Apple draait ook op unixquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:05 schreef Michielos het volgende:
Apple applicaties misschien iets voor jou? Ik zou geen genoegen nemen met goedkope rotzooi i.i.g.
yeah , maar die hebben waarschijnlijk wat dingen toegevoegd waardoor er een betere kwaliteit gewaarborgd is, zoals gebruikelijk bij Apple. Als het om veiligheid gaat, zou ik i.i.g. geen sloeber willen zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Apple draait ook op nix
apple heeft geen virussen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Apple is ook vatbaar voor deze exploits aangezien het op unix draait
En het ergste is, is dat het bijna niet te fixen is zonder heel veel applicaties/scripts te slopen. Ze weten nu nog steeds niet hoe ze die exploit moeten fixen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
tot zover het argument 'open source is veilig omdat duizenden mensen de broncode lezen'
Dat die fout al tig jaar onopgemerkt in de code zit zegt heel wat
Apple staat juist heel slecht bekend als het gaat om veiligheid:quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
yeah , maar die hebben waarschijnlijk wat dingen toegevoegd waardoor er een betere kwaliteit gewaarborgd is, zoals gebruikelijk bij Apple. Als het om veiligheid gaat, zou ik i.i.g. geen sloeber willen zijn.
Dat doet de open source gemeenschap dan toch een stuk beter.quote:. Het bestaan van deze Trojan werd in maart 2011 al bekendgemaakt en het lek bij iTunes is al sinds 2008 bekend.
ik draai niet op linux. ik draai op de islam.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent zelf een virus
"ik draai op islam" klinkt haramquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik draai niet op linux. ik draai op de islam.
bitches, money, allesquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
"ik draai op islam" klinkt haram
Is Islam open source?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik draai niet op linux. ik draai op de islam.
tuurlijk niet, dan krijg je datzelfde gedoe als nu met linuxquote:
Nou ja, dit lek zat er ook al vele jaren in toch? Het wordt wellicht sneller opgelost nadat het gevonden is, maar of het nou meteen beter is..quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:08 schreef robin007bond het volgende:
Dat doet de open source gemeenschap dan toch een stuk beter.
Waarom ben jij Donald Duck held?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
tot zover het argument 'open source is veilig omdat duizenden mensen de broncode lezen'
Dat die fout al tig jaar onopgemerkt in de code zit zegt heel wat
Je bent nog serieus ookquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Apple staat juist heel slecht bekend als het gaat om veiligheid:
http://tweakers.net/nieuw(...)rheid-in-icloud.html
http://www.nu.nl/internet(...)pionagesoftware.html
Mac OS is ook vatbaar voor de shellshock exploit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je bent nog serieus ook
Tweakers bericht: Gebruik een fatsoenlijk ww en brute forcing is niet meer mogelijk. Tevens heb je een voorbeeld van misbruik?
Nu.nl bericht: Alleen op windows, en ook dan alleen als gebruikers updates downloaden uit niet officiële bron.
Apple bekend staan om zijn onveiligheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |