SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Playstation 4 uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
http://instagram.com/mb45(...)d&utm_campaign=video![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Controllerhoes is prima. Maar die thumb grips 7 euro zijn kutIk heb betere thumbgrips nodig:( 2x controller geruild voor een nieuwe.
![]()
![]()
Serieus, ik dacht dat dat ene nummer 'My father told me when i was just a child' qua stijl best wel op Avicii leek, blijkt dus gewoon dat het van hem is.
Deze dus
deze klinkt ook nice..quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus, ik dacht dat dat ene nummer 'My father told me when i was just a child' qua stijl best wel op Avicii leek, blijkt dus gewoon dat het van hem is.
Deze dus
![]()
Had al kaartjes voor deze groep en toen hoorde ik ze opeens in FIFA, wel grappig
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ken die groep pas een paar maanden, kwam ze tegen in een random playlist op spotify. Zag ze opeens op 3voor12/lowlands en daarna ook bij Fifa. Het is ook wel echt een chill nummertje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:
Had al kaartjes voor deze groep en toen hoorde ik ze opeens in FIFA, wel grappig![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:
Had al kaartjes voor deze groep en toen hoorde ik ze opeens in FIFA, wel grappig![]()
![]()
Spelen jullie trouwens allemaal op de PS4?
Zit erg te twijfelen om een PS4 te kopen, heb momenteel nog een PS3.
Ik kan gewoon niet zonder Fifa![]()
![]()
Nee ik speel op de Xbox Onequote:Op zaterdag 27 september 2014 14:05 schreef zerokil het volgende:
Spelen jullie trouwens allemaal op de PS4?![]()
![]()
je kon voor 250 ekkies halen @ gamemaniaquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:05 schreef zerokil het volgende:
Spelen jullie trouwens allemaal op de PS4?
Zit erg te twijfelen om een PS4 te kopen, heb momenteel nog een PS3.
Ik kan gewoon niet zonder Fifa
ik ben overgestapt omdat ik zelf mn ps3 heb gesloopt![]()
![]()
Whut 250!?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
je kon voor 250 ekkies halen @ gamemania
ik ben overgestapt omdat ik zelf mn ps3 heb gesloopt
Trouwens hoe zit dat nou.
Volgens mij zit ik nu voor de PS3 op de Webapp wat moet ik doen als ik over wil stappen naar de PS4. Opnieuw beginnen?![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha loser, iedereen weet dat de PS4 veel beter is. Vraag maar aan Sony!![]()
![]()
![]()
Nice ja. Zeker goed.quote:
Vind de soundtracks dit jaar echt alles meevallen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat denken jullie van dit teampje? Ik twijfel een beetje over het middenveld.
Holy fuck, Mangala gewoon ineens 20k
Slap.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, Mangala gewoon ineens 20k![]()
niet denken dat ik voor 250 heb gehaald.. 425... dik verliesquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Whut 250!?
Trouwens hoe zit dat nou.
Volgens mij zit ik nu voor de PS3 op de Webapp wat moet ik doen als ik over wil stappen naar de PS4. Opnieuw beginnen?
alleen fifa points gaan over![]()
Oké, laat maarQuaresma ook gewoon weer 6k. Ik verzin wel iets goedkoops lekker jezus.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, laat maarQuaresma ook gewoon weer 6k. Ik verzin wel iets goedkoops lekker jezus.
![]()
![]()
vooruit dan maaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Rijst durf je geen potje? Of moest je in je broek pissen toen je las dat Kami had verloren :p![]()
Clichy ook een godsvermogenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, Mangala gewoon ineens 20k
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iedereen een Super Lig teampje.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Thesoundyouneedquote:![]()
![]()
Moiiquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:15 schreef gazhims3lv het volgende:
Meer mensen die niet in de wepep komen?![]()
Ik heb die trade pile size dingen gekocht, maar op de webapp heb ik nog steeds maar ruimte voor 30. Hebben jullie hetzelfde?![]()
De glitch die je wist die ging komentwitter:CURTlS_ twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 12:42:25@LiquidSn4ke WTF how can i play against a concept squad?!?!?! http://t.co/MTYJDvZZsJ reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |