij, dan hebben we het ergens over en dan frons jij ineens, maar je zegt niks, en dat ik dan denk denk sh*t, hoe kan je dat dubbelzinnig opvatten...quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In het echt ben ik heel anders hoorHoewel er heel soms wel een opmerkingkje kan ontsnappen inderdaad
Dat ie dan ineens zit te grinnikenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal voor mij, dan hebben we het ergens over en dan frons jij ineens, maar je zegt niks, en dat ik dan denk denk sh*t, hoe kan je dat dubbelzinnig opvatten...
hahaha juistquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ie dan ineens zit te grinniken
En dan bedenk je je... Oh ja, het is Fax. Alles wat je zegt kan en zal dubbelzinnig opgevat worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal voor mij, dan hebben we het ergens over en dan frons jij ineens, maar je zegt niks, en dat ik dan denk denk sh*t, hoe kan je dat dubbelzinnig opvatten...
Stoptreinen? Gaat er geen intercity naar Enschede?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Dood aan stoptreinen. Het duurt zooooo fucking lang allemaal
.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan kijk ik zo:quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ie dan ineens zit te grinniken
Het is Faxie maar, niks aan de handquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan bedenk je je... Oh ja, het is Fax. Alles wat je zegt kan en zal dubbelzinnig opgevat worden.
Maar gelukkig ben je in het echt heel andersquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan kijk ik zo: [ afbeelding ]
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je in het echt heel anders
Jawel. Maar die vanuit Roosendaal is op een stuk van het traject een stoptrein, god knows why.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoptreinen? Gaat er geen intercity naar Enschede?
Oh wacht, dat kan ook. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die hele SC uit m'n MyAT gegooid.
Nee, moest afzeggen, volgende week nuquote:
Dank je. Ik zal vanavond laat of heel vrolijk of heel chago zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, moest afzeggen, volgende week nuNog een weekje langer in spanning.
En Fax veel plezier vanavond!
Shop ze!quote:
Because FUCK YEAH denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar die vanuit Roosendaal is op een stuk van het traject een stoptrein, god knows why.
Ik denk het ook. Verdomme, wat een kutreisquote:
Wat is dat voor iets?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:13 schreef aeque het volgende:
Heb ik weer... Heeft een vriend van me 'complimentkaartjes' gekocht met mijn naam en nummer erop om uit te delen aan dames...
Een soort van 'Have you met Ted?', maar dan anders.quote:
Je komt heel dicht bij de waarheid in elk geval.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
Heb ik het goed wanneer ik zeg dat het triest klinkt?
quote:
Goed, net terug van het strand. Was zulk lekker weer dus ben wezen eten op de boulevard. Dus nu een gloeiend gezicht van de najaarszon.quote:
Heb mn moeder de hele dag geholpen, ze stond op een rommelmarkt ofzo. Hartstikke saai eigenlijk, te weinig verkocht. Nu thuis een biertjequote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed, net terug van het strand. Was zulk lekker weer dus ben wezen eten op de boulevard. Dus nu een gloeiend gezicht van de najaarszon.
En jij?
Je zal de gemiddelde leeftijd flink omlaag gehaald hebben denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb mn moeder de hele dag geholpen, ze stond op een rommelmarkt ofzo. Hartstikke saai eigenlijk, te weinig verkocht. Nu thuis een biertje
USP?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal de gemiddelde leeftijd flink omlaag gehaald hebben denk ik zo.
Ik begrijp dat je je USP's niet hebt ingezet om de verkoop te doen stijgen?
Unique Selling Points, een diep decolleté om alle oude mannetjes en jonge huisvaders over de streep te trekken voor een aankoop.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
USP?
Nou veel verkopers hadden hun herriemakende, rondrennende en gewoon allround irritante kroost meegenomen
Welke oude mannetjes en huisvaders?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Unique Selling Points, een diep decolleté om alle oude mannetjes en jonge huisvaders over de streep te trekken voor een aankoop.
Wat liep er dan wel? Libellelezers? ;9quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke oude mannetjes en huisvaders?![]()
En er liepen ook niet veel lesbo's rond
En schooiersquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat liep er dan wel? Libellelezers? ;9
Van die figuren die liever naar een gerafeld boek kijken dan naar jouw decolleté? Dat zijn de ergste.quote:
JA!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die figuren die liever naar een gerafeld boek kijken dan naar jouw decolleté? Dat zijn de ergste.
Niet altijd hoor. Vaak wel, maar niet altijd helaasquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Een mooi decolleté,
Daar bereik je wat mee.
Als je zo'n IS figuur ermee tegenkomt ben je in elk geval verzekerd van flink wat lijfstraf. En laat Huppel daar nou net wel van houden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Een mooi decolleté,
Daar bereik je wat mee.
Oh god jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo'n IS figuur ermee tegenkomt ben je in elk geval verzekerd van flink wat lijfstraf. En laat Huppel daar nou net wel van houden.
Kijken of we #titsforIS trending kunnen krijgen op Twitter, te beginnen met jouw decolleté.quote:
Ik zeg: doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken of we #titsforIS trending kunnen krijgen op Twitter, te beginnen met jouw decolleté.
Dan heb je zeker nieuwe foto's nodig?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken of we #titsforIS trending kunnen krijgen op Twitter, te beginnen met jouw decolleté.
Is het raar dat ik nu heel erg nieuwsgierig ben naar de boobs van Huppelquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zie ik ze ook es zonder blauwe plekken enzo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan heb je zeker nieuwe foto's nodig?
Ik vind ze wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het raar dat ik nu heel erg nieuwsgierig ben naar de boobs van Huppel
Nee hoor, dat is je mannelijke kant. Huppel kennende wil ze best een uitruil doen voor een foto van jouw decolleté.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het raar dat ik nu heel erg nieuwsgierig ben naar de boobs van Huppel
Ik heb zelden blauwe plekken op mijn tieten hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zie ik ze ook es zonder blauwe plekken enzo.
Je kent mequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is je mannelijke kant. Huppel kennende wil ze best een uitruil doen voor een foto van jouw decolleté.
Nou die zijn niet zo imposant helaas, dus dat klinkt dan meer alsof ik een foto van mijn paar moet ruilen voor een foto van maar de helft van haar, anders is het niet echt een eerlijke ruil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is je mannelijke kant. Huppel kennende wil ze best een uitruil doen voor een foto van jouw decolleté.
Wat karig van ze.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zelden blauwe plekken op mijn tieten hoor![]()
Mannen doen er zo eng voorzichtig mee
Het gaat niet om het formaat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou die zijn niet zo imposant helaas, dus dat klinkt dan meer alsof ik een foto van mijn paar moet ruilen voor een foto van maar de helft van haar, anders is het niet echt een eerlijke ruil.
Echt hequote:
Welnee, Hups kan alle formaten waarderen. En het feit dat zij wat meer naar voren stond in de rij, maakt niet dat zij daar bitchy over doet naar andere vrouwen. Eén van de reden waarom ik Huppel zo'n topwijf vind. Ze blijft zo lekker normaal doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou die zijn niet zo imposant helaas, dus dat klinkt dan meer alsof ik een foto van mijn paar moet ruilen voor een foto van maar de helft van haar, anders is het niet echt een eerlijke ruil.
Daar stond eerst bentquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, Hups kan alle formaten waarderen. En het feit dat zij wat meer naar voren stond in de rij, maakt niet dat zij daar bitchy over doet naar andere vrouwen. Eén van de reden waarom ik Huppel zo'n topwijf vind. Ze blijft zo lekker normaal doen.
Je wil Yvie's boezem gewoon zien.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je wil Yvie's boezem gewoon zien.
Goed gezien, typen en met jouw decolleté in gedachten zitten, gaat slecht samen.quote:
Normaal als in, je doet niet arrogant ofzo. Verder ben je verre van normaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Normaal? Ik?![]()
Zo zou ik mijzelf nou niet echt bestempelen maar ik dank u hartelijk voor het compliment.
It takes one to know one.quote:
Ik dacht dat jij inmiddels al verder kon fantaseren dan alleen een decolleté?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gezien, typen en met jouw decolleté in gedachten zitten, gaat slecht samen.
[..]
Normaal als in, je doet niet arrogant ofzo. Verder ben je verre van normaal natuurlijk.
Het feit dat je al weet wat in de verpakking zit, maakt het uitpakken niet minder leuk. Dat kan namelijk ook op vele manieren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat jij inmiddels al verder kon fantaseren dan alleen een decolleté?![]()
Dus als we ooit gaan afspreken moet ik als Michelin-vrouwtje komen zodat je iets uit te pakken hebt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je al weet wat in de verpakking zit, maakt het uitpakken niet minder leuk. Dat kan namelijk ook op vele manieren.
Enkel als je het niet erg vindt dat er een moment komt dan ik alles zo snel mogelijk van je af ga scheuren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus als we ooit gaan afspreken moet ik als Michelin-vrouwtje komen zodat je iets uit te pakken hebt?
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb nog wel oude kleding die kapot mag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je het niet erg vindt dat er een moment komt dan ik alles zo snel mogelijk van je af ga scheuren.
Dit soort gesprek helpt ongetwijfeld ook prima ter afleiding.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog wel oude kleding die kapot mag.
Boh van die caveman-achtige seks waarbij kledingstukken sneuvelen![]()
Mijn god, ik ga het niet redden hoor die 3 weken
Ik heb dan ook helemaal niet het idee dat jij dat expres doet gelukkigquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort gesprek helpt ongetwijfeld ook prima ter afleiding.
Is het juist niet elegant als het nieuwe kleding is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel oude kleding die kapot mag.
Boh van die caveman-achtige seks waarbij kledingstukken sneuvelen![]()
Mijn god, ik ga het niet redden hoor die 3 weken
Dat is zondequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het juist niet elegant als het nieuwe kleding is.
Sinds wanneer is kleren afscheuren van iemand elegant?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het juist niet elegant als het nieuwe kleding is.
Sinds het een uiting is van extreme begeerte, met de juiste handigheid heeft dit een schoonheid en elegantie in zich.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kleren afscheuren van iemand elegant?
WT!!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds het een uiting is van extreme begeerte, met de juiste handigheid heeft dit een schoonheid en elegantie in zich.
Er zijn vast ook mensen die dit niet kunnen.
WT kan dat vast op een elegante wijze.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kleren afscheuren van iemand elegant?
WT kan allesquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT kan dat vast op een elegante wijze.
Die ene, of die twee dagen later?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT!!!
Sta ik al in je agenda?
Die eerste want bij die andere lig ik pijn te lijdenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die ene, of die twee dagen later?
Gaan jullie wraak nemen tegen GAE?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Nee, we durven het risico niet te lopen met Guidetti.
We kunnen niet aan zijn salariseisen voldoen blablablabla.
Vandaag weer 2 x gescoord voor Celtic.
Ik had nu een mooi uitshirt met de naam van Guidetti kunnen hebben
Tsja, als je het zo zegt snap ik je punt wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds het een uiting is van extreme begeerte, met de juiste handigheid heeft dit een schoonheid en elegantie in zich.
Er zijn vast ook mensen die dit niet kunnen.
Ja, ik was schijnbaar even vergeten tegen wie ik het had.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT kan dat vast op een elegante wijze.
Dan moet je vergelijkingsmateriaal hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo zegt snap ik je punt wel.
[..]
Ja, ik was schijnbaar even vergeten tegen wie ik het had.
Je zou het bijna willen uittesten.
Normaal gesproken zou ik uit volle borst ja geschreeuwd hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan jullie wraak nemen tegen GAE?
/Smoothquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je vergelijkingsmateriaal hebben.
Zal ik eerst op mijn vertrouwde lompe hork manier je kleren kapot scheuren en dan kan WT je laten zien hoe het had gemoeten.
Ikzelf ben heel onhandig met mijn handen. Maar ik zou het dan snijden met een no 12 mesje. Uiteraard iets te diep, HM houdt daarvan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo zegt snap ik je punt wel.
[..]
Ja, ik was schijnbaar even vergeten tegen wie ik het had.
Je zou het bijna willen uittesten.
Hoe laat moeten jullie? Ik weet iemand die dan in de adelaarshorst zit. Is eigenlijk voor GAE maar ook voor fey.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik uit volle borst ja geschreeuwd hebben.
Nu hoop ik het.
Ik wil geen littekensquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikzelf ben heel onhandig met mijn handen. Maar ik zou het dan snijden met een no 12 mesje. Uiteraard iets te diep, HM houdt daarvan.
[ afbeelding ]
kwart voor negen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat moeten jullie? Ik weet iemand die dan in de adelaarshorst zit. Is eigenlijk voor GAE maar ook voor fey.
Dat kan ik ook nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dingen slopen kan ik wel he
Maken ook wel, maar niet met naald en draad.
Oh, dit klinkt dan weer niet echt heel erg uitnodigend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikzelf ben heel onhandig met mijn handen. Maar ik zou het dan snijden met een no 12 mesje. Uiteraard iets te diep, HM houdt daarvan.
[ afbeelding ]
Jij mag datquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snijd toch een mooi draakje voor je uit.
Dus om half 11 ben jij niet te genieten?quote:
dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag dat
[..]
Dus om half 11 ben jij niet te genieten?
Ja dan is het dus aan de chirurgische kundigheid over te laten dat ik het ook kan zonder de huid te raken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt dan weer niet echt heel erg uitnodigend.
Daar ga ik maar vanuitquote:
Ik welquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we maar even niet vanuit
Nee, de kleding uitelkaar scheuren klonk echt een stukje beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dan is het dus aan de chirurgische kundigheid over te laten dat ik het ook kan zonder de huid te raken.
Hiermee kun je dan gelijk zien of ik te vertrouwen ben of niet. Geeft toch een bepaalde spanning vind je niet?
Van die ruwe passiequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de kleding uitelkaar scheuren klonk echt een stukje beter eigenlijk.
0-2?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we maar even niet vanuit
Uhm, ik zal nu geen opmerking maken over jouw gebrek aan mannelijkheid. Ok?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan dat stomme shirt niet kapot krijgen, zo frustrerend.
Overhemden waar dan de knoopjes er vanaf vliegenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan dat stomme shirt niet kapot krijgen, zo frustrerend.
Heeft niks met mijn mannelijkheid te makenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, ik zal nu geen opmerking maken over jouw gebrek aan mannelijkheid. Ok?
Dat lukt alleen niet zo vaak?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn mannelijkheid te maken
Soms heb je gewoon van die klote shirtjes.
En ik krijg dingen toch vaak wel kapot.
Ik sloop ook het liefste zonder hulpmiddelen.
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt alleen niet zo vaak?
Gevolgd door het gevoel van hoop dat het inderdaad het hout was en niet je botquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ik sla en trap er op los op de bouw.
Dat euforische gevoel wanneer je het hout hoort versplinteren
Nee dat valt wel meequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gevolgd door het gevoel van hoop dat het inderdaad het hout was en niet je bot
twente is ook leuk. Moet daar ook maar eens een keer gaan wandelen als we er zijn... Zie eigenlijk altijd dezelfde route en t zelfde huis en dat is best zonde!quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
twente is ook leuk. Moet daar ook maar eens een keer gaan wandelen als we er zijn... Zie eigenlijk altijd dezelfde route en t zelfde huis en dat is best zonde!
Ik geloof het direct.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Oeh, I look cute, al zeg ik het zelf. Op naar 't feest!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Pics.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Hengstenbal?quote:
Heb ik niet gemaakt, maar, 50's swingdress, ivoor kleur bolero (ook 50's), zwarte eyeliner, mascara, rode lippen en nagels en 50's hair, victory rolls ftwquote:
Nee, een afscheidsfeest. Een vriend van me vertrekt naar Ierland.quote:
Thanksquote:
Booohquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er vandaag niet uit, ik loop al de hele dag in een slipje en een oversized trui. Lui omdat het kan.
PICS!quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet gemaakt, maar, 50's swingdress, ivoor kleur bolero (ook 50's), zwarte eyeliner, mascara, rode lippen en nagels en 50's hair, victory rolls ftw.
Niks mis meequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er vandaag niet uit, ik loop al de hele dag in een slipje en een oversized trui. Lui omdat het kan.
Rode lippen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet gemaakt, maar, 50's swingdress, ivoor kleur bolero (ook 50's), zwarte eyeliner, mascara, rode lippen en nagels en 50's hair, victory rolls ftw.
Ja, is mooiquote:
Wth Twi, ik kom er net achter dat jij al vanaf 1999 (!) op FOK! zitquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef twi het volgende:
Heel verwarrend dat de SEX SC weer vaak bovenaan mijn MyAT staat. Nu zit ik vaak onnozele berichten van onnozele mensen door te lezen, denkend dat ze (opnieuw) in dit topic zijn aan komen waaien.
Krommedijkquote:
Jep, daar ben ik nu. Hopelijk volgend jaar weer.quote:
Hoezo hoop je daarop?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, daar ben ik nu. Hopelijk volgend jaar weer.
Ik heb maar één keer echt genoten van KFC en dat was na ruim een week in het tropisch regenwoud gebivakkeerd te hebben. De KFC was het eerste restaurant dat ik tegen kwam toen ik weer in de bewoonde wereld was.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag voor het eerst KFC gehad.Ik vond het maar niks.
Omdat het hier nog is zoals voetbal hoort te zijn. En overwinningen vervelen nooit.quote:
Bij ons wordt net de 4-2 gescoordquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het hier nog is zoals voetbal hoort te zijn. En overwinningen vervelen nooit.
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer echt genoten van KFC en dat was na ruim een week in het tropisch regenwoud gebivakkeerd te hebben. De KFC was het eerste restaurant dat ik tegen kwam toen ik weer in de bewoonde wereld was.
Zeer zeker niet. En toch, na ruim een week in het regenwoud is KFC voedsel godenspijs hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Het ligt dus niet aan mij.
Don't believe the hype.
Oh bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. En toch, na ruim een week in het regenwoud is KFC voedsel godenspijs hoor.
Misschien moet je dat de volgende keer ook eerst ff doen.
Ik ook.quote:
yw, als je echt interesse hebt kan ik het betreffende regenwoud en de bijbehorende KFC ook nog wel opzoeken denk ik.quote:
KFCquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KFCDe eerste en laatste keer dat ik daar at had ik na de eerste hap de neighing om alle kip op te kopen die ze hadden en een staatsbegrafenis te geven. Geen waardigheid in het leven, geen waardigheid na het leven, het herdenken waard
Serieus, ik eet nog liever roadkill hoorquote:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegetenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, ik eet nog liever roadkill hoor
Topmeet. Allemaal afsterven in een regenwoud en daarna volproppen met kip.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yw, als je echt interesse hebt kan ik het betreffende regenwoud en de bijbehorende KFC ook nog wel opzoeken denk ik.
Houden zo dus!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten
De smaak heeft ook niks meer met kip van doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KFCDe eerste en laatste keer dat ik daar at had ik na de eerste hap de neiging om alle kip op te kopen die ze hadden en een staatsbegrafenis te geven. Geen waardigheid in het leven, geen waardigheid na het leven, het herdenken waard
Ik heb ook echt niet de behoefte om daar te gaan snaaien hoorquote:
Het is ook geen kip. Het is het residu dat in het profiel van je zool blijft hangen nadat je op een kip hebt gestaan en daarna 10 kilometer door weilanden met koeievlaaien hebt gelopen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De smaak heeft ook niks meer met kip van doen.En ik dacht dat kipnuggets erg waren.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niet de behoefte om daar te gaan snaaien hoor![]()
En nu ga ik mn bed opzoeken, ik ben kapot
Welterusten, hier word het een latertje.quote:
Ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey Eviequote:
Omdat je schijnbaar ineens weer komt bovendrijven.quote:
Nadat je haar lijk zo goed naar de bodem had laten zinken? (sorry maar zo klonk het een beetje, maar kan ook komen omdat ik politieseries zit te kijken)quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je schijnbaar ineens weer komt bovendrijven.
Neuh. Evie's lichaam is zoveel nuttiger als haar hart nog klopt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Nadat je haar lijk zo goed naar de bodem had laten zinken? (sorry maar zo klonk het een beetje, maar kan ook komen omdat ik politieseries zit te kijken)
Wat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nadat je haar lijk zo goed naar de bodem had laten zinken? (sorry maar zo klonk het een beetje, maar kan ook komen omdat ik politieseries zit te kijken)
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook geen kip. Het is het residu dat in het profiel van je zool blijft hangen nadat je op een kip hebt gestaan en daarna 10 kilometer door weilanden met koeievlaaien hebt gelopen.
Suit up!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik ga me ook maar eens even klaarmaken voor een afscheidsfeestje/zuipen 2.0. De vraag is; to suit up or not to suit up for this shit?
Wat een stomme vraag Barbquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik ga me ook maar eens even klaarmaken voor een afscheidsfeestje/zuipen 2.0. De vraag is; to suit up or not to suit up for this shit?
Het blijft R&P he. Iedereen mankeert wel iets hier.quote:
Niet!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft R&P he. Iedereen mankeert wel iets hier.
Jullie gaan verliezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Roy? Ready to go?
Ik zit er klaar voor iig
There will be rum, bro. Lots of it. We will act like pirates.quote:
Yep, koud bier, snacks, en fox eredivisie HD.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Roy? Ready to go?
Ik zit er klaar voor iig
Uiteraard!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Zoals ik al zei, iets te veel detectives/politieseries vandaag, excuses.
Nou ja zeg, ik in pak ben gedenkwaardigquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet!
Ik wil niet denken aan jou in pak nu.
Ook dan gaan jullie verliezen.quote:
Zo, puntjes blijven in Deventerquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yep, koud bier, snacks, en fox eredivisie HD.
Laat maar komen die punten.
Maar niet als ik op seksueel sabbatical ben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik in pak ben gedenkwaardig
Weet ik, heb gekeken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dan gaan jullie verliezen.
Wij hebben net met 5-2 gewonnen.
Daarom juist. Er zijn tsunami's die minder vocht met zich meebrachten dan wat er met Huppel gebeurt als ze aan jou in pak denkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja zeg, ik in pak ben gedenkwaardig
Jij mag niet voor Deventer zijn als Zwollenaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo, puntjes blijven in Deventer
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom juist. Er zijn tsunami's die minder vocht met zich meebrachten dan wat er met Huppel gebeurt als ze aan jou in pak denkt.
Sexual sabbatical. Malle Huppelquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet als ik op seksueel sabbatical ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |