SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Playstation 4 uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
http://instagram.com/mb45(...)d&utm_campaign=video![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Controllerhoes is prima. Maar die thumb grips 7 euro zijn kutIk heb betere thumbgrips nodig:( 2x controller geruild voor een nieuwe.
![]()
![]()
Serieus, ik dacht dat dat ene nummer 'My father told me when i was just a child' qua stijl best wel op Avicii leek, blijkt dus gewoon dat het van hem is.
Deze dus
deze klinkt ook nice..quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus, ik dacht dat dat ene nummer 'My father told me when i was just a child' qua stijl best wel op Avicii leek, blijkt dus gewoon dat het van hem is.
Deze dus
![]()
Had al kaartjes voor deze groep en toen hoorde ik ze opeens in FIFA, wel grappig
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ken die groep pas een paar maanden, kwam ze tegen in een random playlist op spotify. Zag ze opeens op 3voor12/lowlands en daarna ook bij Fifa. Het is ook wel echt een chill nummertje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:
Had al kaartjes voor deze groep en toen hoorde ik ze opeens in FIFA, wel grappig![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:
Had al kaartjes voor deze groep en toen hoorde ik ze opeens in FIFA, wel grappig![]()
![]()
Spelen jullie trouwens allemaal op de PS4?
Zit erg te twijfelen om een PS4 te kopen, heb momenteel nog een PS3.
Ik kan gewoon niet zonder Fifa![]()
![]()
Nee ik speel op de Xbox Onequote:Op zaterdag 27 september 2014 14:05 schreef zerokil het volgende:
Spelen jullie trouwens allemaal op de PS4?![]()
![]()
je kon voor 250 ekkies halen @ gamemaniaquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:05 schreef zerokil het volgende:
Spelen jullie trouwens allemaal op de PS4?
Zit erg te twijfelen om een PS4 te kopen, heb momenteel nog een PS3.
Ik kan gewoon niet zonder Fifa
ik ben overgestapt omdat ik zelf mn ps3 heb gesloopt![]()
![]()
Whut 250!?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
je kon voor 250 ekkies halen @ gamemania
ik ben overgestapt omdat ik zelf mn ps3 heb gesloopt
Trouwens hoe zit dat nou.
Volgens mij zit ik nu voor de PS3 op de Webapp wat moet ik doen als ik over wil stappen naar de PS4. Opnieuw beginnen?![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha loser, iedereen weet dat de PS4 veel beter is. Vraag maar aan Sony!![]()
![]()
![]()
Nice ja. Zeker goed.quote:
Vind de soundtracks dit jaar echt alles meevallen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat denken jullie van dit teampje? Ik twijfel een beetje over het middenveld.
Holy fuck, Mangala gewoon ineens 20k
Slap.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, Mangala gewoon ineens 20k![]()
niet denken dat ik voor 250 heb gehaald.. 425... dik verliesquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Whut 250!?
Trouwens hoe zit dat nou.
Volgens mij zit ik nu voor de PS3 op de Webapp wat moet ik doen als ik over wil stappen naar de PS4. Opnieuw beginnen?
alleen fifa points gaan over![]()
Oké, laat maarQuaresma ook gewoon weer 6k. Ik verzin wel iets goedkoops lekker jezus.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, laat maarQuaresma ook gewoon weer 6k. Ik verzin wel iets goedkoops lekker jezus.
![]()
![]()
vooruit dan maaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Rijst durf je geen potje? Of moest je in je broek pissen toen je las dat Kami had verloren :p![]()
Clichy ook een godsvermogenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, Mangala gewoon ineens 20k
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iedereen een Super Lig teampje.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Thesoundyouneedquote:![]()
![]()
Moiiquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:15 schreef gazhims3lv het volgende:
Meer mensen die niet in de wepep komen?![]()
Ik heb die trade pile size dingen gekocht, maar op de webapp heb ik nog steeds maar ruimte voor 30. Hebben jullie hetzelfde?![]()
De glitch die je wist die ging komentwitter:CURTlS_ twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 12:42:25@LiquidSn4ke WTF how can i play against a concept squad?!?!?! http://t.co/MTYJDvZZsJ reageer retweet
![]()
![]()
Je kunt maar 30 dingen tegelijk verkopen. Je kunt de rest er alleen plaatsen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb die trade pile size dingen gekocht, maar op de webapp heb ik nog steeds maar ruimte voor 30. Hebben jullie hetzelfde?![]()
Quaresma speelt wel lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]De glitch die je wist die ging komentwitter:CURTlS_ twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 12:42:25@LiquidSn4ke WTF how can i play against a concept squad?!?!?! http://t.co/MTYJDvZZsJ reageer retweet
EA
![]()
zit zo erg te twijfelen om weer fifa points te kopen( ik denk max 20 eu voordat ik 70 eu koop)
EDIT: WEbb app doet het gwn![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]De glitch die je wist die ging komentwitter:CURTlS_ twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 12:42:25@LiquidSn4ke WTF how can i play against a concept squad?!?!?! http://t.co/MTYJDvZZsJ reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb nog wel paperclips in aanbieding waar je bij aanschaf gratis Fifa coins krijgtquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
zit zo erg te twijfelen om weer fifa points te kopen( ik denk max 20 eu voordat ik 70 eu koop)
EDIT: WEbb app doet het gwn![]()
Dit spel
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
ben niet goed in tradenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel paperclips in aanbieding waar je bij aanschaf gratis Fifa coins krijgtmaar dankzij jullie worden spelers duurder waardoor ik winst kan maken door packs
![]()
![]()
Winst door packsquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:33 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ben niet goed in tradenmaar dankzij jullie worden spelers duurder waardoor ik winst kan maken door packs
Droom verder
![]()
![]()
PSV speelt wel lekker in H2Hquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:40 schreef StijnDa het volgende:
Carrière geprobeer met PEC Zwolle. Ik word nu al helemaal gekSnel weer terug op FUT.
![]()
![]()
die keepers![]()
vaak zijn ze wel realistisch, maar een simpele terugspeelbal is al vaak te moeilijk
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ps3 of 4?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:47 schreef elshaarawy92 het volgende:
wie potje? liefst tegen eerlijke club (geen psv aub want kamikazie had al verloren)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Even wat entertainment tijdens de reis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
www.twitch.tv/smieuw
¤124 pack opening![]()
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Als de CPU betere AI had was dit een veel betere spel geweest.Hala Madrid !
Als ze de goede punten van FIFA 14 er niet uit hadden gehaald was het een beter spel geweestquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef BDIL het volgende:
Als de CPU betere AI had was dit een veel betere spel geweest.![]()
13 packs voor 124 euro?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het waren 13 packs en ik ging er vrij snel doorheen. Beste spelers Walcott, Forehead en Jesé.![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag je mn leuter ook dan? Stond op het balkon te wachten op een rukwind
Ik ben trouwens op weg naar Zwolle.![]()
YT videos kijken met je maat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben trouwens op weg naar Zwolle.![]()
Joooo![]()
PS4Fifa 15
IF Rodrigo
The Equalizer
![]()
Stratumseind
![]()
Dat somt mijn laatste dagen opHier nog iets gemist?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij was donderdag jarig en hij geeft een feest.. alleen het lijkt erop dat niemand langskomt behalve ik. Iedereen zegt af.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
YT videos kijken met je maat?![]()
Echte vriendquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was donderdag jarig en hij geeft een feest.. alleen het lijkt erop dat niemand langskomt behalve ik. Iedereen zegt af.![]()
![]()
Hoorde gisteren ook al dat The Equalizer tegenviel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Joooo![]()
PS4Fifa 15
IF Rodrigo
The Equalizer
![]()
Stratumseind
![]()
Dat somt mijn laatste dagen opHier nog iets gemist?
Alle actie zat in de trailer?
quote:
Op zaterdagmiddag?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was donderdag jarig en hij geeft een feest.. alleen het lijkt erop dat niemand langskomt behalve ik. Iedereen zegt af.
Echt een poepfilm. De actie mist zelfs gewoon in de film, en het verhaal is echtquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoorde gisteren ook al dat The Equalizer tegenviel.Alle actie zat in de trailer?
[..]Als het nou een echte actie film was was dat niet zo belangrijk, maar het is zon film die zelf wel vindt dat het verhaal heel belangrijk is.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik krijg er echt geen bal in.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef Exorbitantes het volgende:
In FUT 15 is het belangrijk dat je kunt verdedigen. Scoren kan iedereen.
Zonde..quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt een poepfilm. De actie mist zelfs gewoon in de film, en het verhaal is echtAls het nou een echte actie film was was dat niet zo belangrijk, maar het is zon film die zelf wel vindt dat het verhaal heel belangrijk is.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was donderdag jarig en hij geeft een feest.. alleen het lijkt erop dat niemand langskomt behalve ik. Iedereen zegt af.
is dit die vriend?![]()
Mijn 2 teams nu:
Rodrigo en Menez zijn beiden echt heel goed, en leuke investeringen waar ik nu al 50k op heb gepaktTorres zie je niet, maar scoort gewoon 2x per wedstrijd. Keita valt wat tegen, afronding is echt slecht maar dat was met die stats wel te verwachten. Verdediging mwah, moet eerste upgrade worden. De Jong wel dikke prima btw, net als Gabi.
Echt een heerlijk teamQuintero is echt heel goed deze Fut, en Eder is echt een beest
Elke dag![]()
Hoe de fak kom je aan zo veel coins.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn 2 teams nu:
[ afbeelding ]
Rodrigo en Menez zijn beiden echt heel goed, en leuke investeringen waar ik nu al 50k op heb gepaktTorres zie je niet, maar scoort gewoon 2x per wedstrijd. Keita valt wat tegen, afronding is echt slecht maar dat was met die stats wel te verwachten. Verdediging mwah, moet eerste upgrade worden. De Jong wel dikke prima btw, net als Gabi.
[ afbeelding ]
Echt een heerlijk teamQuintero is echt heel goed deze Fut, en Eder is echt een beest
![]()
nu nog winnen..quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn 2 teams nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Foei.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Steve Gerrard Gerrard
He'll pass the ball 40 yards
He's big and hes fuckin' hard
Steve Gerrard Gerrard![]()
![]()
Costa pakken hielp welquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe de fak kom je aan zo veel coins.
Heb wel pas 16 potjes gespeeld dus moet nog wel wat rewards op gaan pakken vanmiddag. Maar hele dag voor Fut vandaag
Elke dag![]()
Vandaag voetbal joh. Alleen meer leuke wedstrijdenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Costa pakken hielp wel
Heb wel pas 16 potjes gespeeld dus moet nog wel wat rewards op gaan pakken vanmiddag. Maar hele dag voor Fut vandaag![]()
Voor iemand die voor het eerst op de PS speelt vind ik 10-2-4 best een aardig recordquote:
Controller is wel echt prima. Alleen linker pookje is wennen met mijn MR mime handen
Elke dag![]()
thumb grips?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor iemand die voor het eerst op de PS speelt vind ik 10-2-4 best een aardig record
Controller is wel echt prima. Alleen linker pookje is wennen met mijn MR mime handen![]()
Nah eerst ff Fifaen en tegelijk VI terugkijken van gisteren. Vanavond wel MOTD kijken. En Eredivisie vanavond wss bij maat ff kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vandaag voetbal joh. Alleen meer leuke wedstrijdenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor iemand die voor het eerst op de PS speelt vind ik 10-2-4 best een aardig record
Controller is wel echt prima. Alleen linker pookje is wennen met mijn MR mime handen![]()
![]()
![]()
Thad ( en Tim, Freire), heb jij ook dat je bij een vrije trap meer moeite hebt met het recht houden van die stick? Kan aan mij liggen maar op de xbox hield ik hem altijd precies recht maar hier wil ie soms een beetje gaan afwijken :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had je maar geen PS4 moeten kopen. Gr Grquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ( en Tim, Freire), heb jij ook dat je bij een vrije trap meer moeite hebt met het recht houden van die stick? Kan aan mij liggen maar op de xbox hield ik hem altijd precies recht maar hier wil ie soms een beetje gaan afwijken :/http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik vind de Bumpers veel fijner op de PSquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Had je maar geen PS4 moeten kopen. Gr Gr
Elke dag![]()
Heb sws wel moeite met de richting van de sticks. En mijn duim glijdt ervan af. En de triggers zijn dikke poepquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ( en Tim, Freire), heb jij ook dat je bij een vrije trap meer moeite hebt met het recht houden van die stick? Kan aan mij liggen maar op de xbox hield ik hem altijd precies recht maar hier wil ie soms een beetje gaan afwijken :/![]()
Die zijn wel goed inderdaad. Die triggers daarin tegenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de Bumpers veel fijner op de PS![]()
![]()
Oh die vind ik juist echt chillquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb sws wel moeite met de richting van de sticks. En mijn duim glijdt ervan af. En de triggers zijn dikke poepMaar sticks is idd wennen, de linker vooral.
Elke dag![]()
Dat is een nieuwe feature je kijkt naar je tegenstander en je krijgt penal tegen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik krijg per wedstrijd 1 penalty tegen![]()
![]()
Echt achterlijk ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb ook de meeste ruzie met de triggers. Ik mis de Xbox 360 controllerquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb sws wel moeite met de richting van de sticks. En mijn duim glijdt ervan af. En de triggers zijn dikke poep![]()
![]()
Ik krijg juist geen pingels tegen, aanvallers van mij tegenstander pakken beter ballen af dan mijn verdedigers
Net sta ik 1-2 achter in min 88, vanaf de aftrap met Gignac iedereen voorbij lopen en 2-2 erin knallenVervolgens scoor ik nog in de extra tijd 3-2 dus geen verlenging
![]()
Een cheese potje van mijn kant.
Hala Madrid !
wel leuk dat je ronaldo,hazard etc. kan lenen in UT. En met UT edition weet ik niet hoe het zit maarja.. ene kant is het eerlijk andere kant oneerlijk..![]()
vond je Eder nog wat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Upgraden naar Griezman - Clichy wellicht zodra Clichy wat goedkoper is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pereira op de bankquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie is dat ggrijze petje danquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Echte bazen hebben een ps4:
[ afbeelding ]![]()
Van ons gestolenquote:![]()
Wel een goede spelerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind jij Keylor geen ongelooflijke clown?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn 2 teams nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb er vorige wedstrijd juist 3 gekregen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Doet het echt super goed bij mijquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind jij Keylor geen ongelooflijke clown?
En is de enige keeper die niet ongelooflijk overtraind isHoe Howard er in game uit ziet
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, wel een baasje. Maar toch vervangen door Jackson
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Guidetti gaat wel HAM
Hala Madrid !
Ik hou het wel bij Ederquote:
Elke dag![]()
Echt een zieke knal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Ik vind Eder tot nu toe meer indruk maken dan Martinez
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Trouwens echt kut dat ie niet onthoudt dat ik Evert niet als commentator wil
Elke dag![]()
IF Rodrigo is serieus in minder dan 24 uur al 25k gestegen
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
https://vine.co/v/OZ6rAbXMWDa
jeeeeeezus wat een koning
IF MatipAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou nice zijnquote:Een paar potjes met de NIF gespeeld, boom van een vent en prima allround verdediger
![]()
![]()
Kan iemand mij uitleggen hoe dat loan-player systeem werkt in fut?
Ik kon kiezen uit een aantal spelers. Daarvan heb ik Robben gekozen. Drie wedstrijden mee gespeeld, maar nu kan ik geen nieuwe speler meer kiezen? En dan bedoel ik niet die spelers uit de catalogus, maar die in fut zelf.![]()
Daar mag je er maar 1 van kiezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:47 schreef diedjuh het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat loan-player systeem werkt in fut?
Ik kon kiezen uit een aantal spelers. Daarvan heb ik Robben gekozen. Drie wedstrijden mee gespeeld, maar nu kan ik geen nieuwe speler meer kiezen? En dan bedoel ik niet die spelers uit de catalogus, maar die in fut zelf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jizzzzquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je je regio op UK zettenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trouwens echt kut dat ie niet onthoudt dat ik Evert niet als commentator wil![]()
Dat had ik ook niet door, ik heb die frut silver gedaan om even te kijken hoe het werktquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar mag je er maar 1 van kiezen.![]()
![]()
Ik had een silver LB van Molde en Lewa tegelijk hoor..quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet door, ik heb die frut silver gedaan om even te kijken hoe het werkt![]()
Ah, en daarna kun je alleen die spelers uit de catalogus nog lenen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar mag je er maar 1 van kiezen.
Wat een nutteloze toevoeging is dat dan.![]()
Lewa uit de catalogus toch..quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had een silver LB van Molde en Lewa tegelijk hoor..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA
Na de aftrap in finale ineens verbinding met tegenstander verbroken, uit UT gezet en DNF
Hala Madrid !
Mensen, zet gewoon je PS4 op Engelsquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trouwens echt kut dat ie niet onthoudt dat ik Evert niet als commentator wil![]()
![]()
Choup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is de transfermarkt bij jullie ook kapot?
Bij elke zoekopdracht nu de melding dat er geen items beschikbaar zijn die voldoen.![]()
Ja, ik had gvd die packs een dag eerder moeten openen dan had ik hem gisteren kunnen betalen, nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Rodrigo is serieus in minder dan 24 uur al 25k gestegen![]()
Spelen ze goed dit jaar?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:55 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik alleen nog maar met zilvers spelen.![]()
[quote]quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:55 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik alleen nog maar met zilvers spelen.
Geen probleem met tegenstanders vinden in silver cup? Want in de bronze cup vind je in de eerste ronde al bijna nooit iemand..![]()
Ook maar gedaan nu jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen, zet gewoon je PS4 op Engels
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gaan we maar doenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen, zet gewoon je PS4 op Engels
Wat een schijt headset zit erbij btw
Elke dag![]()
wat is een goede site om xbox live te kopen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
niet, vast bedenken wat ik vanaf de aftrap ga doen als de tegenstander in de buurt van m'n 16 komt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:01 schreef Alovenac het volgende:
Hoe verdedigen jullie nu? Is toch wel zwaar wennen..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die potjes zijn veel leuker tot nu toe ja. Tegenstanders vinden was kut alleenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:55 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik alleen nog maar met zilvers spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ik ook, ook in de finale.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:51 schreef BDIL het volgende:
EA
Na de aftrap in finale ineens verbinding met tegenstander verbroken, uit UT gezet en DNF
Heb die finale nu al 4x verloren en 2x door disconnects aan het einde![]()
VERRADERquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
wat is een goede site om xbox live te kopen?![]()
ding valt me niet tegen in de praktijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan we maar doen
Wat een schijt headset zit erbij btw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
wat is een goede site om xbox live te kopen?
Ik hoor jou bijna niet. Of je praat zachtquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ding valt me niet tegen in de praktijk
Poker hoor ik nu wel goed![]()
Slimme marketing. Mensen gaan dat ding toch gebruiken, merken dat zo'n party best leuk werkt en kopen vervolgens een fatsoenlijke headsetquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan we maar doen
Wat een schijt headset zit erbij btw![]()
![]()
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Slimme marketing. Mensen gaan dat ding toch gebruiken, merken dat zo'n party best leuk werkt en kopen vervolgens een fatsoenlijke headset
Elke dag![]()
je verwacht het niet hequote:Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet gek toch?
Als ze de 0 houden ben ik verbaasd![]()
vraag het voor iemand andersquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oke Royquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vraag het voor iemand anders![]()
oh serieus? Ik praat niet zacht ofzo voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoor jou bijna niet. Of je praat zacht
Poker hoor ik nu wel goed
Al mis ik ook veel in de party als we door elkaar gaan praten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoor jou op zich prima als jij en Ted niet tegelijk pratenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh serieus? Ik praat niet zacht ofzo voor mijn gevoel
Al mis ik ook veel in de party als we door elkaar gaan praten![]()
![]()
ja had ik ook, moet je bij je ps4 instellingen je mic wat harder zetten. versta jou ook wel zacht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en idd door elkaar praten is aids, skype 10x chiller
Zhano, Lindgren, Rice hoor ik echt goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Trapz was volgens mij gewoon stil. Jou en poker hoorde ik slecht. Poker heeft wat aangepast volgens mij en toen hoorde ik hem wel goed.Wat gebeurt er dan bij Skype? Als je door elkaar praat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja had ik ook, moet je bij je ps4 instellingen je mic wat harder zetten. versta jou ook wel zacht.
en idd door elkaar praten is aids, skype 10x chiller![]()
iets met Arizala en Arroyoquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een leuke zilver team dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geen idee maar vind het geluid daar gewoon een stuk beter/duidelijkerquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zhano, Lindgren, Rice hoor ik echt goed.
Trapz was volgens mij gewoon stil. Jou en poker hoorde ik slecht. Poker heeft wat aangepast volgens mij en toen hoorde ik hem wel goed.
[..]
Wat gebeurt er dan bij Skype? Als je door elkaar praat?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een leuke zilver team dan?
Als je de coins hebt met Diame en/of Kouyate naturally.Skype is baasquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zhano, Lindgren, Rice hoor ik echt goed.
Trapz was volgens mij gewoon stil. Jou en poker hoorde ik slecht. Poker heeft wat aangepast volgens mij en toen hoorde ik hem wel goed.
[..]
Wat gebeurt er dan bij Skype? Als je door elkaar praat?![]()
![]()
Offgamersquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
wat is een goede site om xbox live te kopen?![]()
Hala Madrid !
Straks ff fixenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja had ik ook, moet je bij je ps4 instellingen je mic wat harder zetten. versta jou ook wel zacht.
en idd door elkaar praten is aids, skype 10x chiller
Ik was niet aan het schreeuwen gezien de tijdstippen waar we op speelden, maar zacht was het ook niet. Moet gewoon normaal zijn qua volumeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stel dat bijvoorbeeld Willian er 4 inlegt vandaag. Dan roept iedereen IF Willian.. Maar hebben de mensen die een NIF Willian in het team hebben baat bij een IF Willian? Stijgen de prijzen bijvoorbeeld?
![]()
Ja. NIF Willian komt dan een week niet in packs.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:16 schreef Exorbitantes het volgende:
Stel dat bijvoorbeeld Willian er 4 inlegt vandaag. Dan roept iedereen IF Willian.. Maar hebben de mensen die een NIF Willian in het team hebben baat bij een IF Willian? Stijgen de prijzen bijvoorbeeld?
lol die keeper wordt na elke wedstrijd massaal verkracht ofniedanquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de coins hebt met Diame en/of Kouyate naturally.![]()
jepquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:16 schreef Exorbitantes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heet niet voor niets Keutelesquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lol die keeper wordt na elke wedstrijd massaal verkracht ofniedan![]()
![]()
Gisteren lukte er geen zak en nu gewoon 4x op rij redelijk eenvoudig winnen. Hmpf.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
lindgrendouche.gifquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lol die keeper wordt na elke wedstrijd massaal verkracht ofniedanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aah! Het aanbod daalt dus i.t.t de vraag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. NIF Willian komt dan een week niet in packs.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:18 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Aah! Het aanbod daalt dus i.t.t de vraag.
+ als een speler 3x scoort wordt hij natuurlijk gewoon populair. Hij valt meer op. Mensen willen 'm ineens in hun team hebben.
en op het moment dat hij er een paar maakt stijgt de prijs ook al meteen. Dan neemt de vraag wel toe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:18 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Aah! Het aanbod daalt dus i.t.t de vraag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja mijn favoriete middenvelder, is snel,wendbaar en heeft nog een goed schot ook. En hij is niet meer zo snel leeg terwijl andere spelers dat in 15 juist wel zijnquote:![]()
Okayquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja mijn favoriete middenvelder, is snel,wendbaar en heeft nog een goed schot ook. En hij is niet meer zo snel leeg terwijl andere spelers dat in 15 juist wel zijnToch maar even proberen dan. cdm kan hij toch prima?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Tip voor wie Fifa points heeft, die gold upgrade packs van 30k zijn maar 75 Fifa points en met de huidige hoge prijzen van non shinies is dat best lucratief.![]()
Wat is dit nou weer voor teringzooi. Krijg geen coins meer als de wedstrijd is afgelopen en gaat nog van mijn muntenbonus af ook![]()
![]()
![]()
Zou kunnen maar heb zelf Vidal daar staan en Pogba en Marchisio ervoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
OkayToch maar even proberen dan. cdm kan hij toch prima?
![]()
Beter dan Marchisio?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet Vidal daar neer zetten, perfecte CDMGRAAG VERWIJDEREN![]()
het zou helemaal goeien handel zijn als ik in die fucking webapp konquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
Abel Hernandez naar 11k, goeien handel![]()
![]()
United gaat er ngo wel 3 bij moeten maken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Goal van de man die bij Feyenoord werd aangeboden afgelopen zomer. Sakho.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scoorde vorige week toch ook al?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Goal van de man die bij Feyenoord werd aangeboden afgelopen zomer. Sakho.
4 uit 4 jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Scoorde vorige week toch ook al?twitter:whufc_official twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 16:38:2837: So, with eight minutes until the break, West Ham are back in it! That's four in four starts for Sakho! @ManUtd 2-1 #WHUFC reageer retweet
![]()
Jep, scoort regelmatig tot nu toe. Goede aankoop. En dan nog Enner ernaastquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Scoorde vorige week toch ook al?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, heb alle dure spelers weer verkocht behalve Hazardhuh..ik list 2sec geleden nog ietsquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
is het alweer zo ver?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan gewoon nog dingen listen nu..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan raad ik je aan om niet je webapp te verversenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:43 schreef Tim86 het volgende:
Zo, heb alle dure spelers weer verkocht behalve Hazard
[..]
huh..ik list 2sec geleden nog iets![]()
![]()
Dat eerste team.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn 2 teams nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik open nu mijn trade account en daar kan het ook gewoon?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan raad ik je aan om niet je webapp te verversenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit je op de Xbox?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan raad ik je aan om niet je webapp te verversen![]()
Heb dat team nog niet gemaakt. Heb alleen de 3 IF's die erin zitten die ik kocht als investering.quote:Kan er dan net zo goed zo'n bazen team mee maken.
Aha. Ja ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb dat team nog niet gemaakt. Heb alleen de 3 IF's die erin zitten die ik kocht als investering.Kan er dan net zo goed zo'n bazen team mee maken.
![]()
Helemaal geen zin meer om Emenike te kopenof misschien in een ander team met Uche (tegen wie ik net voor het eerst speelde, wat een beest, wel 2-1 gewonnen dankzij Yizzmaz).
![]()
Maar dat kan nu dus niet meerquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:52 schreef DePresident. het volgende:
Bak er echt nog helemaal niks van.
Houd het wel bij het handelen.![]()
![]()
Volgens mij speelt er bijna niemand op de WiiUquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:05 schreef Confetti het volgende:
Het geldt alleen voor de xbox..
Misschien dat ze wat servers uitlenen aan de superieure console.![]()
zitten ze niet los?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
nieuwe thumbgrips![]()
nog een controllerhoesje halen dan
[ afbeelding ]![]()
Bevalt het? Zat te twijfelen om ze ook te kopen maar zien er erg cheap uit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
nieuwe thumbgrips![]()
nog een controllerhoesje halen dan
[ afbeelding ]![]()
Best apart dat RvP zo "goedkoop" is. Voor een 88 rating speler.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja. 1e dag meteen. Wel handig omdat je dan een gold pack krijgtquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:08 schreef Henrys het volgende:
Heeft iemand die goude beker al gewonnen? Gaat bij mij steeds fout in de finale
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Traag en niet echt sterkquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:09 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat RvP zo "goedkoop" is. Voor een 88 rating speler.![]()
Misschien toch zn Pace/Acceleration wat mensen niet goed vinden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:09 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat RvP zo "goedkoop" is. Voor een 88 rating speler.![]()
Zo traag is die niet. 74 pace.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Xboxtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 17:11:31The #FUT Web App Transfer Market is currently unavailable on XB1/360 as we work to resolve issues due to high usage. reageer retweet
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Falcao is ook niet super duur, iets meer dan RvP maar wel vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo traag is die niet. 74 pace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |